Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Kerkrade verdeeld zijn.

Lunchroom Kerkrade

Pim

Ria en Frans

Leuke gelegenheid vooral omdat er voor ieder wat is .En lekkere toetjes

Een goede keuken en heel veel keus.
    Warm en koud lopend buffet. Alles netjes verzorgd, en fijne bediening.

3. Nederlands Kerkrade

Met 7 personen gastvrij en heerlijk gegeten. Hete bliksem gegeten en andere bekende en onbekende gerechten staan op de kaart. De borden zijn zeer goed gevuld en het toetje ging er met moeite in.

4. Italiaans Kerkrade

Jammer hoe ze het hebben opgelost. Broodje pannini gehad, kwam je met je mes niet doorheen, ober vraagt of alles na wens is, ik zei "nee ik kom totaal niet door het broodje" "wacht even ik ga mijn manager halen". Nieuw broodje gekregen, hetzelfde verhaal, ik zit zelf al meer dan 20jaar in de horeca hij vraagt niet of ik wat anders wou of ik haal het broodje van de rekening af. Ik ga op die manier niet eten 🍴 met handen en voeten maar daar aan merk je dus dat ze obers en managers hebben rond lopen die totaal geen ervaring in de horeca hebben en toen kwam de rekening €25.70. Eerste en laatste keer.

5. Nederlands Kerkrade

Weer lekker gegeten bij Agnes & Co, in een ontspannen ambiance en met een prima bediening.

6. Nederlands Kerkrade

Prima gegeten. Heel vriendelijk. Gezellig. We waren met zijn zevenen en waren allemaal zeer tevreden.

7. Nederlands Kerkrade

Wij hebben heerlijk gegeten.
    Vriendelijke bediening.
    Kortom wij komen zeker gauw terug.

Kwaliteit van het eten is heel redelijk. Ook personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ik moet er echter wel aan wennen dat borden onverwacht zowat onder je neus vandaan worden getrokken... Ook staan de tafels veel te dicht op elkaar, je wordt hierdoor zeer in je privacy aangetast.
    Ook viel mij op dat er enorme aantallen onbeschofte mensen komen die ronduit asociaal gedrag vertonen.
    Het tokkiegehalte is er hoog zullen we maar zeggen... Een zeer sterke “ieder voor zich” mentaliteit komt dan ook tot uiting bij de wok,- en grilplaten, geen enkele lijn in de volgorde van afhandeling, daarnaast verstaan de wok-koks geen woord Nederlands, ze doen gewoon maar iets, roepen random “volgende volgende”!! Ze werken overigens wel hard, complimenten daarvoor.
    Eenmaal op je plek is het er niet rustig eten. Grote hoeveelheden krijsende en rennende kinderen... Een enorme muur van achtergrondgeluid die continu aanwezig is, veroorzaakt door het bijna volledig afwezig zijn van geluiddempende bouwmaterialen... De plafonds en wanden zijn van kaal gestort beton... logisch dat dat een enorm en onprettig geluidsniveau op levert! Hang eens wat geluiddempende materialen op.
    Nog iets onwaarschijnlijks dat mij op viel was het gebruik van tapijt???!! In het restaurant. Ik heb dit eens nader bekeken en het zat logischerwijze compleet!! dicht gelopen met etensresten! Zeeeer onsmakelijk! Niet schoon te houden ook. Wie verzint het in hemelsnaam om op zulke plekken tapijt te leggen? Dat moet!! er gewoon zo spoedig mogelijk uit. Vieze ondefinieerbare zwarte klompen etensresten, overal rondom!! Meteen vervangen door een slijtvaste pvc laminaatvloer oid.
    De toiletten bezocht, deze waren niet schoon! Ook waren deze veel te klein voor een dergelijke afmeting van een restaurant. Letterlijk 1 wc pot. Dat kan gewoon niet.
    Kortom, nog genoeg te verbeteren.

9. Nederlands Kerkrade

M.Veldhuis

Eten bediening alles prima. We hebben alleen 2 keer een tafeltje gekregen dat minder is. Volgende keer zelf even op letten. Maar verder is alles helemaal goed.

10. Broodjes Kerkrade

Het goedkoopste en kwalitatief beste tussendoortje voor de kleine honger en men is steeds vriendelijk.

11. Nederlands Kerkrade

Huub Kistermann

We hebben wederom voortreffelijk gegeten bij Agnes. Het mooie van de kaart van Agnes is dat het precies tussen verfijnd en degelijk in zit en hoe dan ook hoge kwaliteit. Je merkt gewoon dat Agnes er plezier in heeft. De tent zat weer helemaal vol dat zegt ook al veel....

12. Nederlands Kerkrade

Zoals altijd, gezellige sfeer, vertrouwd en heerlijk gegeten.

13. Lunchroom Kerkrade

Pierre gielgens

Top top
    Ziet er nu uit als 2017 lekker fris
    Compliment aan personeel en aan Pim

14. Lunchroom Kerkrade

John en Ans Lataster

Altijd heerlijk gegeten.
    Goede satéh en schnitzel.
    Bovendien een heel symphatieke buurman.

15. Internationaal Kerkrade

Prima, precies wat ik verwachtte

16. Nederlands Kerkrade

Het eten was heerlijk en niet duur. Genoeg keuze in de lekkere gerechten. Gezellig restaurant en vriendelijk personeel.

Voor herhaling vatbaar.
    Dank jullie Agnes&Co

17. Nederlands Kerkrade

Heel goed gegeten met persoonlijke eigen kaart.

Heb toch wel betere burger king's gehad.

Dit filiaal presteert het elke keer om halve tomaten / ui / slabrokken erop te knallen. En ja dan bedoel ik vooral BROKKEN want het is totaal niet goed gesneden en ook in verhouding totaal niet te eten!

Als je door de drive heen rijdt reken ze altijd het LARGE menu standaard af (afzetters). Er wordt niet gevraagd of we medium of iets anders willen.

Chagerijning personeel (drive). Problemen met pinnen en ik vroeg of het aan mij lag of aan hun pinautomaat. Bot antwoord op een botte manier dat zij het ook niet wist. Je weet toch wel of deze klacht vaker voorbij komt in combinatie met dit pinautomaat of niet dan?!?!

19. Hamburger Kerkrade

Stonk in dit filiaal naar ranzig vet.
    Personeel liep er verdwaasd rond. (Allemaal kinderen)
    Wc stonk naar pis en stront, ondanks dat er gepoetst zou zijn volgens aanwezig schema…
    Bestellen/betalen verliep chaotisch.
    Mc Flurry was niet te eten, evenveel M&M als ijs? Niet gemengd.
    Aardbeien shake smaakte gewoon niet naar aardbei, waarheen wel weet ik niet.
    Burgers waren koud.

Kansloos filiaal, tot nooit meer.

20. Broodjes Kerkrade

Ongeïnteresseerd, ongemotiveerd en sloom personeel.
    Ook nog eens steeds ander personeel, duidelijk afkomstig uit de onderkant van de maatschappij.
    Spraken geen fatsoenlijk Nederlands.
    Broodjes werden met haat in elkaar gepropt leek het.
    Met handschoenen aan werken maar wel alles! Aanraken met die handschoenen?
    Dan hebben handschoenen dus geen effect.
    Veel te duur trouwens voor hetgeen je krijgt.

21. Broodjes Kerkrade

Mijn ervaringen met dit filiaal zijn zeer negatief.

Even een kleine opsomming:

De wachtrij is er al jaren absurd lang en men weigert pertinent ook maar om meer personeel in te schakelen gedurende piekuren.
    Al staat de rij tot ver buiten, het boeit ze/de eigenaar niets. (ongeïnteresseerde onvriendelijke gast)
    Achter de balie stond er een onverzorgde vrouw met vettig haar die zich eerst aan haar gezicht en neus stond te krabben en daarna met die zelfde hand mijn broodjes ging vastpakken en snijden... ughhh.
    Een collega van haar was ondertussen met een gore dweil in de weer geweest, legde die neer en ging met haar ongewassen handen ook al zo aan het eten...???
    Afrekenen, geld aanraken en gewoon met diezelfde ongewassen handen weer doorwerken aan versproducten??
    Ik was, na bestellen en betalen, achter door gaan zitten om te wachten.
    Het interieur bekijkende dat daar aanwezig is, leek wel afkomstig van een kringloopwinkel of beter het grof vuil.
    De muren, vies, vol vlekken, de vloeren te vies om over te lopen.
    De wc, vuil als in een bouwkeet.
    De verlichting, als in een bruin café.

Ik kreeg mijn bestelling waarbij men de koffie was vergeten, wel betaald.
    Met de gedachte aan die krabbende medewerkster kreeg ik plots mijn broodje niet meer gegeten.
    Ik heb de koffie gedronken en ben gegaan.
    Mij zullen ze daar niet meer snel zien.
    Zo'n dure producten verkopen, die zo slecht verzorgen en dan met het verdiende geld niet eens het minimale onderhoud plegen aan het interieur???
    Personeel dat nergens op let, onverzorgd uit ziet.

Ik ga wel ergens anders.
    Ongelofelijk dat mensen hier geld naar toe brengen.

22. Grieks Kerkrade

Dargel de Boer

Heerlijk gegeten. Ondanks de drukte snelle goede service. Goede prijs-/kwaliteitverhouding.
    Het is wel aan te raden om te reserveren.

23. Nederlands Kerkrade

I. Jaegers

Heerlijk gegeten, goede prijs/kwaliteit verhouding, vriendelijke bediening.
    Ook de jumbodeal waren we heel tevreden over.
    Spreek alleen in de toekomst later af!

24. Nederlands Kerkrade

We hebben heerlijk gegeten heel goeie kwaliteit.
    Vriendelijk personeel hebben een super avond gehad dankje wel Agnes en co.

25. Chinees-Indisch Kerkrade

Wij bestellen altijd. Super lekker en snelle bezorging.

26. Italiaans Kerkrade

Geduld op de proef
    Da Angelo slechter dan Roda?

Een avondje Jumbomenu bij Da Angelo. Een toprestaurant waar je gemakkelijk uit je dak kunt gaan, immers, mooi gelegen bovenop het stadion van de plaatselijke voetbalclub. Mooi uitzicht, als je tenminste de naargeestigheid van een modern industrieterrein kunt overzien. Een heerlijke avond, mooie zonsondergang. Prima entourage om een menubon te verzilveren.

Da Angelo is in eerste blik een restaurant waar sfeer meer gelegen is in de ambiance van het hedendaagse zakendoen dan in de knusheid die de Italiaanse keuken zo gretig uitstraalt. Meer Ferrari (prominent op de muur gekalkt!) dan Casa di Mama. Maar, voordeel van de twijfel. We gaan verwachtingsvol zitten. Na enige tijd vraagt een jongeheer wat we willen drinken. Hij brengt de gewenste fles bubbelwater en dan... Niets!
    Na tien minuten wachten pakken we zelf de menukaart en maken een keuze. Na weer te lang wachten, vragen we de serveerster of we kunnen bestellen. Gehaast noteert ze onze keuze.

De soep komt redelijk snel ter tafel, maar het onbehouwen excuus van de jonge ober had niet gehoeven. Als je het niet meent, dan zeg beter niets. Korzelig zet hij een bakje brood op tafel en snelt door een schuifdeur naar de belendende rokersruimte om de gasten aldaar op hun wenken te bedienen. De soep smaakt goed. Tevreden leunen we achterover en kijken naarbuiten waar de zon zich westwaarts spoedt.

Aan een ander tafeltje heeft een drietal gasten het eerste glas wijn al lang en breed leeg voordat het obligate broodschaaltje eindelijk arriveert. Enig geschuif op stoelen en merkbaar geïrriteerd mompelen de gasten hun ongenoegen over de nog lege tafel. Ondertussen wint het lichtspectakel van de reclame het van de koperen ploert, maar het hoofdgerecht laat nog even op zich wachten. In de keuken gebeurt vanalles, borden rollen op tafel, uit pannen en bakken vallen allerhande zaken op borden, doekjes vegen randjes schoon en het bedienende tweetal zucht en steunt en rent voortdurend als een kip zonder kop in het rond. Maar niet in onze richting of in dat van het tafeltje van de hongerige buren. De schuifdeur naar de rokersruimte gaat weer open, de jonge ober komt tot rust. De rokers hebben zijn volledige aandacht.

Te langen leste ziet mijn disgenote diepe borden opgemaakt worden, gehaast worden de inrediënten samengevoegd tot iets dat een Italiaans culinair hoogstandje moet voorstellen. Kale tomatensaus, te harde pasta (‘zal wel à dente wezen!?’) en een minuscuul raspje kaas. Het blijkt ons lang verbeide hoofdgerecht te zijn. Verder nimmer de vraag of we nog iets willen drinken, immer snel door naar de schuifdeur.
    Was het voorgerecht beslist smakelijk, het hoofdgerecht mag dit predikaat allerminst dragen. Een bakje magnetron van gisteren of een droog pastaatje kant-en-klaar met kokend water erop kunnen zich er met gemak mee meten.

Dan het toetje. Eerst uitbuiken natuurlijk, zo lijkt de gewoonte in Italia a la Angelo. Het drietal naast ons wacht nog op hun eerste gerecht. ‘Nooit meer!’, zo hoor ik een van hen zeggen. En terwijl de pasta onze maag passeert, kijken we in het rond. Een nieuw stel gasten speelt ietwat verveeld met hun telefoon. Ook zij worden klaarblijkelijk getest op hun gevoel voor tijd. Als het wachten de irritatie genoeg heeft opgestuwd, vraagt mijn tafelgenote of we het toetje kunnen krijgen. ‘Ja mevrouw, maar ook andere gasten moeten nog een toetje krijgen.’ En dan gaat het plotseling snel. De tafel naast ons wordt de mond gesnoerd met hun hoofdgerecht en wij krijgen - evenals bij een andere tafel - ons kunstig gecomponeerde toetje. ‘Geniet ervan!’, zo luidt de ietwat vilein klinkende stem van de ober. De lust tot genieten is aardig getemperd, wij werken het - op zich best goed gemaakte nagerecht - snel naarbinnen en vragen om de rekening.

Die krijgen we niet! We zien de jonge ober op z’n gemak met de schuifdeur spelen, hij serveert aldaar koffie en gaat op z’n elfendertigste gezellig keuvelen. Als hij terugkeert, maar nog steeds geen aanstalten maakt onze tegenprestatie te verzilveren, gaan we zelf naar de kassa. We vragen de rekening en krijgen een bedrag voorgeschoteld dat ongeveer twee keer zo hoog is als de som die we dienen te betalen. Het serveerstertje grist de verkeerde rekening uit onze handen, nagelt onhandig over het scherm, herstelt het bedrag en geeft de nieuwe rekening zonder een woord te verspillen. We betalen en bewaren de welverdiende fooi voor later...

Via een recensie waarin we melden dat we zeer hebben genoten van het avontuur. We kunnen weer vertellen! Maar volgende keer kiezen we toch maar weer voor een knus restaurant waar het personeel het prettig vindt om hun gasten een plezierige en smakelijke avond te bezorgen. Da Angelo lijkt in hevige concurrentie verwikkeld met de voetbalclub van het stadion in een felle strijd: wie kan het slechtst scoren.

27. Nederlands Kerkrade

Rode wijnsaus erg lekker en het afrikaanse vegane stoofpotje super. Een "gewoon gezellig restaurant". Binnenkort komen we mosselen eten.

28. Nederlands Kerkrade

Tieny Braakman

Wij zijn met een groep geweest met de Jumbodeal. Geweldig goed gegeten. De enigste Jumbodeal die echt goed was. Ook is de prijs/kwaliteit zonder deal zeer goed.

29. Nederlands Kerkrade

Prima restaurant waar je lekker kunt eten voor heel betaalbare prijzen. Goede sfeer met uitstekende en vriendelijke bediening. Wij komen hier regelmatig.