Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Klijndijk verdeeld zijn.

1. Gisteren heerlijk gegeten bij Thijs en Aafke!
    Mijn dochter is geslaagd voor haar VWO en dat gingen we spontaan vieren.
    We werden bij binnenkomst naar de tafel geleid. De tafel was versierd met kleurige slingers én een placemat met Hoera, Geslaagd!
    Later kwam er ook nog een spetterende verrassing voor mijn dochter.
    We hebben genoten bij Thijs en Aafke!

2. Wil en Joop

Prachtige lokatie! Top gegeten voor een mooie prijs! Komen zeker terug!

3. We kwamen vanmiddag langs Thijs en Aafke gefietst We hadden zin in drinken en wat te eten. Maar we hadden geen afspraak gemaakt maar waren van harte welkom. Eten was heerlijk en bediening vriendelijk.

4. Heidi ten Have

Verwarming deed het niet. Oké kan gebeuren maar dan kom je je klanten toch op een andere manier tegemoet niet met een simpele sorry. We konden bijna jas aantrekken aangezien 't vriest buiten en dit al wat langer vandaag was. Mensen die eind middag hadden gebeld om te eten waren ook niet gewaarschuwd terwijl we er om 18.00 Al waren en toen was 't 16 gr binnen in de zalen.
    Dan is er iemand die verstand heeft van airconditioning en hij zegtde airco als deze kan behalve koelen ook verwarmen.
    Dan mag hij vervolgens uitleggen hoe en wat en zelf de zaak door om overal de airco's aan te zetten. Terwijl hij met familie zat te eten.

Biefstuk werd tijdens het bakken aangedrukt… Dag vleessap en 't waren super dunne stukjes dus niet wat je bij biefstuk verwacht bijna zo dun als goedkope snitsels.
    De snitsels waren droog en taai pannenkoek half gaar want degene die het vlees stond te bakken deed ook de pannenkoeken. Gamba's waren niet te eten. Geen kruidenboter bij stokbrood. Borden waren op en 5 min moeten wachten op nieuwe borden met 8 personen. Bij het eten waren de patatjes koud rijst bijna telkens op en werd er slecht aangevuld. We waren na 1.5 Uur alweer weg en erg ontevreden. Ik ben al vaker geweest en de vorige keer was 't al slecht. Nu de hoop dat 't misschien beter was omdat ik zoveel goede recensies las maar nee erg jammer het was niks beter geworden bijna nog slechter terwijl er toch jaren tussen zat.
    Geen leuke afsluiter van weekend weg met onze pubers.

Fam ten Have.

2,3
  5. Fam. Lubbinge

Zaterdag met 19 personen gegeten bij Thijs en Aafke en genoten van het heerlijke eten in een gezellig en gemoedelijk buffetrestaurant in Klijndijk. Wat opviel was de vlotte en vriendelijke bediening en een stukje persoonlijke aandacht en service. Kortom voor herhaling vatbaar!

6. Ver uit het warme Israel kwamen we lekker eten in het Drentse dorp Klijndijk bij Thijs en Aafke.
    Heerlijk eten. Gezellige sfeer en zeker goed voor de prijs die we betaalden.

7. J Waarsing

Vanavond er met z'n tweeën gegeten en dik tevreden over alles. Ruime keuze in voorgerechten, hoofdgerechten en nagerechten. Zoveel als je wil eten. Vlotte bediening.

8. Naar het glutenvrije buffet geweest. In 1 woord fantastisch! Wat een keus en wat veel dingen die bij een normaal restaurant vaak niet gegeten kunnen worden zoals soep, super lekker brood, en een geweldig toetjes buffet met o.a. diverse soorten taart. Het was echt genieten om eens zorgeloos en lekker uit eten te gaan.

9. Vandaag even naar Thijs en aafke geweest… het eten was prima en eigenlijk snap ik niet hoe mensen erbij komen dat het eten koud is… het eten en de sfeer was prima en genoeg keuze… bij binnenkomst een goede vriendelijk uitleg en ontvangst gehad. Het is eerlijk is eerlijk geen 5 sterren restaurant… het is een all you can eat formule en voor die formule is het prima…

10. John Moolenaar

11. Rozema en Bleijleven

Gezellige ambiance, heerlijk en gevarieerd eten. Goede en vlotte bediening. Met 16 volwassenen en 2 kinderen gegeten ter gelegenheid van ons huwelijk. We zaten gezellig bij elkaar in een klein zaaltje vlak bij het heerlijke buffet. Een aanrader.

12. Ik heb vanmorgen gebruncht op Moederdag, het was echt zalig. Alles was prima verzorgd, ik vond het heerlijk! Het buffet zag er goed, het werd goed bijgevuld. (Ondanks de drukte liep alles prima) De bediening was ook vriendelijk en gastvrij.
    Toen we weggingen kreeg ik nog een cadeautje, een Bodybutter.
    Wij raden dit restaurant zeker aan, een echte aanrader.

13. fam. Hilhorst

Mijn man moet sinds kort glutenvrij eten. Wat een geweldige service bieden jullie. Eerst een rondleiding lang het buffet. Vervolgens vers uit de keuken afgebakken gv brood met soep. Daarna speciaal een schaaltje friet met kroketje en vervolgens nog aardappeltjes en kipfilet. Alles speciaal bereid en met een duidelijke toelichting van de kok. Chapeau!!! Wij komen zeker een keer terug.

14. Michel

Verschrikkelijke ervaring, dat zijn de eerste woorden die bij mij opkomen. Wat een deceptie en enorme teleurstelling was dit restaurant. Het begon al met het gestuntel bij binnenkomst. Wij hadden gereserveerd en een bepaalde collega zou ons naar het desbetreffende tafeltje moeten brengen, maar de collega was spoorloos. En zo stonden wij daar enkele minuten te wachten op iemand die wij niet kennen. Uiteindelijk naar minuten doelloos in het restaurant te hebben gestaan, kregen wij uiteindelijk een tafeltje.......Helaas was deze vreugde van korte duur. Een ander collega vond dat wij beter in een lichter hoekje konden gaan zitten. En zo was er weer een verhuizing op komst. Op het reserveneringskaartje werd het oude nummer doorgekrast en konden wij ons uiteindelijk verplaatsen naar het beter verlichte tafeltje. Oh wat een vreugde.
    Het bleek ook dat na de uitleg er hier met de standaard prijs geen all-inn drinken bij zit, als je dit zou willen kost het maar liefst € 33,50. Nou en daar kan ik heel kort over zijn, dat is dit restaurant zeker niet waard. Sterker nog al mocht ik er elke week gratis eten, dan liet ik dit aan mij voorbij gaan.
    Wat al meteen opviel, was dat ik zoekende was naar een dinerbord voor mijn eten op te leggen. Nadat ik deze niet gevonden had, besloot ik een personeelslid aan te spreken en dit te vragen. Die verwees mij naar het desbetreffende servies, wat door moest gaan voor het dinerbord. De borden die hier gebruikt worden zijn van formaat groot gebakbord of heel klein lunchbord. Niet dat ik een groot bord wil om het stampvol te leggen, maar zo'n klein bordje eet al niet lekker. Alles op je bord ligt dicht op elkaar en variatie is ook lastig om zo te creëren op je bord. Echt gewoonweg een zeikerige beslissing om hiervoor te kiezen als restaurant en past ook niet bij de ethiek van een restaurant.
    Maar hoe is de kwaliteit en smaak van het eten dan?
    Helaas was dit al niet veel beter. Ik begon met een pasteitje met ragout. de pasteitjes waren koud en muf en de ragout was veel bouillon en veel bloem en heel weinig vulling. Smakeloos en niet opgegeten. Dan de term "Live Cooking" wat een misleiding. 95% van alle gerechten staan Bain-Marie te pruttelen of valt in de categorie "koude gerechten". Het enige wat Live voor je klaargemaakt wordt is een stukje vlees of vis op de bakplaat. Niets meer of minder. Niets van een culinair hoogstandje of iets speciaals, nee een stukje vis of vlees opbakken. Of je moet een pannenkoek willen.....want dit kan ook. Deze culinaire ervaring wil ook zeker delen met jullie lezers van mijn ervaringen bij Thijs een Aafke.
    Ik besloot een pannenkoek te bestellen, nadat al het andere eten mij niet goed was bevallen....wat kan hier nu misgaan. Nadat ik al 5 minuten stond te wachten bij het pannenkoekenloket, besloot ik het op te geven want er stond geen personeel. Een oplettende gastheer nam dit waar en sprak een dame hierop aan en werd gevraagd om voor mijn een pannenkoek te bakken. Chapeau! De redding was inzicht, ik zou nu zeker iets lekker gaan krijgen em dit zou alles goedmaken. De pan werd op het inductieplaatje gezet en het feest kon beginnen. Eerst de boter in de pan. Dit was vloeibaar bakvet. Er ging zoveel vet in de pan, dat je er net zo goed friet had in kunnen bakken. Toen werden er nog 3 lapjes spek in de pan gelegd in de grote hoeveelheid vet. Er gebeurde niet zo heel erg veel, want de pan was alles behalve op temperatuur. Maar toch werd er toen als een grote hoeveelheid beslag op de spek en de enorme hoeveelheid bakvet gedropt. Maar de pan was nog lang niet op temperatuur en het vet zat nu ook bovenop het beslag. Langzaam begon de pan na 5 minuten warm te worden en kon de z.g.n. pannenkoek worden omgedraaid. Uiteindelijk kreeg ik de hele dikke en grote pannenkoek aangereikt en ik moest alleen zelf nog even een bordje pakken. Maar ook hier worden dezelfde borden gebruikt als voor het buffet. Dat is raar???? De pannenkoek is 10 cm breder dan mijn bord. Dus deze hangt over mijn bord en ik verbrand door het nu wel hete vet mijn hand. Ik loop gedesillusioneerd terug naar mijn tafel en de pannenkoek hangt over mijn bord op de tafel. Zo dapper als ik ben, ga ik toch een poging wagen om wat te eten. De pannenkoek is zo vet en niet gaar, dat ik toch maar de handdoek in de ring gooi en hem niet op ga eten. Mijn vrouw maakt er wel een opmerking over aan de bediening en ze gaf aan het door te geven, helaas hebben we verder niets meer vernomen van de chef-kok.
    Ik zou nog kunnen uitweiden over de rest van de gerechten of de nagerechten waarbij de creme brulee zwart geblakerd was i.p.v. bruine gekarameliseerde suiker, maar dan zou deze recensie nog langer worden en mijn punt en ervaring is zo wel duidelijk.
    Normaal als er mij aan afloop gevraagd wordt of alles naar wens is, geef ik eerlijk mijn mening. Vandaag had ik er geen zin in en zei dat alles naar wens was. Ik had geen zin in de discussie en het waren teveel kritiekpunten. Minder energie kost het mij, betalen en wegwezen.....Nooit meer terug komen in dit verschrikkelijke restaurant. Echt geen aanrader.

1,4
  15. Jos Arts

Prima restaurant. Heerlijk gegeten. Volop keuze, voor elk wat wils en prima verzorgd.

16. Afgelopen weekend hier heerlijk gegeten, herken ook niets van de recensie hieronder. Het ontvangt was goed, we hadden onze kleintjes mee en er werd direct zonder te hoeven vragen een kinderstoel geregeld. Het personeel denkt met je mee. Ook het buffet was heerlijk, veel keuze en de bakplaat is zeker een aanrader. De kinderen hebben zich prima vermaakt en wij hebben heerlijk gegeten. Zeker een aanrader, voor zowel grote groepen (we vieren hier al jaren de verjaardag van oma) of als gezin kan je hier heerlijk dineren. Nog een kleine tip, misschien kinderpotloodjes aanbieden bij de kleurplaten. Graag tot een volgende keer! Groetjes fam. Tendens

17. van Moorten

Meerdere malen aan voorbij gereden, gisterenavond zin om eens lekker en gezellig te gaan eten. Een tafel gereserveerd, opgedoft en vol verwachting naar Thijs & Aafke. We hebben in de omgeving van Emmen de meeste restaurants al meerdere malen bezocht. Altijd "uitstekend" gegeten. Dit was de eerste keer Thijs & Aafke....Ook meteen de LAASTE keer! Rond uit slecht, koud en smaakloos eten! Uitgestald eten in de au ber marie was rond uit “beneden verwachting en de opdien temperatuur” koud / lauw. Zalm van de grill was nog rauw toen we deze mee kregen. De klep van de ijsvitrine plakte aan mijn handen, toen ik een poging deed deze te openen? En druk...nee zeker niet. Binnen 20 minuten stonden we weer buiten. Nee....geen herhaling wat mij betreft, rij er de volgende keer gewoon weer aan voorbij!

18. Vanavond was het weer een geslaagde avond met het glutenvrij buffet. Heb weer heerlijk gegeten en genoten.

19. Bouwhuis

Gezellige ambiance. Goed eten en gevarieerd. Vriendelijk personeel.

20. Uitstekend en erg gezellig en een leuke kinderboek voor de kinderen komen zeker nog een keer weer.

21. Petra de Sterke

Wij hebben er eind september met 5 personen gegeten.
    Heel vriendelijk personeel en er was heel veel keus uit allerlei verschillende gerechten.
    We hebben er heerlijk gegeten.
    Pluim voor al het personeel.
    Heel gezellige ambiance.
    Een aanrader!

22. We hebben genoten van het heerlijke eten, was allemaal super voor elkaar, we komen zeker weer terug.

23. Dunja & Co

Het begint al aardig op een traditie te lijken intussen. Ons derde bezoek aan Thijs & Aafke wordt ook nu afgesloten met een super vrolijk gekleurd bakje! Twee keer eerder werd ik blij van een geel en blauw exemplaar. Aangezien ik lucht had gekregen van het feit dat ze het veld moeten ruimen durfde ik nu zelf wel een “bakje” op te gooien. En in deze maand van tradities ook deze x een 10 voor de service!

Zie ook recensie 25/1/2015.

24. Thijs en Aafke

25. Piet de Jeu

Een uitgebreide keuze aan gerechten, die goed van temperatuur waren. Voor de vegerariër was aandacht; er werd wat extra's klaargemaakt.

26. Na 2 tegenvallers toch nog een derde keer gegaan. En wederom was alles lauw, taai. Weinig variatie. 3 x is scheepsrecht. Kom er niet weer.

3,5
  27. Thijs & Aafke bieden twee keer per jaar de mogelijkheid om te reserveren voor een glutenvrije avond. Glutenvrij uit eten is niet altijd makkelijk en het blijft altijd goed uitkijken wat je dan voorgeschoteld krijgt. Tijdens deze avonden garanderen ze 100% glutenvrij te serveren. Wel zo veilig en superfijn! De gerechten worden met zorg bereid, worden mooi gepresenteerd en last but not least: Ze zijn ook nog eens super lekker! Bediening en kok zijn goed op de hoogte van gluten. Dit betekent dat je ook op andere dagen prima geholpen wordt als je een glutenvrij (en/of lactosevrij) dieet moet volgen.

28. Lekker gegeten
    Komen zeker terug

29. Prachtige accomodatie met heerlijk en gevarieerd eten!