Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Kessel lb verdeeld zijn.

1. Mediterraans Kessel lb

Super leuke avond gehad! Eten precies wat we zochten en erg lekker, sfeer heel gezellig en absoluut in verhouding tot de prijs. Doen!

2. Mediterraans Kessel lb

kees haring

Heerlijk gegeten in een rustige en gezellige ambiance. Alle tijd genomen en tegen een zeer goede prijs.

Keus genoeg uit menu's ben paar keer geweest, maar dit is een aanrader.

4. Mediterraans Kessel lb

Marmonfosse

Helemaal prima! Heerlijk gegeten en hele gezellige sfeer.
    Dus niet over nadenken: gewoon lekker aanschuiven voor een gezellige en smakelijke avond!
    Een echte aanrader!

5. Mediterraans Kessel lb

Ria Boeré

Mijn broer en zijn vrouw uit Groningen logeerden bij ons, een prima gelegenheid om bij "Corsica" te gaan eten. Het was ronduit fantastisch, prima service, heerlijke gerechtjes, fijne sfeer. De dag erna waren mijn broer en zijn vrouw nog uitgebreid bezig hoe goed het was: mijn man en ik deden mee!

6. Mediterraans Kessel lb

Heel vriendelijk en betrokken personeel, zelden wordt er zo goed rekening gehouden met mijn dieet en is het eten ook nog lekker!

Matige tent, er hing een vreemd sfeertje. De eigenaresse was er zo uit te halen want die commandeerde het personeel luid en duidelijk. Ik had het gevoel dat de bediening daarom zo timide was, die gaan denk ik gebukt onder het regime van mevrouw de eigenaresse. Vandaar het vreemde sfeertje denk ik. Enfin het eten was niet lekker (bijgerechten waren ok) wij hadden een simpele hamburger besteld, de hamburger was echter nog gewoon rauw van binnen, de smaak van het vlees was vreemd. Volgens de bediening hoorde het zo. Nou, normaal gesproken vraag je dan vantevoren hoe je de hamburger gebakken wil anders verwacht ik een hamburger toch echt well done. Ook rauw rundvlees kunnen schadelijke bacterien in zitten. Enfin, ik had verder geen zin in discussie en ben er verder niet meer op in gegaan, niet de moeite waard. Ben nog naar het toilet geweest, daar hing me dan een lucht van chemische toiletverfrisser, niet normaal. Heb er nog de hele dag naar geroken, in die paar minutem wc bezoek was ik helemaal doorweekt met die chemische zooi. In elk geval, dit was de eerste en laatste keer dat wij hier zijn gaan eten. Kan de rozentuin in elk geval van mijn lijstje strepen.

8. Nederlands Kessel lb

Fam. Limburg

We hadden gereserveerd voor 5 personen. Toen we aankwamen was onze tafel zeer net gedekt. We hadden het 5 gangen verrassingsmenu gekozen. Het was met heerlijk, leuke kleurencombinaties. De service was heel goed en erg behulpzaam. Hele leuke bediening. Het verrassingsmenu is echt een aanrader! Komen zeker terug!

Gegeten op donderdag met 2 volw en 2 kids. Inderdaad goede ontvangst en gezellige sfeer, en vriendelijke bediening. Was redelijk druk. Goed gegeten. Niet heel veel keuze maar wat er ligt is goed. Pangafilet van de plaat wordt wel veel olie gebruikt. Jammer.

Let op de prijs! All- in is per tafel, maar is ons niet gezegd! Zeker met kids wordt het voor hen erg kostbaar! Onze kids zijn 5 en 7, maar kwam voor hen 2euro per levensjaar bij. Zoveel eten/drinken zij ook niet. Prijs hiervoor wordt op site niet genoemd. Anders hadden wij hier zeker niet voor gekozen!
    Dus tip: vraag naar de all-in prijs! Voordeliger is om met kids niet all-in te doen.

Dus was bittere nasmaak bij rekening (75,-). Hierop teruggekomen bij leiding, en kregen na lang dubben 10-, terug.

Cees

Heel erg goed. Keurige bediening, perfecte koffie. HOUDEN zo.

11. Mediterraans Kessel lb

Yolande Korver

We hebben ons 50-jarig huwelijk gevierd met een diner bij restaurant Corsica in Kessel en zijn fantastisch ontvangen. Vooraf snel en duidelijk contact kunnen hebben via Email over de mogelijkheden en het menu. Er waren 2 tafels voor ons gedekt (1 binnen en 1 buiten) voor het geval er toch een bui zou vallen. Wat een lekker menu was er voor ons samengesteld. Met veel plezier kijken we allemaal (12 perosnen) op dit etentje terug!! Een echte aanrader.

12. Mediterraans Kessel lb

Winkelmolen

Voelde me erg gedwongen om menu proevery te nemen
    Terwijl ik al aangaf dat wij niets van te voren hadden aangegeven
    Kwaliteit was goed maar vond prijs hoog
    Wil best reserveren maar niet tot keuzemenubepalingen gedwongen worden

carla bouten

slechte bediening terras vol en maar een staigaire om bestellingen op te nemen afrekenen en bedienen.
    Terwijl binnen de chefin van de bediening alvast tafels in aan het dekken is voor de avond?
    Terras zit vol iedereen wacht en krijgt niks te drinken even wachten bij drukte prima helemaal okee maar geen 20 min.
    ik kom nooit meer zelfs niet om wat te drinken

14. Mediterraans Kessel lb

ROB PENNINGS

Lekker gegeten, en goed bediening.

Een complete verrassing. Het restaurant toont niet gelijk als een restaurant waar je lekker kunt eten.
    Wij gingen voor het 3-gangenmenu. De prijs/prestatieverhouding was zeer goed. De gerechten waren allemaal heel decoratief opgemaakt. Het leek wel een restaurant met een Michelinster. We hebben heel erg lekker gegeten. Een aanrader dus.

Heerlijk gegeten en mooi gepresenteerd .

17. Mediterraans Kessel lb

Nr 22

Een heerlijke Corsicaanse avond gehad. Dank jullie wel.

18. Mediterraans Kessel lb

René van Gijsel

Ongekende kwaliteit met luxe ingrediënten voor een alleszins betaalbare prijs.
    Eten wordt bereid als kleine hapjes die op een creatieve smaakvolle manier worden geserveerd. De combinatie van kruiden en smaken worden zeer verfijnd gecombineerd. Echt een toprestaurant.

19. Mediterraans Kessel lb

marjory

20. Mediterraans Kessel lb

Janny Teeuwen

Het is telkens weer een goede ervaring!
    De pure, heerlijke gerechtjes en persoonlijke ontvangst maken het echt tot een feestje.
    Tot de volgende keer.
    Janny

21. Mediterraans Kessel lb

Heerlijk gegeten van de verrassende en gevarieerde gerechten. En genoten van de gastvrijheid en vriendelijkheid van Claire en Pim.

22. Mediterraans Kessel lb

Het bezoek aan restaurant Corsica in Kessel was weer een heel bijzondere ervaring! Zeer vriendelijke bediening, verrassende kaart, perfecte keuken, mooie frisse ambiance. Een aanrader. Value for money!
    Pim en Claire, dank voor een fijne avond!

ursula winkler

ursula winkler

Top locatie, mooi en knus... Vriendelijke bediening.

25. Mediterraans Kessel lb

Heerlijk gegeten na een gastvrije ontvangst.

Ik kom hier geregeld, ook 1e kerstdag lekker gegeten en de sfeer is ontspannen en gezellig. Het is niet duur en je krijgt ook nog kado'tjes, het zijn ontzettend lieve mensen die me altijd weer het gevoel geven welkom te zijn. Echt een leuk familie restaurant.
    DOEN!!

27. Nederlands Kessel lb

Marij Hendriks

Ik kan maar een ding zeggen: alles was perfect. Eten was heerlijk, de bediening super vriendelijk en de sfeer top.

28. Mediterraans Kessel lb

Gastvrij ontvangen door gastvrouw. Duidelijke uitleg over concept, porties en (door gastvrouw en kok) over de voorgezette gerechten. Net iets anders klaargemaakte gerechtjes (zoals Corsicaanse taart), in prettig tempo opgediend. Mooie porties om met z'n tweeën te delen tegen een betaalbare prijs.

29. Mediterraans Kessel lb

Heel gastvrij ontvangen. Op een rustige manier werd duidelijk uitleg gegeven over de gerechten.
    We hebben heerlijk gegeten, en een prachtige avond gehad. Attente bediening en een complimentje voor de kok.

Alweer super, zoals altijd. Gezellig en lekker.