Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Kerkrade verdeeld zijn.

Heerlijk soepje vers gemaakt kippenpasteitje voor herhaling

Naar mijn mening de beste Griek van de omgeving, de gastheer is super vriendelijk en niets is hem te veel. Kwaliteit van het eten is gewoon TOP!! Het enige restaurant waarvoor ik naar Kerkrade ga.

Goede kwaliteit gerechten. Was allemaal smaakvol bereid.
    Helaas veel last van bijen op het terras, dit stoorde behoorlijk tijdenshet diner.

Minpunten :
    -totaal geen lijn bij de wok-en grillplaten, ieder doet maar wat… egoïsme viert hier. Daarbij de koks verstaan je niet.
    -Sfeer: zwak veel tumult en lawaai, tafels zeer dicht op elkaar… niet fijn.
    Pluspunten:
    -eten goed.
    -zeer uitgebreid dessertbuffet.

Samen met mijn moeder en een vriendin genoten van een heerlijke high tea bij d’r klinge hap.
    Geweldig wat een variëteit aan hapjes werden aangeboden. (En deze waren beslist niet “kling. ”) alles was heerlijk vers. Eerst hartige hapjes en vervolgens nog een flinke portie zoete lekkernijen.
    Bediening is uiterst vriendelijk. Regelmatig werd er gevraagd of er nog alles naar wens was. En dat was beslist het geval!
    Ook kon je rustig blijven zitten zolang als je wilde.
    En dat was ook nodig, want je hebt voldoende tijd nodig om uit te buiken:-))
    beslist een aanrader en we gaan dit in de toekomst zeker vaker doen!

Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten met vrienden. Prijs/kwaliteit is uitstekend en het personeel was heel vriendelijk en kordaat. We komen zeker nog een keer terug.

7. Italiaans Kerkrade

Linda

Al vaker hier gaan eten en dat was altijd keurig verzorgd. Dit weekend echter waren wij zeer teleurgesteld… we kamen binnen in een leeg onverzorgd restaurant. Ronduit slecht was het eten. (Droge tournedos)… oude friet en groente. Een kok die ieder kwartier naar buiten liep om te roken.
    Kinderen van de eigenaar die schreeuwend rondrenden. Wij vragen ons af hoe het zo slecht is gekomen hier. Wij hebben in een half uurtje gegeten en hebben hier 100€ voor betaald.
    Jammer!

haverkort

We hebben fantastisch gegeten bij erenstein. Héél goed eten, prachtige ambiance, super bediening.

Wij hebben er op 27-6 een kinderfeestje gehad.
    Wat een aanfluiting.
    Geen begroeting aan de tafel, geen uitleg, producten voor op de pizza te leggen die kinderen helemaal niet eten. Niks extra's/leuks voor de jarige.
    Personeel te weining omdat openbaar vervoer staakte, mijn inziens wist iedereen dat al heel lang van tevoren en kun je er rekening mee houden.
    Er werd meteen gezegd dat druk was en dat het eigenlijk allemaal niet ging, vind ik een kwestie van slechte planning.
    Al met al totaal geen aanrader, terwijl je met dit concept echt wel iets leuks kunt maken ervan.

10. Chinees-Indisch Kerkrade

Vandaag via thuisbezorgd.nl eten besteld. Bij dit restaurant snappen ze de betekenis van het woord vegetarisch niet.. vegetarische foeyonghai besteld maar met vlees geleverd gekregen. Een excuses kan er niet vanaf bij de zeer grof gebekte en botte medewerkster die me wijs wil maken dat in dit vegetarische gerecht altijd vlees zit. Op voorwaarde dat de bak met vlees ingeleverd word kan er dan uiteindelijk wel een nieuwe portie foeyonghai geleverd worden..

De laatste keer dat we hier besteld hebben!!

11. Italiaans Kerkrade

Moontje

Heerlijk gegeten. Maar vriendelijkheid was een beetje moeilijk. Jammer!!!

Hanneman57

Vanavond frietje met frikandel speciaal opgehaald, Thuis aangekomen frietje op het bord gedaan en na 1 friet geproefd te hebben heb ik ze gelijk in de vuilnisemmer gekieperd, wat een vieze vette 5x opgewarmde zooi was dat, de frikandel was al niet veel beter, het vet droop er zowat uit, je kon er een knoop inleggen zonder dat de frikandel brak.
    Voor mij geen frietje dr' Prick meer.

Carin van Wersch

Wij gaan al jaren Grieken bij Kouros. Er heerst een fijne sfeer en het personeel is altijd even vriendelijk/correct. Eten is altijd goed!!

15. Chinees-Indisch Kerkrade

Kruchten

Zeer goed op tijd en vriendelijk kan niet beter.

Goed eten heel veel keus.
    Schoon en netjes.
    Enig minpuntje de jongens die de borden ophalen hadden er geen zin in, onvriendelijk, de koks daarintegen waren heel vriendelijk.

stef

Twee uur op het eten gewacht… toen de bezorger er eindelijk was werd het eten in mijn handen gegooit en me niet zo vriendelijk gevraagt of ik de volgende keer hun eigen website wilde gebruiken om te bestellen. De pizza zwemde in de olie, sauzen liepen aan alle kanten uit de bakjes we hadden er dus al snel genoeg van. De dag erop stond er een boze bezorger aam de deur die vroeg waarom ik de salade had aangenomen die hij de dag ervoor zelf in mijn handen duwde. Het was absoluut mijn fout geweest en ik had moeten bellenn of het geld moeten overmaken. Kortom de laatste keer bij deze "geweldige" pizzaria besteld.

Rolf Linssen

Het eten was voldoende en smaakte goed.
    De bediening was echter waardeloos en onbeschoft.
    Had nog eten in mijn mond toen het bord al van tafel werd gepakt.
    De schreeuwende kinderen voegde weinig toe aan de sfeer.

m.fischer

Je merkte dat het druk was. Duurde lang voor het eten kwam. Vlees was niet zo goed als normaal.

20. Chinees-Indisch Kerkrade

Vandaag de meest bizarre restaurant ervaring gehad in dit "restaurant". In het restaurant besteld om eten mee te nemen, maar na drie kwartier nog altijd geen eten ontvangen. Intussen waren andere mensen die na ons besteld hadden al naar huis met eten. De "dame" die bestellingen aannam snauwde ondertussen klanten en personeel af. Klantgerichtheid was deze grofgebekte vrouw totaal onbekend. Toen wij mededeelden dat we ons geld terug wilden kregen ook wij de volle laag. Uiteindelijk kregen wij onder dreiging van politie toch ons geld terug.
    Verder werd ons na de aanname van de bestelling verteld dat we niet konden pinnen, terwijl klanten na ons wel konden binnen. Dit was op totale willekeur berust bleek na verloop van tijd toen we aan het wachten waren.

Vandaag restaurant Jules bezocht in Kerkrade! Nadat we besteld hadden kregen we de drankjes vrij snel gereserveerd! De tafel werd niet schoongemaakt! We bestelden meteen het eten, echter na 50 minuten hadden wij nog steeds geen eten. We hadden asperges besteld, een gemakkelijk gerecht! Bij navraag kreeg ik als antwoord dat er problemen waren met het nieuwe kassasysteem. Dit mag geen probleem zijn voor de klant, dan schrijven jullie het toch op! We zijn maar opgestapt en thuis lekker asperges gemaakt. Voor ons geen Jules!

Goed restaurant. Eten en drinken is goed verzorgd. Jammer dat de bedrijfsleider alleen de verwarming buiten aan had waar hij zelf zat en de rest uit was. Verder was er tussen 00.00 uur en 02.00 uur weinig personeel.

Half gaar vlees friet dubbel in vet geweest. Daar gaan we dus niet meer eten

2,1
  24. Internationaal Kerkrade

Henry siras

60E verjaardag met 15 personen gevierd bij Suus.
    Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, goede prijs kwaliteit verhouding. We gaan beslist terug… 👍

Bram en Ciep

Nadat wij om 22h30 in Kerkrade aankwamen vanuit Maastricht kregen we te horen dat de keuken gesloten was. Enigszins teleurgesteld vroegen we aan een van de medewerkers ('de baas') of er nog wat restjes waren.
    Zonder aarzeling ging ze zelf in de keuken aan de slag en bereidde maar liefs 4 doosjes vol inclusief een pizza als 'geste' voor ons.
    Dit vonden we een top gebaar en een top service. Naast het feit dat het ook nog eens erg lekker was, liepen wij met een voldaan en tevreden gevoel de deur uit en stelden we ons de vraag; ' wanneer zullen we terugkomen?'.
    Happy Italy; bedankt voor deze service!!

Maud

Gisteren met de familie een paasbruch hier gehad. Nou wat viel dat tegen. Voor deze prijs zou je een heerlijke brunch verwachten, maar het was allemaal heel sumier en niet vers. We hadden gekozen om hier te komen brunchen, omdat er kinderanimatie zou zijn, maar daar hebben we niks van gezien. Ieder kind kreeg een chocolade paashaas en dat was het, nou dat noem ik geen kinderanimatie. Volgende keer gaan we zeker ergens anders naartoe.

Th. van Huet

Geweldig feest gehad met onze 50 jarige bruiloft. Heel goed geregeld. Mooi sfeer.

28. Grieks Kerkrade

Het eten is heerlijk en lekker en het is betaalbaar. En ze zijn er vriendelijk en behulpzaam. Daarom ga ik ook nou naar Dafne eten. Liesbeth vandervent.

29. Grieks Kerkrade