Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Kerkrade verdeeld zijn.

1. Ruim driekwartier in de rij gestaan. Koud eten, statiegeld drinkbekers niet schoon, zat schimmel in, slecht gespoeld. Personeel was traag, lui en onvriendelijk. Ging met de kleinkinderen erheen om een gezellige dag af te sluiten dus niet kinderen waren teleurgesteld

2. Oost-Europees Kerkrade

Bij binnenkomst ff schrikken. Is dit een restaurant! We lopen een winkeltje binnen met links een toonbank en allerlei Hongaarse producten wat je kan kopen. Rechtdoor staan 6 kleine tafeltjes in een rij. Eigenlijk best knus. Als je van luxe houd zit je hier verkeerd. We laten we ons maar verrassen. Vriendelijke dame legt uit wat de bedoeling is en neemt al vast de de drank op. Frisdrank komt in blikjes en halve liter fles bier met klein glaasje. Stoort ons niet hoor. We mogen 4 gerechten per persoon uitzoeken van de tapas kaart en dat 4 maal.
    Wij hadden na de 3e keer al genoeg. Vleesgerechten waren mals en goed gaar. De een wat lekkerder dan de andere maar dat is kwestie van smaak. Al met al hebben we prima gegeten en erg naar ons zin gehad.

3. Oost-Europees Kerkrade

Jessica

Even mogen genieten van een beetje Hongarije in Nederland. Eten was heerlijk. Super goede kwaliteit en smaakvol. Wie houdt van Hongarije zal zich hier zeker thuis voelen!

4. Qualiteit echt hard achteruit gegaan, vroeger een prima friture, maar nu oude opgebakken friet en de snacks in oud vet gebakken.

5. Oost-Europees Kerkrade

Heel vriendelijke mensen. Kleine restaurant, maar gezellig sfeer. Eten was heel lekker, wij zitten helemaal vol na 3 rondjes. Echt een aanrader.

6. Ik ben dikwijles naar kouros gegaan het is altijd lekker en ze vriendelijk en behulpzaam dat moet ik zeggen. Ik ga bijna altijd daar heen het is ook altijd lekker daar ik heb nog nooit zo lekker gegeten als bij kouros. Dat is allmaal zo lekker. Liesbeth vandervent.

7. Oost-Europees Kerkrade

Via social deal hier terecht gekomen.

Het eten was zeer slecht. Bijna alles was gefrituurd, goulash zeer droog, geen garnering, diepvries producten.

Sfeer:
    Heeft niks weg van een restaurant, je komt binnen in een winkel waar je doorheen loopt, vervolgens zie je 4 tafels in een kleine ruimte gepropt. Tv staat aan waar men een film op heeft gezet.

Service:
    Ik denk oprecht dat deze mensen goede bedoelingen hebben, maar dit mag je niet een restaurant noemen. Ook als je net begint in deze business.

We zijn niet verder gekomen dan 2 rondes, waarbij we de 2e ronde niet eens meer de moeite hebben gedaan om nog wat te proeven.

Voor ons nooit meer.

2,2
  8. Beter eten vind je nergends in kerkade als we het over fastfood hebben

9. Zondag 4 februari 2024 spareribs wezen eten. Komen er al jaren, altijd verrassend goed geweest maar helaas viel het deze keer tegen.
    Spareribs waren niet mals en sappig maar meer droog en moeilijk van het bod te verwijderen. Dit waren we niet gewend, smaak was ook minder dan voorheen. Al met al een minder goede ervaring.

Hebben dit natuurlijk wel gemeld en met de vraag of ze een andere leverancier hadden kregen we als antwoord "het ene varken is het andere niet". Dit vinden wij respectloos met opbouwende kritiek omgaan.

Jammer maar helaas voor hun, kwamen er graag maar deze ervaring heeft er toe bijgedragen dat dit ons laatste bezoek is geweest en gaan op zoek naar ander restaurant met lekkere sappige spareribs waar het vlees wel makkelijk van het bod komt en smaak goed is.

Iemand tips?

10. Cees Welsink

Vandaag 18-01-2024 een maaltijd gekocht in Kerkrade bij het stadion. Ik was de enige, een jongeman keek mij aan of dat ik van een andere planeet kwam. Ik vroeg hem bent u open, hij brabbelde wat in een niet te begrijpen taal, hij keek zijn vrouwelijke collega aan en spoorde haar aan om met mij te communiceren. Ze keek me niet aan, vroeg kortaf wat ik wilde en antwoordde in het Engels met de vraag of ik binnen wilde zitten of het eten mee wilde nemen. Ik antwoorde dat ik binnen wilde zitten, na enige tijd overhandigde zij mij de uiterst matig maaltijd in een zak, met de suggestie "oprotten". Dus concluderend mag ik constateren dat inburgeren zeer aan te raden is en dat Burgerking zijn medewerkers beter moet instrueren over klantvriendelijkheid en service. Dat ik matig voedsel kan verwachten is mijn eigen schuld, ik ging daar heen voor het gemak, het zal voor mij dus nooit Burger King Kerkrade meer zijn, jammer!!

11. Chinees-Indisch Kerkrade

De laatste jaren erg in kwaliteit achteruit gegaan, prijzen enorm gestegen, mevrouw die telefoon op neemt erg onvriendelijk, bij klachten wordt ze brutaal, geen aanrader.

2,2
  12. Voor Oud & Nieuw Tapas besteld bij Dr Klinge hap in Kerkrade. Wat een verwennerij… deze heerlijke rijkelijk gevulde tapasschotel… voor ieder wat wils. Zeker de moeite waard!

13. Mieke Keulen

Heeeeerlijk alles wat hij heeft is Lekker vriendelijke bediening 👍 👍 👍 🔝 top

14. Zeer slecht en onvriendelijk. Hoog ons-kent-ons gehalte.

15. Chinees-Indisch Kerkrade

Waardeloos eten en het personeel is echt onbeschoft. Ze geven de klant de schuld van hun eigen onvermogen fatsoenlijk voedsel op tafel te krijgen. Ga hier niet naartoe en geef uw zuurverdiende centen ergens uit waar het eten en de bediening wel goed is.

16. Meer als een half uur gewacht. Toen we eindelijk aan de beurt waren werd ons nummer niet geroepen. Na een kwartier wachten gaan vragen. Er was iets misgegaan met de bon.
    Dienblad stond al die tijd als eerste met de bon er aan vastgeplakt, binnen een minuut was het toen geregeld. Het eten was bijna koud. Wat een bediening. Nooit meer

1,8
  17. Martin Hermans

Heel gezellig restaurant met uitstekende service en heerlijk eten. Daarnaast hebben ze een inloop koelkast met een groot assortiment speciaal bieren. En voor de prijs hoef je het niet te laten. Echt een aanrader 👍🏻

18. Snelle service! De frieten waren ook heel lekker, de halve hanen waren zalig. De eigenaars zijn ook heel aardig.

19. Eten is super! Ik kan normaal gesproken niet tegen friet en snacks op een of andere manier word het me daar slecht van. Deze frituren is een van enigste waar ik veilig friet van eten en ervan kan genieten nog nooit ziek geweest etc en ook nog eens heel lekker :) ze hebben super kwaliteit en heel vriendelijk personeel ook is de prijs netjes en niet te veel.

20. De laatste keren geen goede ervaring: geen kipnuggets meer, drive-tru dicht op een donderdag om 17:00? De burgers zijn prima, maar met voorgenoemde service verlies je wel klanten..

21. Uur wachten op 2 drankjes en 20 kipnuggets, slechtste burger king keten waar ik ooit ben geweest.

22. Zoals altijd, heerlijk gegeten en zeker betaalbaar.

23. Pizzeria Kerkrade

Besteld om 22:00 en niks gekregen. M'n kids en ik hebben lekker honger kunnen leiden tot nu. We gaan maar eens slapen. Leuk man! Top bedrijf dit. Bellen? Pakken niet op👌 wil je bestellen en hoofdpijn krijgen omdat niemand komt? Oase is dan de shizz. Geen tijd vandaag na de winkel tegaan, dus geen eten voor de kids schijnbaar. Geen tel oppakken, niet op komen dagen en wachten voor uren zonder geld terug ofzo

24. Karin Cordewener

25. Esther kroes

Mijn advies, bestel niet hier. Waardeloze bezorgservice!!!

26. sakis

27. Super lekker allemaal, vriendelijk personeel hebben niet te lang hoeven te wachten op ons eten, mensen die klagen over de rotzooi in het restaurant, vergeet niet dat u dit zelf doet, en het personeel in de drukte niet altijd tijd heeft voor onze troep op te ruimen ik ben een tevrede klant top locatie.

28. Vandaag op laatste moment gereserveerd! Zaak zat vol. Personeel alle aandacht voor gasten! Eten zoals gewoon super en een sfeer die je niet veel meer tegen komt! Top!

29. Betaal ik extra voor een groot broodje doner. Krijg ik een broodje wat nog kleiner is dan een normaal broodje. Mijn hand is 2× zo groot… bel ik ze op, krijg ik een bijdehand kind aan de telefoon.