Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Knokke-Heist verdeeld zijn.

1. Internationaal Knokke-Heist

Het was super super lekker, zowel het voor- als het hoofdgerecht. Ook de bediening was zeer vriendelijk. Mij zien ze er in ieder geval zeker terug.

Volckaert Ivan

3. Internationaal Knokke-Heist

A. Rijpers

Al tientallen jaren komen wij vanuit Nederland naar Heist voor een wandelingetje, een terrasje of iets te eten. De meeste restaurants hebben we dus eens gehad. Maar vrijdag 8 augustus zijn wij in Heist geweest en hebben een ontdekking gedaan.
    Een vriendelijk restaurant met alle ingrediënten voor een heerlijke maaltijd (lijkt Frans). En het klopte, heerlijke vers bereide producten. Door de vrouw van de Patron. "Hier gaan we zeker were komme" zeggen ze in België. Met dank.

Ilse Kuyf

Ik ben in totaal 4 keer bij Cinq Annoo geweest. De eerste drie bezoeken heb ik als zeer aangenaam ervaren. We waren met een groep mensen, honden welkom en kindjes ook. Eten is zeer goed. Vandaag ben ik er weer geweest, mede door de goede voorgaande ervaringen. Helaas kwam ik van een koude douche thuis. De uitbaatster was zeer onaardig en leek geen tijd te willen maken om het haar klanten (ons) naar de zin te maken. Ze nam amper de tijd om onze bestelling op te nemen, en bij de simpele vraag of wij al een pannenkoek konden bestellen, werd gesnauwd dat dat duidelijk op de kaart stond. (Het was kwart voor twee, pannenkoeken konden pas vanaf half 3 besteld worden). Vragen kan altijd, zo ben ik tenminste opgevoed. Wij besluiten even te wachten. Vervolgens wordt de pannenkoek toch na 10 min voorgeschoteld, zonder enige uitleg. Na deze bestelling is er geen enkele keer gevraagd of wij nog iets wensen. Bij het afrekenen pak ik mijn bankkaart, ik had vooraf geïnformeerd of ik hiermee kon betalen. Waarop meneer zegt, tsja dat is eigenlijk alleen bij eten, niet drinken. Waarop ik verbouwereerd afreken, aangezien wij toch een soep en pannenkoek hebben besteld. Ik vind het ontzettend jammer en vooral triest dat wij alleen vriendelijk worden bediend als onze vrienden, die vaste klant zijn, erbij zijn. Schandalig dat er zoveel verschil zit in de manier van behandelen van de klant. Voor mij is iedereen gelijk en verdient iedereen een prettig verblijf.
    Ik ben zodanig teleurgesteld dat ik hier niet meer terug zal gaan .

Maxime R.

Erg mooie eetgelegenheid. Niet groot, dus reserveren is zeker aan te raden. Wij aten er het menu Bel Etage (50 euro voor 3 gangen) en sloten af met de befaamde van Tricht kazen (hiervoor moet je wel een toeslag van 6 euro betalen). De smaken waren verrassend en fijn dat de kok ook aan tafel komt. Echter achter het fornuis is hij nog beter op zijn plaats, want koken kan hij als de beste. Alles verliep vlotjes. Voor herhaling vatbaar.

Prima ervaring. Wij gaan zonder twijfel nog een keer terug. De vis was om van de smullen, super vers en heerlijk klaargemaakt. De bediening was snel en vooral efficient. Lekker eten en drinken voor een juiste prijs. Ik raad het iedereen aan.

Lekker gegeten in een gezellige sfeer. Zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding. Wij kunnen het iedereen aanraden. De bediening was zeer vriendelijk. Wij komen zeker nog eens terug.

Freddy Wampers

Heel lekkere keuken en een heel gezellig interieur. We hebben er nogmaals van genoten. Een bezoek aan L'Orchidee is bij ons jaarlijks bezoek aan Knokke een must. Enthousiast team. Absoluut een aanrader.

Paul M.

Wij hebben er op zaterdagavond gegeten en het menu genomen. Als voorgerecht hadden we king crab en ons hoofdgerecht was kreeft. Heerlijk. De gerechten waren echt perfect klaargemaakt, prima kwaliteit. Vriendelijk ontvangen, fijne en vriendelijke service.

Steven

De chef kent hier z'n vak,niets op aan te merken. Hij kruidt stevig af, wat in ons gezelschap tot tevredenheid leidde. Bediening was vriendelijk en gereserveerd, niet stijf. De prijzen zijn correct voor wat wordt aangeboden. De amuse hadden we wel liever geserveerd gezien aan tafel per persoon i.p.v. de ober die rondgaat van tafel tot tafel met een plateau hapjes zoals op een receptie. Dit is echter een detail, we komen hier zeker nog eens terug na een dagje Knokke.