Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Kerkwerve verdeeld zijn.

Zeer mooi ingericht en vlotte en vriendelijke bediening en prachtige afgewerkte borden en zeer lekker en op smaak eten zeker voor herhaling vatbaar.
    Mvg Geevels uit Klaverweide.

Tja mooie locatie maar wat diep bedroevend de bediening en presentatie van het eten. Zo leuk het twee weken geleden was qua bediening zo bizar slecht was het nu. Jammer gemiste kans Heerenkeet.

Heerlijk eten, prima bediening! Aanrader.

Heerlijk gegeten met vrouw, kind en mijn ouders. Op aanraden van schoonfamilie! Prachtig uitzicht, ook op een regenachtige avond. Mooie lokatie, sfeervolle ligging zowel binnen als buiten. Fijne smaakvolle gerechten, heerlijk bereidt en met veel zorg. Dat zie je dat proef je! Bedankt Michael Joëlle en Deen.

Met vier personen uitstekend gegeten. Oesters en coquilles vooraf, diverse visschotels als hoofdgerecht, mooi geserveerd en lekker vers. Ondanks drukte die dag, was de bediening prima en zeer hondvriendelijk (altijd erg prettig want dat is bijna nergens in restaurants ). Entourage prachtig, goede wijnadviezen
    Voor herhaling vatbaar!

Wij hebben het heerlijk naar onze zin gehad… lekker eten. Vriendelijk personeel, mooie ingeving. Vriendelijke behulpzame gastvrouw.

Gegeten met een gezelschap van 4 personen het eten, bediening was prima en de gastvrouw uiterst vriendelijk, heerlijk gegeten en we komen graag terug op deze mooie lokatie.

Heel slecht!! Het eten en de bediening!!

Anoniem

Eten bij de Heerenkeet is een aanrader, zeker als je een liefhebber bent van vis.

Bekenden

Medewerkers in bediening zeer correct. Medewerkers keuken/koks(?) geven de indruk eigen plan te trekken wat men eet ook al bestel je wat anders. Zowel bij voor- als hoofdgerecht bleek dit, er was geen overleg voordien. Toen het aan tafel werd gebracht kon ik keus maken of ik dit ook wel wilde eten. Tja, laat je dan ook het eten van tafelgenoot weghalen omdat je toch eigen keus wilt of wilt kiezen voor iets anders of eet je half uur na elkaar. Om die reden ga je niet uit eten en wilt de sfeer goed houden. Uit respect voor bediening en voorgezette geheel andere vis (anders moesten 2 vissen weggegooid worden) gegeten en betaald. Medewerker bediening mochten dus bemiddelen in die keus, kok niet gezien voor uitleg van reden tot eigen keus maken. Bij grotere gezelschap achter ons soortgelijke situatie zoals we hoorden van betreffenden.

Mooie locatie en goed voor een bakje koffie. Maar eten zouden wij niet aanraden hier. De kwaliteit van de vis is slecht en zeer kleine porties (ondermaatse vis!) En frites gaar kunnen bakken is blijkbaar ook een vak apart. Twee jaar geleden hier gegeten, toen was het al geen voldoende. Maar nu helaas een echte onvoldoende. Jammer want de locatie is prachtig.

Van vliet

Jammer van de doorkookte groenten en de goedkope friet! Vis was prima.

Na enkele negatieve reacties gelezen te hebben, toch enigszins sceptisch gereserveerd. Heerlijk gegeten bij de Heerenkeet. Werkelijk heerlijke vis! Personeel was vriendelijk en de sfeer was gezellig. Zeker een vervolg waard. Wij begrijpen daarom ook niets van de negatieve commentaren.

Petra Bakker

Met 3 volw. en klein kindje voortreffelijk gegeten. Gevraagd naar tafel bij speelhoekje waardoor we ontspannen konden tafelen. Vissoep goed gevuld, lekkere uiensoep en Hollandse garnalen leuk op leisteen geserveerd met separate saus. Mooie paling, zeetong en tournedos als hoofdgerecht. Bijlagen zijn zeker voldoende. Nagerechten met uitstekende ijssoorten en leuke manier van serveren. Wij snappen onderstaande berichten beslist niet.

Wat een ontgoocheling! Bediening ongeïnteresseerd en het eten ronduit slecht! Zeekraal niet te eten vanwege al het zand dat er in zat (duidelijk niet de moeite genomen om het te wassen) en dan het 'vispannetje'....
    Werd geserveerd in een diep bord. Overladen met een onwaarschijnlijke hoeveelheid taaie, lichtgesmolten bleke kaas. En als je dan eenmaal alle moed bij elkaar hebt geraapt om onder die gele smurrie te gaan wroeten op zoek naar de beloofde vis (waar je toch ruimschoots voor zult moeten betalen straks bij het afrekenen, want de prijzen liegen er niet om): wat kom je dan tegen? Hooguit 3 of 4 stukjes B-kwaliteit vis (veel vel en vet, weinig vis). Een vieze brij. Ondefinieerbare smurrie.
    Ongelooflijk hoe je van zo'n mooie plek toch met een kater thuis kunt komen.

Eten en drinken was wel redelijk (friet niet helemaal gaar), maar in zijn totaliteit was de avond een flop. Bediening heeft totaal geen idee waar ze mee bezig zijn. Sausjes komen kwartier na de mosselen, met vijf personen kregen we één mandje friet en een klein schaaltje salade en toen we bij vroegen, werd dit in rekening gebracht. Deze bijbestelling liet drie kwartier op zich wachten (hoofdgerecht was dus al op) en na drie kwartier werd het door twee verschillende serveerders gebracht. Totaal geen communicatie tussen en aansturing van de bediening. Dit verpest de sfeer dus ook, zonde van het uitzicht. Bij het afruimen werd maar de helft van de tafel afgeruimd, de rest is blijven staan tot (nadat) we weg gingen. Kortom: chaos en asociaal gierig. Voor vijf man één schaaltje friet kun je niet maken.

27 april 2016 - Mooie locatie en relaxte, aangename sfeer. Helaas viel het eten tegen. De oesters waren niet vers, wij hadden de indruk dat ze om aan het slaan waren. Kregen nieuwe oesters, maar waren nog niet van hoogstaande kwaliteit, kon er net mee door. Fruit de mer was ook niet vers, zalm vertoonde bruine plekken, de krab had donker grijs krabvlees, was niet meer te eten, uitgedroogd. De kreeften waren te eten, alleen wat te lang gekookt, want het vlees was wat taai. De visschotels die we besteld hadden, smaakten wel naar tevredenheid. Het eten viel ongelooflijk tegen.

We hebben bij meerdere restaurants vis en zeevruchten gegeten, maar dit was helaas zeer tegengevallen. Ik schrijf niet graag een negatieve recensie, maar dit kan voor het restaurant een motivatie zijn om iets eraan te doen.

De bediening was vriendelijk en professioneel, hoewel het voor hun ook niet makkelijk was om te zien dat gasten niet tevreden zijn. Mijn vrouw en ik zullen hier niet meer komen. Was van plan om regelmatig oesters online te bestellen bij de Heerenkeet, maar na deze negatieve smaak ervaring, zal dat zeker nooit gebeuren.

j.legemate

2 april 2016. Familie diner vooraf afgesproken voor 20 personen. Goede ontvangst op de buitenzijde van de oostkant en met elkaar iets gedronken en daarna in de mooie aansluitende ruimte met de familie dineren. Vriendelijke en vlotte bediening.

Het menu vooraf: garnalen salade cocktail of vissoep of meloen met ham. Hoofdgerecht; vis - griet- met toebehoren. Daarna dame blanche met apart warme chocolade. Als afsluiting koffie met...

Alles was uitstekend verzorgd, voldoende bediening, regelmatig navraag of alles naar wens was en in een goed tempo. Wij zijn erg tevreden over de goede en verzorgde bediening en de prima kwaliteit van het eten. Omdat mijn vrouw een kroonjaar vierde kreeg ze bij het afscheid een fles wijn van de gastvrouw aangeboden. Iedereen echt tevreden naar huis en het was een fijne familie bijeenkomst om niet te vergeten.

Locatie: Wind en zon spelen hier met het water op de wijde Oosterschelde. De Schelde zelf speelt er met de golven en breekt in duizend spiegel scherven. Het Zeeuwse licht is hier super mooi!

Donald Naeremans

Vroeger was het een prachtzaak. Nu het tegenovergestelde. Twee verschillende soepen: gekabbeld en zuur, dus laten staan. Twee uur moeten wachten op hoofdgerecht. Groenten vergeten? Vis vers? Frietjes donkerbruin. Appartement: Rest half opgeknabbelde koek gevonden onder het bed, inclusief de stofvlokken van weleer. Plakkerige bruine smurrie in ladekast. Bestek en servies waren gewoon omgespoeld. Opnieuw afgewassen. Koffiebonen aanwezig maar geen koffietoestel. Ontbijtmand voor twee dagen: Wij zijn geen grote eters, maar zijn broodjes moeten gaan bijkopen. Prachtige' stoomcabine: Niet kunnen gebruiken. Waren al blij dat we hebben kunnen douchen. Zowel temperatuur als straal hadden een zeer grote variatie. 's Avonds heel gehorig vanwege het personeel dat afgewerkt was en passeerde langs de binnenmuur. Hiervoor waren we tenminste wel verwittigd.

Heerlijk gegeten in een mooie omgeving. Mosselen waren subliem en de sliptongetjes waren heel smakelijk. Bediening zeer vriendelijk. Het was een fijne avond, wij komen zeker terug

Nee voor ons niet meer. Een tent voor de vakantiegangers die eenmalig komen. Vis zo niet vers. Hier wordt gedacht, kan maar verdiend zijn. Jammer van de locatie. Daar wordt misbruik van gemaakt en de bediening is zo niet geïnteresseerd.

Vandaag de lunch genuttigd op deze prachtige locatie. Een broodje met 3 verschillende soorten vis: paling, zalm en Hollandse garnalen. Dit broodje is een stuk stokbrood in 3-en met 14 garnalen, klein stukje paling en een plakje zalm wat nergens naar smaakt. Het garnituur bestaat uit een mini stukje van een slablaadje en een streepje cocktailsaus. Verder een kom uiensoep die smaakte naar water, waar een gesmolten plakje kaas in dreef. De frietjes waren erg klein maar wel lekker. Na het commentaar dat de soep nergens naar smaakte hoefden we deze niet te betalen.

J. Vermunt

Gezellig zaakje met informele maritieme inrichting. Vriendelijk personeel. Mosselen gekozen. Onbeperkt met friet en salade. Afgesloten met een lekkere capuchino. Heerlijke mosselen, gekookt zonder liflafjes. Super! Kom zeker nog eens terug, er staan zo veel lekkere menu's op de kaart!

Martina

Ontvangst uitstekend, goede wijnen, druk (veel toeristen) maar maakte een gezellige indruk. Oesters waren van bedenkelijke kwaliteit! Mosselen rauw, niet goed gekookt! Kwam wel een nieuw pannetje die wel goed waren, maar dan is je zin al snel over. Zo'n pan mag gewoonweg de keuken niet uit! Sausjes te dun van consistentie! Ongelofelijk dat een restaurant niets wil leren van eerdere recensies! Surf & Turf, vlees geen topper (pezen), kreeft; niet om naar huis te schrijven! Nee, als ik dit had geweten had ik regelrecht ergens anders naartoe gereden! Voor mij geen Heerenkeet meer, die laat ik vanuit Zierikzee mooi links liggen!

Wij komen regelmatig eten bij dit restaurant en het eten is heerlijk, gevarieerd en altijd weer een feestje. Complimenten voor de keuken.

Het personeel van de bediening daarentegen vinden wij niet vriendelijk, heeft geen kennis van de kaart en staan met zijn vieren achter de bar te 'kletsen' terwijl er genoeg te doen is?? We zaten op een gegeven moment als één van de laatste en werden gewoon weggekeken. Zonde!!

Wij komen hier meermaals per jaar eten, nog nooit iets tegengevallen en ja, als het druk is moet je iets langer wachten maar da's overal, voor de snelle hap ga je naar de friettent en zelfs daar moet je wachten.

Vriendelijke bediening meermaals gevraagd of alles naar wens was, zelfs door de eigenares.

Was weer top vandaag

Je kan hier heerlijk eten, maar alleen als het niet te druk is. Heb persoonlijk het idee dat de stress te groot is in de keuken bij drukte. Maar nogmaals heerlijk vertoeven en eten in rustige periodes.

Wat een teleurstelling, jaren goed geweest, zeg maar heel goed, maar daar is nu echt een einde aan gekomen. Dit was de 3e keer, vis op de visschotel was niet gaar, het broodje van mij was zo hard dat het niet meer te snijden was, jammer. Was altijd heel goed en dan zo'n mooie locatie..

Hier met een gezelschap van 11 man gegeten. De keuken kan blijkbaar niet zo plannen dat er voor 11 personen tegelijk WARM eten geserveerd wordt. Dan bij 3 van de 4 garnalencocktails de saus vergeten en daar tot 2 keer toe om moeten vragen. Bij het hoofdgerecht wederom een aantal gerechten koud. Bij het nagerecht 6 keer "pulletje keet" besteld en bij 2 zat de appeltaart met ijs en slagroom in de daadwerkelijke pul maar bij de andere 4 in een gewoon longdrinkglas. Dit nagevraagd bij de bediening en die stonden met het schaamrood op de kaken te melden dat er niet genoeg pullen waren omdat er nog niet afgewassen was. Wat een aanfluiting voor een restaurant met dergelijke pretenties. Jammer maar inderdaad meer naam dan zaak.

Natuurlijk niet de meest verstandige keus om gamba's te gaan eten in een restaurant dat aan de rand van de Oosterschelde ligt. Maar wat men hier met gamba's doet.
    De gamba's worden geserveerd op een etagère, waarbij het merendeel is gefrituurd in een slap deegje, zoals je ook bij de eerste de beste afhaalchinees kunt krijgen. Alleen de grotere gamba's zijn warm, de rest is lauw, of ronduit koud. Totaal geen creativiteit. Gamba's zijn flauw en smakeloos. Geen moeite gedaan om ze te bakken in bijvoorbeeld knoflook of tomatensaus.
    Ongeorganiseerde bediening. Geen schaaltje of bakje om de schalen in te doen. Geen (citroen)doekjes om de handen schoon te maken. Niet voor herhaling vatbaar, jammer.