Wok Parkstad Plaza in Kerkrade

1420476566 73
1463197824 76
1505919082 70

1. Ria en Frans

Leuke gelegenheid vooral omdat er voor ieder wat is .En lekkere toetjes

2. Een goede keuken en heel veel keus.
    Warm en koud lopend buffet. Alles netjes verzorgd, en fijne bediening.

3. Kwaliteit van het eten is heel redelijk. Ook personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ik moet er echter wel aan wennen dat borden onverwacht zowat onder je neus vandaan worden getrokken... Ook staan de tafels veel te dicht op elkaar, je wordt hierdoor zeer in je privacy aangetast.
    Ook viel mij op dat er enorme aantallen onbeschofte mensen komen die ronduit asociaal gedrag vertonen.
    Het tokkiegehalte is er hoog zullen we maar zeggen... Een zeer sterke “ieder voor zich” mentaliteit komt dan ook tot uiting bij de wok,- en grilplaten, geen enkele lijn in de volgorde van afhandeling, daarnaast verstaan de wok-koks geen woord Nederlands, ze doen gewoon maar iets, roepen random “volgende volgende”!! Ze werken overigens wel hard, complimenten daarvoor.
    Eenmaal op je plek is het er niet rustig eten. Grote hoeveelheden krijsende en rennende kinderen... Een enorme muur van achtergrondgeluid die continu aanwezig is, veroorzaakt door het bijna volledig afwezig zijn van geluiddempende bouwmaterialen... De plafonds en wanden zijn van kaal gestort beton... logisch dat dat een enorm en onprettig geluidsniveau op levert! Hang eens wat geluiddempende materialen op.
    Nog iets onwaarschijnlijks dat mij op viel was het gebruik van tapijt???!! In het restaurant. Ik heb dit eens nader bekeken en het zat logischerwijze compleet!! dicht gelopen met etensresten! Zeeeer onsmakelijk! Niet schoon te houden ook. Wie verzint het in hemelsnaam om op zulke plekken tapijt te leggen? Dat moet!! er gewoon zo spoedig mogelijk uit. Vieze ondefinieerbare zwarte klompen etensresten, overal rondom!! Meteen vervangen door een slijtvaste pvc laminaatvloer oid.
    De toiletten bezocht, deze waren niet schoon! Ook waren deze veel te klein voor een dergelijke afmeting van een restaurant. Letterlijk 1 wc pot. Dat kan gewoon niet.
    Kortom, nog genoeg te verbeteren.

4. Ton 64 punten

Grote ruimte verdeeld in kleinere eetruimtes met centraal gelegen buffet. Hierdoor vind ik het ondanks de grote oppervlakte toch niet ongezellig. Prima ontvangst bij receptie cq kassa. Daarna begeleid naar een tafeltje. Er werd gevraagd of er nog uitleg nodig was over de werkwijze maar omdat we bekend waren met het concept hoefde dit niet. Toch attent. Er was van alles om te eten en te drinken. Eten direct van de wok of gril is qua temperatuur het beste. Overige etenswaren waren minder qua temperatuur o.a. pannenkoek en friet. Vergelijkbare wok restaurants hebben minder qua keuze. Van alle soorten etenswaren waren meer soorten/keuzes dan elders.
    Borden en glazen werden tijdig van tafel gehaald.
    Bediening was vriendelijk en behulpzaam.
    Ik zal hier zeker terug komen.

5. Afgelopen avond is een groep vrienden gaan wokken. Omdat ik tot laat moest werken wilde ik het laatste half uurtje nog graag aansluiten om bij te kletsen met een drankje. Hiervoor moest ik € 21,00 betalen. Toen ik aangaf niets meer te willen eten en enkel een drankje te willen drinken, maakte dit niets uit. Ik snap dat het bij dit concept niet mogelijk is om te controleren wie wel en wie niet eet. Maar om dan € 21,00 voor een half uurtje te rekenen, vind ik niet erg klantvriendelijk.

6. Hele slechte service en on-respectvolle medewerkers, nog nooit zoiets slecht meegemaakt. Als je met een groep komt moet 1 persoon voor iedereen betalen je kan niet apart betalen. Slecht geregeld!!

7. Met kerst 2016 gegeten...ramp! Te weinig personeel, tafel van ons was een vieze boel, boter.op de stoel. Personeel gooide mij doekje toe. Jammer van het geld!

8. Het is een erg grote zaak en je bent geneigd het 'een vreetschuur' te noemen. Hoewel het restaurant vrij massaal is, is het zeker niet slordig en het eten is netjes uitgestald. Het aanbod is zeer uitgebreid. De rode wijn vond ik niet geweldig, maar een tafelgenoot was tevreden.

Een minpunt is de betaalwijze. We waren met vijf collega's en we wilden afzonderlijk pinnen Dit kon niet! Eén persoon moest voor de hele groep betalen. Dat was een heel gedoe en zorgt vooraf al voor irritatie.

9. Beschámende service!!
    Uit eten geweest met een klein groepje en een kleine van twee jaar, met beperking. Serveerder neemt de borden mee, terwijl mijn kleine nog aan het eten was. Ik maakte er geen drama van, aangezien wij volwassenen uitgegeten waren. Legde de overige paar kroepoek in een servet zodat hij hieruit verder kon eten. Aangezien het tijd was om te vertrekken deed ik deze servet met kroepoek in mijn tas waar de serveerder bij was. Hij sprak mij hier niet op aan. (Wat voor mij inmiddels normaal was, aangezien andere restaurants begrip tonen voor een kleine en zelfs nog eens wat meegeven voor onderweg) Aangekomen bij de uitgang word ik opgewacht door een rij medewerkers en word door een van de medewerkers aangehouden met de zin, mag ik in je tas kijken, terwijl hij klaarstaat om in mijn tas te graaien. Ik doe niet moeilijk, open mijn tas en laat zien dat ik niets anders heb dan mijn spullen en de overige kroepoek, wat mijn kleine ook net zo goed in zijn hand had kunnen hebben en etend de deur had kunnen uitlopen. Meneer doet zijn woord, vergelijkt met diefstal. En weg was hij. Géén normaal ontvangst. Géén normaal gesprek. Géén gedag. Géén vragen. Géén privecy. BESCHAMEND EN ERG ONPROFFECIONEEL! Deze jongeman had mij ook apart kunnen nemen in plaats van er een hele show van te maken. Meneer had mij kunnen ontvangen met de woorden: pardon mevrouw ik heb dit-en-dit begrepen begrepen, klopt dat? Zo NEE mag ik dàn in uw tas kijken ter bevestiging. Meneer had mij om mijn verhaal kunnen vragen dan had ik hem kunnen uitleggen dat het onbeschoft is dat de serveerder het bord voor je neus wegneemt en dat mijn kleine, ivm persoonlijke omstandigheden, maar kleine hapjes per bepaalde tijd kan nemen. En bovenal had de serveerder mij er zèlf optijd op moeten aanwijzen dat het ongebruikelijk is een kroepoekje meetenemen. In plaats van het in te fluisteren met zijn oor-microfoontje. Dan had ik mijn diepste verontschuldigingen aangeboden!! Maar nee, deze jongemannen wilden graag politie agentjes spelen. Prima;) Hier komen we uiteraard nooit meer terug.

10. Wat een groot, maar toch ook sfeervol restaurant. Het zag er keurig uit, je werd netjes verwelkomd en de lege borden en glazen werden vlot weggehaald. Er is enorm veel keus aan allerlei soorten voor-, hoofd- en nagerechten, dus echt voor ieder wat wils. De kinderen konden tussendoor leuk spelen. Een positieve ervaring dus wat ons betreft!

11. Veel keuze uit (lauw) eten, maar te veel 'Nederlandse' en te weinig échte Aziatische gerechten. Daarbij veel te druk. Tafels en stoelen zijn veel te veel op elkaar gepropt. Er zijn genoeg andere wokrestaurants waar je voor hetzelfde geld veel beter kunt eten.

12. sunny 117 punten

Veel keuze. Eten niet echt super maar ook niet slecht.

13. Een heel uitgebreid assortiment. Ik kan me niet veel gerechten bedenken die je hier niet hebt. En allemaal van goede kwaliteit en alles ziet er verzorgd uit. Een minpunt is wel dat je binnen 2 of 3 uur weg moet zijn.

14. Afgelopen vrijdag heb ik hier met een gezelschap gegeten. Het decor is oké, het is niet lelijk maar ook niet echt gezellig te noemen. Het personeel bij aankomst was vriendelijk. De dranken kun je zelf ophalen, alcoholische dranken moet je met muntjes kopen. Er is veel keuze qua wokken, salades, desserts en zelfs popcorn, kipnuggets, frietjes, etc. voor de kinderen. Tevens is er een speelplaats voor kinderen wat zeker een pluspunt is voor gezinnen. Het eten smaakte goed, niet verrassend lekker maar zeker niet slecht. Terwijl wij aan het dessert waren begonnen kwam een medewerker mededelen dat wij over 5 minuten weg moesten gaan. Er was voor 2 uur aangeslagen en niet voor 3 uur terwijl bij de reservering duidelijk gezegd werd dat het om 3 uur ging. Dit werd dus door de medewerker verandert met pen nadat er METEEN aan tafel moest worden bijbetaald. Geen excuses voor het ongemak, niks. Het kon zeker wel op een nettere manier afgehandeld worden. Voor de rest was het een prima avond.

15. Afgelopen week met mijn familie gaan eten. Het beviel ons allemaal en het was super lekker. Het personeel was heel erg aardig en legde alles heel goed uit. De sfeer is super en de kinderen hebben echt heel veel plezier daar!

16. Het eten is heerlijk, heel veel keuze voor ieder wat, enige minpunt voor kinderen vind ik het erg duur. Onze dochter eet alleen wat rijst met saté en een toetje.

17. Wij zien hier gaan eten met een gezelschap van 30 man voor een verjaardag. Het eten was zeer goed, met name de vleesgerechten van de grill waarbij de lamskoteletten en T-Bone steak de boventoon voerde. Zo zijn wij bij meerdere vergelijkbare wok/werelds restaurants geweest maar waar de meeste klein en goedkoop vlees inslaan was het hier zeker niet het geval. Mals tot op het bot. Verder genoten van de sushi, spare-ribs, garnalen, sliptong en de wokgerechten.

Toen we dachten alles al gehad en gezien te hebben kwamen we langs het dessertbuffet. Ook hier weer de keuze groot. We hebben het gehouden bij wat fruit gedipt in zowel witte als zwarte chocolade fondue en yoghurtijs. Daarna kwamen ze met hele aparte verjaardagskaarsjes de jarige in het zonnetje zetten met een leuk presentje. We hebben gelijk gevraagd of we nog wat langer konden blijven zitten want de kinderen waren aan het spelen in het kinderspeelzaal en wij genoten nog van een kop koffie. Dit was geen enkel probleem ook al waren we al lang over tijd maar gelukkig hadden ze de tafel niet meer nodig. Wij hebben een geweldige avond gehad dankzij het lekkere eten en vriendelijk personeel.

Enig minpunt is dat we door het mega assortiment verplicht zijn terug te komen om de rest nog eens te kunnen proeven, maar dat zal geen enkel probleem zijn! Ga zo door!

18. Laatst bij de Wok gaan eten. Wat mij direct op viel is dat er veel minder sfeer is, tegenover toen de wok nog op de oude locatie zat.

Het eten was goed. Echter als je het eten liet wokken werd je bijna afgebeuld, onvriendelijk personeel. Je had hier het idee alsof al het personeel met stopwatches rondliepen om te kijken of er niet iemand een minuut te lang bleef zitten.

Kortom, het eten was goed. De sfeer is echter totaal mislukt. Jammer. Ik kom hier niet meer terug.

19. Van de week heerlijk gegeten met m'n vrienden voor een goedkope prijs. Personeel was zeer vriendelijk en hebben ons goed geholpen. Een minpuntje was de drukte bij de bakplaten, maar voor de rest was alles uitstekend.

20. Eten was kwalitatief goed. Heeft me goed gesmaakt. Veel keuze, voor ieder iets. Zelfs apart buffet voor de kinderen. Buffet was lekker vers. Werd goed onderhouden en regelmatig vervangen. Werd goed aandacht geschonken aan mijn gluten allergie. Kok gaf me een rondleiding nadat ik mijn allergie aan een ober had gemeld. Vlees was goed doorbakken. Had van te voren gereserveerd. Vriendelijke receptie. Werd voldaan aan mijn wensen. Kinderen hebben zich de hele avond prima vermaakt in de speelruimte. Was overigens ook toezicht. Petje af! Binnenkort jubileum. Dan zijn we er weer.

21. Dave janssen

De wok is een super restaurant voor jong en oud met een overvloed aan verschillende gerechten. Kinderen kunnen er heerlijk spelen onder toezicht en animatie. De ouders kunnen genieten van een heerlijke sfeer met uitstekend eten tegen een scherpe prijs!

22. Heerlijk eten. Het beste restaurant hier in de buurt. Er is meer dan genoeg keuze uit eten en drinken. Het personeel is vriendelijk en de service is uitstekend. Ik kom hier heel vaak en ben altijd erg tevreden.

23. Helaas, viel zwaar tegen. Rob Geus kan dan in het begin erg tevreden zijn, maar dat is nu wel degelijk andere koek. Een systeem wat op een manschappen kantine gebaseerd is. Munten vooraf kopen voor alcoholische drank, een euro per munt, slaat echt nergens op. Men moet zich uit laten klokken als men weg gaat, men kan 2 uur of 3 uur kopen aan de kassa; over tijd is bij betalen, lijkt wel Thermae in Valkenburg.

Wat mij op viel: erg weinig koks van het land zelf, wordt ingevuld door Nederlands personeel, slaat echt nergens op. Herkent men ook aan de uitgestalde waren Nederlandse gerechten: spruiten, salades, lasagna enz, weinig met Oosters te maken. De sauzen aan de wok zelf zijn gebaseerd op zout, pfff. Sushi: rijst zonder smaak en echt niet vers. Maatjes haring, echt Oosters, lijken wel in de woestijn te zijn gaan zwemmen.

Kinderplaats beneden: een kelder met ballen, geen oppas, lijkt wel of het gesloten was, super ongezellig. Samengevat misschien wel de grootste van Nederland, maar echt niet de beste, verre van en kan echt niet mee aan een doorsnee wok. Belachelijk duur voor wat men krijgt en een grote vreetschuur. Eenmaal gezien maar spijt van ons geld.

Tip: 3 personen voor 75 euro, mag men 2 uur zijn voer voor bij mekaar rapen zonder drank. Zet dit bedrag eens om in een afhaal Chinees, kan men een aanhanger mee nemen en is ook nog eens veel lekkerder dan dit geknutseld Oosters voedsel door Nederlandse koks tussen aanhalingstekens.

24. Afgelopen zaterdag hebben wij met 10 man gegeten bij deze indrukwekkende Werelds restaurant. Het was fantastisch!

Eten en drinken (veel keuze) is voor ieder wat wils. Pizza, pasta, sushirol en de bakplaten of grillplaat waren heerlijk en van het dessert buffet heb ik zelfs drie keer gegeten!

Brand bier en wijn smaakte ook heel goed en dat voor maar 1,- per glas! Al met al prijs / kwaliteit is zeer goed!

Wij komen zeker terug!

Groeten Kees

25. Het is inderdaad een vreetschuur, maar wel de beste die er is! Concept is fantastisch! Super lekker gegeten, we komen zeker terug. Carpaccio, hert en zalm zijn top! We misten wel een klok, dragen geen uurwerk en gsm lag op onze hotelkamer... niet alle personeel is even vriendelijk, maar dat heb je overal.

26. Goed eten gehad. De service was goed

27. Al heel vaak bij deze wok wezen eten en nog nooit een slechte ervaring gehad! Het is inderdaad imens groot, maar dat weet je van te voren. Genoeg keuze, lekker, en ik kan niet zeggen dat het personeel onvriendelijk of onhandig is. Maar goed ieder zijn eigen ervaring. Ik vind het zeer zeker een aanrader.

28. Ryan 5 punten

Super lekker, er was genoeg keuze. Top bediening. Beste restaurant van omgeving.

29. Wat een keuze bij deze wok. Ideaal om hier te komen eten met mijn familie waarvan iedereen een andere smaak heeft. Wij werden vriendelijk ontvangen en direct wegwijs gemaakt door het personeel dat ons netjes naar tafel bracht en ondanks de drukte tijd voor een babbel had. De sushi was onwijs lekker en het leuke ervan is dat er een open keuken aanwezig is bij dit gedeelte. Zo zie je dus dat alles op keurige wijze vers wordt klaargemaakt. Natafelen was ook geen probleem ook toen we ietwat over de tijd heen waren. Zeker voor herhaling vatbaar!

30. We hadden begin februari al voor vanavond voor 81 mensen gereserveerd. Ervoor gezorgd dat alles betaald was en we zouden met zijn allen na het laten zien van het bonnetje naar onze plaats gebracht worden.

Bij aankomst was het abnormaal druk en blijkbaar werkt niet alle personeel op een lijn want er waren al 6 mensen van onze groep naar binnen gebracht maar blijkbaar helemaal naar de verkeerde kant van het restaurant. Personeel in de hal stuurde iedereen door maar niemand wist waarheen. Uiteindelijk dan de plaats gevonden te hebben kwamen we erachter dat er dus 6 mensen misten en zij vroegen zich af waar iedereen bleef...

Maar er waren dus nergens meer plekken voor deze mensen en ze gingen aan een tafel zitten die bij ons stond wat blijkbaar niet oké was volgens "de baas". Ze moesten zich maar verdelen want hij had die tafel nodig voor een groep, maar blijkbaar boeide het hem niet dat wij gereserveerd hadden met 81 personen voor 3 uurs arrangement. Het ging zelfs zo ver dat hij met stoelen begon te "gooien" toen hij tafels klaar aan het maken was en snauwde alles en iedereen af. En ho maar dat er een sorry komt voor de fout op fout die ze maakten... Nee sterker nog, het liefst schuiven ze de schuld van alles in de schoenen van de klant.

Tel uit je winst... 81 x 27.95 is blijkbaar niet genoeg om klanten die gereserveerd hebben een fatsoenlijke behandeling te geven i.p.v. af te snauwen en de schuld te geven van dingen die bij ze zelf liggen.

Gelukkig was het eten wel lekker en hebben we het onder ons collega's met hun partners wel leuk gehad.

Ik zal wok Parkstad dus echt niet meer aanbevelen bij mensen.

31. Eten was best oke maar service was ver te zoeken. Erg jammer hadden ons op een leuke avond verheugd. We hadden tot 22.45 gereserveerd maar ruim half uur van te voren waren ze de tafel aan het opruimen, kaasjes uitblazen en tussen onze stoelen het kruipen om de planten water te geven. We werden de deur uitgekeken, erg onvriendelijk...

32. Een wok zoals de meeste anderen. Veel keuze, ook meestal vers (of zo vers mogelijk...) maar te massaal, te druk en absoluut geen sfeer. Je kunt zoveel "hokken" maken als je wil en afscheidingen plaatsen maar al die mensen gaan naar dezelfde plek om hun eten te laten wokken of bakken waarmee het gevoel van 'ruimte' dat ze denken te maken meteen weer weg is.

Personeel is onhandig en als ze een hele stapel borden (ja echt!) met andermans etensresten (sauzen, sla, sate, vis) over je heen gooien kan er geen "sorry" vanaf. Je krijgt ook geen doekje om het af te vegen, en als ze dan eindelijk langskomen met een doekje maken ze daar de vloer mee schoon in plaats van hun gast. Verder komt er niemand vragen "gaat het wel", iets dat me logisch lijkt als je net acht borden in je nek hebt gehad en krijg je de mededeling "Breng je kleren maar naar de stomerij op onze kosten als je het er niet uitgewassen krijgt".

Tot zover ons avondje uit want als je stinkt als een chinese rijsttafel kun je niet in de (naastgelegen) bioscoop gaan zitten dus we waren om 8 uur ook alweer thuis. Ons zie je hier niet meer.

33. Je krijgt er heel veel eten, maar om het nou kwaliteit te noemen? Mensen "zeuren" niet voor niets, het eten is het gewoon net niet.

34. Super! De mensen die hier onder wat te zeuren hebben. Die hebben echt altijd wat zeuren. Het is ongelofelijk als je deze wok niet goed vind. Meer krijg je niet bij de wok! Echt super eten. Van a tot z... je krijgt echt alles!

35. Inderdaad een eetschuur maar als je met een groot gezelschap bent (RBT Westelijke Mijnstreek) ook een uitkomst.

Niemand hoefde lang te wachten en het aanbod is overweldigend. Het eten is er gewoon doorlopend vers, warm en binnen afzienbare tijd klaar. Veel personeel dat vriendelijk en behulpzaam is, zorgde voor een vlotte doorstroming.

Alles is gericht op productie maar als je dat in je concept meeneemt is dat geen probleem. Wij hebben lekker en (eigenlijk te-) veel gegeten. Alles wat er verder nog lekker uit zag moeten overslaan.

Of we er nog een keer voor terugkomen weet ik niet, maar voor velen zal het een belevenis zijn.

36. Freek vd Bosch

1e kerstdag met familie bestaande uit 8 volwassen en 7 kinderen gaan eten bij Wok Parkstad. Eten van buffetten ruim in aanbod maar alles lauw of koud. Roepende koks... VOLGENDE... VOLGENDE. Massaal, ongezellig en enorm luidruchtig met massa's mensen langs je bord.

Jammer, voor mij niet meer

37. manuela huydts

Je krijgt er van alles te eten, vind het heerlijk bij deze wok. Eet me er flink vol. Bij een andere wok ben ik zo uitgegeten, veel variatie. Sfeer is er minder omdat je soms lang moet wachten bij de grill of de wok en je minder tijd samen aan tafel hebt daardoor niks voor een eerste date. Goede service, vriendelijk personeel en voor de prijs heerlijk eten.

38. Genoeg keus en lekker. Leuke bediening en attent.

39. Rene

40. Rene 1267 punten

Ben eerlijk gezegd niet zo van de wok. De meesten waar ik geweest ben zijn vreetschuren en is de kwaliteit van het eten ook niet al te best.
    Maar ik ben positief verrast door deze wok. Ja het is nog steeds een vreetschuur, sterker het is de grootste wok die ik tot dus ver ben tegen gekomen. Ga hier niet heen voor een romantisch diner of met een groep vrienden die u maar eens in de zoveel tijd ziet, daar is de sfeer niet naar, daarvoor is het simpel weg te massaal.
    Maar het is wel een trendy en goed verzorgde vreetschuur waar echt geïnvesteerd is in de aankleding van het pand. Zelfs de wc's waren goed. Het doet denken aan een restaurant op een cruise schip.

Wat eten betreft is dit veel meer dan een wok. Zo heb je er ook pizza, sushi, allerlei aardappel gerechten en nog het een en ander wat je niet zou verwachten. De kwaliteit vond ik behoorlijk goed.
    Non alcoholische dranken zijn gratis en zeer divers. Zo kun je vers geperste heerlijke sinaasappelsap krijgen of verschillende soorten slushpuppys !!!! Maar ook chocomel en frisdranken van de bekende merken.

Er is genoeg personeel aanwezig om de borden op te halen en zijn vriendelijk. En dit allemaal voor een zeer schappelijke prijs. U kunt 2 of 3 uur dineren voor verschillende prijzen.

Dus zoals gezegd ga hier heen voor op de eerste plaats het eten en op de tweede plaats de gezelligheid.

41. Veel te grote wok en daardoor erg ongezellig. Het eten is matig.

42. Zeker weten de beste wok van Limburg. Is inderdaad best wel massaal, maar daar is goed op ingesprongen qua inrichting.

Al met al altijd weer geslaagd, we gaan zondag weer met vrienden; de kinderen mee want die vinden het ook helemaal te gek. Van alles een beetje; sushi, lekkere kip, en niet te vergeten die overheerlijke salades!

43. Boyke 192 punten

Dit is echt een enorm groot buffetrestaurant (vreetschuur) met heel veel keuze uit verschillende gerechten die wat eigenlijk allemaal niks met elkaar te maken hebben zoals wok, barbecuevlees, teppanyaki, sushi, pizza, pasta, döner kebab, tapas, toetjesbuffet, frieten, gefrituurde snacks, quiche, salades, soepen. Het is er zo groot dat je elkaar kwijt raakt tijdens het eten halen. De prijs is goed te noemen en het eten wat er ligt is zeker niet slecht, alleen toen ik er was op zaterdagavond was het gewoon echt te druk, er kunnen 600 gasten binnen en ik denk dat 90% van alle tafels bezet waren. Niet alcoholische dranken zijn inclusief en voor de alcoholische drankjes moet je muntjes bijkopen aan de kassa.

44. Helemaal top! Met zijn vieren wezen eten voor de eerste keer. Nu zijn wij ook echt verliefd op all inn Turkije vakanties 5* en dat wordt hier goed nagebootst. Voor elk wat wils, heerlijke gerechten, super divers en moderne inrichting. Wauw!we zaten in de kinderhoek en dat is ideaal. Er kijkt niemand vreemd als de kids tussendoor even lekker gaan spelen. Alles was vers ( vlees,vis,sushi,fruit etc ) wij hebben echt op en top genoten en komen spoedig terug. Wat een ervaring. Gewoon vakantie!

45. Gister voor de eerste keer naar deze Wok geweest. Een geweldige ervaring!

Eerst erg vriendelijk ontvangen bij de receptie en naar de tafel gebracht door een collega. Erg vriendelijk, alles werd uitgelegd.

Het drinken was onbeperkt en ik kon daarom dus gewoon pakken waar ik zin in had, van koffie to fristi.

Eten was ook erg goed. Je had keus uit van alles! Je wilde het allemaal proberen. Het was ook wel fijn dat ze naast vlees ook salades en andere hadden, want mijn zoon is vegetarisch.

Het motto van de Wok kwam ook naar voren: "you never wok alone". Het had er ook een goede sfeer. De lampen en de haardvuren tussen 2 zalen in hadden hiervoor gezorgd, vond ik.

Ze zullen mij en mijn familie zeker terug zien!

46. sean 160 punten

Niks meer of minder dan een vreetschuur. Veel gerechten van het buffet zijn gewoon koud, dat kan echt niet. Porties van de grillplaat zijn ontzettend klein (haai,krokodil,varkenshaas). Kip en andere Bbq gerechten wederom koud bij het buffet, groot gedeelte van de voorraad hiervan ligt in het zicht van de gasten in grote metalen bakken te wachten om opgewarmd te worden in de oven. Sushi is redelijk te doen, weinig keuze en de sojasaus heeft een hele nare smaak.

Het is er goedkoop eten, maar daar tegenover dus wel koud, sfeerloos en massaal. Betaal liever meer voor een goede wok, want dit nooit weer!

47. Alles is goed en lekker, echter als ik met mijn vrouw die in een elektrische rolstoel zit ga eten daar dan is er helaas wel een probleem vind ik met het invalide toilet. De deur gaat helaas naar de verkeerde kant open, de was bak (veel te grote wasbak) hangt precies in de deur opening zodat als je met rolstoel binnenkomt dan moet je eerst rechts af dan weer draaien en past allemaal net met rolstoel maar ja als je de deur dicht wil doen hangt de was bak in de weg. Dan nog dat het toilet niet echt schoon gehouden word, er worden ook baby's verschoond en die tafel staat ook in de weg voor rolstoel gebruikers en is altijd smerig. Dus al met al je kan er goed eten en drinken maar toilet voor gehandicapten is niet echt over nagedacht en onlogisch gebouwd en bijna niet toegankelijk voor rolstoelgebruikers.

48. Dit restaurant is echt een aanrader! Ik ben er inmiddels al een keer of 5 geweest en heb elke keer heerlijk gegeten!
    Ook als teamuitje met werk of verenigingen is dit echt aan te raden.

49. fam wijnsema

We waren vanavond met 8 personen gaan wokken.. Geweldig, wat een keuze en het smaakt allemaal voortreffelijk. Absoluut een aanrader. Iemand die hier met honger vertrekt is het zelf schuld.

50. Thomas van Eijk

Eten is goed, gevarieerd en warm. Echter doet het me denken aan de verschrikkelijke all-inclusive hotels met hun vreetschuur-restaurants. Je voelt je als een nummertje als je er bent, bovendien is het ook nog eens behoorlijk prijzig.

51. Beste wok waar ik ooit bent geweest. Alles zag er vers en schoon uit, vriendelijk personeel en heb geen 1 keer hoeven te vragen of ze iets zouden willen bijvullen. Het enige minpunt wat ik me kan bedenken is dat mijn maag niet groot genoeg is voor de uitgebreide keuze die ze daar hebben. Mij zien ze daar in ieder geval terug.

52. Wij zijn er al 3 keer geweest, alle keren goed bevallen, eten is lekker en heel veel keuze!!

53. L. Robroek

Gisteravond bij de nieuwe wok gegeten. Op het eten was niets aan te merken, alles was lekker. Maar de sfeer was in de oude wok beter. Dit is té massaal, daardoor té rumoerig en als je dan óók nog een plaats bij de kinderhoek krijgt aangewezen, is er van rustig, gezellig eten géén sprake, denk niet dat ik hier nog eens terug kom.

54. Afgelopen week hebben wij met 7 man gegeten bij deze indrukwekkende Wok met ook een hele mooie ontvangst ruimte. Het was fantastisch! Qua eten en drinken is voor ieder wat wils. Sushi en de grilplaten waren heerlijk en voor het dessert buffet heb ik zelfs 2x keer gelopen! Wijn smaakte ook heel goed en dat voor maar 1,- per glas! Al met al prijs / kwaliteit is zeer goed! Wij komen zeker terug!

Groeten Fam. Rameckers

55. Jonathan Geaerds

Ik heb nog al wat ervaring met Wok restaurants in Zuid-Limburg (Geleen, Sittard, Heerlen, Margraten). Vorige week ben ik in dit nieuwe restaurant geweest.

Ik moet zeggen dat dit de beste Wok van Zuid-Limburg is.
    Ten eerste, de prijs-kwaliteit verhouding is zeer positief. Er is een zeer breed scala aan drank en eten. Bij het drank hebben ze alles waar je onbeperkt van kunt pakken: slush puppies, verse jus, diverse sappen, frisdranken, en drankjes uit flesjes (allemaal A-kwaliteit!)

Daarnaast is er een grote speelruimte voor de kinderen, een vriendelijke bediening (die hun best doen!), grote gratis parkeerplaats (Roda JC parking), moderne inrichting én een top kwaliteit aan eten!

56. Vandaag met een groep van 18 personen gaan wokken. We waren vrij vroeg in de middag daar en daarom was het nog niet druk. Eerst maar eens een rondje langs alle buffeten gemaakt en me verbaasd over de enorme keuze. Allerlei soorten aardappelen, warme groenten, rauwkost, sushi, pasta, pizza, noem maar op. Omdat ik ervaringen van vorige gasten gelezen had, heb ik besloten maar eerst gebruik te maken van het wokken, hier stond namelijk nog geen rij. De keuze voor te wokken is ruim, groente, vlees en vis zagen er goed fris uit. Ook stonden er een keur van andere oostere gerechten.
    Toen het drukker werd stonden er kleine rijen bij het wokken en de grilplaat. Misschien een idee om hier een soort aanschuif rij te maken, doormiddel van een afzetting.

Er is een grote speelhoek voor de kinderen, het is alleen jammer dat er ouders zijn die denken dat ze hun kinderen daar kunnen "droppen" en er verder niet naar om hoeven te kijken. Spelende kinderen prima, maar krijsen, gillen, schreeuwen???

57. Op het eerste gezicht oogt het erg netjes.. bij binnenkomst direct afrekenen en je wordt volgens een toegewezen tafel nummer geplaatst aan die tafel. Er is geen bediening zelfs niet voor de drank. Je moet dus wel erg vaak van tafel voor alle versnaperingen. Dit is gewoon Amerikaans systeem maar geen Amerikaanse prijs! Voldoende keus, maar je heb echt het gevoel van een eetschuur. Voor de prijs mag wel iets meer gedaan worden dan alleen maar vuile borden te ruimen. Kwaliteit koffie en fris uit automaat erg zoet, koffie waterig en lijkt niet eens op koffie/cola etc.

58. Toprestaurant. Alles klopt hier: eten, drinken, bediening, ambiance. Woorden schieten te kort om deze zaak te beschrijven. Gewoon zelf gaan!

59. Na twee bezoeken binnen 2 weken tot de conclusie gekomen dat dit niet het wok restaurant voor ons is. Het restaurant ziet er schitterend uit, lekker modern. Door de grootte van het restaurant is er wel weinig sfeer. De indruk welke bij ons achterblijft is die van een all inclusive restaurant in een groot Turks hotel. Er is wel genoeg keuze en voor elk wat wils maar wok capaciteit is matig. Voor ons zijn er betere wok restaurants en we zullen hier niet snel meer terugkomen.

60. Na een tijdje niet meer te zijn gaan wokken zijn wij hier gaan eten. De wokrestaurants waar we tot nu toe zijn gaan wokken waren veredelde vreetschuren en daarom hadden wij het wel een beetje gehad met het wokken, maar deze wok is echt helemaal geweldig. Bij binnenkomst werden we goed geholpen door het vriendelijke personeel, we werden netjes naar de tafel gebracht en ons werd uitgelegd hoe het bij deze wok in zijn werk ging. We zijn eerst eens rustig gaan kijken wat deze wok allemaal te bieden had. De keus in zowel eten als drinken is enorm en het smaakt allemaal heel erg goed. Het restaurant ziet er heel erg netjes en modern uit. Wat wij heel erg goed vonden aan deze wok is dat je voor alcoholische dranken munten moet kopen en dus niet bij de all inn zitten, zo voorkom je dus ook dat er mensen komen die denken tot een wokrestaurant een kroeg is en zich kunnen bezatten. Kortom ondanks dat deze wok een beetje uit de buurt ligt komen wij vast en zeker hier nog vaak naartoe.

61. Tieny en Hein Braakman

Voor de derde keer in het nieuwe wok parkstad plaza geweest en wij zijn zeer tevreden met wat er geboden wordt. Wij waren in het oude wok parkstad al stamgasten en zullen dit hier beslist ook blijven. Het all-in is een uitkomst, je kunt drinken waar je zin in hebt. Eten is heel erg uitgebreid. Personeel is vriendelijk.

62. Wij zijn er gisteravond geweest,en het is ons goed bevallen,aanbod was erg uitgebreid,drinken mocht je zelf pakken(pluspunt)hebben niet lang hoeven wachten bij de plaat zowel de wok,langste was misschien 15min,alles wat we geprobeerd hadden was lekker,maar het is wel enorm groot dus er hangt geen huiselijk knusse sfeer,maar wat wij het belangrijkste vonden dat we het eten lekker vonden daar ga je tenslotte voor!!

63. Afgelopen weekend met vrienden (we waren met ons vieren) hier gaan eten, we zijn al vaker gaan wokken en dit was ons tot nu toe goed bevallen. We hadden ruim van te voren gereserveerd en hadden het idee dat moet wel goed en gezellig zijn aangezien het altijd helemaal vol is en we alleen maar positieve reacties horen.

Bij binnenkomst vriendelijk geholpen aan de balie en hierna door een medewerker naar onze plaatsen gewezen. Het restaurant oogde modern en sfeervol en we waren benieuwd naar onze plaatsen, dus tot hier was alles helemaal zoals verwacht...

Helemaal achterdoor naast de rokersruimte was een overbelichtte, doodse naar sigaretten ruikende ruimte en hier waren onze plaatsen.. Was dat even een dikke tegenvaller zeg!! De ruimte (E) was kaal, er hing niets aan de muren, er stond een bonsaiboompje op de vensterbank met rafelig lint eromheen gebonden, de tafels waren vies en vettig en de airco was bekleed met een zwart doek. Het voelde alsof we in een ruimte werden gezet die normaal niet bij het restaurant hoort, maar omdat het zo goed loopt ze deze ook maar even erbij betrokken hebben. Zelfs de rokersruimtes en het toilet hadden nog meer sfeer en aankleding dan deze ruimte!!

Het eten was matig, Je had er vanalles (van pizza tot sushi en van lasagne tot kebab o ja en een beetje wok). Ik had altijd het idee dat bij een wok de nadruk ligt op het aziatische eten, maar dat is hier in ieder geval niet het geval. daar komt bij dat je als je wilt gaan wokken je een half uur in de rij moest gaan staan, dus mijn inziens was de wokcapaciteit te laag voor het aantal gasten. Daarbij waren de borden nog vies, ondanks dat het in de bufetruimte erg donker was zag je dat de borden niet schoon waren en er op sommige nog water stond. Verder deed het mij heel erg denken aan een restaurant in een groot all inclusive hotel.

Dus al met al is dit voor ons een 1 keer maar nooit weer ervaring. Erg jammer!!

64. Danny Smeets

Heel gezellig lekker eten. Super

Bedankt hele team van Parkstad plaza
    Wij vonden het echt Super.

Waard voor je geld

Familie Smeets

65. ton en elly grootheest

Onze ervaring leert, dat deze mensen een geweldige service bieden, en dat de klant koning is.
    Bedankt en jullie zullen ons zeker weerzien.

66. Hans Notenmans

Ik ben vandaag met onze familie in het nieuwe Wok Parkstad Plaza voor het eerst gaan eten. Voor de mensen die niet het hele verhaal willen lezen: Het was fantastisch en zeker voor herhaling vatbaar.

De binnenkomst was erg sfeervol en het personeel was zeer vriendelijk. Onze groep was nog niet helemaal compleet, dus hebben wij een plaatsje genomen in de nieuwe lobby van het restaurant. Bij binnenkomst in het restaurant was mijn eerste reactie: Wauw! Er werd verteld dat wij zelf drinken mochten pakken en de kids werden gelijk enthousiast. Er was van alles: Slushpuppies, frisdranken, fruitsappen. Alcohol konden we een muntje voor kopen. Er was een breed scala aan warme en koude gerechten. Zoals gewoonlijk, het Wokbuffet, tippan yaki, maar ook een nieuw salade buffet, een Italiaanse keuken, grill, en een uitgebreid sushi assortiment. De bediening was erg vriendelijk en wilde ons graag helpen omdat het onze eerste keer was. De kinderen hadden een groot speel paradijs onder het restaurant met een glijbaan naar beneden. Het restaurant had ook een breed assortiment voor de kleinen!
    Het dessert was erg uitgebreid en er was een softijsmachine.

In een woord: Fantastisch!!

67. Gister met een grote groep naar de nieuwe Wok Parkstad Plaza gegaan. Ontvangst was erg netjes, grote lobby met gezellige stoelen waar 4 medewerkers staan om je te ontvangen.

Eten was erg uitgebreid, wel 2 keer zo veel als voorheen bij het oude Wok Parkstad. Er is veel voor ieders wat wils. Ze hebben naast hun normale wok buffet 3 teppan yaki gril platen, daarnaast een grill, italiaanse kok en een Japanse sushi chef! Er is een breed assortiment aan salade en warme gerechten die netjes worden gepresenteerd.

Service was vriendelijk zoals gewoonlijk.

Voor 23 euro drinken en eten van dit niveau vind je zeker nergens anders.

68. familie Franssen

Wij zijn hier woensdag geweest. Was ook heel leuk kinderanimatie. Het restaurant was vol en wij hadden niet gereserveerd maar ze hebben voor ons toch een tafeltje geregeld. De ontvangst en bediening is echt heel erg goed, het eten is fantastisch, je bent echt een avondje uit en zij zorgen ervoor dat de avond perfect wordt.
    Ook mijn kind was jarig geweest en ze wisten dat hij jarig was en heel erg attent kreeg hij een presentje, dat zijn de kleine details maar zeer gewaardeerd door ons. We komen zeker vaker.

69. Piet Janssen

Gisteren voor het eerst naar "Nieuwe Wok Parkstad Plaza" geweest. Het heeft een goede indruk op mij achtergelaten. Het is er wel druk maar ik denk dat het is omdat het een goed restaurant is.

Het drinken (m.u.v. alcohol) zat bij de prijs inbegrepen van ons arrangement, dat was erg prettig zodat we niet afhankelijk zijn van bedienden.

Het eten is aantrekkelijk en divers. Echt ruime keuze. Ik vind het super. De bereiding is goed en de wachttijd bij het eten valt op zich wel mee. Alleen bij de Wok duurt iets langer. Maar je hebt nog genoeg andere keuze.

We komen zeker vaker terug.

70. Wij zijn de afgelopen zondag de eerste keer in de nieuwe wok geweest, moet zeggen de kwaliteit van het eten is nog het zelfde gebleven alleen staat het buffet van het vlees veel te kort op hetgeen waar je moet zijn voor te wokken. De rijen zijn zo lang dat je niet behoorlijk aan het buffet kan komen, als ze het buffet zeker 2 meter deden opschuiven was dat verholpen. En er zijn maar 3 plaatsen waar je het vlees kunt laten wokken, dat is in zo een super groot restaurant zeker veel te weinig en dat is jammer. Dus als je kiest om 2 uur te wokken dan heb die tijd zeer zeker nodig. Eten is goed, sfeer is minder, service goed, prijs met drinken erbij redelijk.

71. Bezoek aan het nieuwe wokplaza ;

Heel mooie hal waar de ontvangst heel prettig is door mevrouw Deng zelf en wij naar onze tafel worden gebracht met de vakkundige uitleg van één medewerkster . Mij eerste indruk is dat hier kosten nog moeite is bespaard om dit tot een succesnummer te maken, en dat kun je wel aan de familie Deng overlaten .'
    Lekker een wijntje besteld en op onderzoek gegaan in het wokpaleis ,de sushi ziet er zeer goed verzorgd uit en smaakt ook heerlijk en vers ,een minpunt is dat de kok achter het sushibuffet geen uitleg kan geven over de produkten ,hij wil of kan geen nederlands praten met mij .
    De buffetten zien er keurig verzorgd uit en het aanbod is erg gesorteerd ,nu zie ik dat er een italiaanse hoek is met pizza en pasta's een heel leuk idee .De kok hier kan mij alles goed uitleggen en maakt mij een spaghetti met scampi basilicum en deze is erg lekker .Nu naar de wok waar het wel even wachten is op je beurt ( 10 min ) en ook moeilijk is om te bepalen wie er aan de beurt is als je staat te wachten omdat de andere gasten van alle kanten komen aanlopen. De kip en mijn groenten zijn lekker en niet te gaar gewokt en de saus is lekker van smaak ,hier zie je ook het vakmanschap van de koks achter de woks.
    Er is een gedeelte met gegrild vlees en groentes maar dit vind ik zelf iets rommelig uitzien en één van onze tafelgenoten had rauwe paprika die gegrild moest zijn zonder smaak en een stukje droge kip,maar mijn lamsvlees is wel heel mals en sappig en goed van smaak.
    Ook een verrassing was het aanbod van de desserts echt van alles zelfs pannenkoekjes,poffertjes en een softijsmachine voor de kinderen die hier zelf hun ijsje kunnen maken en versieren. En dan de speelruimte voor de kinderen is ook zeer goed opgezet ,mijn kleindochters heeft zich heel goed geamuseerd hier.

Plus: Mooi schoon en goed verzorgt. Soepele bediening en snel. Mooie verse producten. Groot assortiment dranken.
    Min: Taalprobleem met personeel. Handdoek rollen op het toilet leeg. Groentenbuffet te veel diepdriesgroenten. Muziek altijd het zelfde chinese deuntje. Einde avond geen koffiekopjes op buffet, 3 keer moeten vragen. Let op de ruimte tussen de tafels.

Maar ik snap dat niet alles vanaf het begin op rolletjes loopt als je aan zo iets als dit begint. En ik hoop dat de opmerkingen worden verholpen de komende tijd want ik kom zeker nog een keertje terug met mijn familie en vrienden. Carlo

72. Geen invalide parkeerplaatsen! Bij gesprek met manager wordt gezegd.. 'kunnen wij niks aan doen' De oprijlaan voor rolstoelgebruikers is zo smal dat je met een elektrische rolstoel de bocht niet eens kunt maken!! Slecht hoor.. Dan het eten.. Alleen maar lauw, nog niet eens aan wokken toe gekomen want met 3 personen die wokken is het niet leuk meer om 15 wachtenden voor je te hebben.. Een echte vreetschuur waar de ikea dr niks bij is. Zelfs daar is het nog netter en beter georganiseerd!

En dan die knipperende neonverlichting aan de muur.. Mensen met epilepsie of autisme zouden hier helemaal gek van worden. Dit is toch geen sfeer meer?

Waarom die verhuizing naar het grote gebouw? Voorheen gingen we graag in het stadion eten, toen was alles perfect, maar nu? Voor ons de eerste en direct de laatste keer!

73. Gisteravond voor het eerst en gelijk voor het laatst naar de nieuwe Wokplaza Parkstad in Kerkrade geweest. Het restaurant is het beste te omschrijven als 'vreetschuur'. Het is veel te massaal. Veel keus is fijn, maar té veel keus niet. Bovendien zijn er maar 3 mensen die wokken, waardoor we 10 minuten in rij hebben moeten staan met ons bordje. Omdat de koeling met de gerechten heel dicht op de wokplaatsen staat, kun je niet netjes in de rij gaan staan en is het dus maar uitzoeken wie aan de beurt is.

Nadat we voor de tweede keer eten hadden gehaald, zagen we tot onze verbazing, dat onze tafel al afgeruimd was. Nu kun je wel zelf nieuw bestek en drinken halen, maar dat moet toch niet de bedoeling zijn. Het oude restaurant was prima, ze hadden het niet nodig om zo massaal te worden. Jammer.

74. Afgelopen zaterdag voor het eerst in het nieuwe restaurant geweest. Heerlijk gegeten en gedronken (voor een vaste prijs) Alcoholhoudende dranken zijn excl. (kosten 1€ per drankje) Ruime keuze uit verschillende drankjes
    De keuze is nog uitgebreider dan voorheen, wokgerechten, en zelfs pizza, pasta en Doner kebab en het ziet er allemaal heel netjes verzorgd uit de grillplaat. Wij gaan hier zeker vaker komen !

75. bertie

76. Super! Het eten smaakt elke keer weer erg lekker, veelste veel keus voor een veelste kleine maag! De koks verstaan hun vak stuk voor stuk. Dat ze niet allemaal perfect Nederlands spreken moet je maar op de koop toenemen, als je shoarma besteld verstaan ze je ook voor geen meter! Nou staan hier recensies waar de mensen klagen over de kwaliteit van het eten en de service, dan vraag ik me toch echt af waar ze dit op baseren! We komen hier al meerdere jaren eten met het hele gezin en elke keer zit het weer goed vol, dit zal niet voor niets zijn!

77. rene lim

Altijd gezellig met goede bediening.. lekker en niet duur..
    Als je van vis en groenten houd zit je hier goed.. Er zijn altijd wel min punten maar dat heb je overal wel. En nog altijd goedkoper dan de gewone restaurants.

78. Afgelopen zaterdag weer wezen wokken,het was ontzettend druk,maar het eten was zoals altijd erg lekker.
    Enigste minpuntje is dat je lang op je drankje moet wachten en de Pina Colada cocktail was waterig.

79. Lekker eten! Heel uitgebreid! Voor de kleintjes poffertjes ed. Een bakplaat met allemaal aparte dingen!
    Het is groot dus misschien iets minder gezellig!
    Zeker een aanrader om te gaan eten

80. Vandaag bij Wok Parkstad gegeten icm een all inclusive arrangement. Dit is geen aanrader omdat je dit mede door de bediening dit niet terug verdient. Eten voor de rest prima, maar de drank dus niet. Personeel komt niet of nauwelijks om de drank op te nemen.

81. Mijn herinnering met eten in bv Manila en Cebu (met een grote invloed van de Chinese keuken) en het grandioze aanbod van eten in bv de SM (Henry Sy) foodcourts weerspiegelt zich in het werkelijk heerlijke aanbod van Wok Parkstad...Dit restaurant is een topper en een groot compliment aan de visionaire eigenaar....beter eten is welhaast ondenkbaar in de regio

82. wing op den camp

Ik heb 5 jaar in Azie gewoond en kennismaking met dit restaurant is werkelijk 100% ok. Afgelopen december bv. was er gebraden spek chinese stijl...was de eerste keer dat ik het zag en het was ronduit perfect...
    Dit restaurant verdient een grote pluim en is een aanwinst op culinair gebied in de Parkstad...

83. Wij zijn vanavond gaan wokken in wok parkstad kerkrade.
    We hadden gereserveerd voor de tijd van 20.00 u.
    Na een vriendelijk ontvangst werden we naar onze tafel gebracht.We bestelden een drankje,we hoefden niet lang te wachten.We gingen eerst sushi proberen.Er was een ruime keuze, de smaak was lekker en gevarieerd.
    De volgende keuze was wokken met vis ,weer een ruime keuze mogelijkheid,en smakelijk bovendien.
    Het was wel druk,maar we hebben niet lang hoeven wachten.
    Na een poosje en een drankje zijn we gaan grillen, met vlees.Wij hadden beef gekozen,en we hoefden niet lang te wachten.Het smaakte heerlijk,vooral de knoflook saus die de kok erop deed. Het dessert was lekker maar toch net te veel.
    Het was er gezellig druk,de bediening was correct en vriendelijk,men nam zelfs de tijd om met een stel leuke meisjes een foto te maken.Een geslaagde avond die voor herhaling vatbaar is. Punt hiervoor een dikke 8

84. Afgelopen weekend bij Wok Parkstad geweest. Werden ontvangen door personeel. Het was druk dus een klein beetje haastig. We wilden graag in een hoekje zitten maar dat mocht niet helaas gereserveerd.

We bestelden onze drankjes na dat wij onze jas uit hebben gedaan. Na lang wachten 15/20 minuten kwam eindelijk onze drank. Waarschijnlijk vergeten maar goed we hebben geen haast.

1ste ronde We begonnen met de soep. Was goed warm en smaakte prima.

2de ronde Sushi. Vond de keuze en kwaliteit erg tegen vallen. Heb toch wat sushi moeten laten staan.... Helaas jammer.

3de ronde ruime keuze uit salade en warme hapjes. Heb er paar van genomen en wat gemengde salade. Daar was niks mis mee =)

4de ronde Op naar de wok. Heb mijn assortiment van groenten genomen en was garnaaltjes er bij. Ik zei niet te pikante saus aan de chef.. Blijkbaar niet verstaan en kreeg een saus die echt super pikant was!! Helaas voor mij.. mijn drankje was al weer op en moest toch wel ff naar de bar lopen om een drankje te halen.. Jammer.

5de ronde tippanyaki Er was genoeg keuze. Zag er allemaal vers uit. Smaakte ook prima na deel was alleen We moesten lang wachten!! :/

6de ronde was ons Dessert goed lekker schepijs en wat fruit.

Algemeen sfeer is eigelijk niet gezellig. Het is een veelste grote zaal. Misschien goed voor bedrijven maar niet voor met z'n 2en of familie.
    Wacht tijden bij de bakplaat is te lang zouden echte chef moeten aannemen om de mensen sneller te bedienen.
    Drankjes is wat langzaam duurt te lang. Te weinig personeel voor zoveel mensen. Eten was wel oke en prijs kwaliteit is goed.

Robbert

85. Met een bedrijfsuitje hier met 14 man gaan eten. Bij binnenkomst was onze tafel nog niet leeg en stonden we met zijn allen in een overvolle entree waar continue mensen voorbij moesten lopen. Vantevoren was eerst gereserveerd om 19.30u, maar we hebben echter tot 20.00u moeten wachten tot de tafel beschikbaar werd, dus een tijd afspreken is niet zo nuttig.

De wok is ingericht om zoveel mogelijk mensen te laten zitten. Dat betekent lange tafels naast elkaar opgesteld en weinig plaats, omdat er altijd iemand anders in je rug zit te duwen met zijn stoel. Verder is de inrichting zoals bijna elke wok, dus niet heel erg onderscheidend.

Mijn eerste ronde besloot ik voor sushi te gaan. Er was een groot assortiment sushi te bevinden. Dus ik werd hier wel blij van, aangezien ik een liefhebber hiervan ben. Bij het opeten werd ik echter minder gelukkig. De rijst was heel erg droog, evenals de overige ingrediënten. Dus dat was een grote tegenvaller. Ook waren er geen aparte bakjes voor de sojasaus in te doen. Dus dat dreef over je hele bord heen.

Ik hoopte erop dat een tweede ronde beter zou zijn en dat was ie! Voor het wokken is er een middelmatige keuze in vlees en vis. Gevolgd door een groot assortiment aan groenten. De koks die wokken nemen je bord aan met een glimlach en wokken na keuze van de saus je gerecht tot perfectie. Perfecte garing en de groenten niet teveel doorgebakken, zodat ze lekker knapperig blijven.

Mijn derde ronde besloot ik iets te laten bakken op de Mongoolse bakplaat. Een vrij nors ogende kok nam mijn bestelling aan en gooide twee kangaroespiesjes op de plaat. Deze waren perfect bereid. Kangaroe moet je niet te lang bakken. Dit was gelukkig niet gebeurd, dus complimenten dat ze hier goed gebakken worden.

De laatste ronde ging ik voor het dessertbuffet. Hier kun je kiezen uit diverse soorten ijs en topping. Ik besloot te kiezen voor chocoladeijs, met chocoladesprinkels en chocoladesaus. Het ijs bevatte helaas kristallen.

De bediening is vriendelijk maar kwam veel te weinig voor drinken op te nemen. Of dit iets te maken had met het all inclusive arrangement, kan ik niet zeggen. Ook vergat men erbij te vermelden dat sommige drankjes niet inclusief waren. Dit kwamen ze pas vertellen toen we al aan ons 4e drankje bezig waren.

Over de prijs/kwaliteit kan ik niet oordelen. Ik heb de rekening niet betaald...

Ook een groot nadeel vond ik dat de mannen wc geen zittoilet bevat, waardoor deze mannen dus continue op de dames wc te vinden zijn...

Al met al een gezellige avond bij de wok gehad, waarbij mijn complimenten voor het wok en bakplaatgedeelte. Door de slechte kwaliteit van de sushi wordt het eindcijfer toch maar een magere 6.

86. Joranvdveer

87. Het eten is erg goed, je moet inderdaad lang op je drinken wachten. Het wordt weleens vergeten en vind het jammer dat je toch wel kort op elkaar zit maar voor de rest gaan we er graag wokken. Een aanrader dus!!

88. All inclusief geboekt.
    Ontvangst niet vriendelijk, bediening ook niet.
    Moesten bedelen om de drankjes.
    Kok achter de bakplaat heel onvriendelijk.
    Vroeger was er beter personeel. Heel jammer.

89. Vandaag eerste keer naar de wok parkstad geweest. Het eten was goed ingedeeld was goed beschreven wat wat was. We zijn al in meerder wok restaurants geweest maar dit was voormij wel een van de betere. Ontvangst was goed werden meteen geholpen en naar onze plaats verwezen. Sushi bar was goed vis afdeling was een ruime keuze net zoals het vlees en groente. Er was ruime keuze van ijs en fruit aanwezig. Ook is er rekening gehouden voor de kleinsten die geen chinees lusten frietjes, frikandelletjes, poffertjes, soesjes, wafels. Ja het assortiment was groot. De bediening was goed de borden werden netjes weggehaald en de drank was goed verzorgd. Ja voor degenen die het nog niet weten waar ze willen wokken het is een aanrader zeer goed verzorgd. Mvgr Gerard.

90. Heerlijk eten!

Fijn alles zelf samenstellen en dan laten wokken met uitgekozen sausje. Ruime keus aan saus. Ook de Mongolische bakplaat is uitstekend.

Minpunt: ruimte tussen tafels erg krap.

91. 12-6-2011 Langs geweest bij de Wok parkstad. Lange tijd niet meer geweest. Eten was goed. Drinken duurde ontzettend lang. Na 2de keer vragen wel onze drankjes gekregen ( te weinig personeel ). Kan gebeuren.... wel jammer.

Sfeer is er niet. Ze hadden ons bij een stel jongeren gezet, een luidruchtige groep. Was erg storend, ik gaf hun een opmerking... werd alleen maar erger. Avond beetje door hun verpest.
    Zou beter zijn geweest 40 zitplaatsen minder te hebben en meer privacy dan een grote zaal vol met stoelen en tafels.

Prijs kwaliteit is wel redelijk. Ruime keuze en alles netjes bijgevuld.

92. Vandaag voor de eerste keer hier geweest. Eerste indruk was zeer groot, begroeting mag wat vriendelijker, maar verder ziet het er keurig uit.

Het buffet is overzichtelijk en ruim ingedeeld. Verder een ingredienten deel om te wokken, een hoek voor hartige toetjes, ijsjes (waterijs en schepijs) en ruime keuze aan fruit. Voor de kleintjes friet met alles erop en eraan en ook nog een ruime keuze aan soep als voorgerecht. Ow ja... Daar ligt ook de kroepoek als men hiervoor naar opzoek gaat. Je ziet dit namelijk niet zo snel liggen.

Het eetgedeelte is een beetje krapjes naast elkaar, maar volgens mij ligt dit helemaal aan waar je mag gaan zitten. Voor in de zaak zit je ruimer, maar als je als groep gaat dan is het voor het gevoel compact.

Maar goed... als we kijken waarvoor we kwamen was het eten prima en goed van smaak. Kortom heerlijk gegeten en zeker voor ons gezien nog eens de moeite waard om terug te komen.

93. Ik ben hier nu al een stuk of 6 keer geweest, zo graag kom ik hier. Je moet zelf aangeven welke "saus" dat je wilt dat ze gebruiken voor je eten. Je geeft in principe je bord af en zegt welk nummer "saus" je wilt (bijvoorbeeld soja) en dan doen ze je eten in een wok met de saus die je kiest en daar smaakt dan je eten naar. Logisch toch?

Ik vind het er geweldig! En het eten wordt vaak genoeg bijgevuld dus je staat nooit voor een lege bak. Genoeg variatie en keuze in groente/vlees en er is zelfs soep, snacks, patatjes, pizza'tjes, noem maar op. Ook de toetjes zijn geweldig: de meest heerlijke brownies die je ooit geproefd hebt, ijs in verschillende soorten, chocoladesaus, slagroom, bakken met verse fruit. Kortom: HEERLIJK!

Het personeel loopt continue rond om alles netjes weg te ruimen (lege borden en glazen) zodat je aan je volgende "ronde" kunt beginnen.

Alles = TOP!

94. J. en K.Heldoorn uit Overijssel.

23 februari bij de Wok gegeten. Wij waren 2 dagen in Kerkrade.

Wij vonden het heel erg lekker, zowel de Chinese als niet Chinese dingen. Mochten we nog eens in de buurt komen, dan komen we zeker nog eens terug. Ook de bediening was goed en vriendelijk.

95. Ik ben met mijn vrouw, kinderen en klein kinderen naar Wok Parkstad gegaan omdat iedereen dit de fijnste wok vindt.

Mijn vrouw zou de volgende dag 65 worden.

De kleinkinderen begonnen nadat de drankjes waren opgenomen gelijk lang zal ze leven te zingen.
    En de kleinkinderen gaven om de beurt een kadootje.

Nadat we heerlijk hadden gegeten kwam iemand van het personeel met een taart met sterretjes naar mijn vrouw toe en kreeg ze ook nog een kadootje.

Wij hadden niets afgesproken maar vonden dit geweldig!

96. Restaurant lijkt op een grote kantine van een of ander bedrijf.

Koks werken onhygiënisch. Als je blijft kijken hoe ze te werk gaan heb je geen zin meer in eten. Alles wordt in een pan gegooid, dus alles krijgt dezelfde smaak.

Als je met een grote groep bent is het maar krapjes. Ze willen zoveel mogelijk zitplaatsen benutten.

97. We zijn 28 sept gaan eten, het was weer erg goed bevallen.

Zeker een aanrader, wat ik wel een minpunt vind is als je met een groot gezelschap bent en je hebt all in, dan duurt het erg lang voor ze de drankbestelling komen opnemen.

Maar voor de rest super!

98. Lekker kunnen eten.

Toch al een beetje verwesterd (o.a. frites en stokbrood) en niet typisch oosters ( mijn voorkeur).

O.a. bij de au bain marie met nudels en rijst heb ik geconstateerd dat de verse aangeleverde producten (nudels) gewoon op de reeds aanwezige producten in de vitrine gemengd werden.

Of eerst het product (bijna) leeg laten maken door de gasten en dan nieuwe verse producten aanleveren of de oude schalen eruit nemen en verse producten aanleveren.

Ondanks deze opmerkingen, lekker gegeten.

Personeel zeer vriendelijk en alert.

Niet opdringerig, maar subliem aanwezig.

Zitplaasten en tafels beetje te kort op elkaar, i.v.m. met privacy.

Komen zeker nog 'n keer terug.

99. Mooi, houd rustig.

Lekker eten, maar toch mischien iets meer in chinees.

Merk dat veel uit anderen landen erin zit.

Vind ik best jammer, zoals:'frites' krijg ik ook, bij friture of in een ander restaurant vind ik best wel jammer.

Maar het smaakt 99,9% heerlijk.

100. Zijn gaan wokken met de hele familie. Lekker eten maar ongezellig zitten. Het lijk wel en fabriekshal!

Je zit met de schouders tegen elkaar aan en met je rug tegen de rug van je achterbuurman/vrouw.

Jammer dat je moet bedelen om drinken te bestellen.

Ook is de soep niet mijn dingetje. @ soorten soep en beiden waren zoet.....

101. Een heel goed restaurant, ben er in totaal minstens 10 keer geweest, heerlijk eten en goede service. Enige minpunten zijn de drukte en dat je vaak vaatdoekjes naast het eten ziet liggen, wat onhygiënisch is.

102. Een net restaurant dat heerlijke etenswaren heeft waaruit je kunt kiezen. Het personeel is gastvrij en het eten wordt goed voorbereid. Eigenlijk weining minpunten te ontdekken aan Wok Parkstad in Kerkrade, je kunt er gewoon heerlijk eten : )

103. Ben hier geweest maar na in een hoekje gepropt te worden zijn we na ons drankje opgestapt......

Moest naast vreemde mensen zitten en langs andere mensen schuifelen om langs te kunnen komen......

Beetje overboekt misschien?

104. Zaterdag gaan eten:

Heel lekker.

Veel keuze.

Leuke bediening.

Heel vers.

Zeker proberen waard.

105. Heel lekker eten, bediening was erg vriendelijk en snel geholpen.
    Het is de moeite waard om terug te komen.

106. Afgelopen week heb ik daar gegeten.

Het was niet erg lekker.

En als je de prijs vergelijkt met een andere wok is het een stuk duurder.

107. De eerste keer dat we er waren hingen er nog geen gordijnen. Hierdoor was er totaal geen sfeer. De tweede keer was het geheel aangekleed, maar de bediening liet duidelijk te wensen over. Een van de kok's vroeg of ik een sausje erbij wilde. Op mijn nee dank je kwam een tweede erbij met de mededeling dat die saus wel lekker was. Wederom zei ik nee dank je, kwam er een derde bij die met klem verzekerde dat de saus lekker was. Luisteren naar een klant schijnt moeilijk te zijn. Verder kun je niet alle produkten op de plaat laten bakken. En datgene wat je wel wilt is gelimiteerd per keer. Niets voor mij.....

108. Afgelopen zondag hier weer gegeten. Het was redelijk druk maar ondanks deze drukte ging het wokken redelijk snel. De snelheids van de koks is hoog genoeg.

Wij zaten aan een 6 persoonstafel met 4 man, vlakbij de grote ramen. Op een gegeven moment werden er 2 mensen aan de 2 vrij plaatsen gezet en de tafel werd van onze tafel afgehaald. Deze stond op max 20 cm van onze tafel af. Echt gezellig is dit niet, je zit zowat naast elkaar met mensen die je niet kent.
    Hier wat van gezegd maar ze namen het niet serieus. Jammer.

Eten was overigens zoals altijd weer goed. Service een 4 vanwege het tafelincident...

109. Tijdens de vakantie 2 x in dit restaurant gegeten.

Wij hebben er van genoten!

Prima buffet en veel keus.

Deze hoort zeker bij de betere wok restaurants.

110. carola van wijk

Ben net terug van dit restaurant.

Heel gezellig met collega's. Tot ik de rekening eens beter bekeek.

2x wok op donderdag avond a 16.95 en 8 consumpties (4 grote cola-light en 4 ice tea) a 3.60 per stuk.

Voel me een beetje.......

111. Wok Parkstad is absoluut een van de betere wokrestaurants van Limburg.

Je kunt er gratis parkeren voor de deur en wordt vriendelijk ontvangen door het personeel. Het restaurant biedt genoeg zitplaatsen. Je kunt er met z'n tweetjes eten maar ik heb er ook al groepen van een man of 50 gezien.

De keuze is ruim, zeer ruim. Diverse soorten sushi die van goede kwaliteit zijn vullen het assortiment goed aan.
    Warme en koude bijgerechten zijn massaal aanwezig en worden altijd goed aangevuld.
    De Tepanyaki plaat is ruim opgezet en heeft een zeer uitgebreide keuze in vlees en vis.
    Er zijn altijd genoeg koks aanwezig om je gerecht te wokken, bij grote drukte wacht je ongeveer een minuut of 5.

Het toetje bestaat uit ijs of vers fruit. Vrijdag t/m zondag zijn er ook nog gebakjes zoals slagroomsoesjes en mini tompoucen aanwezig.

Als je doordeweeks gaat (t/m donderdag) gaat er ook nog wat van de prijs af.

Al met al een van de betere wokrestaurants van Limburg!

Natuurlijk geen 10 omdat geen enkel restaurant perfect is.

112. Prv