Nieuwste foto's in Kloosterburen

Laatste updates in Kloosterburen

1. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Willibrord

Diverse dingen besteld en laten bezorgen voor zes personen. Helaas was alleen de pizza redelijk. De rest viel erg tegen.

De chicken bucket zag er onsmakelijk uit en was niet erg lekker. Volgens ons ook niet drie verschillende dingen. Daarnaast ontbrak de saus.

De raspatat was geen raspatat, maar dunne en slappe normale patat. De normale patat was slap en zeker niet gaar. De loempia was glazig.

De big willy burger waren twee dunne hamburger plakjes. Best te eten, maar prijs/kwaliteit niet echt goed in verhouding.

Voor ons niet echt volt herhaling vatbaar, jammer!

2,5
  2. Ljl's profielfoto
    Ljl heeft een recensie geschreven voor Willibrord

Eten besteld, werd 20 minuten te laat bezorgd en pizza's waren beide doorweekt van het vet, heel zacht, niks knapperigs aan. Niet te eten en voor mij hoeft dit niet meer. Jammer, want was 'vroeger' erg lekker..

2,2
  3. Doornroosje's profielfoto
    Doornroosje heeft een recensie geschreven voor Hotel Restaurant het Klooster

Hele bijzondere ambiance in een voormalig klooster omringt door een grandioze tuin! Heb hier gegeten en gelogeerd. Het ontbijt is een "hoorn des overvloeds", bestaande uit vers fruit, heerlijke streek kazen, diverse bijzondere broodjes, verse jam...en wanneer je de kans hebt om dat buiten te nuttigen, smaakt het extra lekker! Een Eldorado voor de smaakpapillen is ook de uitgebreide lunch... Wanneer je aangeeft dat je glutenvrij dieet hebt, zorgt zij voor smaakvolle vervangingen! De kamers zijn voorzien van een prima bed en ademen een authentieke sfeer uit!
    Ook bestaat de mogelijkheid om het hotel af te huren voor een zakelijke bijeenkomst of het geven van een feest in de kapel. Het klooster bevat nog vele originele details! Gastvrouw Jolanda heeft hart voor haar hotel en dat vind je in alles terug!

4. Doornroosje's profielfoto
    Doornroosje heeft Hotel Restaurant het Klooster toegevoegd als favoriet restaurant
    • Internationaal
    Damsterweg 8 Kloosterburen
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  5. henkwytse's profielfoto
    henkwytse heeft een recensie geschreven voor Willibrord

Meerdere malen hier pizza's besteld en opgehaald. De pizza's zijn goed en lekker maar daar is de prijs ook naar. Ze zijn bepaald niet goedkoop!
    De service is bedroevend laag. Ik heb nog nooit ervaren dat de bestelling klaar was op het toegezegde moment. De laatste keer heb ik 25 minuten moeten wachten (u kunt ze over een kwartier ophalen; dus niet..), de voorlaatste keer was dat 35 minuten. 1 keer een verkeerde bestelling meegekregen. (u kunt ze wel weer omwisselen-8km heen, 8km terug- geen compensatie, minieme excuses).
    Met mijn 10-jarig zoontje 25 minuten in de kroeg moeten wachten terwijl de stamgasten steeds dronkener worden ( geen toelichting waarom het zo lang duurt, geen "wil de kleine jongen mischien wat drinken?",etc.). Slechte ervaring.
    Wat mij betreft geen aanrader.

6. Gusto's profielfoto
    Gusto heeft een recensie geschreven voor Willibrord

Voor wie het niet erg vindt in een luidruchtige omgeving te eten is het er prima te vertoeven.
    Restaurant en cafe zijn een grote open ruimte.
    De plaatselijke voetbalvereniging kwam er na een overwinning binnenstormen.
    Een uitbundig gevulde pizza gegeten , die stond in je maag.
    Toch maar weer eens eten bij Willibrord .

7. Janette en Wilon's profielfoto
    Janette en Wilon heeft een recensie geschreven voor Willibrord

Janette en Wilon

We hebben een koud buffet opgehaald. Het was heerlijk. Enorm veel om te kiezen, voor elk wat wils. De 'groene' kruidenboter was volgens onze zoon van 4 nergens zo lekker. In overleg is alles mogelijk. Ondanks dat we maar 2 dagen van tevoren hadden besproken kon het gewoon door gaan.

Ook het restaurant is een aanrader, vooral de pizza's.

8. Karin's profielfoto
    Karin heeft een recensie geschreven voor Amanda's Snack Wagen (ASW)

Prima service. Patat en snacks zijn precies lang genoeg gefrituurd. Vooral de zelfgemaakte eierballen zijn een aanrader!

9. rob en gerda's profielfoto
    rob en gerda heeft een recensie geschreven voor Willibrord

Vroeger was het restaurantgedeelte gescheiden van het cafe. Nu zit je temidden van de gasten in de kroeg en dat is bepaald geen verbetering. Toch waren de meeste tafels gereserveerd. Die bleven alsmaar onbezet en er kwam geen eter kwam opdagen. De bedoeling werd ons pas later duidelijk, toen de reserveringskaartjes van tafel werden gehaald, de televisie werd aangezet en de voetbalwedstrijd begon. Kloosterburen is een dorp met een nogal hoog "ons kent ons gehalte". Dat merk je ook in deze kroeg. De bediening is tegenover buitenstaanders niet overdreven vriendelijk en nogal argwanend. Je voelt je er echt niet op je gemak.

6,3
  10. addy's profielfoto
    addy heeft een recensie geschreven voor Willibrord

Gezellige tent jammer dat je niet meer mag roken, bedankt klink.

11. Harry Reitsma's profielfoto
    Harry Reitsma heeft een recensie geschreven voor Willibrord

Harry Reitsma

Het eten was al goed, maar door een totale renovatie is het geheel nog beter geworden.
    alleen de toiletten nog aan een opknapbeurt onderwerpen en dan is het helemaal perfect.
    een bezoekje waard!!

12. Bert's profielfoto
    Bert heeft een recensie geschreven voor Willibrord

Echt een aanrader, leuke ambiance pas verbouwd!! heerlijke pizza's je kan bijna geen keus maken zo veel lekkers, nerens nog zo heerlijke pizza gegeten, en heel betaalbaar allemaal.ps ik heb echt geen aandelen in de zaak.

13. nms's profielfoto
    nms heeft een recensie geschreven voor Willibrord

het was bere gezellig,
    en natuurlijk was de pizza overheerlijk, nog niet eerder zo lekker italiaans gehad.
    en ook de koffie was heerlijk
    nov. 2007

14. Ellen Wieringa's profielfoto
    Ellen Wieringa heeft een recensie geschreven voor Willibrord

Ellen Wieringa

Wij hebben nog nooit zo
    lekker italiaans gegeten. En we zijn wel wat gewend, want we hebben jaren in Amsterdam gewoond en vaak buiten de deur gegeten. Zelfs de kruidenboter was heerlijk. Bij vele restaurants is dit de sluitpost en krijg je een of andere vieze wagensmeer.
    De keuze is goed en je kan er zelf nog wat ingr. bij laten doen of weglaten.
    Het restaurant maakte wel de indruk dat het er nog niet zolang zit. De menukaartjes zijn nog in te kleine letters, mede omdat de verlichting wel erg gezellig is, maar te weinig om goed bij te kunnen lezen. De belangrijkste tip: Maak goede menukaarten met wat grotere letters. Wordt een hele dikke menukaart als dat er allemaal op moet. Een heel erg min punt, maar dat wel de enige, de koffie is echt niet lekker. Een hele goede espressomachine kan geen kwaad. Ik neem geen koffie/ espresso meer na.
    Succes en ik hoop dat jullie hier wat aan hebben.