De Spaenjerd in Kinrooi

1. Vanavond gegeten in de Spaanjaard. De kwaliteit was bedroevend. Indien je dit wil bespreken, is hier geen enkele ruimte voor. Oorzaak wordt bij derden neergelegd. Nooit meer bezoeken, waardering 4.

2. Els van Lierop

Vanavond gegeten bij de Spaenjerd, helaas viel het eten tegen. Het koninginnenhapje was veel te zout en de spareribs erg vet, jammer. Dit kan gebeuren, maar als je er iets van zegt, dan heeft men het koninginnenhapje geproeft en het is volgens hen niet te zout, voor de spare ribs hebben ze een nieuwe leverancier. Daar mogen we het mee doen, geen excuses.

Jammer, ik zou zeggen leer met klachten omgaan, anders lopen je klanten weg. Wij kwamen geregeld eten, nu dus niet meer.

3. Afgelopen weekend wederom heerlijke lunch gehad op het drukke, maar oh zo gezellige terras aan de Maas en mooi uitzicht! Zoals steeds, goede en correcte bediening en lekkere wijn! Een aanrader.

4. men. 10140 punten

Leuk tentje, normale prijzen, goed eten.
    Niks mis mee.

5. Op het prachtige terras met zicht op het water en het veerpontje is het goed toeven en heerlijk lunchen tegen zeer betaalbare prijs. Goede bediening en gezellige ontspannen sfeer. Wij komen zeker nog eens terug.