Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Kerkrade verdeeld zijn.

1. Het eten (friet) is absoluut beter geworden, enige wat we nog steeds niet lekker vonden is de sate.

2. Wij zijn vanavond gaan wokken in wok parkstad kerkrade.
    We hadden gereserveerd voor de tijd van 20.00 u.
    Na een vriendelijk ontvangst werden we naar onze tafel gebracht.We bestelden een drankje,we hoefden niet lang te wachten.We gingen eerst sushi proberen.Er was een ruime keuze, de smaak was lekker en gevarieerd.
    De volgende keuze was wokken met vis ,weer een ruime keuze mogelijkheid,en smakelijk bovendien.
    Het was wel druk,maar we hebben niet lang hoeven wachten.
    Na een poosje en een drankje zijn we gaan grillen, met vlees.Wij hadden beef gekozen,en we hoefden niet lang te wachten.Het smaakte heerlijk,vooral de knoflook saus die de kok erop deed. Het dessert was lekker maar toch net te veel.
    Het was er gezellig druk,de bediening was correct en vriendelijk,men nam zelfs de tijd om met een stel leuke meisjes een foto te maken.Een geslaagde avond die voor herhaling vatbaar is. Punt hiervoor een dikke 8

3. Fam. Omloo

We hebben lekker gegeten voor weinig geld.
    De bediening was goed en het personeel en de eigenaresse
    gezellig. Onze complimenten, ga zo door!

4. Afgelopen weekend bij Wok Parkstad geweest. Werden ontvangen door personeel. Het was druk dus een klein beetje haastig. We wilden graag in een hoekje zitten maar dat mocht niet helaas gereserveerd.

We bestelden onze drankjes na dat wij onze jas uit hebben gedaan. Na lang wachten 15/20 minuten kwam eindelijk onze drank. Waarschijnlijk vergeten maar goed we hebben geen haast.

1ste ronde We begonnen met de soep. Was goed warm en smaakte prima.

2de ronde Sushi. Vond de keuze en kwaliteit erg tegen vallen. Heb toch wat sushi moeten laten staan.... Helaas jammer.

3de ronde ruime keuze uit salade en warme hapjes. Heb er paar van genomen en wat gemengde salade. Daar was niks mis mee =)

4de ronde Op naar de wok. Heb mijn assortiment van groenten genomen en was garnaaltjes er bij. Ik zei niet te pikante saus aan de chef.. Blijkbaar niet verstaan en kreeg een saus die echt super pikant was!! Helaas voor mij.. mijn drankje was al weer op en moest toch wel ff naar de bar lopen om een drankje te halen.. Jammer.

5de ronde tippanyaki Er was genoeg keuze. Zag er allemaal vers uit. Smaakte ook prima na deel was alleen We moesten lang wachten!! :/

6de ronde was ons Dessert goed lekker schepijs en wat fruit.

Algemeen sfeer is eigelijk niet gezellig. Het is een veelste grote zaal. Misschien goed voor bedrijven maar niet voor met z'n 2en of familie.
    Wacht tijden bij de bakplaat is te lang zouden echte chef moeten aannemen om de mensen sneller te bedienen.
    Drankjes is wat langzaam duurt te lang. Te weinig personeel voor zoveel mensen. Eten was wel oke en prijs kwaliteit is goed.

Robbert

5. Afgelopen weekend 2 x gegeten in dit restaurant.
    Degelijke keuken, met een uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Alles lekker klaar gemaakt, vooral de grote eter is hier prima op zijn plaats.
    Wijn assortiment kan iets uitgebreider.
    Uitermate vriendelijke bediening.
    Een absolute aanrader!!

6. Goed restaurant. Prijzen aan de stevige kant maar de kwaliteit is er ook naar. Jammer dat we vrijwel de enige waren want dat komt niet ten goede van de sfeer, en je hebt het idee juist teveel aandacht te krijgen.. maargoed al met al is Old Hickory een aanrader

7. Via Parkstaddeal terechtgekomen. De prijs van de menu's klopten niet helemaal met wat de voucher zei, (15,50 Euro) ze waren volgens mij allemaal goedkoper.
    Maar we hebben heerlijk gegeten en de bediening was perfect. Vriendelijk en service-gericht. Daarvoor een pluim.
    Minpunt: er was geen mogelijkheid om te pinnen, hetgeen tegenwoordig toch wel een must is, zeker in een restaurant van dergelijke grootte.

8. Werner Bremen

Heel goed en gezellig Restaurant. Wij komen speciaal uit Belgie om hier lekker en knus te eten. Uitbaters zijn zeer vriendelijke mensen.

9. Ik ben pas geleden daar gaan eten met mijn beste vriendin en onze tante.
    We hadden alle 3 kippensoep vooraf, daarna varkenshaasje met warme groenten.
    Het was echt genieten, zó lekker! Complimenten voor de kok. Het personeel is super aardig en de eigenaressse deed helemaal niet moeilijk toen bleek dat ik 2 dezelfde bonnen had afgedrukt. De laptop werd me toegeschoven, even inloggen op Parkstaddeal en hopla, zo gepiept!
    Een dikke, vette 10 voor jullie!!

10. Heel gezellig restaurantje met sfeer, waar de eigenaresse zelf de bediening verzorgt. Ondanks sommige mindere recensies toch hier gaan eten. En wat een leuke ervaring! Alles was goed, precies zoals het hoort. En Agnes toonde ook interesse of het allemaal naar ons zin was.
    Prima gedaan! We komen weer eens terug!

11. Vroeger was het veel vlees voor weinig geld, maar nu is het 5 scampi's voor 18,50 euro. Daarbij een kwak tatziki, wat friten en je staat buiten.

3,9
  12. Vandaag met mijn partner heerlijk gegeten bij De Zevende Hemel. Dit sfeervolle restaurant is een aanrader om te gaan eten. Het eten is goed en een grote keus. Wij gaan zeker vaker.

13. Chinees-Indisch Kerkrade

Reeds diverse malen ( sinds de overname van Juans Paradise )
    eten besteld en afgehaald.
    Steeds prima verzorgd. Prima gerechten,
    voor een prima prijs.
    Vriendelijke mensen, dus ga hier absoluut vaker afhalen !

14. Hele slechte service, je moet minimaal anderhalf uur wachten. De friten zijn vaak koud. De mix grill was koud en smaakte niet, en daar moest ik 16,50 voor betalen?

Nooit meer.

15. Het eten is er voortreffelijk en er is een uitgebreide keus. De sfeer is gezellig en ik ga er zeker vaker eten. Ik was kortgeleden met een grote groep en iedereen was super tevreden.

16. Super lekkere frietjes! Kom er geregeld en altijd weer snel en heerlijk!
    personeel is heel aardig en vriendelijk.
    Een echte aanrader!

17. Pizzeria Kerkrade

Lekker eten, vooral de pizza shoarma die ik al van kleins af aan daar alleen eet.

Super, eigenaar Walid tot snel!

18. Met een bedrijfsuitje hier met 14 man gaan eten. Bij binnenkomst was onze tafel nog niet leeg en stonden we met zijn allen in een overvolle entree waar continue mensen voorbij moesten lopen. Vantevoren was eerst gereserveerd om 19.30u, maar we hebben echter tot 20.00u moeten wachten tot de tafel beschikbaar werd, dus een tijd afspreken is niet zo nuttig.

De wok is ingericht om zoveel mogelijk mensen te laten zitten. Dat betekent lange tafels naast elkaar opgesteld en weinig plaats, omdat er altijd iemand anders in je rug zit te duwen met zijn stoel. Verder is de inrichting zoals bijna elke wok, dus niet heel erg onderscheidend.

Mijn eerste ronde besloot ik voor sushi te gaan. Er was een groot assortiment sushi te bevinden. Dus ik werd hier wel blij van, aangezien ik een liefhebber hiervan ben. Bij het opeten werd ik echter minder gelukkig. De rijst was heel erg droog, evenals de overige ingrediënten. Dus dat was een grote tegenvaller. Ook waren er geen aparte bakjes voor de sojasaus in te doen. Dus dat dreef over je hele bord heen.

Ik hoopte erop dat een tweede ronde beter zou zijn en dat was ie! Voor het wokken is er een middelmatige keuze in vlees en vis. Gevolgd door een groot assortiment aan groenten. De koks die wokken nemen je bord aan met een glimlach en wokken na keuze van de saus je gerecht tot perfectie. Perfecte garing en de groenten niet teveel doorgebakken, zodat ze lekker knapperig blijven.

Mijn derde ronde besloot ik iets te laten bakken op de Mongoolse bakplaat. Een vrij nors ogende kok nam mijn bestelling aan en gooide twee kangaroespiesjes op de plaat. Deze waren perfect bereid. Kangaroe moet je niet te lang bakken. Dit was gelukkig niet gebeurd, dus complimenten dat ze hier goed gebakken worden.

De laatste ronde ging ik voor het dessertbuffet. Hier kun je kiezen uit diverse soorten ijs en topping. Ik besloot te kiezen voor chocoladeijs, met chocoladesprinkels en chocoladesaus. Het ijs bevatte helaas kristallen.

De bediening is vriendelijk maar kwam veel te weinig voor drinken op te nemen. Of dit iets te maken had met het all inclusive arrangement, kan ik niet zeggen. Ook vergat men erbij te vermelden dat sommige drankjes niet inclusief waren. Dit kwamen ze pas vertellen toen we al aan ons 4e drankje bezig waren.

Over de prijs/kwaliteit kan ik niet oordelen. Ik heb de rekening niet betaald...

Ook een groot nadeel vond ik dat de mannen wc geen zittoilet bevat, waardoor deze mannen dus continue op de dames wc te vinden zijn...

Al met al een gezellige avond bij de wok gehad, waarbij mijn complimenten voor het wok en bakplaatgedeelte. Door de slechte kwaliteit van de sushi wordt het eindcijfer toch maar een magere 6.

19. De lekkerst friet eet je echt hier, ze zijn gewoon de beste van heel Kerkrade. De sfeer is super en de service is beter dan in menig duur restaurant.

20. Wij komen altijd bij jullie halen, om dat er geen lekkerder is dan de frieten van jullie. Jullie zijn de besten, groetjes Giovanni

21. Super eten, heerlijke pizza, vriendelijk, en een goede prijs.

22. Afgelopen weekend gegeten op het mosselfeest , wat een teleurstelling!Ik vond het een amateur keuken, niets was met liefde klaargemaakt, weing smaak en het leek zo allemaal uit een potje te komen. Nee, Agnes, verander gauw je producten en je kok, want dit was zonde van ons geld.

2,6
  23. Opa Jo en der Oma Annie

Voor het eerst en door de kinderen bij jullie in de zaak gaan eten en moeten toegeven dat het overheerlijke broodjes waren...de kleine hap was niet zo klein als wij dachten, maar geweldig groot en zeer zeer lekker en is dus voor herhaling vatbaar.....10 points.

Groetjes Jo, Annie, Hub en Sandra....

24. We zijn hier nu meerdere malen gaan eten en telkens ontzettend vriendelijk ontvangen. We hadden deze keer geen grote honger, dus alleen een hoofdgerecht besteld. Mijn vrouw had een mixed-grill, welke gewoon prima smaakte. Al het vlees goed gegrild en gekruid. Ik had een bifteki speciaal, welke met de begeleidende metaxa-saus gewoon heerlijk was. Bij beide gerechten werd heerlijke friet en rijst geserveerd met apart op een bord een eenvoudige, maar heerlijke salade. Bij de espresso en cappuccino kregen we als verrassing een stuk taart met 2 vorkjes. Samengevat biedt dit restaurant gewoon een meer dan goede prijs/kwaliteitsverhouding. De prijzen zijn Duits (kort bij de grens) dus veel goedkoper dan de gemiddelde Griek in Nederland.

25. Ik heb er meerdere gerechten gegeten en altijd tevreden geweest. De bediening neemt ook de tijd om een praatje te maken, dit met een gezellige ambiance zorgt dat je jezelf op je gemak voelt. Voor diegene die er nog nooit geweest zijn is dit een echte aanrader.

26. Renny

27. Ik ben helemaal verslaafd aan hun zelf gemaakt zuurvlees..ik heb tot nu toe nog nooit zo'n lekker zuurvlees gegeten.
    De lunchroom is sfeervol, het personeel is vriendelijk en het eten is lekker en betaalbaar.

28. Janine Bernaards

29. Jim en Maxime

Wij hebben onlangs heerlijk gegeten in dit restaurant! De bediening en de ondernemers zelf zijn zeer vriendelijk en doen hun uiterste best om het de klanten naar de zin te maken! Wij komen graag nog eens terug!

30. Joranvdveer