Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Kessel lb verdeeld zijn.

Weer eens wat anders. Het "gewone" straalt eraf. Gewoon goed en voldoende eten. Heerlijke Hollandse gerechten en supersnelle bediening. Daarnaast is het ook nog gezellig wederom door het gewone karakter. De kok is prima op dreef.
    Ik begon met een zeer goed gevulde garnalencocktail waar de garnalen wel in overvloed aanwezig waren. Iets op temperatuur gebracht zodat de smaak extra romig werd. De brocolli soep van mij partner was even eens bijzonder van smaak. De hoofdgerechten, kipfilet en een schitsel, waren mede dankzij de prachtige verse bijproducten om te zuigen. Toetje zat er gezien de overvloed niet meer in.
    Echt fantastisch.

2. Mediterraans Kessel lb

Wij hebben een heerlijke avond beleefd. De tapas formule is een aanrader voor iedereen. Proeven van verschillende gerechtjes die bovendien nog lekker zijn ook. Wat wil een mens nog meer! Buiten aperitieven om daarna naar binnen te gaan toen het frisser was geen enkel probleem. Top!

Een van de beste en zeker de voordeligste wok die we ooit hebben bezocht. Net als in alle andere wokrestaurants nogal lawaaiig. Dat is dan gelijk ook het enige minpuntje. Gewoon lekker wokken met zeer veel keus. Goede kwaliteit en ze zelfs het buffet was lekker en op goede temperatuur. Vooral ook de keuze aan groenten valt direct op. Van de plaat hebben we niets genomen, de wok was een avontuur op zichzelf. Zeer vriendelijke en oplettende bediening. Allerlei soorten drankjes verkrijgbaar en niet de laffe horecatap met goedkoop pils en goedkope postmix limonade zoals meestal aangeboden. De prijs van 16,95 per persoon zonder tijdslimiet is wel bijzonder laag. Als we weer eens in de buurt zijn gaan we zeker terug.

Heb vandaag met 18 personen gegeten. Service was perfect, vriendelijke personeel en heerlijke eten met veel keuze. Echt een aanrader.

5. Mediterraans Kessel lb

Altijd heerlijk eten bij restaurant Corsica! Echte aanraders zijn de Romeinse sla en het Corsicaanse taartje.

6. Mediterraans Kessel lb

Gisteravond met vrienden heerlijk gegeten bij Corsica! Het was mijn tweede keer bij Corsica en ik vond het opnieuw top! Het eten is heerlijk, de bediening is goed, zeer gastvrij en het is kleinschalig. We zaten buiten en net als de vorige keer kreeg ik een soort van vakantiegevoel. Bedankt voor de fijne avond.

Marianne

Wij hebben hier heel erg lekker gegeten en zijn geholpen door een vriendelijke bediening. Een aanrader!

8. Mediterraans Kessel lb

Eerlijke gegeten. Heel vriendelijk. Echt een aanrader.

9. Mediterraans Kessel lb

Reesink

Een geweldige avond gehad (26-05-18) met onze vrienden groep. Een kok met passie voor z’n vak die voor ieder gerecht enthousiast komt vertellen wat je gaat eten. Een bediening die zorgt dat het aan niets ontbreekt. Verassende gerechten met heerlijke ingrediënten. Kortom een geweldige avond.

10. Mediterraans Kessel lb

D. Hanssen

Heerlijk gegeten. Gezellige sfeer, een echte aanrader.

11. Nederlands Kessel lb

llewis

Bij toeval hier terechtgekomen en Limburgs soervleis besteld. Superlekker en uitstekende service.

12. Mediterraans Kessel lb

De Staercke

Zeer positief - goede formule : afzonderlijk bestellen per gang - een aanrader!

13. Mediterraans Kessel lb

Hartelijke ontvangst, prima bediening. Heel lekkere, verse gerechten met veel passie en zorg bereid. Leuke afsluiting van onze broeren- en zussendag.

14. Mediterraans Kessel lb

Claire

15. Mediterraans Kessel lb

Raf Jacobs

Heel lekkere smaken; lieve mensen; sfeer slechts 8/10 omdat we alleen waren op een laat uur; maar zijn vandaag terug geweest en was top!

16. Mediterraans Kessel lb

Heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant.

17. Mediterraans Kessel lb

Jan Joost de Vries

Leuke locatie, marktpleintje met uitzicht op kasteel. Lekkere originele gerechten, vers bereid, mooie ingrediënten. We werden bij binnenkomst gastvrij ontvangen met een cocktail. De hele avond werden we verrast met allerlei heerlijke gerechtjes. Iedereen, ook onze vegetarische eters hebben genoten. Leuke avond gehad.

Als ik Wokpalace vergelijk met andere wokrestaurants (wij zijn op veel plaatsen geweest), dan kom ik tot onderstaande plus- en minpunten:

Pluspunten:
    * gratis parkeerplaats bij restaurant.
    * Vriendelijke bediening.
    * Gezellig restaurant, niet kantine-achtig.
    * Eten van goede kwaliteit.
    * Het rauwe vlees mag gewokt en gebakken worden.
    * Als je een arrangement neemt zonder drank, hoef je niet perse binnen 2 uur of zo weg.
    * Ruime openingstijden.
    Minpunten:
    * schepijs is heel moeilijk te scheppen.
    * Er zitten bevroren stukjes tussen het schepijs, waardoor de smaak verminderd.
    * Een grote lepel zou handig zijn bij het chocoladefonteintje.
    * Het assortiment mag wat uitgebreider (aardappelkroketjes, witlof, gehaktballetjes)
    * vlees en vis wordt op dezelfde bakplaat gebakken, terwijl er 2 bakplaten aanwezig zijn.

19. Mediterraans Kessel lb

Annemiek Vullings

Aparte lekkere gerechten. Erg leuk voor als je van nieuwe dingen proberen houdt.
    Bediening erg behulpzaam en ook leuk dat de kok komt checken of het eten smaakt. Persoonlijke touch staat hier hoog in het vaandel.

Eten was normaal, ik bedoel wat je gewend bent bij een wok.
    Gastvrouw was heel vriendelijk. Ze was ons vergeten smakelijk eten te wensen, kwam ze ons later nog even smakelijk eten wensen. Heel leuk.

21. Nederlands Kessel lb

A. Brouwers

Hebben zojuist daar met 2 personen gegeten. Heerlijk voorgerecht en heerlijk hoofdgerecht. Zeer vriendelijk personeel.
    De zaak is erg schoon inclusief schone toiletten. Prijs/kwaliteit prima. Voor herhaling vatbaar.

22. Mediterraans Kessel lb

Super leuke avond gehad! Eten precies wat we zochten en erg lekker, sfeer heel gezellig en absoluut in verhouding tot de prijs. Doen!

23. Mediterraans Kessel lb

kees haring

Heerlijk gegeten in een rustige en gezellige ambiance. Alle tijd genomen en tegen een zeer goede prijs.

Keus genoeg uit menu's ben paar keer geweest, maar dit is een aanrader.

25. Mediterraans Kessel lb

Marmonfosse

Helemaal prima! Heerlijk gegeten en hele gezellige sfeer.
    Dus niet over nadenken: gewoon lekker aanschuiven voor een gezellige en smakelijke avond!
    Een echte aanrader!

26. Mediterraans Kessel lb

Ria Boeré

Mijn broer en zijn vrouw uit Groningen logeerden bij ons, een prima gelegenheid om bij "Corsica" te gaan eten. Het was ronduit fantastisch, prima service, heerlijke gerechtjes, fijne sfeer. De dag erna waren mijn broer en zijn vrouw nog uitgebreid bezig hoe goed het was: mijn man en ik deden mee!

27. Mediterraans Kessel lb

Heel vriendelijk en betrokken personeel, zelden wordt er zo goed rekening gehouden met mijn dieet en is het eten ook nog lekker!

Matige tent, er hing een vreemd sfeertje. De eigenaresse was er zo uit te halen want die commandeerde het personeel luid en duidelijk. Ik had het gevoel dat de bediening daarom zo timide was, die gaan denk ik gebukt onder het regime van mevrouw de eigenaresse. Vandaar het vreemde sfeertje denk ik. Enfin het eten was niet lekker (bijgerechten waren ok) wij hadden een simpele hamburger besteld, de hamburger was echter nog gewoon rauw van binnen, de smaak van het vlees was vreemd. Volgens de bediening hoorde het zo. Nou, normaal gesproken vraag je dan vantevoren hoe je de hamburger gebakken wil anders verwacht ik een hamburger toch echt well done. Ook rauw rundvlees kunnen schadelijke bacterien in zitten. Enfin, ik had verder geen zin in discussie en ben er verder niet meer op in gegaan, niet de moeite waard. Ben nog naar het toilet geweest, daar hing me dan een lucht van chemische toiletverfrisser, niet normaal. Heb er nog de hele dag naar geroken, in die paar minutem wc bezoek was ik helemaal doorweekt met die chemische zooi. In elk geval, dit was de eerste en laatste keer dat wij hier zijn gaan eten. Kan de rozentuin in elk geval van mijn lijstje strepen.

29. Nederlands Kessel lb

Fam. Limburg

We hadden gereserveerd voor 5 personen. Toen we aankwamen was onze tafel zeer net gedekt. We hadden het 5 gangen verrassingsmenu gekozen. Het was met heerlijk, leuke kleurencombinaties. De service was heel goed en erg behulpzaam. Hele leuke bediening. Het verrassingsmenu is echt een aanrader! Komen zeker terug!

Gegeten op donderdag met 2 volw en 2 kids. Inderdaad goede ontvangst en gezellige sfeer, en vriendelijke bediening. Was redelijk druk. Goed gegeten. Niet heel veel keuze maar wat er ligt is goed. Pangafilet van de plaat wordt wel veel olie gebruikt. Jammer.

Let op de prijs! All- in is per tafel, maar is ons niet gezegd! Zeker met kids wordt het voor hen erg kostbaar! Onze kids zijn 5 en 7, maar kwam voor hen 2euro per levensjaar bij. Zoveel eten/drinken zij ook niet. Prijs hiervoor wordt op site niet genoemd. Anders hadden wij hier zeker niet voor gekozen!
    Dus tip: vraag naar de all-in prijs! Voordeliger is om met kids niet all-in te doen.

Dus was bittere nasmaak bij rekening (75,-). Hierop teruggekomen bij leiding, en kregen na lang dubben 10-, terug.