4. Betalen Visa Master Card pin

1198532706 38
1207954128 38
1631918102 32

1. Een wok-gerecht met noodles en kip! Kip (dijen) veel te rosé ofwel niet gaar, groente nodeloos grof gesneden en rauw, noodles niet gaar en met groot deel van kookvocht geserveerd zodat het meer op een soep dan een wok-gerecht lijkt! Verder ontbreekt de smaak volledig en is het een smakeloze kom ellende!! Na een beklag bij de “manager” krijg je simpelweg te horen dat het wel goed is en ze het altijd zo serveren! Wij zijn met een hongerige en knorrende maag doorgereden naar een ander restaurant! Een volgende keer geven wij iets meer gas bij het passeren van dit “restaurant”

2. Ronduit slecht! Op terugreis van vakantie hier gegeten. Spijt! Het was 18.30 uur. Weinig tot geen keuze meer. Onder andere kipspies (zeg maar JE) de laatste, gehad. Zat maar een beetje rijst bij. Geen voldoening. Tot slot ff naar de wc. Deze bevinden zich achterin het restaurant. Je moet hiervoor 50 cent betalen. Gezien het feit dat wij voor ruim 20 euro hadden besteed naar kassière gegaan. Nee, als klant moest ik ook 50 cent betalen. De voucher was 3 maanden geldig.... In verleden hadden ze voor klanten muntjes. Beleid was gewijzigd. Dit alles zou logisch zijn als toiletten zich voorin bevonden. Echt waardeloos. Wat een slechte service! Geen aanrader!

3. Gisteren geweest bij La Place Somp. NOOIT WEER. Patat was vet en Hamburger zelfs smerig. Sfeerloos en vies. Er zijn toch veel betere La places. Voor de wc moet je zelfs betalen (gelukkig stond de deur open haha). 45 euro naar de knoppen.

4. € 43,- uitgegeven , 3x patat met hamburger. Moesten na 5 minuten het eten ophalen. Nog bij broodjes gekeken, maar daar zaten vliegen op. Een hamburger in 5 minuten gebakken?? Was grijs en stonk, uit de patat droop de olie. Onnozel kijkend personeel, de boel maar op de loopband gezet nooit, nooit meer

5. Tijdens terugreis vakantie pitstop gemaakt in dit restaurant. Zondag morgen tussen tien en elf. 22 juli
    Besteld twee cappuccino's ronde chocolade taartjes en rond taartje met bos vruchten in banketbakkers room en beide met ronde harde bodem. Voor vervolg reis flesje sourcis bronwater ivm het weer 29 graden. De cappuccino's werden door het kassameisje interesseloos ingeschonken terwijl ze was afgeleid door collega. Kwaliteit cappuccino's waren redelijk. De beide taartjes waren zeer slecht en niet gekoeld. Het chocolade taartje liep de chocola eraf als was het warme chocolade melk. Het andere taartje waren de vruchten warm en het room was net warme vanille vla. Tevens was de fles bronwater 2.95 niet gekoeld.

Afknapper dus, nog even gekeken of iemand aanspreekbaar was, maar moeilijk iemand te vinden op dat moment. Zeer slechte service en vooral zeer slechte kwaliteit

Bij volgende reis gewoon maar weer de geurende koffie bij een Shell of andere merknaam, weet je zeker dat je verse producten krijgt. Dit soort tenten kun je beter sluiten

6. Betalen voor de wc terwijl je geld uitgeeft om te eten en drinken is belachelijk, en ze zijn ook nog niet schoon.
    Geen zachte broodjes, er zijn ook mensen die geen hard broodje kunnen eten.
    Saucijzen broodje zeer slecht gevuld de inhoud was licht verbrand.
    Prijs kwaliteit te duur.
    Het is niet de Somp van vroeger.

7. Dat je iets voor je eten moet betalen is niet erg, en soms iets meer is, is ook niet erg.
    Maar dan moet het wel lekker zijn.
    Dit was absoluut niet lekker en veel te duur.
    Voor 1 hele kleine hamburger 6.95 Terwijl er stond 4.95 (Maar dat was alleen voor members?)
    1 Heel klein beetje rauwkost 4.95 (Heel weinig want de bakken waren leeg)
    2 kleine friet een beetje te hard gebakken.
    1 Bakje mayonaise of beter gezegd een bakje klinkklare olie.
    1 Warme chocomel (de koude was op)
    1 vitamine water.
    Totaal 24.80 Vind ik erg veel (of we hebben nu aandelen)
    wij waren om 18.30 En het meesten was op en dat zag er niet echt uitnodigend.
    Wij dachten dat ze gingen sluiten maar dat was pas om 21.00 Uur.
    En dan zijn we maar niet naar het toilet geweest.
    Ook die moest je (ja echt, waar je gelooft het niet) betalen.
    Eens maar nooit meer naar la place.

8. Erg lekkere koffie en super personeel!!

9. Als eerste wil ik ze feliciteren met de slechtste keuken van Europa, waar ik de afgelopen 27 jaar heb gegeten.

Zoals elke avond een hapje eten rond 16:00 uur ter hoogte van De Somp dus even naar binnen om mijn trek te stillen. ik rij door heel Europa en 6 dagen per week ga ik langs de snelweg eten.

Nu was ik privé, dus wij met zijn drietjes daar een hapje eten bestellen, 1x220gr biefstuk, 2 schnitzels en wat frisdrank. Nu de biefstuk was zo taai dat ik hem niet kon kauwen, was volgens mij ook geen biefstuk. De 2 dames hadden schnitzel die was zo droog ook niet binnen te krijgen. De friet was lekker vet, het enige goede was de mayonaise en de frisdrank. P.s. ik betaal liever iets meer zodat ik het ook kan eten.

10. Goedkoop eten in een rommelig, onoverzichtelijk vies restaurant waar je ook nog moet betalen voor gebruik van het toilet. Nooit weer dus!

11. fam. Huizinga

De koffie en gebak waren wel goed, al was zelfs met mes de bodem v.d. punt niet echt door te snijden en het is een goede tussenstop, maar er wordt geen rekening gehouden met kleine mensen. Af en toe moeten we gebruik maken van het toilet maar mijn vrouw is nogal klein en er is dus geen enkele spiegel laag genoeg! Als ik tenminste nog de bovenste helft van mijn gezicht kon zien, zei ze toen. We wisten eerst niet waar we een opmerking konden plaatsen - bij deze dus.

12. Heb er in 2011 ook eens gegeten.
    Nog niks verbeterd was er afgelopen zaterdag.
    Een goed restaurant voorheen.
    Nu een drama, ik zoek de volgende keer wel iets beters op.
    Met vriendelijker personeel.
    Maak er zo snel mogelijk weer een restaurant van als voorheen!

Eén vorige recensie
  13. Voor de tweede keer op rij gegeten en twee keer spijt van gehad. Personeel communiceert slecht onderling en tegen klanten. Het eten is schaars en smerig. Een saus bij de schnitzel, waarbij je de smaak er zelf bij moet denken en patat is vet en slap. Dikke onvoldoende !!

14. Slecht eten. Champignonsaus waardeloos. Draden in de noodles. Valt erg tegen voor een la place!

15. Andre & Jos

Helaas maar waar, na tijden niet in La Place te zijn geweest toch, terug komend uit het zuiden even gestopt om iets te eten, werkelijk slecht waarom is het eten in dit restaurant altijd (bijna) koud, biefstuk taai, aardappeltjes koud nee beslist geen aanrader en dan de prijs kwaliteit verhouding, jammer.

16. Wat een slecht restaurant! Dit hadden wij niet verwacht van een La Place restaurant, maar echt waardeloos gegeten,vieze vette patat, rauwe sate, satesaus zeer klonterig en ranzig.. echt heel erg slecht. Bovendien ongeinteresseerd personeel, en ook slechte hygienne. Een medewerker met bloederige wonden op zijn arm bij de etenswaren, zeer onfris! Bovendien betaal je voor een portie gore friet en rauwe sate ook nog eens veel te veel. Hadden we maar een broodje bij het tankstation gehaald, waren we beter af geweest, en ook nog veel goedkoper! Voor ons geen volgende keer meer bij dit restaurant!

17. Mijn kleindochter van 8 jaar woont in Vriezenveen en ik woon in Papendrecht, vlak bij Dordrecht. 3 maal per jaar ongeveer gaan wij miijn kleindochter halen en blijft ze een paar dagen in Papendrecht.
    Onderweg eten we dan altijd bij de Somp. Het eten is echt lekker.
    Woensdag 29 augustus 2012 waren wij er ook. Wij hebben gegeten een Foc.bospad en een Pan.kip dijon.
    Er was echter een probleem. De messen waren vreselijk bot. Je kwam er echt niet doorheen. Je moest het eigenlijk met je handen eten maar omdat het zo groot was was dat ook erg moeilijk.
    Ik zou zeggen of andere messen met een kartelrand of laten slijpen.

18. Tjee, wat een drama!?
    Deze toko is erg veranderd, ben hier nu binnen twee weken geweest en kom er echt nooit meer terug.
    Slechte patat, (te vaak opgewarmd) droog brood en veel produkten niet verkrijgbaar. Zalm niet gaar (gewoon koud..) etc etc etc..
    En dat om 19.45 uur??
    EN denk eens aan je HACCP regels, die lopen hier niet goed !?

Normaal zou er toch voldoende moeten zijn.

Met vr. gr.

Har.

19. Wat een waardeloze zaak. Vette patat. Smerig in de keuken. En voor 9,50 heb je wel 1 stokje sate. O ja beetje ketchup 10 ml 35 cent. Voor mij nooit weer.

20. auke 44 punten

Lekker en goed eten. Lekker goedkoop en goede service.

21. Mw.J.Bannink

Zondag 3 april zijn we bijzonder hartelijk ontvangen door een medewerker van uw restaurant. Mijn vriendin is blind en ik zit in een rolstoel. Deze medewerker heeft ons bijzonder goed geholpen doordat hij het dienblad pakte, salades in de desbetreffende schaaltjes serveerde, de bestelling doorgaf en ons vergezelde naar het tafeltje. De bestelling bracht hij even later en toen we klaar waren met ons eten, kwam hij nog om te vragen hoe het ons was bevallen en of we evt nog wensen hadden. Ik wil dan ook hierbij mijn bijzondere dank zeggen aan deze medewerker. Geweldig!

22. wat een deceptie gisteren, is de somp plotseling la place geworden, weg het aardige personeel enz.Waar is die aardige braziliaanse serveerster gebleven? Dat willen we graag weten. Enne waar kan je in de buurt van Apeldoorn gewoon lekker eten en daarbij bediend worden??

23. A. Endeman

Personeel wat elkaar afblaft, waar gasten bij zijn kan echt niet.

24. Mw. Dorette van der Lijstersangh

Geweldig gegeten, aardig personeel!!!