Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Klundert verdeeld zijn.

Super gegeten meerdere malen. service is perfect, kan niet veel beter!

Wij hebben vandaag besteld op thuisbezorgd. Om half 6 hadden we aangeklikt voor zo snel mogelijk. Dat zal dan wel uiterlijk half 7 zijn dachten we. Om kwart voor 7 toch maar even gebeld, er werd gezegd dat de bezorger in de straat was. Nou super dan wachten we nog even. Kwartier later toch nog maar een keer gebeld. Ook toen was de bezorger in de straat. Dan om half 8 ben je er wel klaar mee. Bezorgers kwamen aan de deur met de mededeling dat hij in de sloot was gereden dus vandaar de vertraging. Dan voel je je toch wel schuldig. Toen we onze pizzadoos open trokken, lag de pizza geschud in de doos. Toch maar gebeld voor een nieuwe pizza.

Verder top hoor..

3. Chinees-Indisch Klundert

Siem en Marga Dronk

Zaterdag 5 november is er door jullie een buffet aan huis bezorgd en deze was helemaal TOP, bedankt voor de goede service, is voor iedereen een aanrader waard

4. Chinees-Indisch Klundert

Goed, vers en lekker eten. Zeer goed. En prijs ook, voor weinig.
    Een zeer tevreden klant.

Wij zijn hier pas geweest en viel tegen, weinig keus, lang moeten wachten. Het was niet heel druk en we zijn er vaker geweest bij andere eigenaar. Wij hebben zeker 1.30 uur moeten wachten op biefstuk met friet en frietje frikandel, terwijl er maar een tafeltje met 4 personen aanwezig was.

C.Rus-Hartland

Gezellige zaak en zeer vriendelijke mensen. Eenvoudig maar zeer goed eten tegen heel vriendelijke prijzen. Zeker een aanrader voor een voordelig en gezellig etentje. Ook mooi terras aan de jachthaven met uitzicht over de rivier. Je kijkt tot aan beider bruggen.

7. Pizzeria Klundert

ewejan en sandra

Mooie plek om lekker te genieten van een mooie omgeving en uitzicht over jachthaven en de rivier. Gezellige tent. Goed eten en goede bierkaart. Was top.

Met een grote groep gegeten. Prettig contact gehad in de voorbereiding. Lekker gegeten, rustig gezeten, prachtig uitzicht.

Heerlijk gegeten op terras aan het water! Was vandaag erg druk dus even wat geduld! Maar zeker de moeite waard het wachten. Komen hier zeker terug!

Mooi aan de haven, lekker eten, gewoon super, ik blijf komen.

Je kunt hier gezellig zitten en eerlijk en lekker eten. Wij lunchen hier regelmatig lekker aan het water en goed bereikbaar met je boot. Broodje bal is een echte aanrader. Ook vinden ze het geen probleem om je eten aan je dieet aan te passen. Super tent.

men.

Prima tent, mooi gelegen en je kunt er afmeren, dus
    parkeren met de boot geeft geen probleem in de buurt.

Anita heeft het gevoel voor de horeca en humor... grappig.

De mosselen waren top. Bief heerlijk. IJs was top. Laatst rond half juli hadden we hier de butterfly garnalen: erg goed. Fatsoenlijke porties die naar meer smaken.

Zeker gaan we hier vaker komen.

Ook is het prima te vinden en ook de deur des inkomen. Simpele kaart maar voor ieder wat wils. Voor de gewone eter/genieter oké.

Meneer Tol kwamen we hier tegen, grappig.

Wesley Frishert

Het is een leuk gezellig restaurantje met goede bediening en fantastisch eten. En dan ook nog een super uitzicht.

Bas Frisherr

Nu al 2x heerlijk gegeten. En we gaan zeker nog vaker binnen lopen in dit gezellige paviljoen.

Lekker gegeten, de sfeer is gezellig en de service is goed. En natuurlijk een zeer mooi uitzicht! Zeker een aanrader!

Dirk

Ikke

- Lekkere friet, de mogelijkheid vooraf telefonisch te bestellen, dus staat al klaar wanneer ik kom :)

- Ook erg fijn: Zout wordt apart meegeleverd, kan je zelf bepalen hoeveel zout erop moet.

- Vriendelijk personeel

19. Pizzeria Klundert

Dirk

Pizzeria Klundert

Shady Shehata

20. Pizzeria Klundert

Het serveren door Pizzante was met eenvoudige en lekkere gerechten van geweldige kwaliteit. We wensen jullie heel veel succes voor de toekomst van de zaak. De mensen die deze service verzorgen hebben allemaal hart voor de zaak.

Mvg Hanie van de Graaf

Sinds dit seizoen is er een nieuwe uitbater. Wat een verbetering en gastvrij ontvangst. Anita heeft een heel druk en gezellig openings feest gegeven. Daarna teruggekomen om gebruik te maken van het dag menu!
    Goede prijs en zeer heerlijke slibtongetjes!

Pizza besteld. Extra moeten bellen want de pizza was koud toen hij aan kwam. Jammer, we zijn beter gewent van jullie.

Reinier heijdra

Als jullie dit nagerecht voor 10 personen vinden zit je er gigantisch naast!! En de rest was ook maar vrij weinig en dat voor €29.95 p.p.?? Waar blijft de rest van het eten?? Er moet nog afgerekend worden!! Maar dit was echt geen 300 euro waard. Want voor 300 euro kan je met 10 man onbeperkt eten!! Ik wacht op nader antwoord,

Reinier.

G Hogeslag

Zijn hier een paar maand geleden geweest en wat viel het tegen, weinig keus, lang moeten wachten en de borden slecht opgemaakt met het ene bord veel friet de ander heel weinig geen groenten erbij.
    Het was niet heel druk en we zijn er vaker geweest bij een eerdere eigenaar, daar waren we heel tevreden over en nu na dit gaan we nooit mee. Er was zelfs een klein brandje en daarna stonk het vreselijk aangebrand, gelukkig gingen wij toen net weg.
    Er waren een aantal gasten die vanwege het lange wachten weg wilden gaan. Wij hebben zeker 1.30 uur moeten wachten op sate met friet en dat kan natuurlijk niet.

Hier kan je geweldig eten voor weinig geld!! Zeker een bezoek waard, zo rijden wij een klein uur om er te komen !

Super snelle service, zo snel heb ik nog nooit mijn bestelling gekregen bij een cafetaria. Heerlijke verse krokante frietjes en het personeel is erg aardig!

Een eenvoudig, maar zeker niet ongezellig restaurantje. Hier kom je voor een eerlijke maaltijd. Er is niet zo veel keus, maar dat komt de kwaliteit (versheid) ten goede. We hebben heerlijk gegeten in elk geval. En de jonge bediening is vriendelijk en past prima bij het totaalplaatje. En daarbij is het uitzicht op de jachthaven geweldig!

Wat een gemiste kans voor de nieuwe eigenaar(s). Bij een jachthaven mag je toch wel iets meer verwachten.

Aanbevelingen:

1. doe een ijsblokje en citroen schijfje in de frisdrank.
    2. zelfs een mini schaaltje met een pinda's of zoutjes scoort altijd.
    3. leg altijd de menukaart op tafel, nu nergens, zelfs niet binnen te vinden.
    4. maak een paar leuke arrangementjes, wijntje met een paar hapjes. Enz enz. Zo gaat het 'm niet worden

Zeer goede ervaringen met het Visch-Huys, kom hier al jaren als gast en eet er altijd heerlijk, en ik vind dat als er wat is of het smaakt niet, zeg dit dan tegen de bediening. Ga zo door Piet met je team top.

Gr richard