Voor fijnproevers en levensgenieters

Over Restaurant VAERS

Gelegen nabij de veerpont in Kessel ligt restaurant VAERS, waar lekker eten en gastvrije bediening centraal staat. Je ziet vanaf de buitenkant dat het restaurant is gevestigd in een oud pand uit ca 1850; voorheen zat er o.a. een oude slagerij. De binnenkant is in 2023 volledig gerenoveerd maar zijn er authentieke elementen bewaard gebleven. Aan de zijkant zie je een wintertuin aangebouwd waarin je op minder zonnige of winterse dagen en avonden een gezellig vuurtje ziet branden. Je kunt de koks bezig zien in de open keuken.

restaurant-vaers-home-familie-de-boer

Over familie De Boer

Restaurant VAERS is een familiebedrijf gerund door de familie de Boer. Samen vormen Hennie, Mirko en Luuk een hecht team dat ervoor zorgt dat Restaurant VAERS niet alleen bekend staat om zijn voortreffelijke gerechten, maar ook om de warme en gastvrije atmosfeer die het tot een favoriete bestemming maakt voor fijnproevers en levensgenieters.

VAERS organiseert regelmatig smaakvolle thema-avonden

Evenementen

We organiseren jaarlijks verschillende evenementen, van smaakvolle thema-avonden zoals een wildavond, kreeftenavond of mosselavond. Tot een zomerse cocktail-avond met vers gemaakte cocktails en heerlijke borrelhapjes. Houd de website en social media kanalen in de gaten om dit niet te missen!

Paasdiner

Evenementen Pasen 2024 Pasen staat weer voor de deur, dat betekent weer genieten van de heerlijke gerechten van onze lunch en dinerkaart!   Speciaal voor Pasen hebben onze chefs een uitgebreid keuzemenu samengesteld vol met seizoensgebonden gerechten!   Voorgerechten: Carpaccio / Rucola / Zongedroogde tomaat / Pijnboompitjes / Truffelmayonaise Tonijn / licht gebrand / Avocado…

Dit gerecht mag je volgens onze chef niet missen

Tip van de chef

restaurant-vaers-gerecht-reefilit

Ree filet

Gebakken ree filet met een heerlijke reestoof, seizoensgroenten en een door de chef gemaakte tijm jus. De tijm komt zelf uit onze eigen kruidentuin!

Ben je een fijnproever of levensgenieter?

Je kunt gemakkelijk online een tafel reserveren via de knop hiernaast.

Wanneer kom je bij ons fijnproeven?