Restaurant verhuisd

1353198006 92
1361973570 92
1419014738 93
1489219251 93

1. Zoekt u een unieke locatie met een top kok en een onwijs aardige gastvrouw? Zoek niet verder! Peter de kok is echt top! 5 sterren kok wat mij betreft! En Marit de gastvrouw krijgt ook zeker 5 sterren wat een geweldige lieve gastvrije ontvangst bij deze Brasserie!
    Het ontbreekt je aan niets! Dus zoek niet verder maar geniet van het heerlijke eten en de aandacht die je krijgt tijdens je bezoek. Brasserie Uit krijgt van mij een dikke 10! Jullie zullen ons snel weer zien😃

2. Heerlijk gegeten voor de lunch.
    Op het terras aan het water en een koe met twee kalfjes die ook genoten van de omgeving was het uitzicht.
    Als mijn vriendin met niet had meegenomen had ik dit plekje nooit gevonden.
    Leuke kleine kaart, echter wel variërend.
    Lekkere salade's, wraps maar ook een gevuld broodje met warme kip en satésaus en salade.
    Thee word met een theemolen en zandlopertjes opgediend.
    Warme chocomel met echte melk en een brok chocolade erin, denk dat kinderen de smaak niet zullen waarderen.
    De toetjes en taarten zijn grandioos daar kan menig 4 sterren restaurant nog wat van leren.
    Natuurlijk de ( saaie) Nederlandse Appeltaart voor de liefhebber is er ook te vinden.
    O.a. een frisse citroen lemon taart met schuim, fanatisch fris,zuur van smaak en opgemaakt als een plaatje en alles bij elkaar is het een echte smaak explosie.
    Ook het ijs wat opgediend werd in een wekpotje was fantastisch opgemaakt en o.a. gegarneerd met een lekker vlindertje.
    Elk gebak of ijsje wat voorbij kwam zag er op en top aantrekkelijk uit.
    Hier gaan we snel weer terug.
    Beetje jammer dat hij op zondag gesloten is, daar moet je echt even rekening mee houden.

3. Zaterdagavond 12-09-2015 weer bij UIT ons laten verwennen. Peter en Marit met hun personeel maken er altijd weer een fijne avond van, prima eten en een goede wijn, en aandacht voor alle gasten. Bedankt en tot de volgende keer. Jenny en Jan.

4. Wat hebben we weer heerlijk gegeten vanavond. Niet alleen het eten maar alles wat erbij hoort was top. Klasse jullie verdienen echt n dikke 10. We komen snel weer terug. Mensen bedankt.

5. Heerlijk ontspannen op het terras gegeten, verrukkelijke wijn, bediening was uitstekend. We hadden echt niets te wensen over.

6. Gisteravond hier heerlijk gegeten. Bij aankomst was het nog prettig vertoeven op het terras in de avondzon. Het was geen enkel problem om eerst buiten het aperitief en voorgerecht te gebruiken en later op de avond, binnen, het hoofdgerecht en dessert.

De gerechten waren stuk voor stuk voortreffelijk en in een prettig tempo opgediend. Bediening is informeel maar ook professioneel. Dit restaurant verdient echt een groot publiek dat elke maand kan genieten van de wisselende kaart tegen een zeer acceptabele prijs.

In de omgeving zijn veel restaurant met (te) veel pretenties, maar dit restaurant maakt het echt waar op je bord! Kortom een aanrader!

8. marja hozee

vvkantiedagje naar de Betuwe en bij toeval bij Brasserie UIT beland. Mooi toeval, want de gastvrouw is vriendelijk en gastvrij. Het eten prachtig opgediend en heerlijk. Een aanrader.

Marja.

9. Twee maal in 1 week te gast geweest bij Uit. Beide malen uitstekend gegeten. Peter bereidt in de keuken mooie pure gerechten en Marit zorgt als gastvrouw in het restaurant voor een uitstekende ambiance.

10. Gisteravond voor de tweede keer binnen twee maanden bij de Brasserie gegeten. Het was perfect. Door Peter wordt er zeer creatief gekookt. En Marit, de gastvrouw, heeft voor iedereen tijd voor een babbeltje tussendoor. Wij voelen ons hier echt gast.

11. Op kerstdag weer een voortreffelijke avond gehad met ons vieren, we wensen jullie een goed 2015 toe en als start een fijne vakantie. We hopen spoedig weer bij jullie te komen genieten, Jenny en Jan.

12. Michel en Didi

Vanmiddag heerlijk gegeten in een gezellige ongedwongen sfeer. Goed verzorgde voorgerechtjes, heerlijke preisoep, hoofdgerecht uit de kunst, en natuurlijk ook diverse voortreffelijke nagerechtjes.

Uit eten bij Uit is zeker een aanrader. Alles is goed verzorgd, en zeer smakelijk.

Complimenten aan de bediening, maar ook zeker aan de koks.

13. Gisterenavond heerlijk gegeten.

Met kleine dingen weet men iets groots te serveren. Alles heerlijk vers en niets verborgen onder liters zware saus. Kwaliteit!! Ook de bediening was zeer aangenaam, gangen kwamen in het goede tempo door.

Zeer tevreden, we gaan zeker nog eens terug.

14. fam terHorst

15. Super super super..

Hadden na afloop een bruiloft, daar werd even naar gevraagd toen we binnenkwamen (attent). Marit is gewoon super leuk, die wil je gewoon mee naar huis nemen... Eten is super lekker en heel mooi gepresenteerd. Ik had het erg heet en ging even buiten.. direct een glaasje water voor me.. We misten een bepaald toetje bij het grand dessert.. 2 minuten later: ja hoor kwam er een extra toetje..

Al met al moet je hier echt gaan eten.. Wij komen nog een keer terug hoor maar dan met de hele straat.. Maak je borst maar nat Marit! Hahahaha.. Bruiloft was hilarisch..

16. De sfeer is uitstekend, Marit is een geweldige gastvrouw. Het eten heeft kwalitatief een hoog niveau en een wisselende maandelijkse kaart brengt voldoende variatie.

17. 2e kerstdag gereserveerd, kwamen binnen en zagen kennissen zitten die ook net binnen waren, tafels werden verplaatst zodat we met z'n vieren gezellig konden kletsen. Het was weer zoals wij gewend zijn erg goed verzorgd, zij maken toch elke keer iets bijzonders van het menu, en ook heel smakelijk. Echt genoten van de avond. Peter en Marit bedankt, en 10 januari nogmaals een heel fijne dag toegewenst, en daarna een fijne vakantie.

18. M Koekkoek

Wat ons betreft een aanrader: een zeer vriendelijke, gastvrije en goede gastvrouw. Een originele kaart en een een mooi terras met uitzicht over het water. Eten was erg lekker, goede wijnen en attente bediening. We hebben een heerlijke avond gehad!

19. Erik Hommersom

20. Dat je er heerlijk kunt eten wisten we al. Maar vandaag is gebleken dat er geen betere locatie is waar je een feest kunt houden. Marit en Peter en team het was FANTASTISCH!!! Al onze gasten waren zeer lovend over het eten, bediening en sfeer. Wat zijn we blij dat we voor jullie gekozen hebben. Voor ons was het een onvergetelijk feest. Super bedankt en tot gauw!

21. Afgelopen zaterdag wederom bij Brasserie Uit gegeten. Ditmaal onze familie uit Oostenrijk meegenomen. Iedereen was erg enthousiast over de gastvrijheid, gezellige sfeer, maar bovenal het sublieme eten! Geen enkele moeite om voor de kinderen spareribs te bereiden, al stonden die deze maand niet op de kaart. Ook wordt er rekening gehouden met dieetwensen, allemaal geen probleem. De apfelstrudel kon ' zo naar Oostenrijk worden geexporteerd' aldus schoonmams.
    Dank voor wederom een topavond, Peter & Marit! Ga zo door!

Groeten,
    Fam. Bout

22. Wederom zijn wij naar Brasserie Uit geweest.(in de Betuwe mooi landelijk gelegen) De keuze was snel gemaakt. Door de tijd heen met verschillende vrienden daar gegeten .Elke keer sta je weer versteld van de uitzonderlijke gerechten. En vooral de combinaties van alle gerechten .(wisselende kaart) Vanaf het voorgerecht tot aan het toetje is het moeilijk kiezen. Zoveel lekkere gerechten op een uitzonderlijke manier gepresenteerd. De gastvrouw Marit geeft je het gevoel van wat worden we hier verwend. De kok is haar man en samen hebben zij een grandioos concept bedacht. Het drie gangen (verwen) menu .(27.50) Ook zijn alle gerechten los te bestellen. Deze keer had ik vooraf Bieten carpaccio met linzen kroketjes en geitenkaaskruimels .Mijn vriendin de wild zwijn pate met een compote van appel en vijgen. Hoofdgerecht Hertenbiefstuk met in een krokant jasje gesmoorde kool geserveerd met eigen jus waarin iets chocolade zit Nagerecht l. wederom ik kan niet kiezen dessert. weer o zo heerlijk.!! Heb je een dieet of allergie, overal houden ze rekening mee. Alle gerechten willen zij aanpassen,dus daar is met recht de klant Koning.! Het enige minpuntje is dat als je daar gegeten hebt. Het voor andere restaurants niet meevalt om de (goed betaalbare) kookkunsten van Brasserie Uit te evenaren.. Wel reserveren want er zijn er meer die het heerlijke eten en de top gastvrijheid ontdekt hebben. Ik zeg ......Doen en ga lekker genieten!!
    zaterdag gaan wij weer!

23. Gisteravond hier gegeten. Zeer gastvrije ontvangst, correcte en leuke bediening, goede wijn en vooral heerlijk gegeten.

Wij komen vaker!

24. Vanmiddag heerlijk op het terras gezeten. De serveerster was zeer attent en gaf alle gasten goed gedoseerd alle aandacht.
    Leuke omgeving, wanneer je er naartoe rijdt twijfel je misschien maar dat is beslist niet nodig. Aanrader !

25. Bob & Anja

Zaterdag avond 21 april 2012, wilden we weer eens een ander restuarant proberen met onze twee zonen. Op aanraden van kenissen hebben we een paar dagen van te voren een tafel gereserveerd. En dat was geen overbodige luxe want bij aankomst (ca. 19:00 uuur) was het bijna volle bak. Toch werden we prima geholpen en ook tijdens het diner hebben we ruim voldoende aandacht gekregen van zowel de gastvrouw als bediening. Het eten is van prima kwaliteit, de sfeer is goed, resaurant oogt ruim, modern en netjes. Kortom na een paar uurtjes gingen wij voldaan weg. Zeker een aanrader. De volgende keer willen we buiten zitten op het mooie terras als het weer het dan wel toelaat.

26. deze keer hebben wij genoten van het makkelijke woensdagmenu.
    dit is zeker een aanrader, gezien de prijs kwaliteit! dus....gewoon OOK een keertje op woensdag gaan genieten!

27. Gisteren dank zij deze site hier gegeten, heerlijk en wat een service. Je komt echt niets tekort. Heerlijke wijnen, lekkere drankjes mogen proeven. Peter en Marit TOP!!

28. We zijn teruggeweest. Dit keer met vrienden. Het was weer net zo super als de vorige keer. Ook onze vrienden waren laaiend enthousiast over het eten bereid door Peter en de hartelijkheid en spontaniteit van Marit. Brasserie Uit is een regelrechte aanrader!!!

29. Onno Boer

Nu drie keer geweest. Zeer, zeer goede prijs kwaliteit verhouding van het eten. Smaak is perfect, mooi opgemaakt. Service is van hoog niveau. Is zeker niet de laatste keer dat ik er geweest ben.

30. H.J. Zandvliet

Opa en oma komen hier vaker en hadden ons gisteravond meegenomen. Wat kan ik zeggen? Vaak ben je 'dat stel van tafel 13' bij deze mensen voel je je echt te gast! Lekker eten voor alle leeftijden. Tja en als opa betaald....is de prijs helemaal OK!

31. We hebben ontzettend lekker gegeten en wat een leuke gastvrouw! Voor ons de eerste keer, maar voelt als "thuiskomen". Een zeer smakelijke makkelijke woensdag, mooi opgemaakt en lekkere flinke porties voor een eerlijke prijs. Voor ons een van de restaurants met de beste prijs/kwaliteit verhouding in de regio.

32. Op een mooie zonnige dag toen wij aan het wandelen waren kwamen wij uit bij ''UIT''.

Gezellig even wat drinken met mams, zus en kids. We werden gelijk heel vriendelijk ontvangen door Marit, die er voor de kleintjes gelijk een feest van maakte!:) kleurpotloden en kleurplaten werden er gehaald en de kleintjes werden erg verwend!

Na deze bijzonder goede ervaring zijn wij al een paar keer terug geweest! Inmiddels is het al weer even geleden, maar de datum staat al weer gepland om binnenkort toch weer te gaan eten!

Het eten is er heerlijk, de borden zijn geweldig opgemaakt en de bediening is geweldig! De kwaliteit is super!

Erg gezellig en zeker een aanrader voor iedereen die gezellig, lekker en ''mooi'' wil eten!

33. Zoveel goede recensies, dat wilden ook wij wel eens proberen! En....het is echt waar! Na een erg vriendelijke ontvangst werden we verrast met een heerlijk 3 gangen menu. Ook het makkelijke woensdagmenu is een aanrader, zeker gezien prijs/kwaliteit!! Voor ons snel terug en laten ons weer heerlijk verwennen.

34. Echt ik ben perplex ik had al wel goede dingen gehoord, maar ik ben nogal een gewoonte dier dus eet altijd zo veilig mogelijk of te wel: wat de boer niet kent dat vreet ik niet.

Maar deze menu kaart zag er niet gewoon uit dus heel eng voor mij.. Maar ik heb toch lekker gegeten, ze hebben mij echt verrast alles was precies genoeg en heel bijzonder opgemaakt. een aanrader voor dus iedereen. Mijn complimenten hoor!! Wij komen zeker weer terug. Bedankt

gr Berry en yvonne

35. Wij hebben met zijn vieren een heerlijk Kerstdiner gegeten.
    Alles was prima verzorgd. Komen zeker weer terug.

36. Wij waren met z'n drietjes en hebben een heerlijke avond gehad. Onze dochter is vegetarisch, dit was geen probleem. De kaart is niet groot, maar wel goed. Marit en Peter ga zo door, succes met het plezieren van jullie gasten.

37. Wat een feest om hier te eten! Er wordt heel veel aandacht aan het bereiden van het voedsel en de opmaak van de gerechten geschonken. De persoonlijke aandacht en de uitleg over de gerechten is Marit op het lijf geschreven. We gaan zeker nog eens terug. Echt een aanrader!

38. Hans en Marian (Ingen)

Leuke eetlocatie met zeer vriendelijk en betrokken personeel. Kaart is beperkt maar wisselt vrijwel maandelijks wat fijn is. Voor ieder dus altijd wat lekkers te verkrijgen. Opmaak van borden en nagerechten is subliem.

Ook ruim voldoende en wil je meer dan kan dat (wordt meermaals aangeboden). Aanwinst voor de regio want de keuze in dit deel van de Betuwe is beperkt.

39. Vrijdagavond 18 november 2011 met onze Spavola groep van een heel gezellige avond met lekker eten en drinken genoten. Ook de bediening en persoonlijke aandacht was zoals wij weten heel goed. Namen de Spavola groep Marit Peter en medewerkers bedankt en tot ziens.

40. Annalette Leeuw

We hebben met 31 vrouwen/collega`s van de Stichting Thuiszorg Midden Gelderland genoten van de heerlijke verrassende en zeer goed verzorgde High Tea.
    Geen enkel overtogen woordje gehoord, nou dat wil wat zeggen met zoveel kritische dames bij elkaar.
    Alle lof gaat uit naar jullie; petje af!!!
    En maak jullie borst maar nat; we komen zeker weer!!

41. Zaterdagavond kennisgemaakt met Brasserie Uit. Een heerlijke avond gehad met alle gewenste ingredienten: prettige sfeer, mooie producten die verwerkt zijn in de gerechten, heerlijk terras met prachtig uitzicht en bediening met een zeer servicegerichte betrokken houding. Prijs en kwaliteit is erg goed in balans. Kortom we komen graag terug om de rest van de kaart te ontdekken en te genieten!

42. Anita van den Berg

Heerlijk gegeten vanavond bij Brasserie Uit. Verrassende combinaties, een ware smaaksensatie. Ontspannen sfeer in een trendy setting in een landelijke omgeving. Spontane en vriendelijke gastvrouw! Ga zo door, wij komen zeker nog eens eten.

43. We hebben er heel lekker gegeten en op de weg na kun je daar heerlijk van de rustige omgeving genieten.

Marit en Peter veel succes met jullie nog jonge zaak.

PS Let een beetje op die eenzame zwaan ;-)

44. Vanavond voor het eerst gegeten in de brasserie. Het eten was van uitstekende kwaliteit en bediening was top. Ontspannen sfeer, niet te groot van opzet en aandacht voor smaak en rust. Zeker een aanrader voor herhaling. En...... dat zo dicht bij huis. Fantastisch!

45. Het is begonnen met de dames die een High Tea gingen doen met z'n 3e dat was zo goed dat er als snel een vervolg kwam. Wij gingen met onze vrienden Jan en Joke een hapje eten en dat was een succes. Marit heeft het in de vingers en niet te vergeten Peter (de cavia). Prima avond gehad en ja hoor het vervolg was een lunch op hemelvaartdag met onze zoon Peter en zijn vriendin Kim, en omdat Kim een gluten/lactose dieet heeft werd daar prima lunch voor gemaakt. En weer een heerlijke middag gezeten aan het water. Zal zeker nog meer bezoekjes kunnen verwachten vanuit onze zijde. Perfecte service en heerlijk ontspannen sfeer dus wat wil je nog meer, en niet te vergeten goed betaalbaar.

46. Op een rustige donderdag avond werden wij bijzonder hartelijk welkom geheten en voelden ons gelijk al "UIT".

Marit is een geboren gastvrouw en al snel bleek na ons voorgerecht dat Peter's liefde voor het koken zeer werd gewaardeerd door onze smaakpapillen, niets is teveel gevraagd (waar maak je dat tegenwoordig nog mee). Lieve Marit en Peter, wij komen snel het nieuwe menu (juni) uitproberen en vonden het fantastisch bij jullie.

47. Afgelopen week heerlijk gegeten bij Peter en Marit.

Ze hebben echt een heerlijke plek gevonden om heerlijk te eten en te ontspannen.

De kinderen konden geen kindermenu vinden en er werd gelijk door Marit een alternatief aangeboden wat heerlijk in de smaak viel.

Alles werd goed gemaakt, een menu vol met heerlijke ingrediënten. Het brood was heerlijk, de asperges, de spareribs en, zoals de kaarsjes op de slagroomtaart, het toetje was de bekroning op het gehele menu.

Heerlijk ijs op een waanzinnig leuke manier gepresenteerd..

Peter en Marit bedankt....

48. Het eten was prima en ook het ijs in de weckpotjes was leuk bedacht. Tot de volgende keer.

49. Freek en Tina

Eten, drinken en genieten!

Klopt helemaal!

Wij hebben genoten van het eten, de omgeving en van de allerliefste bediening.

Wij komen zeker vanuit Arnhem nog eens terug om ons te laten verwennen door Peter en Marit.

Bedankt voor de fijne tijd die we bij jullie hebben doorgebracht.

Freek en Tina.

50. Hier heerlijk gegeten, leuk en sfeervol restaurant. Super bediening en goede keuken. Wat een lef om op deze mooie maar wel wat afgelegen plek een brasserie te starten. Geen hoogstandjes maar kwalitatief erg goed. Perfecte prijs/kwaliteit verhouding. Wij komen hier zeker terug.

51. We hebben afgelopen week wederom heerlijk gegeten bij de Brasserie! Helemaal top!

52. Vorige week zaterdag voor het eerst geweest.

Prima gegeten, mooie locatie. Het was er alleen wel wat druk waardoor we wat langer moesten wachten.

Dat werd bij binnenkomst ook wel eerlijk verteld, maar wij hadden geen haast en wouden een avondje genieten, dus geen probleem.

53. Familie Leurs

Na even de drukte van de Randstad te hebben ontvlucht, kwamen we per toeval bij Brasserie UIT terecht. Niet geweten dat echt gastheerschap nog bestaat. Allervriendelijkst geholpen, heerlijk gegeten en... niet teveel betaald.

Alle ingrediënten om even lekker weg te zijn!

Bedankt!

54. Goed en lekker gegeten en niet duur.

55. Bijstereveld

We hebben hier vrijdag. jl. gegeten met onze kinderen.

Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen en goed geholpen.

De kinderen vonden vooral de mevrouw in de bediening erg aardig.

Hebben heerlijk gegeten en gedronken en vonden het zeer gastvrij en kindvriendelijk.

Komen zeker en gauw terug.

56. Fam Wielinga

Op aanraden van vrienden zijn wij hier afgelopen zaterdag gaan eten.

We wisten niet wat we moesten verwachten maar het was helemaal af!

Zeer correcte bediening en de keuken is echt heerlijk, we komen zeker en graag snel terug.

57. Recent heb ik hier samen met m'n man gegeten!

Ik ben niet zo goed in het schrijven van recensies, maar dat verdienen Peter & Marit wel! Daarom hou ik het kort : gewoon fantastisch!