Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Klijndijk verdeeld zijn.

Afgelopen weekend hier heerlijk gegeten, herken ook niets van de recensie hieronder. Het ontvangt was goed, we hadden onze kleintjes mee en er werd direct zonder te hoeven vragen een kinderstoel geregeld. Het personeel denkt met je mee. Ook het buffet was heerlijk, veel keuze en de bakplaat is zeker een aanrader. De kinderen hebben zich prima vermaakt en wij hebben heerlijk gegeten. Zeker een aanrader, voor zowel grote groepen (we vieren hier al jaren de verjaardag van oma) of als gezin kan je hier heerlijk dineren. Nog een kleine tip, misschien kinderpotloodjes aanbieden bij de kleurplaten. Graag tot een volgende keer! Groetjes fam. Tendens

van Moorten

Meerdere malen aan voorbij gereden, gisterenavond zin om eens lekker en gezellig te gaan eten. Een tafel gereserveerd, opgedoft en vol verwachting naar Thijs & Aafke. We hebben in de omgeving van Emmen de meeste restaurants al meerdere malen bezocht. Altijd "uitstekend" gegeten. Dit was de eerste keer Thijs & Aafke....Ook meteen de LAASTE keer! Rond uit slecht, koud en smaakloos eten! Uitgestald eten in de au ber marie was rond uit “beneden verwachting en de opdien temperatuur” koud / lauw. Zalm van de grill was nog rauw toen we deze mee kregen. De klep van de ijsvitrine plakte aan mijn handen, toen ik een poging deed deze te openen? En druk...nee zeker niet. Binnen 20 minuten stonden we weer buiten. Nee....geen herhaling wat mij betreft, rij er de volgende keer gewoon weer aan voorbij!

Vanavond was het weer een geslaagde avond met het glutenvrij buffet. Heb weer heerlijk gegeten en genoten.

Bouwhuis

Gezellige ambiance. Goed eten en gevarieerd. Vriendelijk personeel.

Uitstekend en erg gezellig en een leuke kinderboek voor de kinderen komen zeker nog een keer weer.

Petra de Sterke

Wij hebben er eind september met 5 personen gegeten.
    Heel vriendelijk personeel en er was heel veel keus uit allerlei verschillende gerechten.
    We hebben er heerlijk gegeten.
    Pluim voor al het personeel.
    Heel gezellige ambiance.
    Een aanrader!

We hebben genoten van het heerlijke eten, was allemaal super voor elkaar, we komen zeker weer terug.

Het begint al aardig op een traditie te lijken intussen. Ons derde bezoek aan Thijs & Aafke wordt ook nu afgesloten met een super vrolijk gekleurd bakje! Twee keer eerder werd ik blij van een geel en blauw exemplaar. Aangezien ik lucht had gekregen van het feit dat ze het veld moeten ruimen durfde ik nu zelf wel een “bakje” op te gooien. En in deze maand van tradities ook deze x een 10 voor de service!

Zie ook recensie 25/1/2015.

Thijs en Aafke

Piet de Jeu

Een uitgebreide keuze aan gerechten, die goed van temperatuur waren. Voor de vegerariër was aandacht; er werd wat extra's klaargemaakt.

Na 2 tegenvallers toch nog een derde keer gegaan. En wederom was alles lauw, taai. Weinig variatie. 3 x is scheepsrecht. Kom er niet weer.

Thijs & Aafke bieden twee keer per jaar de mogelijkheid om te reserveren voor een glutenvrije avond. Glutenvrij uit eten is niet altijd makkelijk en het blijft altijd goed uitkijken wat je dan voorgeschoteld krijgt. Tijdens deze avonden garanderen ze 100% glutenvrij te serveren. Wel zo veilig en superfijn! De gerechten worden met zorg bereid, worden mooi gepresenteerd en last but not least: Ze zijn ook nog eens super lekker! Bediening en kok zijn goed op de hoogte van gluten. Dit betekent dat je ook op andere dagen prima geholpen wordt als je een glutenvrij (en/of lactosevrij) dieet moet volgen.

Lekker gegeten
    Komen zeker terug

Prachtige accomodatie met heerlijk en gevarieerd eten!

Op advies van onze gastvrouw Wilma en gastheer Jerry de Rijk van hun vakantiehuis in Tweede Valthermond reserveerden wij bij Thijs en Aafke in Klijndijk, vlakbij Tweede Valthermond (en ook dichtbij Emmen) voor het “all you can eat” live cooking concept. Daar hebben we geen spijt van. Gastvrije ontvangst, attente, aardige en vlotte bediening. Keus genoeg! Bijna 100 items. Prima assortiment. Voor de kinderen is er een bioscoop en een speeltoestel en zelfs een extra kok voor de pannenkoeken. Als je een avond geen zin hebt om te koken, dan is dit een aanrader! Value for money. Van harte aanbevolen.

Jannie & Koos Groenewoud, Lelystad.

Het eten was heerlijk, veel variatie, goede sfeer en vriendelijk personeel!
    De prijs / kwaliteit verhouding is uitstekend, een aanrader!

Fam. Jansen

Ik heb mijn verjaardag gevierd tijdens mijn vakantie, met een heerlijke zondagse brunch met kinderen en kleinkinderen. We werden gastvrij ontvangen en de tafel was al voor ons gedekt in een mooie ambiance.
    Het eten was goed en er was ruim keus. De kleinkinderen hebben zich prima vermaakt in de speelkamer/ bioscoop. Drenthe mag trots zijn op Thijs & Aafke!

We zaten heerlijk op het terras. Eten en drinken was prima. Bediening had niet hun beste dag, want enkelen waren bot/kortaf.

anoniem

We hebben een 50- jarige feest gevierd bij Thijs en Aafke. Het personeel is erg vriendelijk en de brunch was heerlijk en uitgebreid. Aansluitend na de brunch een Oud- Hollandse spelllen arrangement. (o.a .stokvangen, zenuwspel, knikkerspel, etc.) Het grote voordeel bij Thijs en Aafke iis dat je met je familie en vrienden privé kunt zitten in een gezellige kamer en toch betrokken bent bij het warme/koude brunchbuffet. Ook heel leuk dat er tijdens het brunchbuffet aan livecooking wordt gedaan o.a. het bakken van eitjes en pannenkoeken. Het softijs met warme kersen is overheerlijk. Het was attent dat de feestkamer Kastanje versierd was in het 50 jaar thema. Wij vonden de brunch inclusief het Oud Hollandse Spelen echt een aanrader voor jong en oud. Iedereen was ook enthousiast. Erg sfeervol en ongedwongen! Een aanrader!

h de blouw

Zoals gewonelijk was het weer hartstikke goed vrijdag avond. Lekker gegeten, en gedronken.

Hillie Blok-Helbig

Onlangs een verjaardagspartijtje gehad bij Thijs en Aafke. Had niet veel goede berichten gehoord en dat is helemaal bevestigd. Eten was gewoon slecht. Alles lag lang in de bakken te verpieteren. Zat aan elkaar geplakt. Ook de bediening was amateuristisch. Dit restaurant valt in de categorie "vreetschuur." Het parkeren was prima :-)

Wij hebben lekker gesmuld van het eten bediening was goed.
    Een aanrader.

Fam Platje

We hebben zeer genoten van het eten, lekker en zag er zeer verzorgd uit. Wat wij erg vervelend vonden, dat er constant werd gevraagd of we nog wat te drinken wilden, door verschillende bediening, daardoor kwamen er misverstanden. En wij vonden de mevrouw die aan de balie stond niet erg aardig, bij het ontvangst niet en ook niet toen we gingen betalen.

B. de Vreught

Lekker gegeten, genoeg keuze.

Heerlijk gegeten. Voldoende keus, vriendelijk en flexibel personeel. Voldoende keuze voor vegetariërs.

JW VAN DER MOLEN

Het was geweldig, ook met de bonnen van AH. Was geen probleem. Komen zeker weer terug.

J. Vording

Op vrijdag 4 november, hebben wij genoten van het glutenvrij buffet bij Thijs en Aafke, wij werden gastvrij naar onze plaats in de Eikenzaal gebracht, door een verdeling in vier zalen was er sprake van een knusse omgeving, waar ook kinderen zich thuis voelen.

Er was bij dit glutenvrije buffet zeker geen sprake van een beperkte keuze. Wij konden ons te goed doen aan een tiental voor-, hoofd- en nagerechten. Daarnaast was er een kok die op een speciale plaat voor ons vis of vleesgerechten klaarmaakte, het was een geslaagde avond.

Bij vertrek hebben we gevraagd of wij als glutenvrije klant ook op een normale dag met kinderen en kleinkinderen bij hen terecht konden, dat was geen enkel probleem, mits wij dit bij de reservering aangaven.

Het was echt super geregeld. Eten was heerlijk. Als het volgend jaar weer is, komen wij zeker weer. Groetjes Micha en Marjan