Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Kesteren verdeeld zijn.

1. 1E paasdag geweest met onze motorclub vrienden. Ondanks de drukte een vriendelijk welkom.
    Toen we eenmaal zaten en echt zagen hoe druk het was voelde we ons des te meer welkom aangezien de dame die ons hielp echt tijd en aandacht voor ons had.
    Glas leeg? Nou echt niet, zodra we nog 1 slok in ons glas hadden werd dat al opgemerkt en werd direct gevraagd of we bijgeschonken wilde worden.
    Heerlijk gegeten, op een heerlijke plek gezeten en in mijn eigen woorden; een top wijf aan tafel! Wij komen zeer zeker terug!

2. Ellanoor

3. ano

Het is een super leuk restaurant! Wij eten er elke keer pannenkoeken. Het is alleen jammer dat de pannenkoeken zo duur zijn en dat dat niet voor een groot gezin zoals wij betaalbaar is! Maar daar kunnen ze ook niet aan doen denk ik. Ik hoop dat we er over een poosje weer gaan eten, als de beurs het toelaat.

4. Super gezellig, top eten en leuke en goede bediening.
    Zeker de thema avonden een echte aanrader.

5. Zaterdag 16 Maart 2019 High Tea bij Brasserie Beerie gehad! Was helemaal geweldig. Mooi locatie, super sfeer, top personeel. Zeker het aanraden waard!!! Wij komen er zeker nog eens terug!!!

6. Chinees-Indisch Kesteren

D van Ommeren

Lekker eten maar een belachelijke wachttijd.
    Bijna een uur gewacht tot het eten klaar was.

5,3
  7. Adrie van den Heuvel

Zondag 27 januari een middag vol verrassingen voor mijn 65e verjaardag, dankzij het team van het ambtshuis was het een onvergetelijke mooie gezellige heerlijke middag alles was perfect de bediening, de hapjes de taart, dank dank liefs van Adrie.

8. Anny Tiemes

Vanmiddag met familie heerlijk geluncht in de Brasserie Beerie.
    Broodje zalm was top en mijn man een echte kenner van kroketten was uiterste tevreden. Lekker kroketten met draadjesvlees.
    Heerlijk koffie☕️.
    Prettige bediening!
    Echt de moeite waard om daar heerlijk te gaan eten.
    Wij komen zeker nog een keer terug.

Gerard en Anny.

9. Goeden zaak en levert goede kwaliteit.

10. Als ik over de A15 naar huis rijd, stoppen we hier eigenlijk altijd. Lekker eten. Ben een favoriet van de Catamaran. Het zit hier altijd vol; kan ook niet anders.

11. Eten en sfeer was goed. Duurde alleen erg lang voordat we ons drinken en eten kregen. Na een uur kregen we de eerste pannenkoeken, die van de kinderen kwamen later..

12. Een paar weken geleden met een paar vrienden gezellig wezen eten.
    Na een kort maar gezellig welkom werden we naar onze tafel gebracht door de jong bediende.
    De drankjes werden al snel gebracht en de avond startten we met een prima voorgerecht. Zelf had ik de zalm besteld en deze was meer dan voortreffelijk.
    Bij het hoofdgerecht werden genoeg groenten en aardappelen op tafel gezet om van een mooi uitgebreid menu te kunnen spreken.
    Toen het wat rustiger werd kwam zelfs de kersverse eigenaar nog even aan tafel om te peilen wat we er van vonden en om zichzelf voor te stellen.
    Kortom, prima eten in een bijna huiselijke sfeer. Ga zo door.

13. Marry Veenhof

Geweldig! Sfeervol en vriendelijke bediening!
    Echte aanrader!

14. Ben hier nu twee keer geweest maar zeer lange wachttijden en de bediening en het eten was ook niet echt om over naar huis te schrijven.
    Voor het nagerecht moesten we zelf naar de balie lopen om het te bestellen want het personeel is nergens te bekennen. Het was voor ons de laatste keer.

2,4
  15. Heerlijke eten, originele manier van bestellen en serveren, mooi terras, gezellig, prettige sfeer en super vriendelijke ontvangst. Ons ook nog behulpzaam geweest bij het regelen van een overnachting in de buurt. Een aanrader en zeker de moeite van omrijden waard.

16. Ellen en Robert

Aangename verrassing zo een sfeervol, kwalitatief goed restaurant. Bediening top, tapas erg goed.
    We wensen de heren veel succes.

17. dennis

Mensen kies voor de all-in kaart geweldig wat een keus.

18. Zeer slecht. Bestel actiemenu voor familie van 10 euro. Dan zou je 4 euro friet moeten krijgen, 4 frikandellen of kroketten en een bakje mayonaise. Wat schetst mijn verbazing. Ik krijg voor 2 euro friet, wel 2 frikandellen en 2 kroketten en geen bakje mayonaise. Na aandringen krijg ik toch de 4 euro friet + bakje mayonaise waar ik recht op heb. Ongelofelijk brutaal deze mensen.

1,4
  19. Martine Keur

20. Het is een nieuw restaurant, dus moeten ook nog wennen maar wat wij hebben geeten en gedronken was in een woord perfect, bediening moest soms wel lang op zich laten wachten, maar daar zat het ook stampvol binnen, dus niks te klagen,
    het is voor Kesteren een aanrader,

Perfect ga zo door ambtshuis.

21. Henk Heikamp

Wij hebben 13 januari mijn 60e verjaardag gevierd. Wij zijn eerst wezen bowlen dan daarna hebben wij een stampottenbuffet gegeten. Iedereen was zeer te spreken over de mooie locatie! Daarbij was de service van de bediening ook goed en het eten smaakte lekker. Echt een aanrader om hier naar toe te gaan.

22. Chinees-Indisch Kesteren

rik randewijk

Bediening duurde veel te lang mede omdat er maar een iemand in de bediening werkt en tegelijkertijd ook bij afhaal helpt verder was het er erg kaal aangekleed ik kom hier niet meer terug om te zitten wel voor afhaal.

23. Gisteren zijn wij met +- 11 personen naar de Molen geweest. Om 18.00 Zaten wij in het restaurant. Er zijn 8 tomaten soep besteld waarvan er 4 geleverd zijn met 1 gehaktballetje en de rest zonder, terwijl er op de kaart toch echt mét gehaktballetjes stond, dit voorgerecht werd naar ongeveer 45 minuten geleverd. Tegelijkertijd met het voorgerecht ook het hoofdgerecht besteld wat pas om 19:45 geleverd werd. Ruim 1,5 uur erop gewacht! Ik had een pannenkoek appel kaneel besteld, zoals op de foto te zien zaten er onder de kaneel allemaal verbande stukjes, dit was ook de proeven. Niet lekker dus. De ruimte opzich is erg mooi, alleen zaten wij bij een deur en wanneer die open ging waaide alles van tafel en was het koud. Er waren in het gehele restaurant 4 tafel bezet dus aan de drukte kan de lange wachttijd niet gelegen hebben. Om half 9 stonden wij buiten.

Voor ons absoluut geen volgende keer meer!

1,8
  24. Marion bioch

Het eten was weer heel lekker alleen duurde het voor de derde keer weer erg lang voordat we het eten kregen dat is echt heel jammer het duurde 2 uur voordat de pannenkoeken voor ons stonden we hadden dan wel een voorgerecht gehad maar toch is dat erg jammer we hadden expres van te voren gereserveerd dus niet verwacht dat we lang zouden moeten wachten.

25. Afgelopen week hier gegeten. Het was weer even geleden dat ik er geweest was. Wat een tegenvaller. De tournedos besteld, ik denk dat het geen echte tournedos was gezien het formaat van het vlees. Medium gebakken gevraagd, echter was deze veel te doorbakken, weinig tot geen smaak aan. De gebakken aardappelen waren verbrand en 6× opgewarmd. Verder nog een papje wat wilof moest voorstellen. Bij de tournedos nog 2 verrimpelde stukjes peer. Nee, echt achteruit gegaan hier. Ik stop hier niet meer en rijd wel ergens anders heen. Zonde, was voorheen altijd wel goed.

3,9
  26. Had me verheugd op de mij bekende ossenhaas bij andere restaurants. Erg teleurstellend! Voor menu van 24,50 verwacht ik wel goed stuk vlees. Merkte het al met snijden en daarna lang kauwen. KLEIN stukje vlees ook nog! Stroganoff saus uit pakje? Leek nergens op. Aardappeltjes slap/zacht van het vet! Witlof paar snippers in veel rare soort saus. AANFLUITING. De varkenshaassate was redelijk. Heb het na afloop wel gezegd, ik wilde zelf gewoon wel hele bedrag betalen want misschien gaat t slecht of zo maar er werd ook niet aangeboden minder te betalen, slechte service! Heb nog wel fooitje gegeven want misschien zit het personeel ook moeilijk😉 ik had dit liever niet verteld maar het moet daar echt beter misschien gaan ze dan beter draaien😀

27. Wat een afgang, onvriendelijk personeel, eten viel erg tegen ondanks dat er een hele ruime kaart wordt aangeboden. Zou de kaart inkrimpen en beter eten serveren. Als het personeel er geen zin in heeft… ga dan niet in de horeca werken, mensen komen "uit" eten en moeten hier een beste prijs voor betalen!

Gezien de recensies op deze site is het de laatste jaren bergafwaarts gegaan… jammer!

1,1
  28. Vanavond heerlijk gegeten. De gerechten zijn origineel en leuk opgemaakt. Vriendelijke bediening en goede uitleg van de gerechten en de wijn.

Eerder hier ook al koffie gedronken op het terras met een (heel) groot stuk appeltaart met slagroom gegarneerd met aardbei.

We komen zeker nog eens terug!

29. J.en H. Lourens

Heerlijk gegeten en gedronken, alles met zorg klaargemaakt.

30. Hier gegeten 2 augustus 2017 met zuster en oude moeder. Na de verbouwing (2017) van het pand (bowling + enorme zaal en kindervermaak er bij) is de kwaliteit van de keuken m.i. enorm achteruitgelopen. En lekker zitten in de zon op het terras is er ook niet meer bij, het terras is (voor een belangrijk deel) naar achteren verplaatst.

Heb er in het verleden redelijk goed gegeten met een leuke kaart. Nu is het hoofdzakelijk "pannenkoeken" en "desserts". Er stond 1 vleesgerecht op de zomer-menukaart: schnitzel. Als er 1 (één!) vleesgerecht op staat mag je wel verwachten dat je iets restaurantwaardigs gepresenteerd krijgt. Helaas, dat was niet het geval. U kunt beter bij de AH zelf een schnitzel halen en die even bakken, dan krijgt u iets beters. Liefdeloos klaargemaakt pruts product, helaas.

Ook de bediening was niet attent, geen correcte restaurant etiquette, de dames begrijpen niet waar het in een restaurant om gaat. Hobbyisme ten top, ik kan niemand aanraden er naar toe te gaan. Hoop nog een reactie te krijgen op mijn mail (3 aug 2017). Ik vermoed dat men voor de grote partijen die men wil ontvangen een extern cateringbedrijf aantrekt, want hier gaat men het niet mee redden.

3 Augustus 2017

1 positieve stem1 negatieve stem