Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Knegsel verdeeld zijn.

Massa service en kwaliteit.

Het is een mooie cafetaria, eerlijk waar, maar wat een personeel en eten. Er staat bijna altijd onbekwaam personeel. Weten van toeten noch blazen, en kunnen niet klantvriendelijk te werk gaan. Ook het eten wat we kregen was ver onder de maat. Zelfs toen ik een softijsje vroeg met een zacht hoorntje, ja je raad het al, kreeg ik een hard hoorntje, bijna niet gevuld en zowat melk in het hoorntje. Toen ik vroeg hoe laat de ijssalon open zou gaan konden ze me ook geen antwoord geven. De eigenaar zal hier nog heel veel moeten verbeteren, en zelf veel meer meewerken, en leiding geven. Niet de popi jopi uithangen!

Veel te druk op het terrasje en het personeel rent van je weg… Geen aanrader!

Je krijgt bij De Kempen vegetarische gerechten met (ongewenst) vlees op je bord. Ik heb hiervoor geen verontschuldiging van het personeel gekregen, maar het was wel "fijn" dat ik het doorgegeven had.

Daarnaast kreeg ik ook een bizar kleine portie die niet in verhouding was, zie foto, dit is het gehele gerecht. Veel te veel uien, een paar champignons en twee quinoa burgers...

Daarnaast zou het gerecht geserveerd worden met "bijpassende garnituren". Ik heb hierna gevraagd maar kreeg hier geen antwoord op. Misschien zijn de sperzieboontjes in het spek de "bijpassende garnituren"?

Ik was tijdens mijn etentje gefrustreerd, voel me niet gehoord, heb niet genoeg en ook niet lekker gegeten.

Besteld: Quinoa burgers op een bedje van gebakken champignons en uien gegratineerd met kaas. Geserveerd met bijpassende garnituren.

ardy gerrits

Het eten was zeer goed
    alleen het was erg rumoerig veel lawaai van de gasten
    misschien een andere avond proberen ?
    wij waren er vrijdag avond

Beste friettent uit de omgeving. Mijn Belgische vriendin beweert zelfs dat de friet beter is dan in België...

Eén grote teleurstelling! Gisterenavond gegeten. We zaten aan een tafeltje bij, wat bleek, een rokersuitgang te zijn. Deur steeds open en dicht, elke keer een kledder kou en rook. Iets van gezegd, maar er werd niets mee gedaan, ondanks de toezegging. Toen naar een ander tafeltje, zoek zelf maar iets uit was de mededeling. We hadden varkenshaas met champignon en spekjes en frietjes. Varkenshaasje gortdroog, leek wel gekookt en de champignon en de spekjes ook. Friet leek wel 3x opgewarmd. De Dame Blanche van mijn man kon na lang wachten ook niet doorkomen, chocoladesaus was op...
    Kortom niet voor herhaling vatbaar!

Helemaal geweldig, we waren met een heel gezellig gezelschap kinderen en kleinkinderen. Het eten was weer helemaal geweldig en de bediening heel erg vriendelijk. Lekker en heel ontspannend gegeten echt een aanrader, we zijn er al vaker geweest, maar nog nooit iets geks mee gemaakt. Ga vooral zo door, jullie zijn toppers.

We hebben een gezellige avond gehad. Het eten was voortreffelijk en de ambiance ontspannend. Bediening vriendelijk

Heerlijk en veel eten. Gezellige sfeer.

Super gegeten bij De Weefkamer, leuke tent met zeer luxe menukaart voor een 'cafetaria'. Ontzettend lekker gegeten van een mooi opgemaakt en origineel bord. De porties zijn aan de grote kant, maar dat wel voor een zeer schappelijke prijs. De prijs kwaliteit verhouding is echt top! Zeker een aanrader

Gisteren wezen eten en het was heerlijk.
    Het maandmenu was voor ons vieren een goede keuze.
    Prijs/kwaliteit heel goed.
    En vooral heel erg vriendelijk en hardwerkend personeel.
    Wij komen zeker nog vaker terug, een echte aanrader.

Zondag geweest op een erg drukke dag. De bediening was uiterst vriendelijk en eten is er heerlijk!
    De borden zijn erg mooi opgemaakt en je krijgt altijd veel te veel, voor hetgeen wat je krijgt betaal je weinig geld.
    Ga zo door Noudje!!

26 januari heb ik genoten van een geweldige wildavond. Maar liefst 7 gangen kregen we te eten en voor een prijs waarvoor je het zelf niet kan inkopen.👍👍

Nergens waar je beter kan eten qua prijs en kwaliteit verhouding! Vriendelijk personeel.

Heerlijk gegeten in mijn favoriete friettent vanavond!

Echter vanavond geschrokken van de klantvriendelijkheid.
    We gingen met tweetjes zitten aan een tafeltje van vier personen. Voor ons was dit een rustige plek in de cafetaria. Het was niet de bedoeling dat we hier gingen zitten!! Dit was alleen voor vier personen en niet voor twee. Het zou heel druk worden en dan kwamen ze ruimte te kort??

Wij zijn in de drukte gaan zitten... Binnen een half uur stonden we weer buiten gegeten en wel... en die drukte? Ik heb het niet gezien. Het meisjes dat ons eerder wegstuurde van de vierpersoons tafel maakte nog de opmerking "normaal word het drukker... jullie zullen het wel vreemd vinden dat ik jullie wegstuurde". Ja heel vreemd... maar misschien stuur je zo wel meer klanten weg!

Mooie tent, mooi terras. Helaas de patat viel echt tegen, het is ook een karig bakje wat je krijgt voor die prijs. Zelfs schandalig weinig. Misschien over een jaartje weer eens proberen, dan eerst eens een snack en kijken bij anderen wat ze krijgen. De inrichting en locatie is perfect. Jammer.

Een karig bakje friet met weinig saté. Geldt ook voor de 2 bakjes friet stoofvlees, 2 mexicano's, 2 frikadellen en 1 cola en 1 knakworstje. De prijs was dan weer niet karig; €30.45.

Laatste keer geweest!!

Mooie locatie, heerlijke gerechten en gezellig, vlot personeel!

Ben

Chrissy

We hebben er lekker gegeten met een hele groep. Eten wordt mooi geserveerd. Wel een menu nemen, want anders krijg je alles in een simpel frietbakje. Dat is minder als je er met een groep heen gaat en 1 deel wel en 1 deel geen mooi opgemaakt bord heeft. Verder vlotte en vriendelijke bediening.

Heerlijk gegeten. De gerechten zijn eenvoudig maar er is voldoende keus, de varkenshaas en biefstuk waren perfect gebakken. De bieren zijn goed (Hertog Jan) maar er zou wel wat meer aandacht mogen zijn voor een goede wijnkaart. De bediening is vriendelijk en lekker vlot. Wij zaten in de buurt van een open haard dat zeker in de decembermaand erg bijdraagt aan de sfeer. Dan rest nog de rekening; Die viel ons erg mee, DC De Kempen is echt een aanrader!

Ik kwam binnen om 18.00u en ging met bestelling weg om... 18.55u! Ik had niks apart besteld en zelfs klanten die na mij binnenkwamen gingen veel eerder weg. Ze namen mijn bestelling op (en meteen betalen) en waren met 2 aan het werken. Ze konden het niet aan want ze waren ook tegelijk met bestellingen bezig van het eetgedeelte. Soms staan er wel 6 meestal zeer jonge grietjes in en zijn er weinig klanten en dan is het druk en staan er maar 2 meisjes zich te pleuris te werken. Ik heb nu 3 keer meegemaakt dat ik zo lang moest wachten, ga nu vervolgens elders heen waar ze het wel goed voor elkaar hebben.

Uitgebreide keuze, zeer aantrekkelijke prijzen. Maandmenu is zeker een aanrader, qua samenstelling maar zeker ook qua prijs.

Wij hebben er gisteravond lekker gegeten het is een prima restaurant waar je gezellig kunt eten. Wij waren daar voor onze trouwdag met de kinderen. Kregen toen we vroegen om een ronde tafel ook de ronde tafel.

De bediening was prima tot dat we afrekende we kregen nog een rondje van het huis (nipperke). En kreeg toen de rekening hard voorgelezen vanuit een borstzakje op tafel gelegd. Dit vonden we eigenlijk allemaal niet kunnen, onze gasten, in dit geval waren het onze kinderen, hebben niets te maken met wat wij moeten betalen voor een avondje uit.

Gelukkig was er verder niemand meer aanwezig in de zaak buiten het personeel om. Stel dat je zakelijke gasten meeneemt, zou dit ook erg vreemd overkomen mijn inzien. Dit laatste is het enigste wat ons als min puntje overkwam.

Voor het eten en de verzorging komen we zeker nog een keertje terug.

Yvonne

De gezelligste snackbar van de Kempen.

jenny tils

Wij gaan er regelmatig lunchen en vinden het er altijd leuk en gezellig.

Erg langzame bediening op het terras; was te druk binnen misschien? Moest ongeveer 10 min wachten voor ik aandacht kreeg... kan beter mensen!