Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Kerkrade verdeeld zijn.

1. Nederlands Kerkrade

super avond gehad heerlijk gegeten prima service sfeer een echte aanrader

Nancy Smits

Nog altijd de beste frituur van Kerkrade. Super schoon en heerlijke frietjes en snacks.

3. Nederlands Kerkrade

Bisschops

Zeer lekker en goede porties! Altijd een feest om te eten… wel tijdig reserveren!

4. Nederlands Kerkrade

Prima eten voor betaalbare prijzen. Uiterst vriendelijk personeel. Goede sfeer. Snelle bediening. Als drinken op is hoef je niet lang te wachten voordat er iemand komt vragen voor drank. Ruime keuze.

Inge Loneus

Ik kom hier al jaren als ik in Kerkrade ben. Gisteren na winkelen om 16.00 naar binnen gegaan. Naast mij de tafels kregen eten geserveerd. Klanten op het terras die er later waren dan ik, werden bediend en kregen hun drankje. Eindelijk werd ik ook gevraagd. Kan gebeuren bij drukte. Ik bestelde een chardonnay. Dit duurde ook weer zeker een kwartiertje. Toen stapte knulletje op mijn tafeltje af en vroeger of ik die tafel had gereserveerd. Nee dus. Er stond ook geen kaartje op. Ja sorry mevrouw deze tafel is vanaf 17.00 uur gereserveerd. Zit je dus een uur daar voor niks. Eters naast mij vonden het ook ver beneden pijl.
    Och ja weer geld gespaard en thuis ook heel lekker gekookt!

6. Nederlands Kerkrade

Personeel was zeer vriendelijk en oprecht. Wij kregen meteen na het krijgen van het menu een uitgebreide uitleg over het menu van de dag; alle vragen werden direct beantwoord. Het geserveerd eten was van topkwaliteit!

jo minartz

Tamara Humblet

9. Nederlands Kerkrade

Edmond van Heugten

Tussen kerst en nieuwjaar met mijn ouders van 80+ gegeten en gedronken bij Agnes & Co. Het eten was prima verzorgt en lekker. Voor wat betreft de bediening ook een pluim. Men nam zich rustig de tijd voor een aperitief en ook vwb betreft de bestelling daarna en het tempo waarin de gerechten geserveerd werden niets dan lof.
    Ook het onvermijdelijke ongevallen glas werd zonder omhaal weg verdwijnselt.

Agnes neemt zich nadat zij "done" is in de keuken ook ruimschoots de tijd om nog even met de gasten te praten.

Een aanrader voor iedereen die graag in een familiaire en ongedwongen sfeer lekker wil tafelen met vrienden of familie.
    Ga zo door!

10. Chinees-Indisch Kerkrade

Eerste kerstdag gereserveerd voor 13 personen. Tafel met hooguit plek voor 9 personen gedekt. We zaten op/ tegen elkaar. Toen we dit aankaartten werd gezegd dat ze helaas niét meer plek hadden. Twee personen konden evt aan een andere tafel gaan zitten. Waardeloos!
    Slechte en trage bediening. Klantonvriendelijk. Buffet slecht bijgevuld.
    Gerechten half warm tot koud.
    Nóóit meer China Kerkrade!

11. Nederlands Kerkrade

Fam van Nijmweegen

We zijn leuk ontvangen in een ontspannen sfeer. Maar vooral het heerlijke eten en drinken zorgden ervoor dat we een fantastische avond hadden.
    En Agnes, Jos & cootjes mochten we ooit weer in de buurt zijn dan komen we zeker weer bij jullie eten!
    Groetjes fam van Nijmweegen uit Middelburg.

Vanmiddag heerlijk geluncht met mijn moeder, zoon van bijna vier en dochter van anderhalf. Hoewel ze niet echt op kinderen zijn ingericht (er is bijv. geen verschoontafel en kinderstoel moest even gezocht worden) voelden wij ons heel welkom en er was qua eten meer dan voldoende keuze voor de kinderen. De eetzaal is heel gezellig ingericht en onze zoon vond het prachtig dat er een heus harnas naast de prachtige trap in de hal stond. En: ik heb in mijn leven al heel wat club-sandwiches gegeten, maar die van Erenstein is met stip op één de allerlekkerste!! Echt een aanrader.

M. Olthof

14. Nederlands Kerkrade

Heerlijk gegeten!
    Keuze genoeg voor elk wat wils.
    Gezellige sfeer.

15. Nederlands Kerkrade

Carin Valkenburg

Wederom heerlijk gegeten. Ben hier nu al meerdere keren geweest en het is altijd prima. Is een echte aanrader.

16. Nederlands Kerkrade

Fam.van Kampen

We hebben heerlijk gegeten. Alles was naar wens en vriendelijke bediening. Een echte aanrader!!

Beste frituur die ik ken. Schoon lekker vriendelijk helemaal top.

18. Nederlands Kerkrade

Wederom lekker gegeten in een ontspannen ambiance.

19. Nederlands Kerkrade

Bijzonder klantvriendelijk restaurant. We hadden bij het reserveren het verzoek gedaan om een rustig tafeltje, vanwege prikkelgevoeligheid. We werden in de middag gebeld door de baas zelf om te zeggen dat in de avond het restaurant vol zou zitten en dat een echt rustig tafeltje niet zou gaan lukken. Of dat we het dan toch door wilden laten gaan, of wilden cancelen. We besloten het door te laten gaan. Goede keuze. Baas had zijn uiterste best gedaan om toch een goed plekje voor ons te regelen. Dat is klantvriendelijkheid ten top. We hebben lekker gegeten, en regelmatig werd gevraagd of alles naar wens was. Kortom, voor herhaling vatbaar.

Lekker eten en drinken veel keuze aan eten

21. Lunchroom Kerkrade

Pim

Ria en Frans

Leuke gelegenheid vooral omdat er voor ieder wat is. En lekkere toetjes.

Een goede keuken en heel veel keus.
    Warm en koud lopend buffet. Alles netjes verzorgd, en fijne bediening.

24. Nederlands Kerkrade

Met 7 personen gastvrij en heerlijk gegeten. Hete bliksem gegeten en andere bekende en onbekende gerechten staan op de kaart. De borden zijn zeer goed gevuld en het toetje ging er met moeite in.

Jammer hoe ze het hebben opgelost. Broodje pannini gehad, kwam je met je mes niet doorheen, ober vraagt of alles na wens is, ik zei "nee ik kom totaal niet door het broodje" "wacht even ik ga mijn manager halen". Nieuw broodje gekregen, hetzelfde verhaal, ik zit zelf al meer dan 20jaar in de horeca hij vraagt niet of ik wat anders wou of ik haal het broodje van de rekening af. Ik ga op die manier niet eten 🍴 met handen en voeten maar daar aan merk je dus dat ze obers en managers hebben rond lopen die totaal geen ervaring in de horeca hebben en toen kwam de rekening €25.70. Eerste en laatste keer.

26. Nederlands Kerkrade

Weer lekker gegeten bij Agnes & Co, in een ontspannen ambiance en met een prima bediening.

27. Nederlands Kerkrade

Prima gegeten. Heel vriendelijk. Gezellig. We waren met zijn zevenen en waren allemaal zeer tevreden.

28. Nederlands Kerkrade

Wij hebben heerlijk gegeten.
    Vriendelijke bediening.
    Kortom wij komen zeker gauw terug.

Kwaliteit van het eten is heel redelijk. Ook personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ik moet er echter wel aan wennen dat borden onverwacht zowat onder je neus vandaan worden getrokken... Ook staan de tafels veel te dicht op elkaar, je wordt hierdoor zeer in je privacy aangetast.
    Ook viel mij op dat er enorme aantallen onbeschofte mensen komen die ronduit asociaal gedrag vertonen.
    Het tokkiegehalte is er hoog zullen we maar zeggen... Een zeer sterke “ieder voor zich” mentaliteit komt dan ook tot uiting bij de wok,- en grilplaten, geen enkele lijn in de volgorde van afhandeling, daarnaast verstaan de wok-koks geen woord Nederlands, ze doen gewoon maar iets, roepen random “volgende volgende”!! Ze werken overigens wel hard, complimenten daarvoor.
    Eenmaal op je plek is het er niet rustig eten. Grote hoeveelheden krijsende en rennende kinderen... Een enorme muur van achtergrondgeluid die continu aanwezig is, veroorzaakt door het bijna volledig afwezig zijn van geluiddempende bouwmaterialen... De plafonds en wanden zijn van kaal gestort beton... logisch dat dat een enorm en onprettig geluidsniveau op levert! Hang eens wat geluiddempende materialen op.
    Nog iets onwaarschijnlijks dat mij op viel was het gebruik van tapijt???!! In het restaurant. Ik heb dit eens nader bekeken en het zat logischerwijze compleet!! dicht gelopen met etensresten! Zeeeer onsmakelijk! Niet schoon te houden ook. Wie verzint het in hemelsnaam om op zulke plekken tapijt te leggen? Dat moet!! er gewoon zo spoedig mogelijk uit. Vieze ondefinieerbare zwarte klompen etensresten, overal rondom!! Meteen vervangen door een slijtvaste pvc laminaatvloer oid.
    De toiletten bezocht, deze waren niet schoon! Ook waren deze veel te klein voor een dergelijke afmeting van een restaurant. Letterlijk 1 wc pot. Dat kan gewoon niet.
    Kortom, nog genoeg te verbeteren.

30. Nederlands Kerkrade

M.Veldhuis

Eten bediening alles prima. We hebben alleen 2 keer een tafeltje gekregen dat minder is. Volgende keer zelf even op letten. Maar verder is alles helemaal goed.