Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Klaaswaal verdeeld zijn.

Anouk van Ruiswijk

Met de familie heerlijk gegeten bij de Koningshoeve. Of je nou met een groot of klein gezelschap wilt eten, je kan altijd wel terecht. Over het eten waren wij zeer tevreden en de service was erg goed. Leuk en enthousiast personeel. Het is zeker een aanrader om hier een keer te gaan eten, wij gaan in ieder geval snel weer terug!

Peter van Dam

Echt heerlijk gegeten! Een aanwinst voor de Hoeksche Waard. Het schijnt dat deze prachtige ongebouwde boerderij al 5 jaar open is. Wij wisten van het bestaan niet af, maar op aanraden van vrienden hebben we hier gedineerd.

Aardig personeel en fantastisch eten. Zeker voor herhaling vatbaar.

Pieter den Hoed

Het eten was matig in verhouding wat je moest betalen. Bediening was niet super. Het eten werd niet gelijktijdig geserveerd.
    En voor een extra portie friet konden we lang wachten.
    Ik zal hier niet snel meer naar toe gaam

Wat een waardeloze High Tea. Was erg duur en muf brood en veel te veel potten thee, dus botweg komt niet voor herhaling in aanmerking.

Gewoon een top café. Kom er al heel wat jaartjes en het is nog steeds super gezellig!! Er worden regelmatig leuke dingen georganiseerd en het eten is altijd lekker en altijd meer dan genoeg.

Met een groep collega's geborreld en gegeten bij de Koningshoeve. Het was een prachtige dag, maar het is erg jammer dat er geen zonnig terras is. Er staan grote bomen, waar het zonnetje niet doorheen komt. De bediening was niet heel klantvriendelijk en het duurde lang voordat wij drinken kregen.

Het eten was wel lekker, al duurde alles vrij lang. Er werd niet gevraagd of alles naar wens was. Wij hadden een 3-gangenmenu, maar kregen geen dessert kaart en werd zonder overleg een grand dessert geserveerd, dit werd van tevoren niet duidelijk aangegeven.

Het was jammer, want de sfeer van het pand (oude boerderij), inrichting en uitstraling is prachtig. De medewerkers zouden nog wel wat mogen leren.

janske middelkoop

Wij hebben in de zomer van 2013 bij de Wagenmakerij een heerlijke middag en avond beleefd toen wij vorig jaar de 85e verjaardag van mijn ouders mochten vieren. De sfeer was hartelijk en ongedwongen. Het eten was heerlijk. Het is voor herhaling vatbaar. En juist door de ongedwongen sfeer is de Wagenmakerij een prima locatie voor zowel ouderen als kinderen.

andrew zelf

Hier kan je heel goed eten voor een normale prijs. Goeie sfeer en mooi pand. Seizoensgebonden producten van hoge kwaliteit. Een minpunt is de service. Je moet best lang wachten tot je wat te drinken kan bestellen en als je glas leeg is kan je best even geduldig moeten zijn, want dit gaat nu eenmaal niet zo vlot. TIP!! Bestel gelijk 2 drankjes voor ieder.

Morgen gaan wij er wederom lekker een late lunch nuttigen, want het eten is er fantastisch!

Aanrader!

Heerlijk gegeten, prettige en snelle bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

Familie Slooter

Wij hebben zaterdag 1 okt 2011 onze familiedag gehad met begin en eindpunt in "'de Wagemakerij".
    Mede door de gastvrijheid van Janny en Ab hebben wij een onvergetelijke dag gehad. Echt een aanrader. Top

We hebben een tijdje terug heerlijk gegeten bij jullie!

En wat een prachtige, unieke locatie met een echt authentieke inrichting...

Echt heerlijke koffie met al dat lekkers erop en eraan...

Leuke, vriendelijke eterij. Een man die een hobby heeft uitgebreid tot een gemoedelijke sfeer met heerlijke gerechten. Ook als je wat anders wilt voor een feestje kan je hier terecht.

Is geen restaurant, alleen afhaal.

Geen restaurant, maar je kan er wel lekkere pizzas afhalen.

Je kan hier lekkere pizza's afhalen.

Geen ambiance.. afhaal

Het is er super gezellig gewoon blijven zitten des te leuker dat het wordt.

diederik

onvriendelijke mensen... lekker tappie, chagrijnige vrouw

Tja, het is een dorpskroeg. De man achter de bar ziet er onverzorgd uit. Het bier wordt goed geserveerd, maar de vriendelijkheid straalt er niet vanaf.

Is geen restaurant maar afhaal pizza