Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Kerkrade verdeeld zijn.

Eerste pizza aan de onderkant zwart verbrandt.
    Kreeg direct nieuwe pizza.
    Maar net wat te snel want je raadt het al.
    De tweede pizza was niet gaar…
    Zucht.
    Ja dan kom ik geen tweede keer meer!

Het was heel gezellig, druk maar dat merk je niet zo fel door de inrichting.
    Het eten was aan de koude kant.
    Ook kwam er niemand mee voor onze tafel.
    Dat heb ik achteraf moeten vragen aan iemand die was aan het afruimen.
    Ook de hygiène vielen tegen het muurtje tegen de tafel zag je nog etensresten.
    En in de stapel met borden had ik een niet echt proper bord aan de onderkant. Ik ga nooit meer terug.

Silke

4. Chinees-Indisch Kerkrade

Wat een onwijs slechte service! Bij het telefonisch plaatsen van een bestelling, gevraagd hoe lang het ongeveer duurt totdat bezorgd wordt. Beantwoord door een vrouw "3 kwartier". Na 2 uur nog altijd geen eten. Gebeld en navraag gedaan. De persoon die opnam liet me niet eens uitpraten en zei dat het eten onderweg was. Na letterlijk 4 uur nog geen eten bezorgd en dan nog durven te zeggen dat het eten onderweg is. Het zou verstandig zijn als jullie eens iets doen aan de tijd en vooral dat onvriendelijk gedrag van jullie. Waardeloos restaurant en waardeloze mensen zijn jullie. Je kan mooi iets terug verwachten als je zo met klanten durft om te gaan. Zeker niet de moeite waard om hier eens te gaan eten. Mooie van alles is dat je ook nog eens KOUD eten bezorgd krijgt.

Saturnuscat Rcl

6. Italiaans Kerkrade

Als je engelen geduld hebt, en een volle maag… absolute aanrader.
    Wachten al anderhalf uur op een VOORGERECHT!

Kwamen binnen en het meisje die ons naar tafel ging brengen liep veel te snel en keek niet of we konden volgen. Het eten was een beetje aan de koude kant en niet zo lekker. Ik weet dat ik er niet meer terugga!

8. Italiaans Kerkrade

Super lekker 3-gangen menu gegeten!
    Wel erg druk en luidruchtig! Je zit nogal dicht op elkaar als je een tafel voor 2 hebt!
    Maar desalniettemin een aanrader!

V.Slangen

Vanmiddag bij Jules gegeten maar viel helaas tegen.
    Normaal prima ervaring bij Jules maar, zoals boven aangegeven vanmiddag viel tegen.
    Pasteitjes waren zeer minimaal gevuld en toch normale prijs!
    Ook bediening was niet al te vriendelijk en behulpzaam.
    Klacht bij medewerkster gemeld!
    Jammer deze niet beste ervaring.

Update:
    2 Weken geleden klacht toegestuurd met betrekking eten en bediening.
    Niks meer gehoord?
    Was altijd zeer te spreken over restaurant maar nu, gelet op ervaring en geen respons, voorlopig geen Jules.

Eten is goed, maar helaas wel wat prijzig.

Heerlijk soepje vers gemaakt kippenpasteitje voor herhaling

Naar mijn mening de beste Griek van de omgeving, de gastheer is super vriendelijk en niets is hem te veel. Kwaliteit van het eten is gewoon TOP!! Het enige restaurant waarvoor ik naar Kerkrade ga.

Goede kwaliteit gerechten. Was allemaal smaakvol bereid.
    Helaas veel last van bijen op het terras, dit stoorde behoorlijk tijdenshet diner.

Minpunten :
    -totaal geen lijn bij de wok-en grillplaten, ieder doet maar wat… egoïsme viert hier. Daarbij de koks verstaan je niet.
    -Sfeer: zwak veel tumult en lawaai, tafels zeer dicht op elkaar… niet fijn.
    Pluspunten:
    -eten goed.
    -zeer uitgebreid dessertbuffet.

Samen met mijn moeder en een vriendin genoten van een heerlijke high tea bij d’r klinge hap.
    Geweldig wat een variëteit aan hapjes werden aangeboden. (En deze waren beslist niet “kling. ”) alles was heerlijk vers. Eerst hartige hapjes en vervolgens nog een flinke portie zoete lekkernijen.
    Bediening is uiterst vriendelijk. Regelmatig werd er gevraagd of er nog alles naar wens was. En dat was beslist het geval!
    Ook kon je rustig blijven zitten zolang als je wilde.
    En dat was ook nodig, want je hebt voldoende tijd nodig om uit te buiken:-))
    beslist een aanrader en we gaan dit in de toekomst zeker vaker doen!

Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten met vrienden. Prijs/kwaliteit is uitstekend en het personeel was heel vriendelijk en kordaat. We komen zeker nog een keer terug.

18. Italiaans Kerkrade

Linda

Al vaker hier gaan eten en dat was altijd keurig verzorgd. Dit weekend echter waren wij zeer teleurgesteld… we kamen binnen in een leeg onverzorgd restaurant. Ronduit slecht was het eten. (Droge tournedos)… oude friet en groente. Een kok die ieder kwartier naar buiten liep om te roken.
    Kinderen van de eigenaar die schreeuwend rondrenden. Wij vragen ons af hoe het zo slecht is gekomen hier. Wij hebben in een half uurtje gegeten en hebben hier 100€ voor betaald.
    Jammer!

haverkort

We hebben fantastisch gegeten bij erenstein. Héél goed eten, prachtige ambiance, super bediening.

Wij hebben er op 27-6 een kinderfeestje gehad.
    Wat een aanfluiting.
    Geen begroeting aan de tafel, geen uitleg, producten voor op de pizza te leggen die kinderen helemaal niet eten. Niks extra's/leuks voor de jarige.
    Personeel te weining omdat openbaar vervoer staakte, mijn inziens wist iedereen dat al heel lang van tevoren en kun je er rekening mee houden.
    Er werd meteen gezegd dat druk was en dat het eigenlijk allemaal niet ging, vind ik een kwestie van slechte planning.
    Al met al totaal geen aanrader, terwijl je met dit concept echt wel iets leuks kunt maken ervan.

21. Chinees-Indisch Kerkrade

Vandaag via thuisbezorgd.nl eten besteld. Bij dit restaurant snappen ze de betekenis van het woord vegetarisch niet.. vegetarische foeyonghai besteld maar met vlees geleverd gekregen. Een excuses kan er niet vanaf bij de zeer grof gebekte en botte medewerkster die me wijs wil maken dat in dit vegetarische gerecht altijd vlees zit. Op voorwaarde dat de bak met vlees ingeleverd word kan er dan uiteindelijk wel een nieuwe portie foeyonghai geleverd worden..

De laatste keer dat we hier besteld hebben!!

22. Italiaans Kerkrade

Moontje

Heerlijk gegeten. Maar vriendelijkheid was een beetje moeilijk. Jammer!!!

Hanneman57

Vanavond frietje met frikandel speciaal opgehaald, Thuis aangekomen frietje op het bord gedaan en na 1 friet geproefd te hebben heb ik ze gelijk in de vuilnisemmer gekieperd, wat een vieze vette 5x opgewarmde zooi was dat, de frikandel was al niet veel beter, het vet droop er zowat uit, je kon er een knoop inleggen zonder dat de frikandel brak.
    Voor mij geen frietje dr' Prick meer.

Carin van Wersch

Wij gaan al jaren Grieken bij Kouros. Er heerst een fijne sfeer en het personeel is altijd even vriendelijk/correct. Eten is altijd goed!!

26. Chinees-Indisch Kerkrade

Kruchten

Zeer goed op tijd en vriendelijk kan niet beter.

Goed eten heel veel keus.
    Schoon en netjes.
    Enig minpuntje de jongens die de borden ophalen hadden er geen zin in, onvriendelijk, de koks daarintegen waren heel vriendelijk.

stef

Twee uur op het eten gewacht… toen de bezorger er eindelijk was werd het eten in mijn handen gegooit en me niet zo vriendelijk gevraagt of ik de volgende keer hun eigen website wilde gebruiken om te bestellen. De pizza zwemde in de olie, sauzen liepen aan alle kanten uit de bakjes we hadden er dus al snel genoeg van. De dag erop stond er een boze bezorger aam de deur die vroeg waarom ik de salade had aangenomen die hij de dag ervoor zelf in mijn handen duwde. Het was absoluut mijn fout geweest en ik had moeten bellenn of het geld moeten overmaken. Kortom de laatste keer bij deze "geweldige" pizzaria besteld.

Rolf Linssen

Het eten was voldoende en smaakte goed.
    De bediening was echter waardeloos en onbeschoft.
    Had nog eten in mijn mond toen het bord al van tafel werd gepakt.
    De schreeuwende kinderen voegde weinig toe aan de sfeer.

m.fischer

Je merkte dat het druk was. Duurde lang voor het eten kwam. Vlees was niet zo goed als normaal.