Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Kinderdijk verdeeld zijn.

Heel naar. We gingen er eten om de verjaardag van mijn moeder te vieren. Zij trakteerde ons. Het was er erg donker. We kregen een zaklampje om de kaart te lezen. De kaart was erg ingewikkeld, veel kleine gerechten zogenaamd om creatief je hoofdgerecht samen te stellen, maar er zaten helemaal geen groentegerechten bij. We dachten dat er misschien een bakje sla of gestoomde groente op tafel zou komen als bijgerecht maar nee, helemaal niets anders dan wat we besteld hadden.

Het eten was matig, niet erg smakelijk. Toen we weggingen wilde mijn moeder gaan afrekenen. Ze viel echter van een afstapje af, hard op haar gezicht. Ik had dat niet meteen in de gaten, omdat.. wie verwacht dat nu! Mijn moeder bleek haar kuntgebit gebroken te hebben. Ik vroeg voorzichtig of dit de eerste valpartij was die ze er gehad hadden. Welnee zei de gastvrouw, een beetje lacherig, "Regelmatig, als ik ze niet waarschuw dan vallen er twintig op een dag." Er zit daar een afstap van ongeveer 30 centimeter midden in de donkere ruimte.

Toen ik deze recensie op Facebook zette heeft de eigenaresse van de zaak mij uitgemaakt voor van alles, en deed ongeveer alsof het mijn schuld was dat mijn moeder daar was gevallen, omdat ik dat niet meteen in de gaten had. Dit is een afschuwelijke ervaring geweest.

Ik kwam hier ongeveer elk jaar wel een keer omdat het een mooie locatie is, maar ik wil er nu gewoon echt nooit meer naartoe.

2. Nederlands Kinderdijk

Fijn eetcafé, aardig personeel, goed eten, gezellige sfeer...! We hadden poffertjes, die waren erg goed van smaak.

Genoten van het verrassings menu (vis).
    Een aanrader. Personeel en de locatie maken het af!

Arie en Anja

Wij hebben genoten van een uitstekend 8 gangen verrassingsmenu.

Gaat over zaterdag 11 Juli. Bediening hier was zeer slecht, niet op elkaar ingespeeld. Er werden drankjes voor ons gebracht die voor de vorige gasten waren... Er werden bij ons geen drankjes opgenomen, of de tafel afgeruimd. Sfeer was er niet vrolijk, bediening was niet gastvrij. Prijzen van de broodjes waren vrij hoog. Echter door het lange wachten zijn we onverrichter zaken weggereden. Een absolute afrader voor zo een plek, waar je juist vlot, snel en uiterst vriendelijk moet zijn.

Dirk

7. Nederlands Kinderdijk

Komen een aantal maal per week hier, sfeer is altijd gezellig. Personeel altijd vriendelijk en behulpzaam. Service een 10. De koffie en de tonijnsalade zijn heerlijk.

8. Nederlands Kinderdijk

A.J. Plaatje

Ik kom hier +/- 3 keer per week om iets te drinken en/of te eten. Zodra ik binnen kom wordt ik netjes begroet door het personeel dat die dag werkt en staat het eerste bakje koffie al voor mij klaar. Met de bereiding van het eten word rekening gehouden met speciale wensen en de bediening is altijd goed.

9. Nederlands Kinderdijk

Koffie was niet lekker. Gemeld en gevraagd om thee. Koffie is niet gerekend.
    De tonijnsalade echt niet te eten. Smaakt naar mayonaise en slasaus. Alles uit een potje behalve de tomaat komkommer en sla. De 2 sneetje brood waren niet vers. Doorgegeven aan de bediening. Er is door de bediening niet op ingegaan. Dit is jammer.

10. Nederlands Kinderdijk

Really nice pancakes
    Good food

Voor het eerst gegeten op advies van collega's; was erg gezellig en goed verzorgde gerechtjes! Wel was wel een groot gezelschap waardoor we iets langer op ons hoofdgerecht moesten wachten , maar dat namen we voor lief. er was genoeg gezelligheid om ons heen.
    Het enige wat wij " miste" was een achtergrond muziekje.

Sharon van Dongen

Met z'n zessen geweest vanavond. Heerlijke avond gehad. Menu is breed en veel keus voor vegetariërs. Erg lekker gegeten, vers fruit als toetje. Vriendelijke bediening. Wij komen hier zeker terug!

Alie Cramer

Ondanks dat er een kindermenu is, zijn ze niet ingesteld op kinderen. We arriveerden om 19:30 na een bezoek aan de molens met een buitenlandse gast. Toen het hoofdgerecht van de kinderen er om 21:05! nog niet was en ik ging vragen waar het eten bleef, vertelde men mij dat het in de pan lag. Toen het een kwartier later er nog niet was ben ik bij de gastvrouw verhaal gaan halen. In plaats van enig soort van excuus beschuldigde zij ons dat, "wij pas om half 8 zonder reservering met de kinderen aan tafel gingen en dat onze buitenlandse gast een 4 gangen menu had besteld en hij dus eerst zijn soep gehad moest hebben voordat de kinderen hun hoofdgerecht konden krijgen". Oftewel het was allemaal onze eigen schuld dat onze kinderen honger hadden. Mijn man heeft gelijk afgerekend en we vertrokken. Van de bediening kregen we nog wel de frietjes en kipnuggets mee zodat zij in ieder geval na 2 uur nog iets te eten hadden. Ik ben bij een restaurant nog nooit zo ongastvrij behandeld.

Vertaal van English naar Nederlands

The food was good, although the service extremely bad! We waited for more than an hour for 4 pancakes and a vegetable soup...more than an hour...

Trudy

Al diverse keren heerlijk gegeten en gedronken. Service is prima en de sfeer is gezellig. Echt een aanrader. High tea is ook heerlijk!

Jacob, Leonora, Ellis en Inge

Margret en team: Bedankt voor het heerlijke eten en de gezellige bediening. We zijn echt een avondje uit geweest!

Na een lange dag wandelen vermoeid neergestreken bij Buena Vista. Het was erg druk maar we werden erg gastvrij ontvangen en werden snel geholpen. Onze keus ging naar het aanbevolen 4-gangen menu. De preisoep en de zalmforel smaakte uitmuntend. We zijn helemaal verkwikt en verzadigd. Een echte aanrader!

Wie weigert een glas water voor een 1 jaar oud kind? Buena vista, dus. Wij gingen naar kinderdijk voor een wandeltje en een drankje samen met partner en kinderen. We hadden drankjes besteld (wij zouden ook blijven eten), ik was de waterfles van de kleintje vergeten dus ik vroeg om een klein glas kraanwater voor haar. Antwoord van de ober: geen kraanwater (ook niet voor medicijnen), alleen spa blauw a 2 euro per fles. Wij zijn niet gebleven en wij zullen niet meer terugkomen.

Prima gegeten 02-2013! Goed eten en erg betaalbaar! Gastvrouw is erg vriendelijk en geïnteresseerd. Aanrader!

J.H. Doppenberg

Met z'n vieren geweest op 19-01-2013.
    Vanwege het koude weer slechts acht bezoekers.
    Gelukkig voor de eigenaresse is het in het seizoen wel drukker.
    Kan ook volgens ons niet anders want dit is echt een aanrader.
    Heerlijke avond gehad.
    Kortom, hier komen we absoluut nog eens terug.

Heerlijke avond gehad. Keurig en hartelijk ontvangst. Menu kaart is breed en voor elk wat wils opgesteld. Kwaliteit zeer goed en keurig opgemaakt. Presentatie top. Echt een aanrader !!
    Blij verrast met spontaan vreugde vuur door de eigenaresse.

Fam. De Groot

Heerlijk gegeten, eerlijke verse producten. Prachtig opgemaakt en geweldig van smaak. Heel verrassend. Ook prima bediening, snel en vriendelijk. Complimenten voor het gehele personeel. Ga zo door Buena Vista. Op naar een Michelin ster.

Het was erg lekker eten. Leuke en vriendelijke bediening. Mooie oude radio's in het restaurant.

Kortom: zeker nog een keer eten.

Lyn
    9 jaar

Vorige week heerlijk gegeten op het gezellige terras van Buena Vista. Vooraf hadden we carpaccio en de garnalen duo. Beiden perfect op smaak en goed geportioneerd! Als hoofdgerecht hadden kregen we Biefstukreepjes met gebakken krielaardappeltjes en verse groenten. Ook dit gerecht was erg goed van smaak. Ook een pluspunt voor de attente bediening. Ondanks dat de temperatuur die boven de 32 graden uitkwam waren ze snel, vriendelijk en bekwaam!
    De entourage binnen is erg gezellig en doet denken aan een klein Hollands museum met een verzameling oude radio's en oudhollandse accessoires.
    Al met al een heel gezellig restaurant met tevens een vriendelijke gastvrouw die voor iedereen een praatje over heeft!
    Wij komen hier zeker terug

25. Nederlands Kinderdijk

Hans Waaiboom

Toevallig kwamen we er langs en je kon er voor de deur parkeren.
    Gezellige sfeer was gelijk merkbaar en zeer vriendelijk personeel.
    Tijdens het eten wat heerlijk was (Spare Rib met aardappeltjes en salade en friet met een Hollandse gehaktbal) kan je ook kiezen uit diversen heerlijk soorten bier en ja vers uit de tap zelfs een echte aanrader.
    Kortom gewoon heerlijk gegeten en gedronken en zeer vriendelijk personeel wat gewoon een praatje maak en interesse toon.

willem den otter

p. en a. verhaar

Zondagavond weer eens heerlijk gegeten bij Buena Vista,
    goed eten, sfeervol, goede service en ondanks het koude weer was het binnen heerlijk warm, kortom genoten.

j.c rijkee

Heerlijk gegeten, de borden mooi opgemaakt en het smaakte zeer goed. Goede bediening, het was een super gezellige avond! Dank jullie wel.. toppie!

lesley wijninga

Wij hadden vanavond gereserveerd voor 2, aan de telefoon al heel erg vriendelijk geholpen en in het restaurant was de service fantastisch!

Wij hebben een hele gezellige avond gehad en ontzettend lekker gegeten. Ook de garnering/ en opmaak van het bord zag er ontzettend goed en verzorgd uit!

Gezellige en vriendelijke mensen, en heel erg sfeervol!

Wij komen zeker terug!!

H.C. Alting

Ben hier in december 2011 geweest, om een bruiloft van vrienden te vieren.
    Een beetje gekleurd is mijn mening dus wel want ik hoefde niets af te rekenen..;-)
    Maar de sfeer was goed.
    Het personeel uitstekend ( en ze hebben zich een rotje gelopen hoor!!)
    Het eten was prima.
    Denk er over om mijn feestje ook bij Buena Vista te houden.