Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Kesteren verdeeld zijn.

1. Nederlands Kesteren

Had me verheugd op de mij bekende ossenhaas bij andere restaurants. Erg teleurstellend! Voor menu van 24,50 verwacht ik wel goed stuk vlees. Merkte het al met snijden en daarna lang kauwen. KLEIN stukje vlees ook nog! Stroganoff saus uit pakje? Leek nergens op. Aardappeltjes slap/zacht van het vet! Witlof paar snippers in veel rare soort saus. AANFLUITING. De varkenshaassate was redelijk. Heb het na afloop wel gezegd, ik wilde zelf gewoon wel hele bedrag betalen want misschien gaat t slecht of zo maar er werd ook niet aangeboden minder te betalen, slechte service! Heb nog wel fooitje gegeven want misschien zit het personeel ook moeilijk😉 ik had dit liever niet verteld maar het moet daar echt beter misschien gaan ze dan beter draaien😀

2. Nederlands Kesteren

Wat een afgang, onvriendelijk personeel, eten viel erg tegen ondanks dat er een hele ruime kaart wordt aangeboden. Zou de kaart inkrimpen en beter eten serveren. Als het personeel er geen zin in heeft… ga dan niet in de horeca werken, mensen komen "uit" eten en moeten hier een beste prijs voor betalen!

Gezien de recensies op deze site is het de laatste jaren bergafwaarts gegaan… jammer!

1,1

Vanavond heerlijk gegeten. De gerechten zijn origineel en leuk opgemaakt. Vriendelijke bediening en goede uitleg van de gerechten en de wijn.

Eerder hier ook al koffie gedronken op het terras met een (heel) groot stuk appeltaart met slagroom gegarneerd met aardbei.

We komen zeker nog eens terug!

J.en H. Lourens

Heerlijk gegeten en gedronken, alles met zorg klaargemaakt.

Hier gegeten 2 augustus 2017 met zuster en oude moeder. Na de verbouwing (2017) van het pand (bowling + enorme zaal en kindervermaak er bij) is de kwaliteit van de keuken m.i. enorm achteruitgelopen. En lekker zitten in de zon op het terras is er ook niet meer bij, het terras is (voor een belangrijk deel) naar achteren verplaatst.

Heb er in het verleden redelijk goed gegeten met een leuke kaart. Nu is het hoofdzakelijk "pannenkoeken" en "desserts". Er stond 1 vleesgerecht op de zomer-menukaart: schnitzel. Als er 1 (één!) vleesgerecht op staat mag je wel verwachten dat je iets restaurantwaardigs gepresenteerd krijgt. Helaas, dat was niet het geval. U kunt beter bij de AH zelf een schnitzel halen en die even bakken, dan krijgt u iets beters. Liefdeloos klaargemaakt pruts product, helaas.

Ook de bediening was niet attent, geen correcte restaurant etiquette, de dames begrijpen niet waar het in een restaurant om gaat. Hobbyisme ten top, ik kan niemand aanraden er naar toe te gaan. Hoop nog een reactie te krijgen op mijn mail (3 aug 2017). Ik vermoed dat men voor de grote partijen die men wil ontvangen een extern cateringbedrijf aantrekt, want hier gaat men het niet mee redden.

3 Augustus 2017

6. Nederlands Kesteren

De groenten waren tot moes gekookt en het eten werd bijna opgegeten door de vliegen bah bah. De stoelen en tafels hebben ook hun beste tijd gehad. De menukaart zat onder de vlekken en was door het plastic moeilijk te lezen. Al met al niet voor herhaling vatbaar.

7. Nederlands Kesteren

Evert en Leonie

Eten goed bereid, met een verhaal over de bereiding. Top!
    Prijs/kwaliteit is zeker goed

Heerlijk gegeten! Een aanrader! De keuken is goed, borden mooi opgemaakt, smaak fantastisch! We komen terug!

9. Snackbar Kesteren

verkeerd eten geleverd.. kan gebeuren. niet geluisterd naar de wens 'zonder sla' .. vervolgens onbeschoft aan de telefoon.. niet bereid tot een oplossing.. 'het is druk' was de reden.. dus mensen, vraag eerst of het druk is want ze blijven de bestellingen maar opnemen terwijl ze het niet aan kunnen.

Idsard Eeken

Zondagavond 11 juni 2017 bij Brasserie Batouwe gegeten. Op het terras. Het was rustig. Wel een beetje winderig/stormig. Een hele grote pluim. Zowel voor de kok als voor de geweldige bediening!

Idsard en Mignon

Barbera Bakker

Ondernemersbijeenkomst op prachtige locatie in Kesteren!
    Aanrader...

12. Chinees-Indisch Kesteren

Bastiaan Bor

Dorpsgenoten, sinds de nieuwe eigenaar deze tent heeft overgenomen is het weer top. Goede kwaliteit. We zijn er erg blij mee. Ja en pinnen kan!

Jan Hermans

Tijdens de Paaslunch genoten van alles wat De Batouwe te bieden heeft.
    Hartelijke ontvangst, sfeervolle ambiance en lekker eten.
    Eten bij Brasserie Batouwe is zeker aan te raden.

Gezellige sfeer. Je wordt goed opgevangen, mooi uitzicht. Bediening is goed, ze zijn allemaal erg aardig

Robin Grim

Heerlijk genoten van een perfect verzorgd diner.

Het heeft ons aan niets ontbroken. De locatie ademt beleving en dit komt ook tijdens het diner volledig tot zijn recht. Alles is tot in de puntjes verzorgd en overal is over na gedacht. Mijn complimenten voor de eigenaar, de chef en het overige personeel. Dit is een fantastische spot waar de omgeving nog veel plezier aan gaat beleven. Zeer zeker een aanrader. Ga zo door!

Jan van Blijderveen

Voor de eerste keer gegeten bij Brasserie Batouwe. Het voldeed geheel aan de verwachtingen. Het eten was geweldig en de service optimaal. Zeker bij een ieder aan te bevelen. Wij gaan zeker vaker naar Brasserie Batouwe.

Ontzettend lekker gegeten, en een geweldige gastheer!

De sfeer is super, en het eten voortreffelijk, de service is buitengewoon als je hier een avond naar toe gaat weet je vooraf al dat je aan niets maar dan ook niets te kort zult komen!
    Ik raad iedereen aan om hier te gaan eten!

Leuk en gezellig restaurant met goede sfeer.
    Zeer vriendelijke eigenaar met veel passie voor zijn vak.
    Leuke details zijn, thee en koffie leveranciers.

19. Nederlands Kesteren

2e kerstdag heerlijk gegeten bij Castra Kesteren. Met zeker ook dank aan de lieve familie Spiering...die ook hebben gezorgd voor de warmte, gezelligheid, huiselijkheid en geweldige sfeer. Tot snel....

20. Nederlands Kesteren

Hier nooit meer, harde zwarte gebakken vette aardappeltjes en bediening die daar niets aan doet. Mijn dochter vond de soep heel zout, ook hier geen reactie. Werd met papieren vliegtuigjes gegooid en de serveerster vond het leuk. Kortom slecht eten voor de volle prijs en slecht personeel.

21. Nederlands Kesteren

Erg gezellig bij de open haard gezeten! Zeker voor herhaling vatbaar!

22. Nederlands Kesteren

Vorige maand met familie genoten van het buffet. Heerlijke vis en vleesgerechten samen met de verse groenten doen een mens echt goed.
    Een heerlijke huisgemaakte soep vooraf en de huiselijke gezelligheid doen ook wonderen. Gewoon een fantastische plek om een avond te spenderen.

Wij gaan eigenlijk elk jaar wel een keertje hier eten; het is er erg gezellig; 's zomers kun je daar heerlijk buiten zitten (eigenlijk altijd 's zomers wezen eten maar lijkt me 's winters ook erg gezellig binnen). Ik probeer altijd weer het schnitzel menu; waarom vraag ik me naderhand elke keer weer af; dit is niet echt een succes. De schnitzel is nooit lekker mals zoals ze dat in een goed restaurant hoort te zijn. En dan zeker niet voor de prijs die er voor gerekend word....Altijd lastig te snijden, zelfs met de scherpe messen die ze daar hebben.

Ben niet echt een pannenkoekenfan maar van de anderen hoor ik wel dat die echt heel goed zijn. Dus volgende keer misschien toch daarvoor kiezen...

Op vrijdagavond met een vriendin gegeten. Was beslist niet de eerste keer. Soms goede, soms minder goede ervaringen. Nu was het duidelijk weer de wat mindere. Beneden was er een bruiloft, dus, naar boven. Vrij snel een drankje. Goede, verse " jus". De kaart gevraagd. Die is inmiddels heel wat minder uigebreid dan "vroeger"!! Buiten de pannenkoeken weinig variatie en keus.

Eten besteld. Dat kwam niet snel, maar het kòn. Ik had kabeljauw waar weinig, eigenlijk géén, smaak aan zat. Verschrikkelijk vette, wat verpieterde aardappeltjes. Ze hadden de vorm van frietjes, maar smaakten als verlepte gebakken (misschien voor de tweede keer in veel vet?) aardappels. De spruiten waren als beetgaar bedoeld, maar waren dat niet: de rauwigheid was er nèt af. Ze waren niet te prikken! De sla kwam zó uit een kant-en-klare supermarktzak: geen dressing.

Kortom: teleurstelling voor een kleine € 20... Voorlopig dus even niet meer...

Zoekt u een unieke locatie met een top kok en een onwijs aardige gastvrouw? Zoek niet verder! Peter de kok is echt top! 5 sterren kok wat mij betreft! En Marit de gastvrouw krijgt ook zeker 5 sterren wat een geweldige lieve gastvrije ontvangst bij deze Brasserie!
    Het ontbreekt je aan niets! Dus zoek niet verder maar geniet van het heerlijke eten en de aandacht die je krijgt tijdens je bezoek. Brasserie Uit krijgt van mij een dikke 10! Jullie zullen ons snel weer zien😃

Gert en Marjan

Verrassingsmenu, 3 overheerlijke gerechten.
    Voor herhaling vatbaar.

Jan Van Daal

Super! Vriendelijk personeel en erg attent. Ondanks dat het druk was erg naar m'n zin gehad. Gespaard bij de MCD en zaterdag was de laatste dag. Was niet de enige die er nog even van gebruik maakte haha. Tot de volgende keer.

Heerlijk gegeten voor de lunch.
    Op het terras aan het water en een koe met twee kalfjes die ook genoten van de omgeving was het uitzicht.
    Als mijn vriendin met niet had meegenomen had ik dit plekje nooit gevonden.
    Leuke kleine kaart, echter wel variërend.
    Lekkere salade's, wraps maar ook een gevuld broodje met warme kip en satésaus en salade.
    Thee word met een theemolen en zandlopertjes opgediend.
    Warme chocomel met echte melk en een brok chocolade erin, denk dat kinderen de smaak niet zullen waarderen.
    De toetjes en taarten zijn grandioos daar kan menig 4 sterren restaurant nog wat van leren.
    Natuurlijk de ( saaie) Nederlandse Appeltaart voor de liefhebber is er ook te vinden.
    O.a. een frisse citroen lemon taart met schuim, fanatisch fris,zuur van smaak en opgemaakt als een plaatje en alles bij elkaar is het een echte smaak explosie.
    Ook het ijs wat opgediend werd in een wekpotje was fantastisch opgemaakt en o.a. gegarneerd met een lekker vlindertje.
    Elk gebak of ijsje wat voorbij kwam zag er op en top aantrekkelijk uit.
    Hier gaan we snel weer terug.
    Beetje jammer dat hij op zondag gesloten is, daar moet je echt even rekening mee houden.

29. Chinees-Indisch Kesteren

Geen pin mogelijkheid, dat is wel erg slecht.

30. Nederlands Kesteren

Lagemaat

Werden bij deur vriendelijk ontvangen, restaurant ziet er gezellig en netjes uit.
    Bediening was erg vriendelijk.
    Het eten was echt super, veel en erg lekker.