Dinee Café De Kempen in Knegsel

1420141014 84
1427206358 83
1511990480 65
1519055823 63

1. Gisteren wezen eten met 15 personen voor me zus haar verjaardag voorgerecht was goed ik als enige van de groep lang moeten wachten op me hoofdgerecht en toen het uiteindelijk kwam nog helemaal rauw van binnen echt vies de friefjes waren koud en hard gebakken de saladebar vondt ik ook niet geweldig het personeel was wel heel vriendelijk want ik kreeg een nieuw hoofdgerecht en nieuwe frietjes en als nagerecht een heerlijk coupe ijs.

2. Massa service en kwaliteit.

3. Veel te druk op het terrasje en het personeel rent van je weg… Geen aanrader!

4. Je krijgt bij De Kempen vegetarische gerechten met (ongewenst) vlees op je bord. Ik heb hiervoor geen verontschuldiging van het personeel gekregen, maar het was wel "fijn" dat ik het doorgegeven had.

Daarnaast kreeg ik ook een bizar kleine portie die niet in verhouding was, zie foto, dit is het gehele gerecht. Veel te veel uien, een paar champignons en twee quinoa burgers...

Daarnaast zou het gerecht geserveerd worden met "bijpassende garnituren". Ik heb hierna gevraagd maar kreeg hier geen antwoord op. Misschien zijn de sperzieboontjes in het spek de "bijpassende garnituren"?

Ik was tijdens mijn etentje gefrustreerd, voel me niet gehoord, heb niet genoeg en ook niet lekker gegeten.

Besteld: Quinoa burgers op een bedje van gebakken champignons en uien gegratineerd met kaas. Geserveerd met bijpassende garnituren.

5. ardy gerrits

Het eten was zeer goed
    alleen het was erg rumoerig veel lawaai van de gasten
    misschien een andere avond proberen ?
    wij waren er vrijdag avond

6. Eén grote teleurstelling! Gisterenavond gegeten. We zaten aan een tafeltje bij, wat bleek, een rokersuitgang te zijn. Deur steeds open en dicht, elke keer een kledder kou en rook. Iets van gezegd, maar er werd niets mee gedaan, ondanks de toezegging. Toen naar een ander tafeltje, zoek zelf maar iets uit was de mededeling. We hadden varkenshaas met champignon en spekjes en frietjes. Varkenshaasje gortdroog, leek wel gekookt en de champignon en de spekjes ook. Friet leek wel 3x opgewarmd. De Dame Blanche van mijn man kon na lang wachten ook niet doorkomen, chocoladesaus was op...
    Kortom niet voor herhaling vatbaar!

7. Helemaal geweldig, we waren met een heel gezellig gezelschap kinderen en kleinkinderen. Het eten was weer helemaal geweldig en de bediening heel erg vriendelijk. Lekker en heel ontspannend gegeten echt een aanrader, we zijn er al vaker geweest, maar nog nooit iets geks mee gemaakt. Ga vooral zo door, jullie zijn toppers.

8. We hebben een gezellige avond gehad. Het eten was voortreffelijk en de ambiance ontspannend. Bediening vriendelijk

9. Heerlijk en veel eten. Gezellige sfeer.

10. Gisteren wezen eten en het was heerlijk.
    Het maandmenu was voor ons vieren een goede keuze.
    Prijs/kwaliteit heel goed.
    En vooral heel erg vriendelijk en hardwerkend personeel.
    Wij komen zeker nog vaker terug, een echte aanrader.

11. 26 januari heb ik genoten van een geweldige wildavond. Maar liefst 7 gangen kregen we te eten en voor een prijs waarvoor je het zelf niet kan inkopen.👍👍

12. Nergens waar je beter kan eten qua prijs en kwaliteit verhouding! Vriendelijk personeel.

13. Ben

14. Heerlijk gegeten. De gerechten zijn eenvoudig maar er is voldoende keus, de varkenshaas en biefstuk waren perfect gebakken. De bieren zijn goed (Hertog Jan) maar er zou wel wat meer aandacht mogen zijn voor een goede wijnkaart. De bediening is vriendelijk en lekker vlot. Wij zaten in de buurt van een open haard dat zeker in de decembermaand erg bijdraagt aan de sfeer. Dan rest nog de rekening; Die viel ons erg mee, DC De Kempen is echt een aanrader!

15. Uitgebreide keuze, zeer aantrekkelijke prijzen. Maandmenu is zeker een aanrader, qua samenstelling maar zeker ook qua prijs.

16. Wij hebben er gisteravond lekker gegeten het is een prima restaurant waar je gezellig kunt eten. Wij waren daar voor onze trouwdag met de kinderen. Kregen toen we vroegen om een ronde tafel ook de ronde tafel.

De bediening was prima tot dat we afrekende we kregen nog een rondje van het huis (nipperke). En kreeg toen de rekening hard voorgelezen vanuit een borstzakje op tafel gelegd. Dit vonden we eigenlijk allemaal niet kunnen, onze gasten, in dit geval waren het onze kinderen, hebben niets te maken met wat wij moeten betalen voor een avondje uit.

Gelukkig was er verder niemand meer aanwezig in de zaak buiten het personeel om. Stel dat je zakelijke gasten meeneemt, zou dit ook erg vreemd overkomen mijn inzien. Dit laatste is het enigste wat ons als min puntje overkwam.

Voor het eten en de verzorging komen we zeker nog een keertje terug.

17. jenny tils

Wij gaan er regelmatig lunchen en vinden het er altijd leuk en gezellig.

18. Erg langzame bediening op het terras; was te druk binnen misschien? Moest ongeveer 10 min wachten voor ik aandacht kreeg... kan beter mensen!

19. Het is een gezellig eetcafé waar je voor een goede prijs lekker kan eten. De kwaliteit van het eten is niet top of the line, maar gewoon lekker. De service is dan wel weer top of the line, vriendelijk en correct.

Heerlijk eetcafé voor lunch, diner, maar ook voor een drankje op het terras tijdens een fietstocht door de Kempen.

Wij komen hier graag!

20. Vanavond hier gegeten, wij = 3 zussen. Snel, lekker en niet te duur. We hebben heerlijk gegeten, meer dan heerlijk voor 15 € pp. We kozen voor de dagschotel... Garnalenspies met garnituur. Wat een verrassing: een ruime portie heerlijk sappige, knapperige garnalen met échte knoflooksaus, vergezeld van heerlijke frietjes. Lekkere witte wijn, glas niet nét tot het streepje.. Koffie na, likeurtje van het huis. Kortom: prijs/kwaliteit een dikke 10! Het was niet de eerste keer dat we hier aten en zéker niet de laatste keer...

21. willemien

De asperge soep was niet echt warm, en er zaten weinig asperges in voor de prijs van €4,75. Voor een kopje bloem met boter. Nog geen gehaktballetje te vinden.
    Soepje viel tegen.
    Helaas, maar de biefstuk had een echte lever smaak!
    Massa, maar weinig klasse en smaak. Jammer!

22. Mijn 2e recensie. Een jaartje verder, inmiddels al weer regelmatig daar gegeten en op het terras gezeten.
    Biefstuk de Kempen nog steeds een topper. Sinds kort een nieuwe kaart.
    Spiezen zijn aangepast, ziet er super uit. Een fijne mix grill (plank) voor 2 personen, eet maar niets van te voren... 't is echt veel en goed. Voor prijs/kwaliteit is dit restaurant zeker een aanrader. Personeel zoals altijd super vriendelijk.

23. Je wordt altijd gastvrij ontvangen, prima en vriendelijke service, het eten is meestal lekker, een restaurant dat zeker de moeite waard is om regelmatig naar toe te gaan.

24. Ilse & Jerome

Heerlijk zitten op het grote terras. Uitgebreide lunchkaart met heerlijke, goedgevulde verse broodjes en salades. Zeer attente en vriendelijke bediening.
    Wij komen hier graag.

25. Zeer trage bediening, het duurde een uur (!) voordat het voorgerecht op tafel stond. Asperges/zalmfilet smaakten uitstekend, tafelgenoot had minder geluk; de Stroganoffsaus was volstekt smaakloos (of was het toch jus?). Vriendelijke bediening. Al met al een hele zit (3 uur), en dat was niet omdat we langzaam hebben gegeten....

26. Zijn er gister met 6 personen gaan eten en bij de 1e ronde was van 4 personen de aspergesoep zuur, bij de 2e ronde zat er helemaal geen smaak aan de aspergesoep. Van de hoofdgerechten waren er 2 niet warm en bij de gepaneerde mosselen zat zo'n dikke korst om dat dit niet smakelijk eten was, hier hebben we maar niets meer van gezegd!
    Voor de problemen met de soep hebben we een gratis consumptie gekregen! Voor ons is het in elk geval niet voor herhaling vatbaar om hier nog eens te gaan dineren!

27. Als je heerlijk en betaalbaar uit eten wilt gaan, is dit zeker een aanrader!

28. Gewoon super goed eten en super personeel!

29. erik hertogs

Wij eten er regelmatig. Altijd vriendelijke ontvangst. prijs/ kwaliteit is goed.

Erik

30. Met enige regelmaat vertoef ik, bij goed weer, op uw terras.

Vriendelijk en service gerichte bediening. Prijs / kwaliteit in uitstekende balans. Jammer van het drukke en soms hard rijdende verkeer. Advies, een extra verkeersdrempel of versmalling!

31. Gezellige locatie met goede kaart zonder al te veel opsmuk.

Eten is smaakvol, goed bereid en vriendelijk geprijsd. Verschillende bieren van de tap.

De bediening is, ook bij grote drukte, vlot en soepel. Vragen om de rekening verloopt soms wat moeizamer.

Een aanrader.

32. Bas 837 punten

We zijn hier al regelmatig komen eten. Zeker met meerdere personen is dit een uitstekende locatie. Het personeel heeft een goede mentaliteit en werkt hard. De kaart is gevarieerd en heeft een uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Ook de bierkaart is erg aan te raden. De inrichting is gezellig en nodigt uit tot naborrelen.

33. Je stelt eisen aan een goede en snelle bediening, dan zit je hier goed. Het eten is gewoontjes, ik heb er wel een wat sla van de vorige dag aangetroffen.

Dit is een niet dure eetcafe voor de niet kritische eter.

34. We hebben heerlijk gegeten en de prijs viel heel ontzettend mee. Het was erg druk zowel binnen als op het terras, maar dat was geen bezwaar voor het vriendelijke personeel, dat als ware topsporters heen en weer vloog, om iedereen snel van dienst te kunnen zijn. We komen hier vast vaker terug en zullen het vrienden en kennissen zeket aanbevelen.

35. Werner

36. Heerlijk eten, leuke sfeer, gastvriendelijk personeel en lage prijzen. Zeker waar voor je geld als je een keer zo langs komt.

37. Leuk familie etentje gehouden met 25 personen. Eten (keuze uit maandmenu) was erg goed en betaalbaar. Bediening was perfect. Is werkelijk aan te bevelen.

38. Een kei leuke zaak met super vriendelijke bediening. Je kunt hier lekker eten en drinken voor een leuke prijs. Altijd "gezellig" druk en het personeel is uiterst behulpzaam en neemt tijd voor je. Wij hebben met de hele familie al een paar keer gegeten daar en het is altijd goed geweest. Zeker een aanrader!

39. Lin Govers

De ontvangst was allerminst gastvrij. We liepen rond terwijl twee bediendes niet eens iets aan ons vroegen.
    Vervolgens uit eigen initiatief ergens gaan zitten.
    Rook van buiten kwam naar binnen gewaaid, direct op onze tafel.
    Eigen suggestie om ergens anders te gaan zitten.
    Friet was niet te eten, verzadigd met vet. Donkerbruin, net of het opgewarmd was net zoals de kipspies.
    Gasten na ons kregen verse friet die er veel beter uitzag.
    Totaal ongeintereseerd, geen alternatief aangeboden, alleen een schrobbelaer, die zo wie zo altijd aangeboden wordt.
    Al met een grote tegenvaller!

40. Lekker eten, hoeft niet lang te wachten. Je krijgt waar voor je geld. Keileuk personeel, lekker gezellig.

Ondanks drukte blijft men vriendelijk en 'n gezellig schrobbelerke van 't huis als afsluiter. Super.

41. Goed eetcafe, hopelijk blijft dit ook een eetcafe en word het geen restaurant, al gaat het wel die richting op. Dat zou namelijk de service, maar zeker de sfeer niet ten goede komen, maar ik neem aan dat dit wel beseft word.

Hele hoge cijfers kan ik niet geven, dat zou willen zeggen dat het niet meer beter kan, maar wel goed bezig.

42. Prima gelegenheid lekker eten tegen een betaalbare prijs.
    Al jaren top en steeds vernieuwend.

Ga zo door.

43. wout-els

Geweldig goeie tent ;wij komen er niet vaak, maar het is er super goed. uitbaters die nog weten wat horeca is. klantvriendelijk', goed personeel, prijs kwaliteit super.

Echt een aanrader.

44. cor sanders

Geweldig maandmenu voor deze prijs.

45. Lang wachten op je drinken en eten, personeel kijkt je weg

46. Perfect! Lekker eten voor een mooie prijs. Het is nooit een tegenvaller, wat je ook kiest van de kaart.

47. christa sevens

Hier kun je nog echt bourgondisch eten,heeeerlijk!!
    Prachtige locatie en uiterst vriendelijk personeel.Zeker voor herhaling vatbaar.Prijs/kwaliteit uitstekend

48. mieke bartels

prijs kwaliteit is
    geweldig.

49. Uiterst vriendelijk personeel dat je gezicht onthoud. En heerlijk eten. Het zal niet lang duren of je bent ook verslaafd aan de heerlijke tomatensoep en al het anders lekkers op de kaart. Het restaurant is heel bourgondisch en je krijgt tijdens het eten dan ook alles in overvloed. toppunt van de avond: de gratis borrel na het afrekenen.

50. Amerens Kreuger

Goed eten voor een hele goede prijs. Persooneel geeft je een persoonlijke behandeling. Erg prettig.