Achter het restaurant ruime parkeerplaats. Gratis parkeren.

Bereikbaar met:
    Bus, Arriva lijn 90, halte Kinderdijk molenkade;
    Watertaxi;
    Pont vanuit Krimpen a/d Lek en Ridderkerk.

In het plaatsje Kinderdijk staan negentien schitterende molens , die rond 1740 gebouwd zijn om het overtollige water uit de Alblasserwaard in de rivier de Lek te pompen..

Het Grand Café Buena Vista is gevestigd in een monument uit 1630, in de nabijheid van deze molens.

Kortom "Buena Vista", wat mooi uitzicht in het Spaans betekent.

De inrichting van Buena Vista brengt u in de meest perfecte stemming voor een goed verzorgd diner. Buena Vista is bij uitstek geschikt voor partijen, diners, recepties en bruiloften.

Tevens bieden wij een heerlijk terras en
ruime parkeergelegenheid.

1320732210 70
1341926660 79
1419639643 78
1462028543 73

1. Heel naar. We gingen er eten om de verjaardag van mijn moeder te vieren. Zij trakteerde ons. Het was er erg donker. We kregen een zaklampje om de kaart te lezen. De kaart was erg ingewikkeld, veel kleine gerechten zogenaamd om creatief je hoofdgerecht samen te stellen, maar er zaten helemaal geen groentegerechten bij. We dachten dat er misschien een bakje sla of gestoomde groente op tafel zou komen als bijgerecht maar nee, helemaal niets anders dan wat we besteld hadden.

Het eten was matig, niet erg smakelijk. Toen we weggingen wilde mijn moeder gaan afrekenen. Ze viel echter van een afstapje af, hard op haar gezicht. Ik had dat niet meteen in de gaten, omdat.. wie verwacht dat nu! Mijn moeder bleek haar kuntgebit gebroken te hebben. Ik vroeg voorzichtig of dit de eerste valpartij was die ze er gehad hadden. Welnee zei de gastvrouw, een beetje lacherig, "Regelmatig, als ik ze niet waarschuw dan vallen er twintig op een dag." Er zit daar een afstap van ongeveer 30 centimeter midden in de donkere ruimte.

Toen ik deze recensie op Facebook zette heeft de eigenaresse van de zaak mij uitgemaakt voor van alles, en deed ongeveer alsof het mijn schuld was dat mijn moeder daar was gevallen, omdat ik dat niet meteen in de gaten had. Dit is een afschuwelijke ervaring geweest.

Ik kwam hier ongeveer elk jaar wel een keer omdat het een mooie locatie is, maar ik wil er nu gewoon echt nooit meer naartoe.

2. Genoten van het verrassings menu (vis).
    Een aanrader. Personeel en de locatie maken het af!

3. Arie en Anja

Wij hebben genoten van een uitstekend 8 gangen verrassingsmenu.

4. Gaat over zaterdag 11 Juli. Bediening hier was zeer slecht, niet op elkaar ingespeeld. Er werden drankjes voor ons gebracht die voor de vorige gasten waren... Er werden bij ons geen drankjes opgenomen, of de tafel afgeruimd. Sfeer was er niet vrolijk, bediening was niet gastvrij. Prijzen van de broodjes waren vrij hoog. Echter door het lange wachten zijn we onverrichter zaken weggereden. Een absolute afrader voor zo een plek, waar je juist vlot, snel en uiterst vriendelijk moet zijn.

6. Voor het eerst gegeten op advies van collega's; was erg gezellig en goed verzorgde gerechtjes! Wel was wel een groot gezelschap waardoor we iets langer op ons hoofdgerecht moesten wachten , maar dat namen we voor lief. er was genoeg gezelligheid om ons heen.
    Het enige wat wij " miste" was een achtergrond muziekje.

7. Sharon van Dongen

Met z'n zessen geweest vanavond. Heerlijke avond gehad. Menu is breed en veel keus voor vegetariërs. Erg lekker gegeten, vers fruit als toetje. Vriendelijke bediening. Wij komen hier zeker terug!

8. Alie Cramer

Ondanks dat er een kindermenu is, zijn ze niet ingesteld op kinderen. We arriveerden om 19:30 na een bezoek aan de molens met een buitenlandse gast. Toen het hoofdgerecht van de kinderen er om 21:05! nog niet was en ik ging vragen waar het eten bleef, vertelde men mij dat het in de pan lag. Toen het een kwartier later er nog niet was ben ik bij de gastvrouw verhaal gaan halen. In plaats van enig soort van excuus beschuldigde zij ons dat, "wij pas om half 8 zonder reservering met de kinderen aan tafel gingen en dat onze buitenlandse gast een 4 gangen menu had besteld en hij dus eerst zijn soep gehad moest hebben voordat de kinderen hun hoofdgerecht konden krijgen". Oftewel het was allemaal onze eigen schuld dat onze kinderen honger hadden. Mijn man heeft gelijk afgerekend en we vertrokken. Van de bediening kregen we nog wel de frietjes en kipnuggets mee zodat zij in ieder geval na 2 uur nog iets te eten hadden. Ik ben bij een restaurant nog nooit zo ongastvrij behandeld.

9. The food was good, although the service extremely bad! We waited for more than an hour for 4 pancakes and a vegetable soup...more than an hour...

10. Trudy 161 punten

Al diverse keren heerlijk gegeten en gedronken. Service is prima en de sfeer is gezellig. Echt een aanrader. High tea is ook heerlijk!

11. Jacob, Leonora, Ellis en Inge

Margret en team: Bedankt voor het heerlijke eten en de gezellige bediening. We zijn echt een avondje uit geweest!

12. Na een lange dag wandelen vermoeid neergestreken bij Buena Vista. Het was erg druk maar we werden erg gastvrij ontvangen en werden snel geholpen. Onze keus ging naar het aanbevolen 4-gangen menu. De preisoep en de zalmforel smaakte uitmuntend. We zijn helemaal verkwikt en verzadigd. Een echte aanrader!

13. Wie weigert een glas water voor een 1 jaar oud kind? Buena vista, dus. Wij gingen naar kinderdijk voor een wandeltje en een drankje samen met partner en kinderen. We hadden drankjes besteld (wij zouden ook blijven eten), ik was de waterfles van de kleintje vergeten dus ik vroeg om een klein glas kraanwater voor haar. Antwoord van de ober: geen kraanwater (ook niet voor medicijnen), alleen spa blauw a 2 euro per fles. Wij zijn niet gebleven en wij zullen niet meer terugkomen.

14. Prima gegeten 02-2013! Goed eten en erg betaalbaar! Gastvrouw is erg vriendelijk en geïnteresseerd. Aanrader!

15. J.H. Doppenberg

Met z'n vieren geweest op 19-01-2013.
    Vanwege het koude weer slechts acht bezoekers.
    Gelukkig voor de eigenaresse is het in het seizoen wel drukker.
    Kan ook volgens ons niet anders want dit is echt een aanrader.
    Heerlijke avond gehad.
    Kortom, hier komen we absoluut nog eens terug.

16. Heerlijke avond gehad. Keurig en hartelijk ontvangst. Menu kaart is breed en voor elk wat wils opgesteld. Kwaliteit zeer goed en keurig opgemaakt. Presentatie top. Echt een aanrader !!
    Blij verrast met spontaan vreugde vuur door de eigenaresse.

17. Fam. De Groot

Heerlijk gegeten, eerlijke verse producten. Prachtig opgemaakt en geweldig van smaak. Heel verrassend. Ook prima bediening, snel en vriendelijk. Complimenten voor het gehele personeel. Ga zo door Buena Vista. Op naar een Michelin ster.

18. Het was erg lekker eten. Leuke en vriendelijke bediening. Mooie oude radio's in het restaurant.

Kortom: zeker nog een keer eten.

Lyn
    9 jaar

19. Vorige week heerlijk gegeten op het gezellige terras van Buena Vista. Vooraf hadden we carpaccio en de garnalen duo. Beiden perfect op smaak en goed geportioneerd! Als hoofdgerecht hadden kregen we Biefstukreepjes met gebakken krielaardappeltjes en verse groenten. Ook dit gerecht was erg goed van smaak. Ook een pluspunt voor de attente bediening. Ondanks dat de temperatuur die boven de 32 graden uitkwam waren ze snel, vriendelijk en bekwaam!
    De entourage binnen is erg gezellig en doet denken aan een klein Hollands museum met een verzameling oude radio's en oudhollandse accessoires.
    Al met al een heel gezellig restaurant met tevens een vriendelijke gastvrouw die voor iedereen een praatje over heeft!
    Wij komen hier zeker terug

20. p. en a. verhaar

Zondagavond weer eens heerlijk gegeten bij Buena Vista,
    goed eten, sfeervol, goede service en ondanks het koude weer was het binnen heerlijk warm, kortom genoten.

21. j.c rijkee

Heerlijk gegeten, de borden mooi opgemaakt en het smaakte zeer goed. Goede bediening, het was een super gezellige avond! Dank jullie wel.. toppie!

22. lesley wijninga

Wij hadden vanavond gereserveerd voor 2, aan de telefoon al heel erg vriendelijk geholpen en in het restaurant was de service fantastisch!

Wij hebben een hele gezellige avond gehad en ontzettend lekker gegeten. Ook de garnering/ en opmaak van het bord zag er ontzettend goed en verzorgd uit!

Gezellige en vriendelijke mensen, en heel erg sfeervol!

Wij komen zeker terug!!

23. H.C. Alting

Ben hier in december 2011 geweest, om een bruiloft van vrienden te vieren.
    Een beetje gekleurd is mijn mening dus wel want ik hoefde niets af te rekenen..;-)
    Maar de sfeer was goed.
    Het personeel uitstekend ( en ze hebben zich een rotje gelopen hoor!!)
    Het eten was prima.
    Denk er over om mijn feestje ook bij Buena Vista te houden.

24. Ronald en Annelies Lodder

Wij hebben vanavond het wildmenu gegeten. Heerlijke bospaddestoelensoep, hertenbiefstuk en stoofperenbavaroise. Echt een aanrader! Alles was goed en smakelijk klaargemaakt. Dat zien we wel eens anders. De prijs / kwaliteit is meer dan goed. Vriendelijke en vlotte service. Wij komen zeker terug.

25. Goed eten tegen een goede prijs, perfect bereide surf en turf, zeker de tournedos was perfect.

Goed dessert, kom zeker terug.

26. Lekker betaalbaar eten. Extra friet was geen probleem. Zeer vriendelijke eigenaresse en personeel.

Paar weken geleden ook voor high tea geweest, was heerlijk!

27. Hele nare ervaring om bij Buena Vista te eten, zowel wat betreft het eten als de bediening. Hangt ook weinig sfeer.

Eens maar nooit meer.

28. Niels 692 punten

Het idee is leuk, maar nu de uitvoering nog.

Op zich best een leuk tentje maar de naam Buena Vista schept wel verwachtingen. In de inrichting zijn er Cubaanse details maar men heeft het vooral gezocht in nostalgische zaken uit de jaren 50 en 60. De combinatie is erg vreemd. De kaart is helemaal hollands, ook dat valt dan weer tegen als je naar Buena Vista gaat. De gerechten komen best aardig de keuken uit maar het is gewoon net niet af. Carpaccio ziet een beetje grauw, de sla die erop ligt is niet vers en kurkdroog. De dressing is niet meer dan een theelepel. Hoofdgerecht is vlak en erg neutraal van smaak, wel goede biefstuk, maar de garnituur van wat roerbakgroente op bord en een klein bakje gebakken aardappelen is gewoon onvoldoende. Het hele arsenaal is echt niet nodig, maar wat frites en wat rauwkost hadden zeker op zijn plaats geweest. Echt jammer.

Bediening was uitstekend, snel, alert, en deskundig.

Het was wel erg koud in de zaak, je zat erg op de tocht. Gasten naast ons zaten met de jas aan te eten.

29. Afgelopen weekend hier voor het eerst gegeten en wat waren we blij verrast!

Heerlijk eten, gezellige gastvrouwen en een redelijke nota.

We komen zeker nog een keer terug.

30. Ger & Masja

Een lekker avondje uit. Gezellig tafelen.

Wij gaan hier regelmatig en met veel plezier een hapje eten.

31. Was weer gezellig en lekker als vanouds dus!

32. anneke kroon

Prima,

Heel gezellig.

Heerlijke pannekoeken en een overheerlijke sorbet.

Voor een goede prijs.

33. Jan&Gerrie

Verwacht geen sterren kwaliteit, want die ambitie hebben ze niet.

Wat je wel kunt verwachten? Gewoon lekker/goed eten voor een eerlijke prijs. Hier kun je eten zonder je afgezet te voelen!

34. Ik houd ervan steeds weer naar een ander restaurant te gaan, maar hier blijven we terugkomen. Dit is ons "stamrestaurant"Het eten is erg goed, smaakvol en origineel, de bediening vriendelijk en er is een ontspannen sfeer.

35. Waren hier op zeer drukke avond (verlichte molens). Ondanks de drukte perfekte keuken en bediening. Gezellige avond gehad met apetief op het terras voor de maaltijd en prachtig zicht op de verlichte molens na de maaltijd. Uitstapje vanuit België zeker waard

36. Karin, Kees en kinderen

Gezellig en sfeervol restaurant in een mooie omgeving(molengebied). Aardig en zeer attent personeel. Eten was perfect! Voor herhaling vatbaar.

37. Lekker gegeten as usual

38. Alles was erg lekker voro al het toetje.
    Het is er erg gezellig.

39. Voorgerechten waren redelijk. Hoofdgerecht bedroevend. Lekker waren alleen de aardappelkroketten en dat zegt naar ik aanneem meer dan genoeg.

Uiterst kind-onvriendelijke en zeer zeurderig personeel

40. Zeer nare ervaring. Weggegooid geld!

41. E.M. Gerdes - Fama

wij hadden een leuke avond en primagegeten

42. De bediening was waardeloos, we kregen eerst een kop koffie, maar moesten wachten op de warme chocomel, die wel 10 min later kwam.

43. zeer tevreden