Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Kesteren verdeeld zijn.

Henk Heikamp

Wij hebben 13 januari mijn 60e verjaardag gevierd. Wij zijn eerst wezen bowlen dan daarna hebben wij een stampottenbuffet gegeten. Iedereen was zeer te spreken over de mooie locatie! Daarbij was de service van de bediening ook goed en het eten smaakte lekker. Echt een aanrader om hier naar toe te gaan.

2. Chinees-Indisch Kesteren

rik randewijk

Bediening duurde veel te lang mede omdat er maar een iemand in de bediening werkt en tegelijkertijd ook bij afhaal helpt verder was het er erg kaal aangekleed ik kom hier niet meer terug om te zitten wel voor afhaal.

Gisteren zijn wij met +- 11 personen naar de Molen geweest. Om 18.00 Zaten wij in het restaurant. Er zijn 8 tomaten soep besteld waarvan er 4 geleverd zijn met 1 gehaktballetje en de rest zonder, terwijl er op de kaart toch echt mét gehaktballetjes stond, dit voorgerecht werd naar ongeveer 45 minuten geleverd. Tegelijkertijd met het voorgerecht ook het hoofdgerecht besteld wat pas om 19:45 geleverd werd. Ruim 1,5 uur erop gewacht! Ik had een pannenkoek appel kaneel besteld, zoals op de foto te zien zaten er onder de kaneel allemaal verbande stukjes, dit was ook de proeven. Niet lekker dus. De ruimte opzich is erg mooi, alleen zaten wij bij een deur en wanneer die open ging waaide alles van tafel en was het koud. Er waren in het gehele restaurant 4 tafel bezet dus aan de drukte kan de lange wachttijd niet gelegen hebben. Om half 9 stonden wij buiten.

Voor ons absoluut geen volgende keer meer!

Marion bioch

Het eten was weer heel lekker alleen duurde het voor de derde keer weer erg lang voordat we het eten kregen dat is echt heel jammer het duurde 2 uur voordat de pannenkoeken voor ons stonden we hadden dan wel een voorgerecht gehad maar toch is dat erg jammer we hadden expres van te voren gereserveerd dus niet verwacht dat we lang zouden moeten wachten.

5. Nederlands Kesteren

Afgelopen week hier gegeten. Het was weer even geleden dat ik er geweest was. Wat een tegenvaller. De tournedos besteld, ik denk dat het geen echte tournedos was gezien het formaat van het vlees. Medium gebakken gevraagd, echter was deze veel te doorbakken, weinig tot geen smaak aan. De gebakken aardappelen waren verbrand en 6× opgewarmd. Verder nog een papje wat wilof moest voorstellen. Bij de tournedos nog 2 verrimpelde stukjes peer. Nee, echt achteruit gegaan hier. Ik stop hier niet meer en rijd wel ergens anders heen. Zonde, was voorheen altijd wel goed.

6. Nederlands Kesteren

Had me verheugd op de mij bekende ossenhaas bij andere restaurants. Erg teleurstellend! Voor menu van 24,50 verwacht ik wel goed stuk vlees. Merkte het al met snijden en daarna lang kauwen. KLEIN stukje vlees ook nog! Stroganoff saus uit pakje? Leek nergens op. Aardappeltjes slap/zacht van het vet! Witlof paar snippers in veel rare soort saus. AANFLUITING. De varkenshaassate was redelijk. Heb het na afloop wel gezegd, ik wilde zelf gewoon wel hele bedrag betalen want misschien gaat t slecht of zo maar er werd ook niet aangeboden minder te betalen, slechte service! Heb nog wel fooitje gegeven want misschien zit het personeel ook moeilijk😉 ik had dit liever niet verteld maar het moet daar echt beter misschien gaan ze dan beter draaien😀

7. Nederlands Kesteren

Wat een afgang, onvriendelijk personeel, eten viel erg tegen ondanks dat er een hele ruime kaart wordt aangeboden. Zou de kaart inkrimpen en beter eten serveren. Als het personeel er geen zin in heeft… ga dan niet in de horeca werken, mensen komen "uit" eten en moeten hier een beste prijs voor betalen!

Gezien de recensies op deze site is het de laatste jaren bergafwaarts gegaan… jammer!

1,1

Vanavond heerlijk gegeten. De gerechten zijn origineel en leuk opgemaakt. Vriendelijke bediening en goede uitleg van de gerechten en de wijn.

Eerder hier ook al koffie gedronken op het terras met een (heel) groot stuk appeltaart met slagroom gegarneerd met aardbei.

We komen zeker nog eens terug!

J.en H. Lourens

Heerlijk gegeten en gedronken, alles met zorg klaargemaakt.

Hier gegeten 2 augustus 2017 met zuster en oude moeder. Na de verbouwing (2017) van het pand (bowling + enorme zaal en kindervermaak er bij) is de kwaliteit van de keuken m.i. enorm achteruitgelopen. En lekker zitten in de zon op het terras is er ook niet meer bij, het terras is (voor een belangrijk deel) naar achteren verplaatst.

Heb er in het verleden redelijk goed gegeten met een leuke kaart. Nu is het hoofdzakelijk "pannenkoeken" en "desserts". Er stond 1 vleesgerecht op de zomer-menukaart: schnitzel. Als er 1 (één!) vleesgerecht op staat mag je wel verwachten dat je iets restaurantwaardigs gepresenteerd krijgt. Helaas, dat was niet het geval. U kunt beter bij de AH zelf een schnitzel halen en die even bakken, dan krijgt u iets beters. Liefdeloos klaargemaakt pruts product, helaas.

Ook de bediening was niet attent, geen correcte restaurant etiquette, de dames begrijpen niet waar het in een restaurant om gaat. Hobbyisme ten top, ik kan niemand aanraden er naar toe te gaan. Hoop nog een reactie te krijgen op mijn mail (3 aug 2017). Ik vermoed dat men voor de grote partijen die men wil ontvangen een extern cateringbedrijf aantrekt, want hier gaat men het niet mee redden.

3 Augustus 2017

11. Nederlands Kesteren

De groenten waren tot moes gekookt en het eten werd bijna opgegeten door de vliegen bah bah. De stoelen en tafels hebben ook hun beste tijd gehad. De menukaart zat onder de vlekken en was door het plastic moeilijk te lezen. Al met al niet voor herhaling vatbaar.

12. Nederlands Kesteren

Evert en Leonie

Eten goed bereid, met een verhaal over de bereiding. Top!
    Prijs/kwaliteit is zeker goed

Heerlijk gegeten! Een aanrader! De keuken is goed, borden mooi opgemaakt, smaak fantastisch! We komen terug!

verkeerd eten geleverd.. kan gebeuren. niet geluisterd naar de wens 'zonder sla' .. vervolgens onbeschoft aan de telefoon.. niet bereid tot een oplossing.. 'het is druk' was de reden.. dus mensen, vraag eerst of het druk is want ze blijven de bestellingen maar opnemen terwijl ze het niet aan kunnen.

Idsard Eeken

Zondagavond 11 juni 2017 bij Brasserie Batouwe gegeten. Op het terras. Het was rustig. Wel een beetje winderig/stormig. Een hele grote pluim. Zowel voor de kok als voor de geweldige bediening!

Idsard en Mignon

Barbera Bakker

Ondernemersbijeenkomst op prachtige locatie in Kesteren!
    Aanrader...

17. Chinees-Indisch Kesteren

Bastiaan Bor

Dorpsgenoten, sinds de nieuwe eigenaar deze tent heeft overgenomen is het weer top. Goede kwaliteit. We zijn er erg blij mee. Ja en pinnen kan!

Jan Hermans

Tijdens de Paaslunch genoten van alles wat De Batouwe te bieden heeft.
    Hartelijke ontvangst, sfeervolle ambiance en lekker eten.
    Eten bij Brasserie Batouwe is zeker aan te raden.

Gezellige sfeer. Je wordt goed opgevangen, mooi uitzicht. Bediening is goed, ze zijn allemaal erg aardig

Robin Grim

Heerlijk genoten van een perfect verzorgd diner.

Het heeft ons aan niets ontbroken. De locatie ademt beleving en dit komt ook tijdens het diner volledig tot zijn recht. Alles is tot in de puntjes verzorgd en overal is over na gedacht. Mijn complimenten voor de eigenaar, de chef en het overige personeel. Dit is een fantastische spot waar de omgeving nog veel plezier aan gaat beleven. Zeer zeker een aanrader. Ga zo door!

Jan van Blijderveen

Voor de eerste keer gegeten bij Brasserie Batouwe. Het voldeed geheel aan de verwachtingen. Het eten was geweldig en de service optimaal. Zeker bij een ieder aan te bevelen. Wij gaan zeker vaker naar Brasserie Batouwe.

Ontzettend lekker gegeten, en een geweldige gastheer!

De sfeer is super, en het eten voortreffelijk, de service is buitengewoon als je hier een avond naar toe gaat weet je vooraf al dat je aan niets maar dan ook niets te kort zult komen!
    Ik raad iedereen aan om hier te gaan eten!

Leuk en gezellig restaurant met goede sfeer.
    Zeer vriendelijke eigenaar met veel passie voor zijn vak.
    Leuke details zijn, thee en koffie leveranciers.

24. Nederlands Kesteren

2e kerstdag heerlijk gegeten bij Castra Kesteren. Met zeker ook dank aan de lieve familie Spiering...die ook hebben gezorgd voor de warmte, gezelligheid, huiselijkheid en geweldige sfeer. Tot snel....

25. Nederlands Kesteren

Hier nooit meer, harde zwarte gebakken vette aardappeltjes en bediening die daar niets aan doet. Mijn dochter vond de soep heel zout, ook hier geen reactie. Werd met papieren vliegtuigjes gegooid en de serveerster vond het leuk. Kortom slecht eten voor de volle prijs en slecht personeel.

26. Nederlands Kesteren

Erg gezellig bij de open haard gezeten! Zeker voor herhaling vatbaar!

27. Nederlands Kesteren

Vorige maand met familie genoten van het buffet. Heerlijke vis en vleesgerechten samen met de verse groenten doen een mens echt goed.
    Een heerlijke huisgemaakte soep vooraf en de huiselijke gezelligheid doen ook wonderen. Gewoon een fantastische plek om een avond te spenderen.

Wij gaan eigenlijk elk jaar wel een keertje hier eten; het is er erg gezellig; 's zomers kun je daar heerlijk buiten zitten (eigenlijk altijd 's zomers wezen eten maar lijkt me 's winters ook erg gezellig binnen). Ik probeer altijd weer het schnitzel menu; waarom vraag ik me naderhand elke keer weer af; dit is niet echt een succes. De schnitzel is nooit lekker mals zoals ze dat in een goed restaurant hoort te zijn. En dan zeker niet voor de prijs die er voor gerekend word....Altijd lastig te snijden, zelfs met de scherpe messen die ze daar hebben.

Ben niet echt een pannenkoekenfan maar van de anderen hoor ik wel dat die echt heel goed zijn. Dus volgende keer misschien toch daarvoor kiezen...

Op vrijdagavond met een vriendin gegeten. Was beslist niet de eerste keer. Soms goede, soms minder goede ervaringen. Nu was het duidelijk weer de wat mindere. Beneden was er een bruiloft, dus, naar boven. Vrij snel een drankje. Goede, verse " jus". De kaart gevraagd. Die is inmiddels heel wat minder uigebreid dan "vroeger"!! Buiten de pannenkoeken weinig variatie en keus.

Eten besteld. Dat kwam niet snel, maar het kòn. Ik had kabeljauw waar weinig, eigenlijk géén, smaak aan zat. Verschrikkelijk vette, wat verpieterde aardappeltjes. Ze hadden de vorm van frietjes, maar smaakten als verlepte gebakken (misschien voor de tweede keer in veel vet?) aardappels. De spruiten waren als beetgaar bedoeld, maar waren dat niet: de rauwigheid was er nèt af. Ze waren niet te prikken! De sla kwam zó uit een kant-en-klare supermarktzak: geen dressing.

Kortom: teleurstelling voor een kleine € 20... Voorlopig dus even niet meer...

Zoekt u een unieke locatie met een top kok en een onwijs aardige gastvrouw? Zoek niet verder! Peter de kok is echt top! 5 sterren kok wat mij betreft! En Marit de gastvrouw krijgt ook zeker 5 sterren wat een geweldige lieve gastvrije ontvangst bij deze Brasserie!
    Het ontbreekt je aan niets! Dus zoek niet verder maar geniet van het heerlijke eten en de aandacht die je krijgt tijdens je bezoek. Brasserie Uit krijgt van mij een dikke 10! Jullie zullen ons snel weer zien😃