Voor de deur

1520283935 87
1598142027 87
1693301917 84
1701952816 84

1. 6 0Ktober 2019. Wij waren voor een weekendje weg in Baarlo. Tijdens een fietstocht kwamen we op zaterdagmiddag 5 okt. Bij de Ruine terecht. Hebben hier tussen we tussen de middag heerlijk gegeten. Het eten was super goed klaargemaakt. Een dikke 10. Omdat het zo goed was zijn we zondagavond maar voor het diner hier naar toe gegaan. Zoals verwacht weer een dikke 10. Zowel voor de voorgerechten als het hoofdgerecht. Ook de sfeer is goed en het personeel erg vriendelijk. Voor herhaling vatbaar. Alleen voor ons 2 uur rijden. Helaas.

2. Als tourist ben ik gisteren, 30 augustus, wezen lunchen bij de Ruine. De service is met een hoofdletters S, de eigenaar verstaat zijn vak en is bijzonder vriendelijk, gastvrij en geen moeite is hem te veel. Het eten (zalmwrap, kippenpastei en Limburgse botervlaai) was in één woord: overheerlijk! Je proeft dat het allemaal zélf en vers bereid is. Óók de hond werd lekker verwend met een grote bak water. Van mij en mij krijgt de Ruine een 10+.

3. llewis 1652 punten

Bij toeval hier terechtgekomen en Limburgs soervleis besteld. Superlekker en uitstekende service.

4. A. Brouwers

Hebben zojuist daar met 2 personen gegeten. Heerlijk voorgerecht en heerlijk hoofdgerecht. Zeer vriendelijk personeel.
    De zaak is erg schoon inclusief schone toiletten. Prijs/kwaliteit prima. Voor herhaling vatbaar.

5. Marij Hendriks

Ik kan maar een ding zeggen: alles was perfect. Eten was heerlijk, de bediening super vriendelijk en de sfeer top.

6. Met groter gezelschap gegeten ter gelegenheid van verjaardagen. Mooi aangeklede tafel, extra attentie voor de jarigen en surprise bij het dessert. Eten was in overeenstemming met onze wensen en het gezelschap. Heel goed dat hier gehoor aan gegeven wordt!! Complimenten van diverse leden van gezelschap gehoord. Dank jullie wel!

7. Lekker gegeten op het terrasje buiten (augustus 2016, 30 graden) van 18.30u t/m 21.30u. Wij zaten op de Lommerbergen en daar klopt niets van de prijs kwaliteitverhouding. U bent hier beter af.

8. Yvette vd Heijden

Heerlijk 3 gangenmenu op. In het damestoilet zijn zelfs billendoekjes voor de babybillen aanwezig. In 1 woord top en we gaan deze vakantie zeker nog 1 keer eten.

9. Het was er erg goed en we hebben heerlijk gegeten, de bediening was goed en het personeel was heel vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar! Een aanrader.

10. piet niessen

Was goed. Vlotte bediening en lekker eten

11. Jac en Riny Verstappen

Het eten was goed. Netjes verzorgd en vriendelijk personeel.

12. Marian Berben

We hebben er lekker gegeten, de bediening was vriendelijk en er heerste een goede sfeer. Kortom we gaan zeker nog eens terug!

13. Goed eten, vriendelijk personeel en fijne sfeer. Kortom een goed avondje uit!

14. Ron Coenen

Vriendelijk personeel, goed gegeten. Een aanrader.

15. Romana Metzelaars

Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel. Jammer dat je niet met de visa creditkaart kan betalen.

16. Vriendelijk personeel, fijne sfeer. Voor herhaling vatbaar!

17. We hebben heel lekker gegeten. De bediening was bijzonder vriendelijk. Wij gaan zeker nog eens terug.

18. Margriet van den Bungelaar

Wij hebben heerlijk gegeten. Zijn er nu drie keer geweest, maar komen zeker nog vaker terug.

19. Genoten van een wow deal 4 gangen menu met 8 personen. Lekker gegeten. Alles netjes verzorgd.

20. Aanrader! We hebben er heerlijk gegeten. Avondvullend en vriendelijke bediening. Het was top! Wij komen zeker een keertje terug!

21. Gereserveerd met Wowdeal voor 3 gangen menu!! Het was voor dat bedrag echt een aanrader. We hebben goed gegeten, en de bediening was vriendelijk.

22. astrid coenen

Het eten was lekker en de bediening vlot en vriendelijk

24. We hadden op zaterdagavond niet gereserveerd-geen probleem. Service waar vriendelijk, alleen een vegetarisch gerecht, maar dat was goed. Hoewel het restaurant vol was, was het goed mogelijk met elkaar te converseren. Inrichting is ok, de verlichting heel goed! Graag nog een keer!

25. Het eten was lekker de ontvangt vriendelijk, jammer geen gehandicaptentoilet, een beugel was al een verbetering.

26. Net niet af. Alles afwijkend van de kaart is niet mogelijk. Trage bediening terwijl de zaak leeg is. Eten zeker niet goed, maar ook niet slecht.
    Komen vragen of je wat wilt drinken terwijl je al een kwartier klaar met eten bent en de vuile borden nog steeds voor je neus staan.

27. Tom 22 punten

We zijn heel tevreden, het was er lekker eten en de rode huiswijn is uitstekend. Vriendelijke bediening en met een wow deal heb je een goede p/k verhouding. Het interieur is een beetje gedateerd.

28. Na een paar keer lekker gegeten te hebben, viel het 2e kerstdag erg tegen. Bestel stokbrood met kruidenboter, krijg Turks brood, kan niet. Garnituur bij hoofdgerecht slecht van smaak, waarschijnlijk diepvries, jammer. Ben beter gewend bij jullie. Koffie na was goed verzorgd en lekker. Volgende keer hoop ik beter.

29. Hier hebben wij weer heerlijk gegeten, de bediening is voortreffelijk, het eten uitstekend. Ze waren gesloten op onze trouwdag dus gingen wij de dag erna, stond er een felicitatiekaartje op onze telefonisch gereserveerde tafel met een gelukwens en bij de coupe ijs branden er sterretjes, een hele attente, lieve verrassing. Alle lof voor dit restaurant en het personeel.
    Volgend jaar in Kessel gaan wij daar als eerste weer naar toe. Een aanrader voor iedereen.

30. Wij komen er net vandaan en hebben heerlijk gegeten. Het personeel was zeer vriendelijk en het eten prima. Wij gaan zeker nog eens terug

31. Eten is prima! Gastvrouw en personeel hebben alles goed onder controle. Inrichting en sfeer is gedateerd en oubollig. Wat ik een beetje vreemd vond is een kaart van de "koffietafels" bij de menukaart. Niet iets waar je op een gezellig avondje uit mee geconfronteerd wil worden. De sfeer onder het personeel straalt rust uit. Dat maakt het wel gemoedelijk. Voor een avondje uit met opa en oma prima, maar voor de iets "hippere" klant te ouderwets.

32. Debby Hendrix

Met wow-deal heerlijk 4 gangen diner genuttigd. Vriendelijk ontvangst, een heerlijke amuse vooraf. Veel keuze. Bediening vriendelijk en attent. Rustige, gezellige sfeer.
    Komen zeker nog eens terug, een aanrader!

33. Wiel Stemkens

Een lekker 4 gangen menu met amuse.
    Een rode wijn die heerlijk 'natrilde'
    Atente bediening ( ook de Kok liet zich zien )
    De bazin hield bij het naar buiten gaan de deur open.
    Ik zou zeggen genieten in optima forma en een geslaagde avond.

34. Zojuist heerlijkmet z'n tweetjes gegeten bij De Ruine!
    Sfeer was goed en service op hoog niveau. Prijs/kwaliteit uitnemend!
    Echt een aanrader voor vrienden, kennissen en familie.

35. Zojuist heerlijk gegeten bij De Ruine in Kessel. Prijs-kwaliteit is perfect. Heerlijke gerechten. Fijne bediening. Kortom: een aanrader!!

36. Vanavond met een wowdeal gegeten bij de Ruïne. We hebben een heerlijk 4 gangen diner gegeten. Meer als voldoende keuze uit gerechten voor ieder wat wils. Bediening was erg aardig. Lekker rustig en ontspannen sfeer in een gezellige ruimte. Mocht wel iets vaker gekeken/gevraagd worden voor drinken. Voor de rest een leuke gezellige avond gehad.

37. Ine en Remi

Vorige maand naar de ruïne om met onze Wow-dealvoucher te gaan eten. Tot onze schrik was 1 voucher per ongeluk thuis blijven liggen. Dachten we bijna helemaal terug naar huis te moeten rijden, maar niets was minder waar. We mochten evengoed allebei eten, ondanks dat we maar 1 bon bij ons hadden. We spraken af dat ik die andere via de mail toe zou sturen. Dit was echt een geweldige service. We hebben een voortreffelijk 3-gangen menu gehad, de sfeer was erg gezellig en er was ontzettend vriendelijk personeel. Het is absoluut een aanrader voor al onze familie en kennissen. Wij komen ook dit jaar zeer zeker weer terug.

38. Dave en Judith

Heerlijk gegeten, goede ambiance! Zeker een aanrader voor een gezellige avond!

39. B.van 't Hull

Zojuist met 6 personen via wow-deal een 4 gangen diner genoten. De ontvangst was heel vriendelijk. De keuze van het menu was reuze en wij begonnen met een heerlijke amuse. Bijna iedereen had een verschillend menu gekozen en de smaak was zonder meer voortreffelijk.Wij kunnen dit restaurant van harte aanbevelen. Prijs kwaliteit uitstekend. aanrader!!!

40. Vriendelijk ontvangen, bediening was heel goed en attent, vooral de jongedame
    werkte hard en had alles goed onder controle.
    Veel variatie in de keuze en mogelijkheden.
    Het eten was heel goed, we hadden een voldaan lekker gevoel.
    Voor ons in ieder geval om dit vaker te doen als we iets te vieren hebben.

Een aanrader !

41. Deze week zijn we met een wowdeal bon gaan eten.
    We werden zeer vriendelijk ontvangen. Het eten was super lekker en prima verzorgd. We hebben een heel fijne geslaagde avond gehad. Dit restaurant is een echte aanrader.

42. Het eten was zeer goed.
    Bediening was geweldig
    Kortom het is een aanrader.
    Gaan zeker terug.

43. Anita

44. Melina Theunissen

In het verleden een aantal keer geweest en toen was het echt super. Nu is het volgens mij overgenomen en alles is er op achteruit gegaan.
    Het eten is minder lekker en duurder geworden en er wordt niet gevraagd of je nog drinken wilt. Ik kom nu niet meer terug. Erg jammer want het was er zo leuk!

5,3
  45. Zaterdag hier weer gegeten. We zaten lekker gezellig buiten, het was prachtig weer en het was weer erg goed. Vooral de courgette was zeer lekker en apart klaar gemaakt. De bediening is erg vriendelijk. De prijs kwaliteit is perfect. Wij komen zeker terug...

46. Super lekker allemaal. De bediening was prima.
    Zeker voor herhaling vatbaar, super.

47. Vanavond hebben we hier heerlijk met z'n tweetjes gegeten. We hoefden niet lang te wachten op ons eten en het smaakte heerlijk. De tournedos met rodewijnsaus is echt een aanrader! En de courgette die erbij geserveerd werd was echt tongstrelend...
    Verder was het personeel vriendelijk en beleefd. Kortom, wij komen zeker terug!!!

48. Wij hebben hier gisteren gegeten met 2 kinderen. Perfect, gezellig en een goede prijs/kwaliteit. Het was lekker en een zeer vriendelijke bediening. Wij komen zeker terug

49. van de week daar gegeten en het was allemaal goed verzorgt.
    Hoefde niet lang te wachten ondangst de drukte .

We gaan er zeker terug en wel op kort termijn,want het is er goed eten en de sfeer is prima.

Daarom zeg het voort zeg het voort.

Succes

50. Geweldig lekker!

We hebben hier enkele keren gegeten en het bevalt nog steeds goed.

Mooie entourage, gezellige bediening.

Als het niet te druk is, wordt je snel geholpen en het hoofdgerecht stond na 20 minuten al op tafel.

Erg royaal, bij een menu krijg je al gauw extra bordjes en schoteltjes op je tafel, ook dit smaakt allemaal erg goed.

Kortom: ben je in Kessel?

Loop dan niet snel voorbij 'Aan de Ruïne'!

51. We zijn hier vaak geweest toen de vorige eigenaren er nog in zaten, toen was het allemaal super en altijd genoeg te eten gekregen!

Vanavond zijn we met 3 personen geweest en het was ronduit slecht. We konden aan een tafel gaan zitten en de bediening liep weer weg. Na 10 minuten werd ons gevraagd of we al besteld hadden, niet dus. Toen kregen we eindelijk te drinken. Nog 10 minuten later kregen we de kaart en konden we bestellen. Omdat het enigzins druk was kregen we na 20 minuten ons voorgerecht.

Het voorgerecht was wel lekker.

Toen dit op was konden we nog 50 minuten wachten op het hoofdgerecht, ondertussen was ons drinken op, maar we moesten echt niet denken dat we nieuw kregen.

Toen we eindelijk ons hoofdgerecht kregen, was de schnitzel zwart aan de randjes en in het midden was het paneermeel nog helemaal niet gaar. De saté van de grill was nog koud en het vlees was rood. Volgens de bediening moest dat rode zo, maar als we het niet lekker vonden wilde ze hem wel terugnemen. Deze hebben we dus teruggegeven aan de bediening, hiervoor kregen we een niewe saté van de grill, deze was dan wel enigzins warm en gaar.

De salade was heel erg zuur! En we kregen één portie friet voor 3 personen, aan deze portie had menig kind nog niet genoeg.

Ook de bediening was chaotisch, er werd je wel 3 keer het zelfde gevraagd. Of ze stonden weer eens met het verkeerde bij je tafel.

Kortom, niet wat we gewend waren van Aan de Ruïne!

52. Ben er laatst geweest met vrienden, maar het was de eerste en direct de laatste keer ook.

Bij reservering om 20u moesten we nog 10 min wachten tot de tafel afgeruimd was en weer gedekt. Drinken werd na 15 min ook pas om gevraagd, of ze ons vergeten waren. Alweer?

Het eten was redelijk, de porties klein, je kunt wel bijvragen maar tegen de tijd dat je dat krijgt had je de rest al op. Vraag naar een nieuwe ronde drank moest je bijna om smeken want dat hield niemand in de gaten.

Kortom niet voor herhaling vatbaar en misschien dat ze een cursus klantbediening kunnen volgen als tip voor de eigenaren en het personeel zelf!

3,6
  53. Super!