1234519280 100
1278209013 83
1415519604 85
1459209338 83

1. Vankeerberghen Corine

Tijdens een overnachting te Kerkrade, het restaurant Navarro Tapas ontdekt. Dat was een aangename verassing. De bediening was goed, veel keus en super lekker. Een aanrader.

2. Fam. Hansen

Het eten was zeer lekker. Drinken, het spaans bier en spaanse koffie, was ook echt heel lekker. Is zeker voor herhaling vatbaar.

3. Roy 289 punten

Prima kwaliteit, goede bediening en service.
    Inrichting mag iets gezelliger

4. Eindelijk een Argentijn zo als in Buenos Aires!!!! 2 jaar geleden daar op vakantie geweest en sinds we terug zijn wilden wij ergens eten waar er op de originele wijze gekookt werd, geen steakhouse dus!!
    Toevallig kwamen we tijdens ons bezoek aan Heerlen in Kerkrade uit bij Navarro, en we zijn er de 3 volgende avonden gelijk terug geweest! Helemaal top!
    De sfeer was zeer gezellig en we hebben erg gelachen met het personeel. De laatste avond hebben we met de eigenaar na sluitingstijd nog leuke voetbal discussies gehad!!
    Groeten uit Rotterdam!
    Bericht voor de eigenaar: Feyenoord blijft nr. 1. maar River Plate is een mooie tweede!
    Wim

5. A. Janssen

Op een zaterdagavond wilde we weer eens tapas gaan eten. Geprobeerd bij ons favoriete restaurant te reserveren, maar zij zaten helaas helemaal vol.
    Op google gezocht naar een alternatief. We kwamen bij Navarro uit, zoals hier te lezen, heeft dit restaurant goede recenties.
    Het restaurant gebeld en ze hadden nog plek om half 9. Iets voor half 9 kwamen we aan, in een compleet leeg restaurant!! Dit hadden we nog nooit gezien, op een zaterdagavond geen enkele gast. Dat voorspelt al veel goeds. Ikzelf besloot om minivisjes, mosselen in tomatensaus en paella met zeevruchten te nemen. Mijn vriendin nam brood met verschillende soorten beleg, calamaris en gehaktballetjes in tomatensaus.

Allereerst kwam het brood, dit was goed verzorgd en in orde. Ik kreeg mijn minivisjes, welke ik volgens de serveerster volledig op kon eten. Nou, ze waren inderdaad redelijk klein, maar ik moest ze toch wel degelijk fileren. Tevens waren ze niet goed gefrituurd, waardoor ze niet lekker waren. Vervolgens kwamen de mosselen in tomatensaus. De mosselen waren wel goed, echter de saus was eigenlijk gewoon soep. Helaas, ook een tegenvaller.
    Als hoofdgerecht kreeg ik de paella en mijn vriendin de gehaktballetjes en calamaris. De calamaris was helaas smakeloos en ook weer niet lang genoeg gefrituurd. De gehaktballetjes waren flauw met een vreemde nasmaak.
    Dan de paella... Ik weet niet hoe ze het bedenken, maar als garnituur OP de paella gebruiken ze asperges!! Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Verder was hij rijk gevuld met taaie (net uit de diepvries dus) zeevruchten. De rijst proefde alsof hij net een half uur in de regen had gestaan.

Als we deze hele eetervaring in één woord moeten omschrijven is het passieloos...
    Hier zullen wij dus nooit meer gaan eten.

6. Robbert

Leuk zaakje dat je niet verwacht tussen alle andere restaurants in K'rade. Correcte gastvrouw die klanten op gemak weet te stellen. Overige personeel in de bediening is m.i. wat jong, tip ; selecteer op volwassenheid qua bediening. Klanten met "JE" aanspreken door een jong meisje is niet correct. Maaltijden zijn prima, lekkere tapas en ook de pinchos zijn smaakvol. Bij nagerechten mis ik wel Appeltaart maar das waarschijnlijk niet Spaans genoeg ;)

7. Verse, originele (en lekkere) tapas. Prima prijzen en prima bediening.

8. suzy-luc peeters

We komen al een tijdje in navarro en het is allemaal heel lekker.

De service is gewoon goed.

We komen speciaal vanuit belgie om er te eten en we doen dat toch zeker 3 tot 4 keer per jaar dus ik zou zeggen allen daarheen.

9. Buitengewoon. We hadden een weekend weg in Kerkrade en kwamen op de markt uit waar wij besloten om bij Navarro uit eten te gaan en zeker geen spijt van gehad. Alles was vers en erg lekker. Drankjes waren goed en de bediening zeer vriendelijk en leuk gekleed en als klap op de vuurpijl een lekker drankje van het huis. Echt een aanrader.

10. We hebben lekker op het terras gegeten, afgelopen weekeinde. Gesmuld van wat tapas en een heerlijke huisgemaakte sangria. We zaten aan een mooi gedekt tafeltje (wit tafellaken, stoffen servetten) en een bloemetje op tafel. Kom daar maar eens om bij andere restaurants waar ze je het bestek op tafel mieteren. Het zonnetje scheen, we voelden ons helemaal in Spaanse sferen. Wij hebben genoten!

11. Trudy 31 punten

Ik weet niet waarom iedereen zo enthousiast is over Navarro.

Naar aanleiding van de reacties besloten we hier te gaan eten.

Het was ons bijzonder tegengevallen. De tapas was niet zo geweldig, de witte wijn was lauw, het bier was ook niet echt koud, tussen de gerechtjes door moest je de ene keer erg lang wachten en dan kwamen er weer een paar erg snel op elkaar.

De bediening liet ook te wensen over.

Het nagerecht, de chocotaart was inderdaad erg lekker maar het fruit wat mijn man als dessert besteld had stelde echt niets voor. Kortom, voor ons geen tweede maal.

12. Veel restaurants zeggen dat ze tapas hebben en in maar weinig restaurants maken ze tapas. Navarro hoort bij die laatste categorie. Alles is versgemaakt, originele recepten, authentieke producten. Hier wordt gekookt zoals in Andalusië of Cantabrië. Gewoon lekker dus.

13. Wij komen hier reeds enkele jaren ongeveer elke 3-6 maanden.

Gewoon goed eten!

Het enige nadeel is de prijs vergeleken met Duitsland.

Maar dat geldt voor geheel Zuid Oost Limburg.

14. Zeer goed restaurant. De kwaliteit van het eten is zeer goed en de sfeer ook erg gemoedelijk. Ik neem als voorgerecht een tapa uit madrid. Heerlijk stoofpotje. Echt een aanrader!

15. Eindelijk eens wat anders op mijn bord dan saté, spaghetti of tzatziki! Lamsvlees uit Sevilla, lauwwarme geitenkaassalade, gekruide kaas van de gril en met de hand gesneden serranoham. Het zijn zomaar wat tapas die we bij Navarro gegeten hebben. Daarna hebben we echt genoten van een goed stuk Argentijns vlees van de grill. Wie nog een adresje zoek in Kerkrade, ga naar de Markt 53. Oh ja, en bestel toe een huisgemaakte chocotaart. Je likt er je vingers bij af.

16. Gisteren per toeval terecht gekomen in dit restaurant. Wij hebben er heerlijk gegeten en de gerechten waren supervers en divers. Er staat trouwens wel een Argentijnse mixed grill op de kaart, maar wij hebben het bij de tapas gehouden.

Alle gerechtjes waren even heerlijk en niet duur en de porties zijn ruim.

De gastvrouw weet waar ze het over heeft en ze geeft je het gevoel dat je welkom bent en gewaardeerd wordt als gast.

De chocoladetaart alleen al is het meer dan waard om hier vaker te gaan eten!

17. Leuk restaurant.

Helaas is de vleeskaart aan de kleine kant, mis toch een soort van Argentijnse Mixed Grill op deze kaart (bijvoorbeeld worst, biefstukje etc.).

Verder hebben ze heerlijke toetjes. Personeel in de biedening is wel erg jong en niet persoonlijk, wat mag in een zaak als deze, m.u.v. de bazin die erg vriendelijk en een juiste bejegening naar haar klanten heeft.

Een vochtig doekje na de maaltijd voor de handen zou ook een optie zijn. Verder dikke pluim!

18. Connie en Johan

Geweldig! Eindelijk een restaurant waar ze weten wat echte tapa's zijn zoals met de hand gesneden serranoham, met mosseltjes gevulde paprika's en de inktvisjes in inkt gestoofd. Eigenlijk was alles wat we hebben gegeten heerlijk. Echt een restaurant om voor om te rijden.

Ook de zelfgemaakte sangria moet je echt proberen!

19. Onverwachts terechtgekomen afgelopen maand.

Restaurant is prima, maar heb wel wat op/aanmerkingen.

Over de gastvrouw geen kwaad woord, ze weet waar ze over spreekt en wat ze verkoopt. Ik vind de meisjes in de drank bediening echter onkundig ; of ze zijn verlegen of arrogant. Dit is jammer. Het eten is lekker, en voldoende. Wat me wel opviel is de toilet boven, deze was niet schoon. Op het damestoilet was geen toiletpapier en de zeep op de toilet was op. Pluspunten zijn de muziek, de tapas en taart bakken kunnen ze ook daar in Kerkrade. De bruine chocoladetaart was heerlijk, mijn dochter had een fruitbeker met allemaal vers fruit in een mooi glas.

Al met al kom ik hier graag terug, maar aan de toilet en jonge bediening die de limonade serveert mogen ze iets doen.

20. Wat een keuze aan tapas! En wat smaken ze lekker! Toch een minpuntje. De wijnkaart mag best wat uitgebreider. Misschien ook eens beginnen met cocktails?

21. Geweldig restaurant. Supervriendelijke bediening, daardoor heel prettige, gemoedelijke sfeer. Goed, echt Spaans/Argentijns eten, met een ruime keus aan tapas of hoofdschotels. Van de chocoladefondue kan een mens echt gelukkig worden.... Zeer cosmopolitisch restaurant, zeker voor een dorp als Kerkrade.

22. Wij heben vorige week dinsdag hier gegeten met een groep van 10 personen. Van te voren was een prijs afgesproken. Het eten bestond uit soep vooraf, daarna diverse tapasgerechten, daarna een hoofdgerecht (keuze uit verschillende vlees, vis gerechten) en als afsluiting een toetje. We hebben met z'n allen heerlijk gegeten. De bediening was hartstikke goed. Er werden enorm veel bijgerechten geserveerd en alles was even lekker. Een absolute aanrader. Deze mensen kunnen waaaaanzinnig lekker koken... Ook aan de vegetarier werd gedacht en die kreeg ook heerlijk te eten. En inderdaad, de huisgemaakte chocoladetaart is het ultieme toetje. Wij zouden er zeker vaker gaan eten.

23. Navarro is een erg karakteristiek tapas restaurant met typische tapas. De Argentijnse chef is een ouderwets goede kok die zijn best doet om alles ook authentiek te presenteren.

Aanraders zijn verder de Argentijnse biefstuk/steak en de Spaanse ham.

24. We hebben een tapas schotel gekozen met 4 personen, en de keuze van de schotel was aan de kok.
    We hebben er van alles gegeten en het was heerlijk.
    Zeker voor herhaling vatbaar en de serveerster was erg aardig en heeft veel humor. De choco taart was super.

Conclusie: Aanrader voor iedereen die wel eens iets anders wil.

25. John Bloemen

Wij waren met onze buren aanwezig en na de eerste tapas kregen wij te horen dat er een foutje opgetreden was en dat er geen brood meer aanwezig was, kwalijke zaak gezien het feit dat diverse broodzaken tot 21.00 uur open zijn.

Voor de rest lekker eten, leuke bediening en entourage kan gezelliger.

26. Wat een hartelijke mensen. en alweer heerlijk gegeten! wij waren 12 man, maar dat is geen probleem voor de vriendelijke bediening. we hadden een hele tafel vol met tapas. na afloop nog een overheerlijk toetje. heerlijk, heerlijk. met een goed gevoel en een bolle buik naar huis.
    graag tot de volgende keer!