ma Gesloten

• Invalide parkeerplaats
Informatie van :
  • Assistentiehond welkom
  • Gehandicaptenparkeerplaats
  • Let op: drempel op de route naar de entree
  • Toegankelijke terrastafel
  • Balie voldoende verlicht
  • Doorgangsbreedte entreedeur 85cm.
  • Doorgangsbreedte entreedeur 80cm.
  • Drempelvrije entree

1341919796 60
1367611932 54
1513200706 60
1556020934 56

1. Vriendelijke ontvangst maar wat een tegenvallers. We konden heerlijk buiten zitten maar wat een oude, verwaarloosde troep. Gebladderde verf, dode planten en oude vieze tafels. Het geheel had een slordige onverzorgde uitstraling. Smoezelige menumap. Geen zeep bij het toilet en 20 minuten zitten wachten op de rekening waarna we zelf maar naar de bar gelopen zijn. Het eten was lekker maar prijs/ kwaliteit was niet in verhouding. En de bediening was absoluut niet vriendelijk. Wat jammer van zo mooi plekje. Dit is een toplocatie die meer verdient.

4,5
  2. Het restaurant ligt prachtig. Mooie plek aan het water. We hadden gereserveerd. Ik zag meteen dat de tafel niet schoon was, maar ja. Ons voorgerecht kwam redelijk snel, helaas was ons hoofdgerecht 'blijven hangen' waardoor we heel lang hebben zitten wachten, totdat dit werd opgemerkt. Verontschuldigingen hiervoor geaccepteerd na aanbod koffie/thee van het huis. Het eten werd daarna vlot geserveerd, de papat wat later. Maar ja… echter, afrekenen werd weer een hele uitdaging. We werden niet gezien en niemand kwam iets vragen. Tenslotte zelf maar naar de bar gelopen en koffie/thee besteld en de rekening gevraagd. Toen die kwam bleek dat de koffie/thee toch was berekend. Slechte service.

3. We hebben heerlijk gegeten in de Heerenkeet. Ik kom hier al 15 jaar en geniet elke keer weer van het eten en het prachtige plekje aan de Oosterschelde. Deze keer was het zeebaars en zalm. Van beide meer dan voldoende en goed bereid. De frites waren prima en in de schil gefrituurd. Ik had er een flinke portie lamsoor bij besteld en alles samen was heerlijk. Met Dame Blanche voor mij een koffie voor mijn partner werd ons etentje afgesloten. We komen zeker terug.

4. Het is jammer dat het niet meer is, wat het was. De gebakken vis is niet gekruid; noch vergezeld van een lekker sausje; de paar stukjes groenten die erbij liggen zijn beenhard; je kan er amper je vork inprikken! Frieten moet je niet vergeten apart te bestellen en de gevraagde mayo wordt in een papieren potje geserveerd. Er moet vast iemand in de keuken staan, die voorheen nooit gekookt heeft! Op een woensdagavond zijn zowel het zeeppompje bij de heren als bij de dames leeg!

5. Ronald Ruijg

Wat een enorme teleurstelling, we bestelden de catch of the day : t.w. heilbot met parelgort en spinazie. “Lekker”, dachten wij. Beetje jammer!
    Volkomen tot pap gebakken vis, snotterige parelgort en 3 blaadjes spinazie p.p. Toen de bediening vroeg of alles naar wens was geweest, zei ik “ niet echt”, en vertelde waarom niet. “Oh, ik zal het doorgeven aan de keuken”. Vervolgens nooit meer een reactie. Toen wij na betaald te hebben naar de auto liepen, zagen wij de eigenaresse/manager haar hondje uitlaten. Volgens mij was zij gevlucht. Wel een mooie plek trouwens, dus ik zou zeggen “maak er wat van”.

6. Stijn vernieuwe

Hoe je een mooie zaak kunt kapot maken. Eigenaars zijn eerder bezig met hun eigen keffend hondje. Groenten en frieten zijn bij de te betalen. Je moest betalen aan de kassa zoals in een frituur… Vele gereserveerde tafels die leeg bleven. “Heeft u gereserveerd? Dan weet ik echt niet of er wel plek is. ” 70% Was leeg en bleef ook de hele avond leeg boertige barman achter de kassa. Goed” bezig… Open een frituur dat is meer iets voor julie.

7. Triest: na jaren een bezoek gebracht aan de herenkeet. Wat een teleurstelling! Eigenaresse of manager, absoluut ongeschikt voor haar taak. Bij binnenkomst werd ons gevraagd, waarom dat we aan het wachten waren. Hadden zojuist te horen gekregen dat er 2 pilsje getapt werden door een collega. Na dit gehoord te hebben door de manager, verzocht zij ons om gelijk te betalen a 9 euro voor 2 pilsjes, die we buiten op de picknicktafel mochten drinken. Beste mevrouw, zelfreflectie kan geen kwaad! Zoek een baan in de financiële wereld zonder menselijk contact! De Herenkeet verdiend echt beter!!

8. Mirjam van Laarhoven

Ontzettend lekker gegeten, superleuke meiden in de bediening!

Echt genoten!

9. Ciska troost

We hebben heerlijk gegeten. Heerlijke oesters en zeetong en garnalen. Prima kwaliteit. Zeer vriendelijke en deskundige bediening. En wat zit je er geweldig op een mooie zomeravond. Ik werd er erg gelukkig van!

10. Heerlijke vissalade gegeten! Perfect! We gingen op zoek naar deze plek en jahoor, gelukkig weer gevonden! Glaasje witte wijn erbij. Heb ik voor dat glaasje écht €6,- betaald??? Nadat ik de salade ophad heb ik niet eens door gehad dat ik ook een glaasJE wijn had! Ik durfde geen slokje te nemen, dus maar een nip. Direct de bodem in zicht: na één nip!! Ik wil gerust een keer €6, betalen voor een glas wijn, maar dan wíl ik ook een GLAS WIJN!!! Niet een Haags bakkie. Of is het ons Zeeuwen bin ( té) zuunig?? 5 of 6 glazen uit 75 CL ?? Ik zou me schamen… als je €6,- voor een glas wijn vraagt, schenk dan een fatsoenlijk glas. Dan komen we zeker weer .

11. E. Spruijt

Vistrio besteld. Bij bediening gezien, dat er geen garnalen bij waren. Dat had men van tevoren moeten zeggen. Dan 14,50€ voor een lapje zalm en een boterham met paling. Dit was dat bedrag niet waard. Heb er iets over gezegd, maar geen reactie gekregen.
    Nooit meer.

2,6
  12. L.de Korte

Geluncht met familie (4 personen). We kozen alle vier voor de zeevruchtenlunch met wat oesters, alikruiken, zure mosseltjes, diverse soorten schelpjes, gerookte zalm en er zou ook paling bij zijn... Toen begon het wachten op onze bestelling. Dit duurde onaanvaardbaar lang. Er bleek na ons een groep te zijn gearriveerd van 20 personen en die werden eerst bediend. Nadat wij van nog eens van ons hadden laten horen, kwam de bestelling. Beslist lekker, wel veel lege schelpjes en een onduidelijke vissoort erbij die echt geen paling was. Bovenop lag stokbrood. Onvoldoende voor 4 personen. We bestelden nog wat brood bij. We kregen een bordje met 6 niet goed afgebakken schijfjes stokbrood. Tot onze verontwaardiging moesten we daar 1,50 extra voor betalen. Niet te geloven zeg!

13. Als lunch het gerecht "broodje 3 keer anders" genomen. ( gerookte zalm, gerookte paling en Hollandse garnalen. Een grote homp sla op het bord met daarop 6 gehalveerde stukken klef en droog stokbrood waarvan de buitenzijde ook nog eens klef en zacht was. De garnalen, zalm en paling waren zonder enige vorm van saus op het droge stokbrood gelegd. Dat de paling duur betaald is dat weten we allemaal echter een gehalveerde reep van nog geen 5 cm lang moest ik echt zoeken. Ik had de bedienende dame dit laten zien waarvan zij toegaf dat het toch wel erg droog eruit zag. Waarna ik er een klompje smeerboter bij kreeg. En dat moest het dus worden.. Hollandse garnalen gemengd met smeerboter..
    Ver onder de maat..

We waren er al eens eerder geweest.. voor diner. De tong was te hard gebakken en ging niet van de graat af. De gamba's van het voorgerecht waren allemaal en grote drab geworden. Het had de vorm van gamba's maar daar bleef het bij..

Daar ik bereid ben om iemand een tweede kans te geven .. Maar een derde krijgen zij echt niet meer..

14. catherine mahieu

Super ervaring 2019. Vriendelijke service en goede prijs-kwaliteit. Een mooie locatie. We komen opnieuw want het eten was heel lekker en vers.

15. Van Leeuwen

Vreselijke stank in restaurant, slechte bediening, zeer ongeïnteresseerd management, veel te warm als de zon schijnt. Prijs/kwaliteit verhouding is niet realistisch. Te duur voor wat er voorgeschoteld wordt. Zonde van tijd en geld.

16. Mevr. v. Vugt

In mei de verjaardag van mijn moeder gevierd met familie en vrienden. Wat eens een goed restaurant was met chique uitstraling kwam nu meer in de buurt van een cafetaria met sjofel en slecht gekleed publiek. Redelijke kok, abominabele slechte bediening, vieze rioollucht die vanuit de toiletten kwam en waarvan de deur voortdurend open stond. De serveersters waren slechter dan slecht, ze reiken voor je langs en over je hoofd heen, hebben vette jus over de broek van een van ons geknoeid en kwamen toen met een vieze zuur stinkende smerige grauwe doek van achter de bar. Excuses ho maar en van een stomerij bon hebben ze nog nooit gehoord. Eer dat alle desserts (ijs) waren uitgedeeld hadden de eersten het bijna op en kregen de laatste van ons het gesmolten geserveerd. NOOIT MEER DUS!

17. C berkelaar

Vrijdag 15 Feb.
    Viergangen diner Heerenkeet slechter kan niet, niets was smakenlijk.
    Inplaats van een feestenlijke middag was dit alleen een grote teleurstelling.

Nooit meer heerenkeet.

18. Samen met mijn vrouw een hapje gegeten friet met kibbeling.
    De kibbeling was een kleffe zooi en smaakte nergens naar, echt slecht. Voor mij nooit meer naar dit restaurant

1,7
  19. Afgelopen week tijdens onze vakante 2 x uiteten geweest. Wij kenden het restaurant al van voorgaande jaren. Een soort familie restaurant waar de klant nog koning is. Neemt niet meer klanten aan, dan wat de koks aankunnen. Vriendelijk alert personeel. Een zeer vriendelijke eigenares die zelf ook in de bediening loopt. Heeft oog voor alle tafels en neemt, als daar behoefte toe is, de tijd voor een gezellig praatje. De kwaliteit van het eten is perfect.
    Tot volgend jaar.

20. Slechte bediening.
    Wc vies ook tafels buiten waren vies. De tafel van 6 klachde ook al. Munt thee was zo zoet en smakte niet naar munt.
    Wij haden mosselen onbeperkt maar omdat ik er een paar pakte was het niet meer onbeperk cola geen prik op sausjes vergeten de tafel van 6 had ook al voor water en asbak maar nee.
    Niet gekregen waardoor mensen afrekenen en weg gingen. Zo wij 45.50 Afrekenen maar bazin rekendede 54.50 Af. Gelukkig op tyd en zei dat niet klopte toen lachte ons uit heerenkeet krijg een 1.

2,3
  21. Tja mooie locatie maar wat diep bedroevend de bediening en presentatie van het eten. Zo leuk het twee weken geleden was qua bediening zo bizar slecht was het nu. Jammer gemiste kans Heerenkeet.

4,3
  22. Heerlijk eten, prima bediening! Aanrader.

23. Heerlijk gegeten met vrouw, kind en mijn ouders. Op aanraden van schoonfamilie! Prachtig uitzicht, ook op een regenachtige avond. Mooie lokatie, sfeervolle ligging zowel binnen als buiten. Fijne smaakvolle gerechten, heerlijk bereidt en met veel zorg. Dat zie je dat proef je! Bedankt Michael Joëlle en Deen.

24. Met vier personen uitstekend gegeten. Oesters en coquilles vooraf, diverse visschotels als hoofdgerecht, mooi geserveerd en lekker vers. Ondanks drukte die dag, was de bediening prima en zeer hondvriendelijk (altijd erg prettig want dat is bijna nergens in restaurants ). Entourage prachtig, goede wijnadviezen
    Voor herhaling vatbaar!

25. Wij hebben het heerlijk naar onze zin gehad… lekker eten. Vriendelijk personeel, mooie ingeving. Vriendelijke behulpzame gastvrouw.

26. Gegeten met een gezelschap van 4 personen het eten, bediening was prima en de gastvrouw uiterst vriendelijk, heerlijk gegeten en we komen graag terug op deze mooie lokatie.

27. Heel slecht!! Het eten en de bediening!!

28. Anoniem

Eten bij de Heerenkeet is een aanrader, zeker als je een liefhebber bent van vis.

29. Bekenden

Medewerkers in bediening zeer correct. Medewerkers keuken/koks(?) geven de indruk eigen plan te trekken wat men eet ook al bestel je wat anders. Zowel bij voor- als hoofdgerecht bleek dit, er was geen overleg voordien. Toen het aan tafel werd gebracht kon ik keus maken of ik dit ook wel wilde eten. Tja, laat je dan ook het eten van tafelgenoot weghalen omdat je toch eigen keus wilt of wilt kiezen voor iets anders of eet je half uur na elkaar. Om die reden ga je niet uit eten en wilt de sfeer goed houden. Uit respect voor bediening en voorgezette geheel andere vis (anders moesten 2 vissen weggegooid worden) gegeten en betaald. Medewerker bediening mochten dus bemiddelen in die keus, kok niet gezien voor uitleg van reden tot eigen keus maken. Bij grotere gezelschap achter ons soortgelijke situatie zoals we hoorden van betreffenden.

30. Mooie locatie en goed voor een bakje koffie. Maar eten zouden wij niet aanraden hier. De kwaliteit van de vis is slecht en zeer kleine porties (ondermaatse vis!) En frites gaar kunnen bakken is blijkbaar ook een vak apart. Twee jaar geleden hier gegeten, toen was het al geen voldoende. Maar nu helaas een echte onvoldoende. Jammer want de locatie is prachtig.

31. Van vliet

Jammer van de doorkookte groenten en de goedkope friet! Vis was prima.

32. Na enkele negatieve reacties gelezen te hebben, toch enigszins sceptisch gereserveerd. Heerlijk gegeten bij de Heerenkeet. Werkelijk heerlijke vis! Personeel was vriendelijk en de sfeer was gezellig. Zeker een vervolg waard. Wij begrijpen daarom ook niets van de negatieve commentaren.

33. Petra Bakker

Met 3 volw. en klein kindje voortreffelijk gegeten. Gevraagd naar tafel bij speelhoekje waardoor we ontspannen konden tafelen. Vissoep goed gevuld, lekkere uiensoep en Hollandse garnalen leuk op leisteen geserveerd met separate saus. Mooie paling, zeetong en tournedos als hoofdgerecht. Bijlagen zijn zeker voldoende. Nagerechten met uitstekende ijssoorten en leuke manier van serveren. Wij snappen onderstaande berichten beslist niet.

34. Wat een ontgoocheling! Bediening ongeïnteresseerd en het eten ronduit slecht! Zeekraal niet te eten vanwege al het zand dat er in zat (duidelijk niet de moeite genomen om het te wassen) en dan het 'vispannetje'....
    Werd geserveerd in een diep bord. Overladen met een onwaarschijnlijke hoeveelheid taaie, lichtgesmolten bleke kaas. En als je dan eenmaal alle moed bij elkaar hebt geraapt om onder die gele smurrie te gaan wroeten op zoek naar de beloofde vis (waar je toch ruimschoots voor zult moeten betalen straks bij het afrekenen, want de prijzen liegen er niet om): wat kom je dan tegen? Hooguit 3 of 4 stukjes B-kwaliteit vis (veel vel en vet, weinig vis). Een vieze brij. Ondefinieerbare smurrie.
    Ongelooflijk hoe je van zo'n mooie plek toch met een kater thuis kunt komen.

2,2
  35. Eten en drinken was wel redelijk (friet niet helemaal gaar), maar in zijn totaliteit was de avond een flop. Bediening heeft totaal geen idee waar ze mee bezig zijn. Sausjes komen kwartier na de mosselen, met vijf personen kregen we één mandje friet en een klein schaaltje salade en toen we bij vroegen, werd dit in rekening gebracht. Deze bijbestelling liet drie kwartier op zich wachten (hoofdgerecht was dus al op) en na drie kwartier werd het door twee verschillende serveerders gebracht. Totaal geen communicatie tussen en aansturing van de bediening. Dit verpest de sfeer dus ook, zonde van het uitzicht. Bij het afruimen werd maar de helft van de tafel afgeruimd, de rest is blijven staan tot (nadat) we weg gingen. Kortom: chaos en asociaal gierig. Voor vijf man één schaaltje friet kun je niet maken.

3,5
  36. 27 april 2016 - Mooie locatie en relaxte, aangename sfeer. Helaas viel het eten tegen. De oesters waren niet vers, wij hadden de indruk dat ze om aan het slaan waren. Kregen nieuwe oesters, maar waren nog niet van hoogstaande kwaliteit, kon er net mee door. Fruit de mer was ook niet vers, zalm vertoonde bruine plekken, de krab had donker grijs krabvlees, was niet meer te eten, uitgedroogd. De kreeften waren te eten, alleen wat te lang gekookt, want het vlees was wat taai. De visschotels die we besteld hadden, smaakten wel naar tevredenheid. Het eten viel ongelooflijk tegen.

We hebben bij meerdere restaurants vis en zeevruchten gegeten, maar dit was helaas zeer tegengevallen. Ik schrijf niet graag een negatieve recensie, maar dit kan voor het restaurant een motivatie zijn om iets eraan te doen.

De bediening was vriendelijk en professioneel, hoewel het voor hun ook niet makkelijk was om te zien dat gasten niet tevreden zijn. Mijn vrouw en ik zullen hier niet meer komen. Was van plan om regelmatig oesters online te bestellen bij de Heerenkeet, maar na deze negatieve smaak ervaring, zal dat zeker nooit gebeuren.

37. j.legemate

2 april 2016. Familie diner vooraf afgesproken voor 20 personen. Goede ontvangst op de buitenzijde van de oostkant en met elkaar iets gedronken en daarna in de mooie aansluitende ruimte met de familie dineren. Vriendelijke en vlotte bediening.

Het menu vooraf: garnalen salade cocktail of vissoep of meloen met ham. Hoofdgerecht; vis - griet- met toebehoren. Daarna dame blanche met apart warme chocolade. Als afsluiting koffie met...

Alles was uitstekend verzorgd, voldoende bediening, regelmatig navraag of alles naar wens was en in een goed tempo. Wij zijn erg tevreden over de goede en verzorgde bediening en de prima kwaliteit van het eten. Omdat mijn vrouw een kroonjaar vierde kreeg ze bij het afscheid een fles wijn van de gastvrouw aangeboden. Iedereen echt tevreden naar huis en het was een fijne familie bijeenkomst om niet te vergeten.

Locatie: Wind en zon spelen hier met het water op de wijde Oosterschelde. De Schelde zelf speelt er met de golven en breekt in duizend spiegel scherven. Het Zeeuwse licht is hier super mooi!

38. Donald Naeremans

Vroeger was het een prachtzaak. Nu het tegenovergestelde. Twee verschillende soepen: gekabbeld en zuur, dus laten staan. Twee uur moeten wachten op hoofdgerecht. Groenten vergeten? Vis vers? Frietjes donkerbruin. Appartement: Rest half opgeknabbelde koek gevonden onder het bed, inclusief de stofvlokken van weleer. Plakkerige bruine smurrie in ladekast. Bestek en servies waren gewoon omgespoeld. Opnieuw afgewassen. Koffiebonen aanwezig maar geen koffietoestel. Ontbijtmand voor twee dagen: Wij zijn geen grote eters, maar zijn broodjes moeten gaan bijkopen. Prachtige' stoomcabine: Niet kunnen gebruiken. Waren al blij dat we hebben kunnen douchen. Zowel temperatuur als straal hadden een zeer grote variatie. 's Avonds heel gehorig vanwege het personeel dat afgewerkt was en passeerde langs de binnenmuur. Hiervoor waren we tenminste wel verwittigd.

2,7
  39. Heerlijk gegeten in een mooie omgeving. Mosselen waren subliem en de sliptongetjes waren heel smakelijk. Bediening zeer vriendelijk. Het was een fijne avond, wij komen zeker terug

40. Nee voor ons niet meer. Een tent voor de vakantiegangers die eenmalig komen. Vis zo niet vers. Hier wordt gedacht, kan maar verdiend zijn. Jammer van de locatie. Daar wordt misbruik van gemaakt en de bediening is zo niet geïnteresseerd.

4,5
  41. Vandaag de lunch genuttigd op deze prachtige locatie. Een broodje met 3 verschillende soorten vis: paling, zalm en Hollandse garnalen. Dit broodje is een stuk stokbrood in 3-en met 14 garnalen, klein stukje paling en een plakje zalm wat nergens naar smaakt. Het garnituur bestaat uit een mini stukje van een slablaadje en een streepje cocktailsaus. Verder een kom uiensoep die smaakte naar water, waar een gesmolten plakje kaas in dreef. De frietjes waren erg klein maar wel lekker. Na het commentaar dat de soep nergens naar smaakte hoefden we deze niet te betalen.

42. J. Vermunt

Gezellig zaakje met informele maritieme inrichting. Vriendelijk personeel. Mosselen gekozen. Onbeperkt met friet en salade. Afgesloten met een lekkere capuchino. Heerlijke mosselen, gekookt zonder liflafjes. Super! Kom zeker nog eens terug, er staan zo veel lekkere menu's op de kaart!

43. Martina

Ontvangst uitstekend, goede wijnen, druk (veel toeristen) maar maakte een gezellige indruk. Oesters waren van bedenkelijke kwaliteit! Mosselen rauw, niet goed gekookt! Kwam wel een nieuw pannetje die wel goed waren, maar dan is je zin al snel over. Zo'n pan mag gewoonweg de keuken niet uit! Sausjes te dun van consistentie! Ongelofelijk dat een restaurant niets wil leren van eerdere recensies! Surf & Turf, vlees geen topper (pezen), kreeft; niet om naar huis te schrijven! Nee, als ik dit had geweten had ik regelrecht ergens anders naartoe gereden! Voor mij geen Heerenkeet meer, die laat ik vanuit Zierikzee mooi links liggen!

44. Wij komen regelmatig eten bij dit restaurant en het eten is heerlijk, gevarieerd en altijd weer een feestje. Complimenten voor de keuken.

Het personeel van de bediening daarentegen vinden wij niet vriendelijk, heeft geen kennis van de kaart en staan met zijn vieren achter de bar te 'kletsen' terwijl er genoeg te doen is?? We zaten op een gegeven moment als één van de laatste en werden gewoon weggekeken. Zonde!!

6,7
  45. Wij komen hier meermaals per jaar eten, nog nooit iets tegengevallen en ja, als het druk is moet je iets langer wachten maar da's overal, voor de snelle hap ga je naar de friettent en zelfs daar moet je wachten.

Vriendelijke bediening meermaals gevraagd of alles naar wens was, zelfs door de eigenares.

Was weer top vandaag

46. Je kan hier heerlijk eten, maar alleen als het niet te druk is. Heb persoonlijk het idee dat de stress te groot is in de keuken bij drukte. Maar nogmaals heerlijk vertoeven en eten in rustige periodes.

47. Wat een teleurstelling, jaren goed geweest, zeg maar heel goed, maar daar is nu echt een einde aan gekomen. Dit was de 3e keer, vis op de visschotel was niet gaar, het broodje van mij was zo hard dat het niet meer te snijden was, jammer. Was altijd heel goed en dan zo'n mooie locatie..

48. Hier met een gezelschap van 11 man gegeten. De keuken kan blijkbaar niet zo plannen dat er voor 11 personen tegelijk WARM eten geserveerd wordt. Dan bij 3 van de 4 garnalencocktails de saus vergeten en daar tot 2 keer toe om moeten vragen. Bij het hoofdgerecht wederom een aantal gerechten koud. Bij het nagerecht 6 keer "pulletje keet" besteld en bij 2 zat de appeltaart met ijs en slagroom in de daadwerkelijke pul maar bij de andere 4 in een gewoon longdrinkglas. Dit nagevraagd bij de bediening en die stonden met het schaamrood op de kaken te melden dat er niet genoeg pullen waren omdat er nog niet afgewassen was. Wat een aanfluiting voor een restaurant met dergelijke pretenties. Jammer maar inderdaad meer naam dan zaak.

1,5
  49. Natuurlijk niet de meest verstandige keus om gamba's te gaan eten in een restaurant dat aan de rand van de Oosterschelde ligt. Maar wat men hier met gamba's doet.
    De gamba's worden geserveerd op een etagère, waarbij het merendeel is gefrituurd in een slap deegje, zoals je ook bij de eerste de beste afhaalchinees kunt krijgen. Alleen de grotere gamba's zijn warm, de rest is lauw, of ronduit koud. Totaal geen creativiteit. Gamba's zijn flauw en smakeloos. Geen moeite gedaan om ze te bakken in bijvoorbeeld knoflook of tomatensaus.
    Ongeorganiseerde bediening. Geen schaaltje of bakje om de schalen in te doen. Geen (citroen)doekjes om de handen schoon te maken. Niet voor herhaling vatbaar, jammer.

50. Heerlijke paling gegeten op deze prachtige locatie. Zeeuwser kan niet. Gezellig gesprek met eigenaresse.

51. Prima gegeten en genoten van de perfecte maaltijd. Een echte aanrader zijn de Stellendamse garnaaltjes, smaak als vers gekookt!! We hopen zeker nog eens terug te komen.

52. Heerlijk in een sfeervolle ambiance genoten van het jubileum menu. Bediening was zeer attent. Zeker een aanrader

53. Vandaag na ongeveer 2 jaar weer hier gaan eten. Vroeger gingen we vaak, maar na enkele keren slechte en zelfs chagrijnige bediening en minder goed eten, hebben we dit restaurant niet meer bezocht. Vandaag weer geprobeerd. We werden zeer vriendelijk ontvangen. Vanwege het 250 jarig bestaan van het restaurant kon je een 4-gangen keuzemenu bestellen tegen een zeer, zeer redelijke prijs.
    Wij vonden het allebei erg lekker en keurig opgediend. Wij hadden gekozen voor stokviskroketten. Die hadden een heerlijke krokante korst. De aardappelsoep was heel romig en boordevol Stellendamse(?) garnaaltjes. Ook de rogvleugel was prima in orde. Als dessert een goede mokkamousse. De bediening was correct en uiterst vriendelijk. We hopen volgende keer weer zo te kunnen genieten.

54. Vorige week gaan eten. Prachtige ligging en fantastisch interieur. Hiermee is alles gezegd. Krabbepoten roken en smaakten naar ammoniak. Leken niet erg vers. Teruggeven aan ongeïnteresseerde ober. Geen sorry.
    T-bone was kalfskotelet met koude fritten voor 25 €.
    Spijtig.

1,5
  55. Afgelopen zomer hier gegeten. Vooraf bij de receptie gevraagd naar een goed visrestaurant om oa. mosselen te gaan eten. Men adviseerde De Heerenkeet in Kerkwerve. Achteraf toch maar even gevraagd of ze er ooit zelf gegeten hebben... Nee dus!

Kort gezegd is het meer naam dan zaak!

Bij de ontvangst werd knap moeilijk gedaan. Ondanks dat er op slechts een paar tafels 'gereserveerd' stond konden we eigenlijk nergens gaan zitten. Ons gezin (met kleine kinderen) werd aan een tafeltje in de hoek geparkeerd. Naast wat kinderspeelgoed, dat dan weer wel.

De mosselen vielen ontzettend tegen. Daarvoor hadden we hier niet naar toe gehoeven. De slibtong en visjes van Stellendam (onbeperkt) waren wel heel erg lekker. Alleen jammer dat pas nadat we opgestaan waren om weg te gaan gevraagd werd of ik misschien nog meer gewild had. Ja, dat had ik graag gewild... alleen blijf ik niet wachten.

Gezien de prijs van de gerechten had ik toch echt meer verwacht

56. Ik was een beetje huiverig geworden door de wat mindere ervaringen van gasten de laatste tijd. Ik moet zeggen deze huivering was direct al weg bij de hartelijke ontvangst van de gastvrouw. Ook al het andere personeel heeft ons de rest van de avond vriendelijk en spontaan geholpen. Voor wat betreft het eten, gewoon goed! Niets op aan te merken. En waren de frieten op dan kwamen er gewoon nieuwe. Super mosselen gegeten en heerlijke Surf en Turf, hiervan had de tonijn iets rauwer gemogen maar dat is dan ook het enige. Alles gewoon top, zo zie je maar.

57. Gisterenavond met drie personen hier gegeten. Mooie zaak met prachtig uitzicht. Helaas valt over de kwaliteit van het eten en de bediening veel minder moois te zeggen. De ontvangst was goed, maar verder was het lang wachten voordat er iets kon worden besteld. Ook was het na de bestelling lang wachten voordat er werd opgediend. De bediening was kortaf en soms onvriendelijk. De gerechten fantasieloos op alle fronten en soms niet goed klaargemaakt. (Zalm droog, gamba's: sommige niet gaar en slechte sausjes, een klein bakje sla en een bakje friet voor z'n drieen, verder lang wachten ook op dranjes.)
    Het restaurant maakte op ons de indruk de organisatie totaal niet in de hand te hebben, ook de professionaliteit van bediening en keuken kan ernstig betwijfeld worden.
    Voor het uitzicht komen we terug, voor het eten beslist niet!

58. Philipse

Erg vet en de salade was verkleurd en lauw. Voor 4 personen klein schaaltje friet en het is geen probleem om bij te bestellen maar je mag toch verwachten dat iedereen op kan scheppen. Uitzicht geweldig en de bediening was erg vriendelijk.

59. 25 juni nog maar eens geprobeerd lekker te gaan eten, hadden we dit maar niet gedaan.
    Als voorgerecht rijk gevulde vissoep, deze was inderdaad rijk gevuld maar niet met vis en lauw.
    Tweede voorgerecht, een proeverij van visproducten; soepje niet warm, kleine mosseltjes, noordzee garnalen niet te pellen, oud en nat, gerookte paling niet gaar en smakeloos.
    Na deze opmerkingen kregen we een nieuw voorgerecht, de koude visschotel: gerookte paling niet gaar, overige gerookte vis vol met graten, sprot moest zelf worden ontleed wat niet lukte, zaak afgevoerd.
    Toen ten einde raad maar gamba's uit de oven besteld, na drie kwartier nog niets, hierna maar de drankjes afgerekend en wegwezen!!

60. A.C. (Kees) van der Vlis

Vorige week maakten wij met een groep van 57 cultuurminnende fijnproevers, een daglange excursie over Schouwen-Duiveland, die met een diner in De Heerenkeet werd besloten.
    Vooraf hadden we gekozen voor het menu (No 4) met een voorgerecht van diverse lekkernijen, geserveerd op etagères, en een hoofdgerechtkeuze uit een duet van gebakken vis òf een varkenshaasje. Wij hebben na afloop alleen maar kwalificaties als voortreffelijk gehoord. De tafelschikking (6x10) en dekking was prima verzorgd. Het serveren van apéritief en gangen verliep vlot en professioneel. Zelfs toen we snel moesten vertrekken i.v.m de rijtijdenwet, was de koffie met versnaperingen snel op tafel getoverd. Hulde aan koks en bediening en de leiding van Marion Snijder is zeker op zijn plaats voor deze sfeervolle afsluiting van een dagje Zeeland.
    De Heerenkeet is zeker een aanrader als u lekker en ontspannen op een unieke lokatie voor een redelijke prijs wilt eten.

61. Met 4 personen onbeperkt vis eten voor 17.50. Er kwam een klein bakje lauwe friet en een klein bakje sla voor 4 personen op tafel. De vis kwam ongegarneerd op tafel. 1 poon was niet helemaal gaar. We bestelden voor 3 personen nog een extra portie, na 15 minuten kwam er 1 portie. Het hoefde voor ons niet meer. Ook werd gevraagd of we zeekraal wilden, ja lekker... maar dat moest wel afgerekend worden bleek later..
    Ik bestelde als niet alcoholdrinker een blond alcoholvrij biertje, daarna nog een en na het opdrinken werd ik draaierig. Ik had niet gemerkt dat het met alcohol was, ik drink zelden bier. Heb de cheffin erbij geroepen.. he wat vervelend sorry!! Je zult maar absoluut geen alcohol mogen hebben.
    Verder buiten de 2 vriendelijke serveersters waren het sjaggerijnen zonder humor. Het was een volle bak daar, mooi uitzicht maar wat mij betreft de laatste keer!!

62. Nee, nee, nee. Wat jammer zeg! Vroeger zo een goede zaak met echt lekker eten. Nu: kleine porties, veel te hard gebakken, niet lekker, mosselgeheim dat ze het maar een geheim houden...zie foto...en onvriendelijk zeker naar kinderen toe. We kwamen hier alleen tijdens onze vakantie's. Mooi uitzicht, mooi interieur...daar blijft het bij....

3,3
  63. Wij hebben helaas ook niet zo'n beste ervaring met dit restaurant. Na het bekijken van de bier- en wijnkaart werd de verwachting gewekt dat ze hier de zaken goed op orde hebben. Genietend van een heerlijk glas Pouilly Fumé en het uitzicht wachtten we op ons eten. De geserveerde gerechten waren qua presentatie beiden fantasieloos. Mijn vriend had een Heerenkeet topper besteld: de Heerenkeet salade. Nou dit gerecht is het predikaat gerecht niet eens waardig, laat staan dat het een topper genoemd kan worden. De diverse gerookte vissoorten werden met huid en graten geserveerd. Tot overmaat van ramp was de paling bedorven. De serveerster heeft het gerecht teruggenomen naar de keuken om vervolgens nooit meer terug te komen. Na ongeveer een kwartier kwam de gastvrouw met de vraag of de hamburger, die ik besteld had, óók niet lekker was. Dit konden wij alleen maar bevestigend antwoorden. Ik had nl. de helft laten staan. De hamburger was veel te droog en daardoor niet te eten. Vervolgens geen enkele reactie op de bedorven paling, alleen de mededeling dat ze de beide gerechten niet in rekening zou brengen.
    Conclusie: toplocatie, prima wijn maar een witte en zwarte brigade die in de etalage kan!

64. Visliefhebber

Uitzicht is uniek. Aankleding aardig. Je zit op schroothouten banken met een zitcomfort dat beneden alle peil is. Sate niet gaar. Teruggestuurd naar de keuken. In plaats daarvan een zeer fantasieloos broodje carpaccio genomen. Partner heeft een topper van menukaart gekozen, maar was grote teleurstelling. Allemaal vissoorten waar geen mens op zit te wachten en minimale hoeveelheid sla, zalm en garnalen. Vochtig citroendoekje had ook best op zijn plaats geweest. Geen kruidenboter of knoflookolie bij het stokbrood. Wie heeft dat tot topper bestempeld?? Wij komen hier niet meer.

65. Prachtige zaak op uitstekende plek aan de oosterschelde.
    Heerlijk gegeten. Supergoede kreeftensoep. Zeer verse kreeft. Vriendelijke bediening. Dus wil je vers en betaalbaar eten op een uitnodigende stek dan is dit beslist een aanrader.

66. Het eten is heel goed, jammer dat de borden niet verwarmd zijn,juist nu het restaurant helemaal vernieuwd is. De bediening is, vergeleken met vorig jaar allemaal nieuwe mensen, niet meer zo vriendelijk. Ze vragen of je zeekraal bij het eten wilt, dus denk je dat je dit erbij krijgt, maar later staat het op de rekening, ik vind dat je dit vooraf moet zeggen, dat het in rekening wordt gebracht.

67. Wat 'n vreselijk restaurant zeg. Varkenshaassate was zwart!! Mosselen waren slecht, veel dichte en verdachte in de pan. Ze willen je zeeklaal aansmeren, ze doen net of je dat gratis bij je menu krijgt, maar bij de rekening staat er 5 euro bij!! Zelfs de frietjes waren ronduit vies brr. We hoorde van andere gasten ook allemaal klachten. We hebben bij de bazin flink geklaagd, uiteindelijk hebben we de helft van de rekening maar hoeven te betalen, wat eigenlijk nog te veel is. We zijn later ergens anders nog gaan eten. Kortom zo slecht hebben we nog nergens gegeten. Erg jammer z'n mooie locatie, maar helaas de rest superslecht.

68. Dit was geen goede ervaring: we zouden met drie personen even wat eten en wilden alleen bij de maaltijd wat drinken. Toch bleef een zeer onvriendelijke serveerster tot 2 keer toe vragen of we eerst wat wilden drinken. Nee dus, alleen bij het eten. Ik had zelf een 'rijk gevulde Zeeuwse vissoep'. Rijk gevuld met groente ja, maar weinig vis in te bekennen. Bovendien was het een kleine kop, niet overmatig warm. En dat voor 5,50 euro! Geen stokbrood erbij of zo, erg karig. Mijn (kleine) glaasje spa rood, was compleet dood. Geen prikkeltje meer in te herkennen; prijs 2 euro. Na een opmerking hierover kreeg ik een nieuw, groter glas met voldoende bubbeltjes erin. Maar geen woord van excuus of zo. De deur van het herentoilet stond lange tijd gewoon open naar de restaurantzaal, ik heb die maar gesloten en viel bijna over het afstapje naar beneden. Een duidelijke waarschuwing of een of andere aanduiding dat er hier een afstapje is, zou niet overbodig zijn.
    Nee, hier zal ik voorlopig niet meer verschijnen.

69. verschoor

Wij hebben heerlijk gegeten in de heerenkeet, de bediening was fantastisch en ook het eten was geweldig!! Wij gaan zeker nog een keer!

70. Zeer mooie zaak met een uniek uitzicht,de tafels zijn netjes en gezellig opgedekt. Als je de kaart krijgt,en zeker wanneer je visliefhebber bent gaat de verwachting omhoog. Helaas is dit uiterlijke schijn,want zodra de gerechten opgediend worden ga je bijna huilen van verdriet! Een bij elkaar gestort assortiment van liefde en respectloos behandelde ingredienten met letterlijk geen enkel signatuur van de kok. Onaangemaakte bruine randjes sla met nog geen druppeltje olie, kabeljauwfilet van net geen 2 ons,gemarteld in een veel te hete pan met als garnituur een droog blad lollo rosso en wat gehakte radizzio!! 20,50?? Alsjeblieft zeg! Na aangegeven te hebben dat het niet naar wens was,wel actie ondernomen door eigenaar, dat is dan zeker een pluspunt maar om hier terug te komen, moeten ze echt eens de bezem of de boeken de keuken in sturen.

3,2
  71. In 1 woord geweldig, alles was super: Kwaliteit, bediening klantvriendelijkheid, ligging enz. enz. Voor onze zoon die een speciaal dieet heeft was heel veel aandacht aan geschonken.
    We hopen in ieder geval zeer zeker hier nog een keer te gaan dineren.Bij mij staat dit restaurant met vlag en wimpel op de 1e plaats. Volhouden zo.

72. Al 8 jaar komen we hier telkens eten als we op verlof zijn in Port Zélande. Ook voor de verbouwingen.Telkens was het super. Op woensdag 22feb trok het op niets. Ik schaamde mij voor mijn gasten die ik had uitgenodigd. Het mosselfestijn waren een hoop gebakken mossels op een hoop, de tongetjes waren zo hard gebakken dat ik alleen nog graat had. De bediening was onvriendelijk, voor een stukje brood voor een baby moest ik onderhandelen!! Een kinderspaghetti was onmogelijk. Nee, het trok op niets. Fantastische ligging maar onbekwaam personeel. De website klopt al lang niet meer met de kaart, prijzen zijn duurder, kinderkaart bestaat gewoonweg niet. Wij zoeken een ander restaurant volgende keer. Jammer.

73. In een paar woorden: we komen er nooit meer!
    Dit was de tweede keer dat we hier geweest zijn. De eerste keer was een diner en viel behoorlijk tegen. Daarom de herkansing in de vorm van een lunch.
    We hadden beter geen herkansing kunnen doen!
    De hamburger was compleet rauw van binnen en we hebben hier ook wat van gezegd. Daarna zaten drie personen van de bediening ons uit te lachen achter de bar. Niet echt netjes!
    Het was ook erg jammer dat de gerookte vis op koelkast temperatuur was.
    De serveerster heeft het bestek in een stapel op afstand op de tafel gegooid.
    Verder moesten we nog drie kwartier wachten totdat we de lunch kregen.

1,1
  74. 12 januari hier gegeten. Kreeften menu, heerlijk. Zo goed en sfeervol dat we de volgende dagen nog 2 x zijn wezen lunchen. De Heerenkeet salade; De aanrader !! AJB

75. Op Tweede kerstdag kerstdiner gegeten. Eten smaakte voortreffelijk, dankzij 3 nieuwe, jonge en enthousiaste koks. Een verademing na de, volgens de recensies, wat minder goede ervaringen van bezoekers in de afgelopen zomer. Prima prijs-kwaliteit verhouding. Mooi restaurant en prachtige ligging aan Oosterschelde. Goede bediening. Kortom absoluut voor herhaling vatbaar.

76. 26 dec. kerst menu met 6 personen in de Heerenkeet gegeten.
    Was prima, goede bediening. We hebben genoten.

77. Alvorens hier te gaan eten eerst de recensies gelezen. Hier waren nogal wat negatieve onder, maar besloten - mede door de regelmatige drukte in de Heerenkeet - restaurant voordeel van de twijfel te geven. Helaas waren de vele negatieve recensies niet onterecht. Afgezien van mooie locatie en stijlvol interieur was de keuken zeer teleurstellend. De chef begrijpt het echt niet. Was het voorgerecht niet echt memorabel (proeverij van Zeeuwse vees/vis met sprotjes!); het hoofdgerecht om te huilen. De risotto had ook griesmeelpap kunnen zijn, een natte brei zonder smaak en de zeeduivel in Zeeuws spek, veel spek weinig vis en dat wat er was: droog! Hoofdgerecht van mijn man was de 'special van de dag': een 650 gram wegende tong was goed ; echter hierover later onenigheid gehad vanwege de prijs. Er was ons duidelijk Euros 25,90 verteld (staat niet op kaart of op een bord) en op factuur werd Euros 29,50 in rekening gebracht; ook hierdoor een vreemde smaak in de mond. Wij hebben ons maar niet aan een toetje gewaagd. Bediening deed weinig tot niets met ons commentaar. Jammer, het had zo mooi kunnen zijn ...

3,2
  78. Gisteravond hebben we in de heerenkeet gegeten, het was kreeftenavond, heerlijk met huisgemaakte mayonaise
    en voor de woensdagavond ook lekker druk.
    Personeel heel vriendelijk en de amuse bestond uit verse garnaaltjes die je zelf moest pellen. Helemaal top, we komen gauw weer eens terug.

79. Wat een prachtig restaurant!! Een hele metamorfose met de vorige keer. Helemaal verbouwd, leuke banken met kussens en dan dat prachtige uitzicht op het water. We waren er op donderdag zodat we onbeperkt zeetong konden eten. Het was werkelijk in 1 woord heerlijk. Goede bediening. Natuurlijk moet je weleens op je beurt wachten maar dat is logisch als het hele restaurant vol zit. Die mensen lopen zich de sloffen uit hun voeten voor hun gasten. We vinden het nogmaals zeker voor herhaling vatbaar en het is een aanrader voor iedereen. Probeer wel vroegtijdig te reserveren want de animo om er te eten is zeer groot!!!

80. In een woord "eens maar nooit meer".
    Zaterdag ivm 65e verjaardag van mijn moeder hier gaan eten. Toen wij zelf naar ons tafel moesten lopen, hing er rond onze tafel een onaangename lucht, wat ons opviel waren de vele vliegen, ronduit ranzig. Misschien door nog een oude servet die onder onze tafel lag. Het personeel met uitzondering van 1 waren erg onsympathiek. Inzicht in hoeveelheden van friet en salade voor het aantal personen is er niet, 1 klein bakje salade, 1 klein bakje friet voor meerdere personen. Dit kun je van tevoren vragen, weggooien van eten is natuurlijk zonde dat is begrijpelijk. Mijn uiensoep is gewoon uit blik, zonder kruiden en geen bijzondere smaak van bier zoals geschreven, stuk brood met een plak kaas erin en klaar. De sliptong, 3 stuks, waren mooi van grootte, de kwaliteit niet bijzonder. Wij zijn erg teleurgesteld en (ikzelf heb zoiets van er zijn ook mensen zijn die dit eigenlijk niet kunnen betalen) dan erg uitkijken naar het etentje en dan wordt er zo met je geld omgegaan als of het niets is, heel pijnlijk.
    Bij het verlaten geen bedankt of tot ziens.
    Hart voor de zaak is hier ver te zoeken. Een tip misschien de fooi vooraf betalen? Of voldoende wijn, wij waren in ieder geval niet onder invloed... vandaar deze nuchtere recensie. Natuurlijk moet je het zelf gewoon eens proberen wie weet is het dan wel ok, hopelijk.

81. Zijn dinsdag gamba's wezen eten, werkelijk heerlijk.
    De bediening was vriendelijk en gastvrij .
    Wij werden ook snel en correct geholpen.
    1 tip bij een 2e portie gamba vragen of men gebakken of
    gefrituurd wil.
    Komen zeker nog een keer terug.

82. j. de groot

Onaardige en vergeetachtige bediening.
    Uitzicht schitterend, inrichting sterk verbeterd sinds
    verbouwing.
    Eten heel slecht, alleen de koffie was goed.
    Slibtong bremzout en met 4 personen een héél klein
    schaaltje koude patat en een klein schaaltje salade.
    Verder geen garnituur.
    Kortom: nooit meer.

3,2
  83. Een risotto zonder smaak, veel te grote stukken vis gebakken in vieze pannen, een lompe bediening die dingen neersmijt en je vaak lang laat wachten, een dessert dat niet zelfgemaakt was (bolus ontdooid), slechte huiswijn... Gelukkig maakt het uitzicht een hoop goed. Je moet hier niet gaan eten omdat je iets culinairs verwacht. De prijs- kwaliteitverhouding is matig. Ik heb niet het idee dat de kok hier verstand van smaken heeft. Hoe deze zaak zo goed kan lopen, ik heb geen idee. Wellicht dat de vaste klanten weinig eisen stellen aan het eten en de bediening. Deze zaak draait nu toch al een tijd en toch zagen we aan bijna elk tafeltje iets misgaan. De bediening lijkt er niets van mee te krijgen. Jammer, jammer, jammer...

84. Jeroen en Lisa

We zijn 2 augustus hier wezen eten, na aanbevelingen van familie. Helaas viel het heel erg tegen. We aten het onbeperkt gamba's menu waarbij veel ongaar/koud was. De bediening was ook erg onbeleefd en het duurde lang voordat we geholpen werden. Het duurde minstens een half uur voordat de drankjes kwamen en het eten liet nog langer op zich wachten. We zaten buiten en toen het begon met regenen moesten we zelf maar regelen dat wij en ons eten beschutting kregen, want daarvoor kwamen ze niet eens naar buiten. En toen we gingen afrekenen stonden er ook nog eens drankjes op de rekening die niet van ons waren. Al met al een echte teleurstelling en we hoeven ook niet meer terug.

3,5
  85. Wij hebben donderdag met vrienden bij de Heerenkeet gegeten en het was in een woord fantastisch goede bediening, en vlug en vriendelijk. We komen zeker terug.

86. Jacqueline

We zijn donderdagavond met vrienden wezen eten in de Heerenkeet.

We hadden niet afgesproken dus hadden we geluk dat er nog een tafeltje van 4 pers. Vrij was.

Het was die dag onbeperkt zeetongen eten dus de tongen vlogen de keuken uit.

Wij hadden iets anders gekozen, ik heerlijke supergrote gamba`s.
    Prima van smaak.

We hoefden helemaal niet lang te wachten, ondanks dat het er zo druk was. De bediening was vriendelijk en vlug, we gaan zeker een keertje terug!

Jacqueline.

87. Dinsdag onbeperkt scampies gegeten, wat een feest...de normale portie was al geweldig uitgebreid, super lekker bereid, geweldig lekker gegegeten. Bediening een dikke tien! Als u hier terecht komt om een kopje koffie te drinken, een lunch of een diner te nuttigen dan zult u zeker terugkomen, en vele vele mensen met u...daarom is het aan te raden te reserveren omdat dit restaurant het best bewaarde geheim in Zeeland is...(was?)....en meestal behoorlijk vol zit, zelfs op doordeweekse dagen. Doe dat maar eens na! Onderstaande negatieve recensies zijn onbegrijpelijk. Service, kwaliteit, lokatie/uitzicht, keuze, prijs/kwaliteit, alles is prima in orde. Wij rijden speciaal vanuit Zeeuws-Vlaanderen naar De Heerenkeet om te genieten van het geheel. Dit deden we voor de verbouwing, en zeker na de verbouwing!

88. Na de verbouwing van de heerenkeet werden we door vrienden uitgenodigd om weer eens mee te gaan eten in de heerenkeet.

We waren er al vaker geweest voor de verbouwing maar wat een verschil zeg, het duurde vrij lang voor we geholpen werden we hadden gereserveerd en toen we eenmaal aan tafel zaten duurde het een half uur voor de drankjes kwamen.

Voorgerechten waren goed maar de hoofdgerechten vielen tegen vis te lang in de pan gezeten ossehaas was te ver door en spareribs waren van een eind op het bord gekwakt met wat salade en stokbrood en twee sausjes nee niet echt zijn geld waard.

We hadden eigenlijk het idee dat ze het niet helmaal aan konden omdat alles zo lang duurde dingen werden vergeten.

Als er bv gezegd was dat je gek mosselen had kunnen eten hadden we die misschien wel gekozen maar dat werd vergeten.

Hoop als we er ooit nog eens komen maar dat zal ff duren dat het dan beter geregeld is en beter zal smaken net als voor de verbouwing.

89. Op donderdag 28 juli gelunched in de herenkeer bij toeval kwamen we er terecht gelukkig maar want als ik de onderstaande recencies had gelezen had ik er zeker niet gaan eten.

Al met al hebben wij heerlijk gegeten we hadden een aantal zeeuwse tappas waaronder diverse schelpen deze waren zeer smakelijk. Ook de verse warme zeeuwse worst viel zeer in de smaak.

Het plekje is fantastisch prachtig uitzicht over de oosterschelde.

Al met al ga ik er zeker nog eens een poging wagen om er te gaan dineren.

90. Afgelopen woensdag hebben wij met zijn vieren onbeperkt kreeft gegeten. Wat was dat geweldig de meiden kwamen steeds vragen of we nog meer wilden! Het kon niet op, was wel erg druk maar alles was onder controle. Van ons krijgen ze een dikke tien. Ga zo door met alles.

En de verbouwing ook helemaal toppie.

91. Gezien de recensies met enige huiver dinsdagavond met z'n vieren bij de Heerenkeet gaan eten. Niets van de recensies hebben wij terug gevonden.

Wij hadden gereserveerd en omdat het druk was een tafel aan de zijkant gekregen. Omdat wij pas om 7 uur gingen eten was er al een tafel aan het raam vrij gekomen en de gastvrouw had ons ongevraagd naar deze tafel (met een beter uitzicht) geplaatst. Klasse.

Vier verschillende menu's en alles werd perfect geserveerd. Over de kwaliteit geen enkele opmerking. Was gewoon goed zoals het hoort te zijn. Komen zeker terug. Aanrader.

92. Zondagavond gegeten in de Heerenkeet, weer een ervaring rijker en een illusie armer.

Het begon al met het opdringerige vragen naar onze bestelling, alsof hier haast bij geboden was. De fleswijn werd al over de rand gutsend in het glas geschonken.

Feestmenu van de chef genomen, het vooraf was een garnaal, soort gerookte bokking, bakje koude zure mosselen en tien niet aangemaakte hollandse garnaaltjes alleen op koelkast temperatuur. Werkelijk onsmakelijk.

De kokkels zaten in een soepkom. Alle voorgerechten werden geserveerd zonder toastbrood, stokbrood of kruidenboter.

Het hoofdgerecht van het menu konden wij voor wat betreft de vissoort niet thuisbrengen, maar een lekkerbekje heeft meer klasse. De zeeduivelfilet in sojasaus was gortdroog. De zeetongen zwommen in de boter, werden slechts geserveerd met een slablaadje en koude garnaal. Als garnituur kregen we een 2 bakjes onaangemaakte sla en 2 kleine bakjes voor de zoveelste keer in oude olie opgebakken frietjes. Alle buren kregen wel groente zoals zeekraal.

Het toetjes als 'fantasie van de chef' sloeg werkelijk alles, vruchtjes met spuitslagroom. Wij vroegen hierbij een bolletje ijs, dit werd direct op de rekening gezet a € 1,75 per bolletje.

De bediening is op een zeer vriendelijke jongedame na stuk voor stuk onaardig en kortaf, ze had wel verwacht dat we om ijs zouden vragen.

Door de € 5,25 voor 3 bollen ijs en de € 1,50 voor de karaf leidingwater ( bij een fles wijn) hebben wij besloten geen tip te geven. Het niet meer gedag wensen schijnt dan een normaal gevolg te zijn voor deze dames.

Het hele eten en de bediening was een groot schandaal.

3,4
  93. Jo 13 punten

Wij komen al jaren op deze unieke locatie aan de Oosterschelde. Vaak op vrijdagmiddag omstreeks 17.00 uur om de grote drukte voor te zijn. Want om 18.00 uur zit het restaurant helemaal vol, bovendien wordt de vis op vrijdag vers aangevoerd van de visafslag in Stellendam. Op 3 juni het mooi gerenoveerde restaurant weer bezocht. De eenvoudig bereide maar goed gevulde visschotel was heerlijk. De bediening correct en vlot. Dit restaurant is absoluut een aanrader gezien de locatie. Alleen hou er rekening mee dat het vanaf 19.00 uur bomvol zit en dan moet je weleens wat langer wachten.

94. Ketting

Zeer mooie zaak maar slecht eten.

Zijn op dinsdagavond, = onbeperkt gamba's eten, met 4 personen hier geweest en vonden het eten niet goed. Gamba's waren vuil en hadden allemaal dezelfde smaak, kregen voor 4 personen 1 soepkom friet + 1 soepkom met sla.

Na een lange tijd werd er gevraagd of we nog gamba's wilde hebben, dit duurde ook weer een lange tijd. Wel kregen we toen nog een kom friet + sla hierbij.

Gaan hier zeker niet meer eten.

95. Mooie locatie, mooi pand, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Het personeel negeerde ons. Een serveerster gewenkt, ze zou komen, maar ging straal het andere terras bedienen! De bestelde kibbeling was gortdroog en we kregen geen excuses of alternatief toen we dat zeiden.

Vanwege bovenstaande redenen, kregen ze van ons geen fooi, waarna ons abrupt de rug werd toegekeerd en ons werd ook geen prettige dag gewenst. Te schandalig voor woorden!

1,6
  96. Kees van de Stadt

We waren vorig jaar te gast geweest en onder de indruk van de gastvrijheid, de wijn en de heerlijke vis. Groot was nu de teleurstelling na de verbouwing. We werden niet geholpen en het personeel deed hun best om ons niet te zien. Na een half uur (met kinderen) hadden we onze bestelling nog niet door kunnen geven en was voor ons de lol er af. Dat kwam door het wachten, maar zeker door de ongastvrije behandeling.

97. grietje

Restaurant was al bekend bij ons, viel de laatste tijd tegen, zijn na de verbouwing weer geweest, hebben echter meer dan 1 uur op het eten moeten wachten, mede ook door de themadag.

Het eten kwam na vragen opdagen, het vlees was uitgedroogd en we hebben meerdere malen om de toebehorende gerechten moeten vragen.

Jammer, want de verbouwing was goed gelukt, maar het lijkt erop dat het nu meer om de kwantiteit, dan om de kwaliteit gaat.

Ik persoonlijk hoef niet zo'n afgeladen, opgestapeld bord met eten te hebben, als de kwaliteit maar goed is...

Denk voorlopig niet meer te gaan eten daar, helaas.

5,3
  98. Zaterdag hier voor het eerst gaan eten. Het ligt heel mooi aan het water, en vanuit het restaurant ook zicht op het water. De inrichting is niet je-van-het, maar de Heerenkeet gaat een paar maanden dicht voor renovatie / vergroting en heropenen dan in Rivièra Maison stijl.

De porties zijn groot, van redelijk tot goede kwaliteit. Bediening vriendelijk en correct. De prijzen zijn schappelijk. Van maandag tot en met vrijdag iedere dag een ander 'onbeperkt' thema. Veel vis op de kaart.

Minpuntje: met name in donker wat lastig parkeren, zeker als je er niet bekend bent.

Voor ons een restaurantje waar we zeker nog eens zullen gaan eten. Informeel in spijkerbroek.