Happy Italy in Kerkrade

do vanaf 11:00
vr vanaf 11:00
za vanaf 11:00
zo vanaf 11:00

Het eindcijfer is 5. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1420229658 95
1435720970 77
1478322076 62
1482194904 52

1. Jammer hoe ze het hebben opgelost. Broodje pannini gehad, kwam je met je mes niet doorheen, ober vraagt of alles na wens is, ik zei "nee ik kom totaal niet door het broodje" "wacht even ik ga mijn manager halen". Nieuw broodje gekregen, hetzelfde verhaal, ik zit zelf al meer dan 20jaar in de horeca hij vraagt niet of ik wat anders wou of ik haal het broodje van de rekening af. Ik ga op die manier niet eten 🍴 met handen en voeten maar daar aan merk je dus dat ze obers en managers hebben rond lopen die totaal geen ervaring in de horeca hebben en toen kwam de rekening €25.70. Eerste en laatste keer.

2. Ongezellig en zeer veel lawaai.
    Ben nu drie keer geweest. Elke keer kregen we een tafeltje in de loopgang.
    Hoewel 75% van de tafels niet bezet waren mochten we nergens anders zitten i.v.m. de drukte. 19:30 uur ?
    Het probleem zal wel zijn dat het personeel een paar meter verder moet lopen.

Deze derde keer was ook onze laatste keer in deze vreetschuur en ik heb ook geen fooi meer gegeven.

Als je even snel wat wilt eten kun je beter naar de Mac of de King gaan.
    Kwalitatief veeel beter. En veel gezelliger.

3. Wij zijn hier op een doordeweekse middag (!) gaan eten. De pizza's waren erg groot, goed belegd en smaakten goed. (Pizza Tonno & Rustica).

4. Vriendelijk personeel, erg behulpzaam.
    Eten werd snel opgediend. Goede prijs kwaliteit verhouding.
    Konden blijven zitten zolang we wilden.
    Goede sfeer.

5. Geen eten nog na een uur wachten door 2 keer kwijtgeraakte bestelling

Zaterdag naar Happy Italie geweest waar we best vaak kwamen. Eten besteld bij een erg jonge medewerker. Het was redelijk druk in het restaurant maar na een 45 minuten wachten toch maar gevraagd waar ons eten bleef. Medewerker kwam later terug met het bericht dat de keuken het briefje was kwijtgeraakt en dat het er zo aankwam. Het was inmiddels al tegen negen in de avond aan, en het was erg rustig geworden in het restaurant maar toch kwam ons eten maar niet. Na nog een half uur wachten kwam weer een medewerker met de mededeling dat er iets verkeerd was gegaan en dat het nog heel even zou duren. Inmiddels al ruim een uur aan het wachten. We hadden er wel een beetje genoeg van en zijn toch maar opgestapt, zonder eten. Nee, we komen zeker noooooit meer terug naar deze tent.

6. Heerlijk. Pasta limone met kip.
    Bediening loopt een beetje achter wegens de drukte, maar wel vriendelijk.
    Pizza heb ik hier nog niet gegeten.

7. P.simons

Happy Italy Kerkrade was in begin goede ambiance goed, maar idd: héél veel vrije tafels maar lange wachtrij buiten... Kan echt niet. Deze x afgehaald... Pasta pollo e limone besteld maar heel erg weinig kip. Smaak erg matig. Pizza zoontje: dubbelgeklapt in doos, was te groot... Ook veel zwart verbrande stukken en ook matig belegd. Groot verloop personeel. Sommige spreken slecht Nederlands... zijn absoluut niet kundig genoeg. Totaal plaatje... erg achteruit gegaan. Advies... ander restaurant.

8. Concept gaat snel achteruit. Mensen moeten echt lang bij de deur wachten. Er zijn voldoende vrije tafels, echter te weinig personeel. In het begin was dit redelijk onder controle. Nu is het op het onfatsoenlijke af.

9. Geen gastheer/ vrouw bij binnenkomst. Er wordt snel een tafeltje toegewezen. De tafel is niet gepoetst en ingedekt. Na een half uur wachten nog steeds GEEN bestelling opgenomen. Uiteindelijk maar naar buiten gelopen. Service is bagger!!

10. Laatst een pizza besteld en twee pasta's om mee te nemen. Pasta's smaakte flauw, maar waren wel te eten. Pizza was redelijk.

11. De duurste pasta genomen na een slechte ervaring met simpele pasta in Eindhoven. Dit was zo onsmakelijk dat ik na twee happen niks meer weg kreeg. Nadat we dit vermeld hadden bij de ober bood hij aan of ik een andere pasta wilde. Maar ik had het vertrouwen gewoon niet meer. Het volledige bedrag van de pasta hebben we toch moeten betalen.
    Tweede slechte ervaring al bij Happy Italy. Ik verbaas me erover dat het nog steeds zo druk is daar.

12. Vandaag met mijn vriendin en kinderen geweest.
    Kom ook vaker in Tilburg en Ehv. Werd door een jongedame ontvangen die ons plaats aanbod voorin. Dit omdat achterin nog gesloten was. Dit was jammer.

Pasta en pizza gerechten waren goed van smaak. Blijkbaar hadden ze ook een pizza die alleen in deze vestiging verkocht was. Pizza pizza. Lekker en vernieuwd.

Hoewel in Tilburg de wc meestal wat viezig is, was deze schoon. Dus pluspunten. Jammer dat er geen muziek aan stond.

Ik blijf er gewoon komen. Kinderen in de ballenbak. En wij zaten lekker te kletsen.

13. J.Peeters

Vandaag 10 Januari 2017 met het hele gezin in Kerkrade wezen eten. Mijn verjaardag nota bene. Bediening opdringerig. Kaart een aanfluiting. Tafels vies. Olijfolie flesje naast de menukaarten echt "vettig en vies". Eten werd net niet op tafel gegooid !!! Heel erg onprofessioneel personeel, niet vriendelijk, niet klantgericht, niet prettig. Eten: 2 pizza's 3 x verschillende pasta, alles melig en zeer flauw en eigenlijk geen smaak. Pizza's heel erg groot en zompig nat in het middeldeel. Bodem klef en zacht, toppings smaakloos en flets. Ons werd gevraagd of het gesmaakt had?' nou nee dus was ons antwoord, verbazing van de bediening?' nog meer verbazing bij ons. Discounter meuk die opgewarmd was is mijn oordeel. Een leidinggevende zou bij ons komen, duurde zeker 10 minuten, toen kwam een van de dames die er de hele tijd al rondliep verhaal halen aan onze tafel. Met keurige termen verteld wat er mis was, mening werd absoluut niet gedeeld door haar??? Wij hadden het eten terug moeten sturen, kon nog steeds want het overgrote deel stond nog op tafel, daar werd echter niet op gereageerd. Een kop koffie werd ons aangeboden??? Dioe drink ik dan ook liever thuis uit mijn Nespresso automaat ! Afgerekend en duidelijk gezegd dat dit de eerste en tevens laatste keer was dat wij ons hier zouden verlopen. Werkelijk ver beneden alle peil !!! Wederom is het weer duidelijk - KOST NIKS IS NIKS !!! `De discounter onder de vreetschuren!!!
    SLAPPY ITALY !!! Heel de avond zelfs na het tandenpoetsen en gorgelen nog de vieze smaak van de pasta en het stuk pizza in mijn mond gehad. Wie dit lekker en goed vindt is een Culinaire Barbaar !!!

1,1
  14. Van Happy Italy werd ik niet zo Happy van. Bij ontvangst kregen we te horen "jullie kunnen ook ergens anders heen gaan" "ben ik het pispaaltje" zo mag er niet omgegaan worden met gasten. We stonden vooraan in de rij 15 min te wachten, normaal gesproken geen probleem behalve als niemand ons begroet of je niet aan kijkt. De dame achter ons had het personeel aangesproken, ze kreeg 5x te horen "moet je bij iemand anders zijn". Het eten was lekker. Heb ze door verwezen naar het arcus: hotel en toerisme.

15. 2de kerstdag eten bij Happy Italy lekker hadden we zin in, nou was ik maar thuis gebleven. We bestelden een salade, deze was echt super. Vervolgens bestelden we een spaghetti carbonara, nou wat een troep. Na 2 happen heb ik deze ook laten staan. Het smaakte zuur, het was waterig en het spek was nog half rauw. Ook zat er super veel peper op. Uiteindelijk de baas geroepen, die pakte het weg. Hij haalde het van de rekening af.
    Mijn zien ze dan ook nooit, maar dan ook nooit meer terug.

16. Het was erg druk en rumoerig. Gesprek voeren was niet echt fijn. Je moest werkelijk naar elkaar schreeuwen om elkaar te verstaan. Pizzabodem was erg dun en was iets te snel uit de oven gehaald. Ook was de pizzabakker erg enthousiast met de kaas... iets minder was niet erg geweest. Wel waren we erg verbaasd over een ober die, naar ons inziens, veel te jong was (ongeveer 15 jaar) die alcohol aan het serveren was... Dit kan echt niet! Nee, hier kom ik niet meer terug.

17. Zelden zo slecht gegeten. Wellicht het slechtste in 10 jaar. De bediening is jong, erg jong en vaak geen idee wat ze aan het doen zijn. Vooraf werd niet verteld dat je alleen met de pin kon betalen wat wel het geval is.
    Het eten, mijn dochter had een pizza waarvan het deeg erg wit en ongaar was. De ravioli van mijn vriendin was donker geel van het liggen en de vulling was gewoon koud. Mijn spaghetti bolognese was een waterige massa met wat gehaktsplinters. Koud, waterig dus en geen smaak. Na een paar happen hebben we alles laten staan. Dat gebeurde op meerdere tafels. Wij gaan in ieder geval NOOIT meer en raden iedereen aan hier weg te blijven.

18. Vandaag gaan eten bij Happy Italy in Kerkrade. Eerst krijg je een kapot glas, hier maar niks van gezegd. Een pasta carbonara besteld en een pizza tono zonder kappertjes en ansjovis besteld. De pasta carbonara kwam al vrij snel, hierna moeten wachten op de pizza tono die opnieuw gemaakt moest worden, omdat er alsnog ansjovis op was gedaan. Eer dat de pizza er was, was de pasta bijna koud. De pizza kwam en zag er niet smakelijk uit. De pasta smaakte naar omelet met tagliatelle. De pizza was nat van de tonijn en smaakte echt niet. Hebben het laten staan en zijn naar de McDonald's gegaan. Nooit meer Happy Italy, zoiets geef je je hond nog niet.

19. Beleg redelijk, bodem te hard en rand te dik!

20. Jan appelman

De pizza leek net alsof je een hap bloem aan het eten was. Het eten werd niet volgens de regels opgediend. 1 groot massa restaurant, dus al met al veel te duur voor wat je krijgt.

2,1
  21. Echt niet lekker. Pizza was taai. 2 verschillende soorten pasta's niet te eten en dat wil wat zeggen. Mijn moeder zei altijd, 'als je honger hebt, eet je alles'. Redelijke prijs, maar als het niet smaakt, is dat bedrag nog te veel.

22. Prijs is super! Helemaal niet duur! Eten is lekker! Natuurlijk veel kabaal, maar is toch normaal als je met veel mensen daar zit!

23. Eten was heerlijk en bediening super vriendelijk.

24. Dit restaurant is ontzettend achteruit gegaan!
    Verleden jaar regelmatig bezocht.
    Gisteren echter hier geweest; bijna 1,5 uur moeten wachten op 2 pasta's!
    Bediening heeft geen idee waar ze mee bezig zijn en loopt met elkaar te bekvechten (duidelijk zichtbaar voor klanten, zeer onprofessioneel!).
    Zogenaamde managers hebben het vooral druk met elkaar.
    Een ongeorganiseerd zooitje!

25. Eten opzich wel lekker maar heel erg rumoerig binnen. Ook vind ik het triest dat ze niet eens een beetje knoflooksaus mogen(!) verkopen voor op de pizza. Uiteindelijk na veel omslag toch gekregen maar moest wel i.p.v. 6,75 nu 9,75 betalen voor de pizza. Slecht. Salade ook erg droog.

1,1
  26. Meerdere keren ben ik hier gaan eten. De eerste keer was alles heerlijk, super vers en erg lekker. Bediening was ook top. Na een paar keer werd het steeds slechter en slechter, pasta sauzen erg waterig, gehaktballetjes bevroren. Sauzen smaakloos en pizza nutella verbrand aan de onderkant. Lijst is nog langer maar ik hou het erbij. Behalve dat als je in een vrijwel lege zaak bent je nog drinken wilt bestellen dit word genegeerd nee de borden worden afgeruimd en de rekening word gebracht terwijl de helft vh gezelschap nog aan het eten is. In het begin was de bediening top maar volgens insiders is er een geweldige nieuwe manager die de zaak om zeep aan het helpen is. Zonde. Meerdere keren een bericht gestuurd en nooit een reactie mogen ontvangen. Mij zie je er niet meer

27. sunny 117 punten

Heb een paar keer hier gegeten. Veel voor weinig. Kwalitatief wat minder.

28. We hebben lekker en gezellige gegeten mat de keep nderen en Klein kinderen. Lekker spontaan hoe het bij happy itali gaat.
    Zeker dat we Daar terug komen.

29. De wonderlijke avond begon nog voordat we binnen waren. Voor de ingang in de rij wachten, op zijn minst uitzonderlijk te noemen. Vervolgens een "gezellig" tafeltje aan de rand van een verhoging gekregen. Voordeel was dat we niet op een kruk aan een hoge tafel hoefden te zitten. Nadeel was dat we bijna precies konden zien en horen wat er aan het tafeltje naast ons op de "begane" grond gebeurde. Bijna zeg ik erbij, want het intieme gesprek naast ons werd bruut verstoord door het kabaal van losgeslagen kinderen en van de voor de gelegenheid van de bank gevallen tokkies. Nog nooit zo gestrest gegeten als bij Happy Italy... Maar ja, ik wilde het zelf een kans geven. Wat betreft eten, mixed feelings. De pizza, eerlijk toegegeven was oké. De salade van mijn vriendin was slecht; smakeloos, slechte dressing en saaie ingrediënten. Het personeel (volgens mij 90% studenten) was zeer keurig en viel positief uit de toon, chapeau jongens en meisjes! Qua look krijgt HI zeker een voldoende, maar dat kan de sfeer bij lange na niet redden; een dikke onvoldoende.

30. Daan Dekker

Eten is naar prijs, veel maar weinig smaakvol. Bediening is echter waardeloos. Als het druk is zal het wel functioneren maar als het iets rustiger is loopt iedereen elkaar in de weg en is niemand meer met gasten bezig. Kortom leuk alternatief voor de friture

31. No nonsense Italiaans restaurant. Leuke inrichting, wel wat massaal. Minder geschikt voor een romantische avond. Vriendelijke, vlotte bediening. Wij hadden een pastagerecht besteld, dit werd snel en heet geserveerd. Het was goed gevuld en smaakte overheerlijk. Ook het toetje, tiramisu en chocoladetaart waren lekker. We waren zeer aangenaam verrast gezien de slechte recensies op deze site. We gaan zeker nog een keer terug voor een pizza.

32. Happy is een fastfood restaurant italiaanse stijl en in vergelijking met andere fastfood restaurants doen ze dit redelijk goed. Ik kom hier graag op dinsdag om goedkoop te eten om vervolgens voor 5 euro naar de bios te gaan. Zo heb je een leuk avondje uit voor weinig.

Voor weinig geld heb je je buik vol en vaak houd je een deel over wat je mee kunt nemen voor de volgende avond. Het is er vaak druk maar wel gezellig om met een groepje vrienden te gaan, maar niet om een romantisch avondje uit. Daarvoor is het te dicht op elkaar gepakt en te rumoerig. De aankleding van het pand ziet er leuk uit en de bediening is over het algemeen redelijk vlot.

Er is wel 1 groot aandachts punt wat mij betreft.

De kwaliteit van het eten verschilt nogal. De ene keer is een pizza rijkelijk belegt maar de andere keer krijg je bv. een stuk minder champignons of ham er op. Of een pasta waar bijna geen kaas op zit terwijl je hem de vorige keer juist zo lekker vond met die kaas. Ook willen de gerechten nog wel eens aan de koude kant zijn. Als je dit dan aangeeft warmen ze het als nog voor je op maar in het geval van een pasta doen ze deze in de magnetron en doen ze hem tussendoor door elkaar heen husselen waardoor het gerecht er ineens een stuk minder aantrekkelijk er uit ziet waneer je hem weer terug krijgt. Overigens is het eten over het algemeen wel lekker alleen de ene keer wat minder lekker dan de andere keer. Heb nog nooit het gevoel gehad dat ik het de prijs niet waard vond.

Was het niet voor het verschil in kwaliteit van het eten was dit zeker een favoriet fastfood restaurant geweest. Desalniettemin kun je hier voor een kleine prijs je buik lekker rond eten.

33. Het is heel eenvoudig hier. Als je weinig eisen stelt aan kwaliteit en meer aan kwantiteit zit je hier goed. Wil je rustig eten, dan vergeet het maar. Overal is het luidruchtig. Schreeuwende en rennende kinderen (op een houten vloer) om je heen. Nee, ik geef liever €3 meer uit aan een pasta, die dan wél al dente is, dan aan deze kapot gekookte massa. De pizza's zijn van een ordinair groot formaat. Amerikaans zeg maar. Zoals de hele formule.

34. Jordy Beckers

Het is een matige vreetschuur. 2x geweest en 2x was het niks. De eerste keer was er een vat zout verwerkt in m'n pizza salami en de tweede keer was ik niet tevreden met m'n panini en kreeg ik m'n geld niet terug (terwijl ze adverteren met 'niet goed geld terug'). Mij zul je er niet meer zien.

35. Waardeloze bediening. 15 minuten wachten op opnemen bestelling. Eten werd snel gebracht. 25 minuten gewacht om dessert te bestellen maar de dames waren te druk met kletsen om in de gaten te hebben dat ik ze riep.

36. Kan ermee door om een snelle hap te eten maar voor een lekker avondje uit moet je hier niet zijn. Bediening overigens onvriendelijk, onze serveerster had er weinig zin in.
    Duurde ook even voordat we konden bestellen. Moest zelf iemand roepen terwijl het restaurant maar halfvol was. Pizza was oké. Prijs/kwaliteit in evenwicht.

37. Een jaar lang zie je als je langsrijd bij de bioscoop horde mensen voor de deur staan, alsof het gratis is daar... Het schept heel wat verwachting daar, dus eindelijk ga je dan je verjaardag vieren met je vriendin en je dochters. Na die dag gewerkt te hebben en echt stevige honger, staan je kids je na het werk vol smacht op je te wachten, we gaan naar happy italy. Wij ontzettend blij en vol verwachtingen, want er staan rijen vol voor de deur. Na een dik half uur waren we eindelijk binnen en mochten we gaan zitten. Het duurde even voordat er drank werd aangeboden, dat kan gebeuren in een overvolle tent. We hadden 2 pizza salami en 2 pasta carbonara's besteld. Eindelijk konden we bestellen, de gerechten werden snel klaar gemaakt, dat was echt een meevaller. Echter de eerste hap zowel bij de pizza als bij de pasta, niet te eten. Onze hond zou nog raar opkijken! Uit beleefdheid nog een paar hapjes genomen, misschien aan de smaak wennen, maar de salami smaakte echt naar goedkoop zwijnenvlees en de pasta was alles behalve romig van smaak. De kleur van de pasta was zo onsmakelijk en er kwam een zeer onaangename geur vanaf. Onze honger was opslag voorbij helaas, we hebben het kenbaar gemaakt en men vroeg netjes of we een ander gerecht wilden hebben. We hebben geen gebruik hiervan gemaakt omdat onze smaakpupillen reeds ontzet waren en wilden eigenlijk direct gaan. Wat zo een gezellige avond had kunnen zijn is door zo iets flauws in het niets gevallen.

Het concept is prachtig, de uitstraling geweldig, personeel loopt er bij als een kip zonder kop helaas. Maar het eten is echt niet aan te raden tenzij je met je hond wilt langsgaan. Kids aten het zelfs niet en dat wil wat zeggen. Als troost zijn we maar elders een lekkere hot muffin gaan eten. Advies!!! Beste mensen als je bij de schapen wilt horen die ook een uur voor de deur willen wachten voor zo'n slecht bereid eten vooral naar happy shitaly gaan! Gr. Maurice

38. Italiaanse liefhebber

Kwaliteit redelijk/goed. Veel te grote porties, waarvan de helft weer weggaat. Het is gewoon een McDonald's restaurant, maar dan met Italiaans eten. Schandalig hoe je behandeld wordt als je met een grote groep mensen binnenkomt en ook nog van te voren besteld hebt, dat er dan niet een tafel aanwezig is voor zo'n groep. Geen aanrader dus. Ik ben veel beter gewend.

39. Grote drukte, en ondanks dat werden we snel geholpen...
    Prima en vrolijk personeel, en een mooie zaak! En heerlijk gegeten!

40. Vanmiddag gaan eten voor de eerste keer, ondanks de vaak enigzins negatieve reacties hier en elders. Ik moet zeggen dat het voor 200% is meegevallen.

Het eten was lekker, de porties zijn gigantisch, en de bediening was zeer vriendelijk en attent. Zo gaf de dame in kwestie op een gegeven moment zelf aan dat er iets mistte en dat ze dit ging regelen. Dit was overigens binnen de minuut geregeld.

Al met al een zeer positieve ervaring en zeer zeker voor herhaling vatbaar.

41. Henk van der zee

Leuk en goed gegeten voor een redelijke prijs. Alleen jammer van de frites, deze waren niet gaar

42. Steeds heerlijk eten, maar de bediening word steeds slechter. De vaste medewerkers zijn steeds vriendelijk, maar je hebt er een paar nieuwe bij die na drie keer vragen voor een cola nog steeds doen of ze je niet zien... Ook het rokend personeel op de trappen buiten: sorry, maar ik stoor me hier aan. We zijn dan ook op tijd weer vertrokken.

Heel jammer..

43. daantje

Jammer, ik mag geen gluten; er stond aangegeven "heb je een allergie meld het ons" dus ik vraag om een glutevrije pasta. Krijg ik als antwoord: we hebben alleen glutenvrije pizza's maar dat moet je een dag van tevoren aan geven... Dus daar zat ik dan.. kunnen ze beter erbij zetten "meld het een dag van te voren aan ons".

44. Ik val maar met de deur in huis... prijzen zijn top, eten wel aardig, porties erg groot, bediening zeer matig en totaal niet attent. En dat laatste punt kwam tijdens ons bezoek keer op keer weer naar voren. Als gast wil je toch een beetje het gevoel hebben dat ze het beste met je voor hebben en je goed verzorgd wordt. Dit is echter niet zo best geslaagd.

Er loopt/hangt ontzettend veel personeel rond, maar effectief is het allemaal niet. Soms staan ze met zijn drieën bij een naburige tafel en lukt het maar niet om de aandacht te trekken om een drankje te bestellen. En als er dan eens iemand bij je tafel komt, kan het zijn dat het een glazenophaler is, die je niet verder kan helpen met bestellen en ook niemand anders roept. Weer wachten dus. Er loopt trouwens ook een soort opzichters (rode shirtjes) rond, maar hun eerste zin is steevast 'ik kijk zo', waarna ze vrolijk eerst nieuwe gasten gaan ophalen of ergens een bestelling opnemen. Ik weet dat dit nogal zeurderig/pedant klinkt maar even wachten vinden we echt geen punt, maar dit was allemaal erg raar.

De eerste, vermoedelijk nieuwe, serveerster had geen kennis van de menukaart. Ze kon niets over de gerechten vertellen en we moesten de namen van de gerechten aanwijzen, want het zei haar allemaal niks. Tot overmaat van ramp kon ze het mobiele bestelapparaat ook niet goed bedienen, dus heeft ze een paar dingen maar onthouden. En of ze Fristi hadden moest ze op het apparaatje opzoeken....nogal knullig! Het leek wel of ze zonder enige instructie op haar eerste dag aan het werk was gezet. Al met al duurde het bestellen ondanks de mooie techniek dan ook langer dan nodig. De serveersters lijken trouwens geen vaste tafels te hebben en wisselden steeds.

Het eten werd in twee 'runs' vlak na elkaar op tafel gezet zonder veel woorden. Maar de laatste pizza kwam maar niet. Toen het eindelijk gelukt was het probleem aan iemand duidelijk te maken, werd er wel razendsnel een pizza gemaakt en was de fout prima hersteld.

Het eten zelf is redelijk. De porties zijn gigantisch. Er zijn geen kinderporties. Een normale (grote!) pizza is voor kinderen dan ook al gauw teveel. De voorgerechten (antipasti) worden op grote borden geserveerd. De buffelmozzaralla en gerookte zalm waren voor vier volvassenen voldoende en erg lekker.

Bij de hoofdgerechten viel de pizza San Daniele e formaggio op omdat er lekker veel rucola, ham en parmezaanse op zat. Helaas was hij ook heel erg droog, omdat er geen tomatensaus op zat: alleen gebakken mozarrelakaas. Daar helpt ook geen olijflolie meer bij. De korst was ook erg hard. De rauwe San Daniele ham trouwens was wel erg lekker. De pizza prosciutto, die met een Italiaanse gekookte ham belegd was, was beter geslaagd evenals de pizza margherita. De pasta's met gehaktballetjes en met zalm waren ook wel aardig.

De locatie is apart, groots opgezet met heel veel zitplaatsen en veel rumoer. Voor ons geen probleem, maar je moet hier niet voor je rust komen. Voor de kinderen is er een leuke speelhoek. Het aantal toiletten leek wel erg klein (twee) voor zo'n groot restaurant.

Samenvattend, was ons eerste bezoek een beetje een tegenvaller. Tenzij het bedienend personeel beter getraind wordt om als goede gastheren/gastvrouwen op te treden en zich vriendelijk en attent opstellen naar de gasten, weet ik niet of dit voor herhaling vatbaar is. Ik denk dat een kleinschaliger Italiaans restaurant met kundige bediening, iets is waarvoor ik graag wat meer betaal. Jammer, jammer, jammer!

45. Esmee 5 punten

De pizza werd heel snel koud, en we hadden lang moeten wachten voordat we aan tafel konden. Terwijl er gewoon tafels vrij waren.

46. De pizza's waren lekker voor een realistische prijs. Maar gelukkig kwam ik alleen afhalen. Wat een verschrikkelijke tent. Er stond zelfs een rij tot buiten. Dat men hier voor de gezelligheid komt eten... ongelofelijk. Wat een drukte en chaos. De dame die de bestelling opnam was erg onvriendelijk en zouden ze direct moeten ontslaan. En als klap op de vuurpijl kreeg ik - buiten de pizza's - ipv twee salades en twee tiramisu, drie porties pasta mee... goed bezig jongens.

47. Zo sfeervol mooi ingericht. Heel lekker eten in een meer dan voldoende portie. De prijs is nog het beste van alles... Ik was er wel rond de middag dus het was er helemaal niet druk. Dus kan niet veel vertellen over sfeer. De bediening was gewoon goed!

Zeker een aanrader!

48. Kimberly

Personeel mag wel wat vriendelijker.

49. Corina 1415 punten

Gisteren met zijn tweeën bij Happy Italy gaan eten. Het was rond zessen en de rij stond tot buiten. Echter liep het geheel snel door en stonden we binnen 10-15 minuten in het restaurant. Dit was de tweede keer dat we gingen eten bij Happy Italy en het was weer volle bak. Gezien we nog naar een verjaardag moesten en snel wat moesten eten zijn we naar deze Fast Food Italian gegaan.

We werden naar onze plaatsen gewezen waar er binnen 1 minuut een serveerster aan onze tafel stond om te vragen wat we wilden drinken. De menukaart bevat voldoende keuze in pizza's/pasta's en antipasti. Voor ieder wat wils. Het is ook in een oogopslag te zien, gezien de menukaart stijlvol op 1 vel is geprint. Ook wordt er aangegeven dat er rekening wordt gehouden met allergieën.

Onze keuze was gevallen op een pasta roomsaus met zalm en een pasta roomsaus met kip en champignons. We gaven onze bestelling door en binnen 5 minuten stond het eten op tafel. Het geheel was geserveerd in mooie diepe pastakommen. Echter was de presentatie niet heel bijzonder; het was gewoon in de bowl gegooid. Qua verhouding was er bij beide gerechten teveel pasta in de kom, echter doet dit niet af aan de smaak. Die is prima! Gewoon een lekkere roomsaus met lekkere pasta. En de porties zijn enorm! Daarom is er ook altijd de mogelijkheid om het overgebleven eten mee naar huis te nemen. De prijs is goed: je krijgt veel smakelijk eten voor weinig geld.

Het is geen ambiance waar je rustig gaat tafelen, de rust is namelijk ver te zoeken. Je zit in feite in een gigantische zaal met nog zo'n 500 man... Het is er wel gezellig ingericht met veel oog voor detail. Ze hebben geprobeerd de ruimte voor het oog kleiner te maken met schotjes e.d. op meerdere plaatsen. Het werken met verschillend meubilair geeft je een gevoel van thuis.

Je glas heeft geen tijd om lang droog te staan, dan is er al iemand aanwezig om je glas weer te vullen. Ook vraagt het personeel of alles naar wens is.

Al met al; een smakelijke fastfood Italian. Zeker een aanrader voor de snelle, zeer smakelijke hap als je geen zin hebt in kleffe fastfood hap elders.

50. Bijzondere ervaring om in dit restaurant te zijn. Sfeer is onpersoonlijk, alles is haastig, veel lawaai, onrust. Bediening wil wel maar past grotendeels niet binnen de massaliteit van de formule. Fast Italian is relatief. Slow is passender ;)

De pizza's waren prima. Iets aan de slappe kant maar wel smaakvol

51. Pizza bodem te dun.. waardoor de korst hard was. Binnenin leek alsof deeg niet gaar was. Te dun belegd.. We zaten in het gangpad waardoor je zicht had op afvalzakken in de keuken.. de slordige kratten frisdrank.. personeel jong. Sommige gedragen zich heel kinderlijk en hangen aan elkaar. Voor mij nooit weer.

52. Hoi, we hebben heerlijk gegeten vanmiddag bij jullie. De portie van mij was zo groot dat we van de rest die we mee kregen vanavond met smaak opgegeten hebben. Ook hadden we torta limone flambe mee naar huis genomen en er heerlijk van genoten.
    Een vraag: de bakjes zijn zo mooi dat ik ze wil hergebruiken, zijn ze magnetron bestendig? We komen zeker nog terug.

Groetjes,
    Henny

53. Birgitte Mentink

Met ons gezin hier wezen eten. We moesten eerst ongeveer 20 minuten in de rij staan; wachten op een tafeltje. Maar dat was het zeker waard! We hadden al de megapizza's voorbij zien komen, dus bestelden we met de groep een pizza minder. Dat delen bleek een heel goede oplossing. Geen left-overs. De pizza's waren heerlijk en mijn zoon vond zijn pasta ook heel lekker. De chocoladetaart en het pannetje/potje creme waren heerlijke toetjes. Zeker voor herhaling vatbaar!

54. We zijn hier met 10 personen gaan eten en we hebben heerlijk gegeten! De bediening was uitermate vriendelijk en de pasta's en pizza's die geserveerd werden vielen goed in de smaak! De porties zijn erg groot maar niets wordt weggegooid: we kregen het resterende netjes in een afgesloten bakje of pizzadoos.

Enig minpuntje was misschien dat het een nogal open restaurant was met veel omgevingsgeluid en dat je de gehele bon alleen maar kunt pinnen, maar dit mocht de pret niet drukken.

De prijzen voor de pasta's (gemiddeld €7,75) en pizza's (€6,50) vielen ook erg mee.

Ik zal er zeker nog eens komen eten!

55. Het ging enorm snel, we mochten meteen een uitkiezen, we hadden onze drankjes nauwelijks besteld en ze stonden voor onze neus. De pizza was enorm, ik kreeg deze ook niet op. De zeer vriendelijke bediening vroeg of ze het moesten inpakken. Dit was super service, wij gaan hier zeker terug.