Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Kerkrade verdeeld zijn.

Carin van Wersch

Wij gaan al jaren Grieken bij Kouros. Er heerst een fijne sfeer en het personeel is altijd even vriendelijk/correct. Eten is altijd goed!!

3. Chinees-Indisch Kerkrade

Kruchten

Zeer goed op tijd en vriendelijk kan niet beter.

Goed eten heel veel keus.
    Schoon en netjes.
    Enig minpuntje de jongens die de borden ophalen hadden er geen zin in, onvriendelijk, de koks daarintegen waren heel vriendelijk.

stef

Twee uur op het eten gewacht… toen de bezorger er eindelijk was werd het eten in mijn handen gegooit en me niet zo vriendelijk gevraagt of ik de volgende keer hun eigen website wilde gebruiken om te bestellen. De pizza zwemde in de olie, sauzen liepen aan alle kanten uit de bakjes we hadden er dus al snel genoeg van. De dag erop stond er een boze bezorger aam de deur die vroeg waarom ik de salade had aangenomen die hij de dag ervoor zelf in mijn handen duwde. Het was absoluut mijn fout geweest en ik had moeten bellenn of het geld moeten overmaken. Kortom de laatste keer bij deze "geweldige" pizzaria besteld.

Rolf Linssen

Het eten was voldoende en smaakte goed.
    De bediening was echter waardeloos en onbeschoft.
    Had nog eten in mijn mond toen het bord al van tafel werd gepakt.
    De schreeuwende kinderen voegde weinig toe aan de sfeer.

m.fischer

Je merkte dat het druk was. Duurde lang voor het eten kwam. Vlees was niet zo goed als normaal.

8. Chinees-Indisch Kerkrade

Vandaag de meest bizarre restaurant ervaring gehad in dit "restaurant". In het restaurant besteld om eten mee te nemen, maar na drie kwartier nog altijd geen eten ontvangen. Intussen waren andere mensen die na ons besteld hadden al naar huis met eten. De "dame" die bestellingen aannam snauwde ondertussen klanten en personeel af. Klantgerichtheid was deze grofgebekte vrouw totaal onbekend. Toen wij mededeelden dat we ons geld terug wilden kregen ook wij de volle laag. Uiteindelijk kregen wij onder dreiging van politie toch ons geld terug.
    Verder werd ons na de aanname van de bestelling verteld dat we niet konden pinnen, terwijl klanten na ons wel konden binnen. Dit was op totale willekeur berust bleek na verloop van tijd toen we aan het wachten waren.

Vandaag restaurant Jules bezocht in Kerkrade! Nadat we besteld hadden kregen we de drankjes vrij snel gereserveerd! De tafel werd niet schoongemaakt! We bestelden meteen het eten, echter na 50 minuten hadden wij nog steeds geen eten. We hadden asperges besteld, een gemakkelijk gerecht! Bij navraag kreeg ik als antwoord dat er problemen waren met het nieuwe kassasysteem. Dit mag geen probleem zijn voor de klant, dan schrijven jullie het toch op! We zijn maar opgestapt en thuis lekker asperges gemaakt. Voor ons geen Jules!

Goed restaurant. Eten en drinken is goed verzorgd. Jammer dat de bedrijfsleider alleen de verwarming buiten aan had waar hij zelf zat en de rest uit was. Verder was er tussen 00.00 uur en 02.00 uur weinig personeel.

Half gaar vlees friet dubbel in vet geweest. Daar gaan we dus niet meer eten

2,1
  12. Internationaal Kerkrade

Henry siras

60E verjaardag met 15 personen gevierd bij Suus.
    Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, goede prijs kwaliteit verhouding. We gaan beslist terug… 👍

Bram en Ciep

Nadat wij om 22h30 in Kerkrade aankwamen vanuit Maastricht kregen we te horen dat de keuken gesloten was. Enigszins teleurgesteld vroegen we aan een van de medewerkers ('de baas') of er nog wat restjes waren.
    Zonder aarzeling ging ze zelf in de keuken aan de slag en bereidde maar liefs 4 doosjes vol inclusief een pizza als 'geste' voor ons.
    Dit vonden we een top gebaar en een top service. Naast het feit dat het ook nog eens erg lekker was, liepen wij met een voldaan en tevreden gevoel de deur uit en stelden we ons de vraag; ' wanneer zullen we terugkomen?'.
    Happy Italy; bedankt voor deze service!!

Maud

Gisteren met de familie een paasbruch hier gehad. Nou wat viel dat tegen. Voor deze prijs zou je een heerlijke brunch verwachten, maar het was allemaal heel sumier en niet vers. We hadden gekozen om hier te komen brunchen, omdat er kinderanimatie zou zijn, maar daar hebben we niks van gezien. Ieder kind kreeg een chocolade paashaas en dat was het, nou dat noem ik geen kinderanimatie. Volgende keer gaan we zeker ergens anders naartoe.

Th. van Huet

Geweldig feest gehad met onze 50 jarige bruiloft. Heel goed geregeld. Mooi sfeer.

16. Grieks Kerkrade

Het eten is heerlijk en lekker en het is betaalbaar. En ze zijn er vriendelijk en behulpzaam. Daarom ga ik ook nou naar Dafne eten. Liesbeth vandervent.

17. Grieks Kerkrade

annemiehamers

We gingen vaak 2 keer per week eten bij Happy Italy in Kerkrade.
    Echter de laatste tijd werd het eten en de bediening steeds slechter.
    Het eten ook paar keer terug gestuurd.
    Na een tijdje hebben we toch nog besloten om op 6 maart 2018 te gaan eten, misschien was er een verbetering opgetreden.
    Helaas, wederom de pizza retour gestuurd (was echt niet te eten) ook de spaghetti (een grote papperige massa) ook niet te eten.
    Je proeft het goedkope spul dat er gebruikt wordt. Ga dan maar eens in Italie pizza eten niet te vergelijken met deze pizza.
    Dit was nu echt de laatste keer.

Lekker gegeten, wel te veel drukte (het was wel carnaval, dus extra veel volk op stap). Huiswijn kon beter.

Mijn vrouw, dochter en ik komen meerdere keren per jaar bij Happy Italy in Kerkrade. Over het algemeen zijn we zeer tevreden. Voor het geld dat je er betaalt, kun je denk ik ook niet teveel verwachten, prijs/kwaliteit-verhouding is dus zeker in orde.
    Wanneer je pasta bestelt verschilt het van dag tot dag welke hoeveelheid pasta je krijgt en hoeveel saus erop zit. Soms is de pizza wel eens iets aan de zwarte kant, maar als je daar iets van zegt krijg je zonder problemen een nieuwe pizza.
    Zit je vol en heb je nog eten over dan kun je dit netjes laten inpakken door het personeel.
    Wat betreft het buiten wachten in de rij, valt best mee. Ook al staat er buiten een lange rij, dan ben je over het algemeen toch nog best snel binnen.
    Over ieder restaurant valt altijd wel iets te klagen, maar je moet kijken naar wat je bij Happy Italy betaalt, dat is een stuk minder dan bij menig ander Italiaans restaurant of bedrijven als Domino's Pizza.

22. Nederlands Kerkrade

Wederom lekker gegeten bij Agnes en Co.
    Veel succes in jullie nieuwe lokatie. We komen zeker langs.

24. Nederlands Kerkrade

U finders

Heerlijk eten.. alles vers.. van brood tot groente en smakelijk vlees op een goede manier bereid.. én zoals ook besteld!!!

Meerdere keren besteld en elke keer te laat met leveren duurt gemiddeld 1.5 uur met een maximum van 3.5 uur. Eten is koud bij ontvangst en wanneer men belt met klachten of dergelijken word men afgewippeld met een zeer zwak excusses of men word aangegaan op een mens onterende manier.
    Tevens is eten niet altijd gaar maar ook hierover wilt het restaurant niets weten.
    Kortom; heb je honger doe jezelf een plezier en ga niet bij Karel Kerkrade.

Hilko Peelen

27. Nederlands Kerkrade

Paola Esser

Lekker gegeten, vriendelijke bediening, gezellige sfeer.

28. Nederlands Kerkrade

Super avond gehad, heerlijk gegeten, prima service en sfeer. Een echte aanrader!

Nancy Smits

Nog altijd de beste frituur van Kerkrade. Super schoon en heerlijke frietjes en snacks.

30. Nederlands Kerkrade

Bisschops

Zeer lekker en goede porties! Altijd een feest om te eten… wel tijdig reserveren!