Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Klazienaveen verdeeld zijn.

1. Afgaande op de goeie recensies hebben we besloten om bij deze pizzeria in Klazienaveen te gaan eten.

Om maar gelijk met de deur in huis te vallen: Pizzeria Bella Italia Cairo is het voor ons net niet. De pizza's zijn goed, dat wel maar wat hier volledig ontbreekt is de sfeer van een echte pizzeria.
    We hadden het gevoel dat we in een snackbar zijn terechtgekomen. Je zit er niet gezellig en de muziek past totaal niet bij de bij sfeer die je in een pizzeria verwacht.
    Ik kreeg zelfs nog een glas bier van opgeschoten jeugd over mij heen. We zijn ook eerder vertrokken dan we plan waren en hebben hier ook geen nagerecht meer genomen. We hebben thuis maar koffie gedronken.

Samenvattend: de pizza's zijn goed, maar je mist de sfeer die je verwacht in een fijne pizzeria. Het is het net niet.

2. ronnie kievit

Zeer goed en erg lekker.

3. De smaak van het eten is er prima en zoals al vaker gezegd hier zijn ze niet gierig met de hoeveelheid patat die je bestelt. Alleen als je iets anders wil dan standaard, dan gaat het 11 van de 10x fout. Heb ook sterk het idee dat het personeel niet echt op elkaar is ingespeeld waardoor er zeer lange wachttijden ontstaan, zelfs als het er niet druk is.

En laat het zeil dat onlangs op de vloer gelegd is door een beun de haas eens netjes leggen, zodat men niet strompelt over de vouwen die erin zitten!

4. steghuis

Het eten was heel erg lekker en de bediening goed. Leuk ook de kleurplaat voor ons zoontje en de boekjes die er lagen vond hij ook erg leuk!

5. Yvonne van den Akker

Gisteren heeft de kok een heerlijke vegetarische tagiatella voor me gemaakt. Super lekker!

6. Hele leuke zaak met heerlijk eten en zeer goede bediening, we hebben een prima avond beleefd.

7. Jan Braam

8. De Witte Olifant

9. Prima snackbar, goede producten, word zorg aan besteed. Alleen een beetje ouderwets.

10. Al een paar keer mee gemaakt dat ik te lang moest wachten en ze mensen voor lieten die later kwamen dan mij. Sta ik daar na 20 minuten nog te wachten. Tsah, dan raakt mijn geduld gewoon op! Hierdoor naar een andere snackbar gelopen waar ik meteen werd geholpen. Dit maakt me diep van binnen kwaad.

Het eten is meestal wel lekker moet ik zeggen. Ben helemaal gek van de eierballen en de bamischijfen.
    Alleen is het frituurvet vaker verversen niet een heel goed idee?

Ook die mayo. Hemels wat is dat lekkere mayo!

Wat je voor 2 euro aan patat krijgt is wel lekker veel dus niet gierig. Dit is iets waar ik dan wel weer vrolijk van word. Met 3 personen blijft er soms zeker voor nog 1 persoon patat over. Erg goede prijzen.

Ik heb zo mijn minpunten en mijn pluspunten. Blijf komen wanneer het nodig is. Maar als ik bijv. weer heel lang moet wachten ben ik weg. Ik wacht niet meer langer dan 5 a 10 minuten.

5,9
  11. Richard en Renate

Altijd gezellig, dit keer ff zonder de kids. Net ons voorgerecht gehad zalm en carpaccio, zoals gewoonlijk top. Nu nog ff wachten op het hoofdgerecht en genieten. Een dikke voldoende.

12. R.Nuijten

Afgelopen vrijdagavond, 14 juni, met drie oud-collega's in dit gezellige restaurant gegeten. Voor ons heel speciaal om hier drie oud-leerlingen bezig te zien. Alle lof voor het eten en de bediening; we waren echt blij verrast om mee te maken hoe enthousiast hier gewerkt wordt. Uiteraard maakte het napraten over vroeger ook een belangrijk deel van de avond uit. We komen zeker terug! Een aanrader!

R.Nuijten Hardenberg

13. Verrast door de kwaliteit. Heerlijke zelfgemaakte kruidenboter bij even lekkere warme kleine broodjes. Visgerecht van 3 verschillende soorten vis: lekker, evenals het vleesgerecht dat was gevuld met ham en kaas. Wat ons betreft hadden de knapperige frieten eigenlijk geen kruiden nodig, het eten was al smaakvol genoeg. Misschien een tip om van te voren te vragen of kruiden/zout gewenst zijn.
    Ook de wijn was prima, kwam misschien ook wel mede door de enthousiaste uitleg.
    Sfeer en bediening zijn goed je voelt je er welkom. .

14. Heerlijk gegeten. Gezellig. Bediening super. Goede sfeer. Dikke acht. Komen zeker nog eens. Groet c uit Klazienaveen

15. Vandaag zaterdag 1 juni heerlijk gegeten, de bediening was super, heel vriendelijk. We hoefden niet lang te wachten. En de sfeer was uitstekend.
    Gr m uit. Beilen

16. Richard

Volgens mijn beleving geen Spaanse keuken. Lekkere calzone shoarma, vooral als Aladin hem maakt.

17. De vegetarische pizza smaakte als een juweeltje. Er zat een zeer persoonlijke touch aan; veel verse groenten en kruiden. In het restaurant ervaar je het plezier in hun werk van bediening en kok. Kwalitieit en prijsverhouding zeer goed! Wij gaan absoluut nog eens terug wanneer wij in de buurt zijn van Klazienaveen. Groeten uit Lelystad,
    G & M

18. Afgelopen zaterdag daar heerlijk gegeten. Vooral het liefdesmenu was lekker, de pizza's waren wat minder qua smaak. De bediening is aardig, vriendelijk en snel. We twijfelen of de rekening wel helemaal goed was. Helaas geen bon. Dus vraag hier altijd om het bonnetje en kijk het na. Vooral als je met een grote groep bent.

19. Aardige bediening en lekker gegeten.

20. Fam. Kuiken

Afgelopen zaterdag hebben wij hier heerlijk gegeten. De bediening is vriendelijk en we hoefden niet lang te wachten. We hadden alle drie een pizza besteld en die waren overheerlijk. We komen hier zeker nog een keertje terug!
    Fam. Kuiken
    Peize

21. Eten is heerlijk , sfeer is leuk , als ik een cijfer mocht geven kregen ze van mij een 8.5.

22. Geweldig lekker eten in een heel gezellige sfeer. Mede dankzij de gastheren Gino en Giovanni. Hier gaan we absoluut vaker komen!!

23. Wij hebben wat besteld en laten bezorgen. Het was 1half uur te laat en ook nog koud. Schandalig, nooit weer en we kwamen er zeer regelmatig.
    Zei ze ook nog als reactie, het was druk. Nog niet eens sorry maar het was wel 31euro. Niet erg maar dan moet het wel op tijd en warm. Nooit meer.

24. We hebben van ieder gerecht genoten. De eigenaar runt de zaak met passie voor wijnen en vers eigengemaakte producten. Het was genieten! De wijn die hij aanraadde was voortreffelijker! Wij waren oprecht verrast en komen graag weer terug. Echt een compliment!!!

25. Ik kom hier wekelijks een hapje eten, of ik nou hazenpeper, panini , stokbroodje, bal gehakt of wat het ook mag zijn bestel, het is altijd top!! Vriendelijke mensen, altijd een goed woord, prettige omgeving waar ik mij direct en altijd thuis voel.

26. pauline berens

Uitgehongerd verlieten we bij Klazienaveen de snelweg, op zoek naar een restaurant. Bij het Schip de keuze uit 2: een Chinees en een Italiaan. Onze keuze viel op italiaans en zo belandden we in een groot restaurant. Omdat het nogal rustig was (dinsdag!) liepen we binnendoor naar het Egyptische deel, klein met leuke wandschilderingen. Een bijzonder vriendelijke ober vertelde o.a. dat het restaurant al zo'n 25 jaar bestaat. Vermeldenswaardig is de heerlijke knoflookboter, met peterselie en uiteraard knoflook. De kaart zou iets ingekort mogen worden. De rijkgevulde pizza smaakte prima, met een dikke korst ideaal voor gezonde eetlust.

27. Vriendelijk personeel, eten was goed bereid en smaakte prima. De opknapbeurt in het Italiaanse gedeelte van het restaurant is geslaagd te noemen.
    Al met al een aanrader!

28. Marissa Scheepstra

Heerlijk eten, geweldige service en een super sfeer!

29. Wij hebben er een poosje geleden gegeten, en ik moet zeggen het was erg gezellig en goede service. Ook het eten was een dikke 10. Wij komen zekers een keer weer.
    Bedankt