Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Kloosterzande verdeeld zijn.

Verstraeten pascal

Zeer lekker gegeten voor een eerlijke prijs. Heel vriendelijke bediening en onthaal. De chef kok kwam aan tafel. Was de eerste keer en komen zeker terug en omdat het voor ons maar 10 minuten rijden is.

2. Chinees-Indisch Kloosterzande

paul sturms

Gezellig en gewoon goed.

Renée Vercruyssen

Super lekker!!

douwe

5. Chinees-Indisch Kloosterzande

Ben verliefd geworden op hun tomatensoep!! Ik vind het een top restaurant. Die mensen die het niks vinden weten niet wat een goed restaurant is.

J.blommaert

Zoals gewoonlijk weer perfect, goede smaken van alle gerechten. Mijn lievelingsrestaurant.

7. Chinees-Indisch Kloosterzande

Wij kwamen hier binnen op een vrijdag in september om 17u00. Er zat slechts 1 tafel, wij waren met 2, we mochten niet gaan zitten want volgens de dame in kwestie was 'alles volzet'... Ik zei dat ik maar een uurtje nodig had om te eten maar helaas, alle mensen kwamen voor zes uur??? In zo een restaurant waar zeker 200 man kan zitten? Dikke lulkoek! Afin, we gingen ergens anders chinezen, heel lekker gegeten en uit nieuwsgierigheid reden we dus om 20u00 nog eens voorbij, restaurant was nog even leeg als toen we er de eerste keer passeerden!!!

8. Chinees-Indisch Kloosterzande

S'zomers verblijven wij altijd een paar maanden in Zeeuws Vlaanderen (Groede). Het is een heel eind van Groede naar Kloosterzande, maar het loont! Op vrijdagavond een erg lekker buffet, wij hopen er nog vaak te komen!

9. Chinees-Indisch Kloosterzande

van meelen

Telefonisch besteld. Toch nog een half uur moeten wachten. Gesneden kip in pittige saus was gesneden kippenvet en de kip was ver te zoeken. Saus was smakeloos.

30 euro betaald en was minstens 20 euro teveel.
    Conclusie: nóóit meer

10. Chinees-Indisch Kloosterzande

Gisteren dinsdag 18/08/15 Chinees afgehaald, en het was heerlijk. Alles was vers bereid en ieder gerecht zag er lekker uit en zo smaakte het ook. Vroeger waren wij hier al vaste klant. Het is een tijdje minder geweest, maar wij zijn terug van weg geweest want het is weer heerlijk eten bij Fong Lin!

Weer een fijne avond met lekker eten en drinken!!!!!!

Dirk

Wij hebben zaterdag 25 april uitstekend gegeten en een fijne avond gehad.

14. Chinees-Indisch Kloosterzande

Gisteravond op zaterdag hier gaan eten om 18.45 uur. Slechts vier tafelende gasten en twee afhalers. Geen buffet. Geen sfeermuziek bij binnenkomst. Ik had nasi speciaal met fu yong hai en babi pangang. Smaakte niet bijzonder. Mijn vrouw had Ossenhaas. Die smaakte gefrituurd en leek niet op ossenhaas.. De verwarming stond op een te laag pitje en de bejegening vonden wij vlak. Zeker geen aanrader.

15. Chinees-Indisch Kloosterzande

marjon dons

Toppie! Met vrienden hier gaan eten... voortreffelijk buffet, vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar.

Voor het eerst geweest zondag. Zeer goede indruk. De service was zeer persoonlijk en leuk. De chef en zijn echtgenote zeer sympatieke personen. Pata nera lekker; mijn vrouwtje had een lekkere steak en ikzelf een van de best tongjes sedert lang. De wijn die ons aangeraden werd; een Graves was echt de moeite waard. Wij keren zeker terug.

17. Chinees-Indisch Kloosterzande

fillippeit

Gezellig restaurantje, bijna volzet. Prijs:kwaliteit goed. Kindvriendelijk. Eenvoudig en proper. Een buffet: lekker warm en ... zeker genoeg.

Vanavond wild gegeten, was als vanouds heerlijk en de service is verwarmend als altijd. Iedere keer weer genieten.

Thomas

Heel lekker, zonder franjes! Een aanrader wat omgeving en kwaliteit eten betreft! Prijs is aan de hoge kant, maar aanvaardbaar. Zeker proberen als je in de buurt bent (en ook anders).

Bisschops

Door de Kok/Eigenaar hierheen gelokt. Geen seconde spijt. Heerlijk gegeten en gedronken. Eerlijk eten, mooie porties. Aanrader.

Hye

Gisteren voor de eerstemaal gaan eten bij "den burtman" en het was fantastisch . Zo' n lekkere kreeft . En voor ons zeker niet de laatste keer .

Een uitstekend restaurant in een rustige omgeving, aangename ontvangst. Vooral de vis is er zeer aan te raden, alles supervers klaargemaakt !

Zaterdag met zn 3tjes daar heerlijk klaargemaakte mossels gegeten. vriendelijke bediening en prijs kwaliteit in orde.
    komen zeker nog eens terug

Goede kwaliteit eten, leuk en komen de afspraken na.

26. Chinees-Indisch Kloosterzande

emiel muller

Ik kom hier vrijwel weekelijks om te eten, of om af te halen.
    De kwaliteit is goed !
    Aanraders Ti Pan sate, en biefstuk in zwarte pepersaus mmmmmmm. Met een pint erbij, heerlijk.

J. Tollenaar-Will

Gisteren, 14 juli 2011 hier gegeten voor ons 45 jarig huwelijk.

Kreukels, perfect, oesters, perfect, brood en boter en frietjes perfect, en toen de kreeft. Perfect.

Dank u wel voor het heerlijke dineetje, ondanks het hele slechte weer! (Kon u niets aan doen).

Donderdag 2.6.2011 hebben we daar een verbluffend lekker vers, smakelijk, visje opgediend gekregen met een knusse bediening. Beslist een aanrader van "vers" gerief. Complimentjes aan de kok.

Raymond &Co.

Bert de Vriesch

Een sfeervol café en aansluitend restaurant. Een uitgebreide en culinaire kaart, vriendelijke bediening, leuke sfeer.

De kwaliteit van het eten was voortreffelijk en smaakte zeer goed. Goede smaakcombinaties!

30. Chinees-Indisch Kloosterzande

Eén keer geprobeerd als nieuwe inwoner met niet al te veel verwachtingen, maar nu vaste klant!