Grand Café Jules in Kerkrade

1394661967 79
1402203243 65
1583193871 73
1620900252 71

1. Vandaag spontaan bij Jules langsgegaan met zes personen en ondanks de drukte werd er een tafel voor ons samengesteld, bediening was snel en goed, sfeer gezellig en grote porties.

2. Marion Debets

Samen met mijn moeder en zussen bezoek ik vrijwel elke week ‘ Jules’. Tot drie maanden terug altijd tevreden geweest. Tot mijn spijt zie ik achteruitgang , in de proporties en kwaliteit van het eten. Cappuchino is nog maar een half kopje schuim. Gisteren 26-02, een maaltijdsallade gegeten, zonder dressing geserveerd en waar je de stukjes ossehaas moest zoeken. Jammer

3. Klant vriendelijk en de snietsel op weense wijzen is echt aan te bevelen!

4. Ankie Winkens

Toen we kwamen was er ivm het mooie weer buiten geen tafel meer vrij. Vandaar binnen gaan zitten. Maar ze kwamen ons al snel een seintje geven dat er buiten plaats kwam. Dat hebben we dan ook gedaan. Het eten was top en de bediening heel vriendelijk. Dus een aanrader.

5. L.Verheesen

Al vaker gegeten bij jullie en altijd tevreden, ook nu weer. De bediening is vriendelijk en de gerechten zijn lekker. Een goede prijs/kwaliteit verhouding.

6. A. Heckmans

Zeer slechte ervaring gehad bij Jules op 14 dec.2018. Kwam er ernstig ten val, 20 minuten op de grond en niet in staat op te staan, rugwervel breuk en verder letsel... 4 dagen na de val een update gegeven aan mw de eigenaar, die nergens van wist.. Personeel had niet gecommuniceerd.
    Telefonisch deed mw allerlei beloften en verzocht om een gesprek "om er samen uit te komen". Ik verzocht om een tegemoetkoming in de toen reeds gemaakte medische kosten. Gesprek vond 11.02. 2019 plaats, waarbij ik een gigantisch gevoel van vernedering kreeg te verwerken. Tot heden is nog geen enkele belofte nagekomen. Mw gaat alleen voor het geld en kent geen menselijkheid!
    Ik zal er nooit meer heen gaan en iedereen afraden erheen te gaan.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  7. V.Slangen

Vanmiddag bij Jules gegeten maar viel helaas tegen.
    Normaal prima ervaring bij Jules maar, zoals boven aangegeven vanmiddag viel tegen.
    Pasteitjes waren zeer minimaal gevuld en toch normale prijs!
    Ook bediening was niet al te vriendelijk en behulpzaam.
    Klacht bij medewerkster gemeld!
    Jammer deze niet beste ervaring.

Update:
    2 Weken geleden klacht toegestuurd met betrekking eten en bediening.
    Niks meer gehoord?
    Was altijd zeer te spreken over restaurant maar nu, gelet op ervaring en geen respons, voorlopig geen Jules.

8. Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten met vrienden. Prijs/kwaliteit is uitstekend en het personeel was heel vriendelijk en kordaat. We komen zeker nog een keer terug.

9. Vandaag restaurant Jules bezocht in Kerkrade! Nadat we besteld hadden kregen we de drankjes vrij snel gereserveerd! De tafel werd niet schoongemaakt! We bestelden meteen het eten, echter na 50 minuten hadden wij nog steeds geen eten. We hadden asperges besteld, een gemakkelijk gerecht! Bij navraag kreeg ik als antwoord dat er problemen waren met het nieuwe kassasysteem. Dit mag geen probleem zijn voor de klant, dan schrijven jullie het toch op! We zijn maar opgestapt en thuis lekker asperges gemaakt. Voor ons geen Jules!

10. Goed restaurant. Eten en drinken is goed verzorgd. Jammer dat de bedrijfsleider alleen de verwarming buiten aan had waar hij zelf zat en de rest uit was. Verder was er tussen 00.00 uur en 02.00 uur weinig personeel.

11. Th. van Huet

Geweldig feest gehad met onze 50 jarige bruiloft. Heel goed geregeld. Mooi sfeer.

12. Inge Loneus

Ik kom hier al jaren als ik in Kerkrade ben. Gisteren na winkelen om 16.00 naar binnen gegaan. Naast mij de tafels kregen eten geserveerd. Klanten op het terras die er later waren dan ik, werden bediend en kregen hun drankje. Eindelijk werd ik ook gevraagd. Kan gebeuren bij drukte. Ik bestelde een chardonnay. Dit duurde ook weer zeker een kwartiertje. Toen stapte knulletje op mijn tafeltje af en vroeger of ik die tafel had gereserveerd. Nee dus. Er stond ook geen kaartje op. Ja sorry mevrouw deze tafel is vanaf 17.00 uur gereserveerd. Zit je dus een uur daar voor niks. Eters naast mij vonden het ook ver beneden pijl.
    Och ja weer geld gespaard en thuis ook heel lekker gekookt!

13. Jacqueline Berendsen

Het eten is heerlijk ,wij komen hier geregeld ,waren er ook met de kerstmis, goede kwaliteit en normale prijs.

14. Barbara Eleveld

Het eten was lekker, de mannen hadden biefstuk, dat mocht wel iets groter zijn. Verder dik tevreden.

15. Heerlijk eten en snelle service!

16. Sandra, Nina, Tahnee, Talitha, Twan, Angelique en nog meerdere

Vandaag geprobeerd met een groepje te komen. Helaas werden de tafels buiten niet voor ons schoongemaakt, op het terras kreeg je geen mogelijkheid om met zijn allen bij elkaar te gaan zitten. De tafels aan elkaar zetten doen ze niet. Zeer onvriendelijk en onkundig personeel aanwezig.
    Uiteindelijk bij een concurrent gaan zitten, waar wij wél vriendelijk werden geholpen en wél de mogelijkheid hadden om bij elkaar te gaan zitten. Heerlijk gegeten en gedronken aldaar.

17. Voor de derde keer gedineerd bij Jules, steeds naar volle tevredenheid; lekker eten, goede sfeer en vriendelijk personeel.

18. Vandaag naar kerkrade gehobbeld om hier toch ook een keer een hapje te komen eten. Maar dat was zonde van de tijd, eerst heel lang gewacht tot dat we eindelijk iets te drinken kregen, direct voor een lunchkaart gevraagd maar eten opnemen, ho maar! Na lang ergeren hebben we naar de rekening gevraagd maar die bleef ook uit, we hebben het geld maar op tafel gelegd en zijn weg gelopen, wat een waardeloze service! Hier zie je ons nooit meer terug!

19. Om met het enige positieve te beginnen, het eten was lekker. Daar stopte het dan ook meteen mee. Door de bediening word je genegeerd en je voelt je al snel een klant teveel. Niemand komt vragen of het smaakt, of je nog wat te drinken wilt.
    Na het hoofdgerecht zelf maar de bediening aangeklampt omdat we nog een ijsje en wat drinken wilden. Je krijgt dan een blik en een zucht van, wat ben jij lastig. Het drinken werd met een knal op tafel gezet, zo van het is dat het moet. Ijsje half uur op zitten wachten, was niet eens opgeschreven. Geen verontschuldigingen, je wordt gewoon als lastige klant de tent uit gekeken.
    Heel duidelijk dat ze geen geld willen verdienen hier. Het geld wat je moet neertellen absoluut niet waard! Hier gaan wij niet meer terug.

20. Betalen voor extra's terwijl het bij het menu zat! Pizza...duidelijk geen pizzabakker! Carpaccio niet vers!!

21. h. schunck

Aan het eten en drinken zijn we niet toe gekomen! Een kwartier zitten wachten op de bediening maar er kwam niemand. De recensies over de bediening kloppen...

22. Ontzettend leuk cafe! Vooral kijkend naar de rest van Kerkrade. Echter kan de bediening zich wel verbeteren. Dat het druk is, is begrijpelijk. Maar mensen negeren om vervolgens wel andere nieuwe tafeltjes te helpen? Dat keur ik in mijn ogen niet goed. Er is ontzettend leuke bediening. Maar de vriendelijkheid bij sommige mag wel omhoog. Al met al, wel een fijn cafe/restaurant.

23. Wat een drama. Het pand ziet er modern uit, echter is dat ook alles. Geen oog voor de klant, bediening krijg je met moeite aan je tafel om iets te bestellen. Bovendien komt personeel onervaren en geërgerd en gestrest over. Allemaal nog hele jonge meiden, niks mis mee maar leid je personeel dan op.
    Eten was ook dramatisch. Had de pasta van de chef gekozen met stukjes varkenshaas erin. Ik had hoge verwachtingen, helaas was het tagliatella overgoten met maggi. In de sla zat zelfs nog het zand. Elke kok weet dat er in lollo biondo en lollo rosso sla veel zand zit, echter was deze sla gewoon niet gewassen, de stukjes varkenshaas waren ook ver te zoeken.
    Heel jammer, want het kan een leuke zaak worden met de juiste mensen aan het roer. Hier kan je echter beter wat drinken dan eten.

24. Eerste indruk leuke tent, maar helaas heeft geen enkel personeelslid de sociale vaardigheden om de gasten te begroeten. Eten was verder prima. Bij het verlaten van de zaak was het ook teveel moeite de gasten even te begroeten, zelfs als je ze aankeek kon het er niet vanaf! Erg jammer!

25. Ga hier niet eten! Houd er rekening mee dat je zeker een kwartier moet wachten voordat ook maar iemand komt vragen of je wat wil drinken. Personeel heeft totaal geen aandachtvoor de klant. We bestellen een entrecote, maar krijgen een varkenshaas met verbrande spekjes en uitjes. Ze brengen twee glazen wijn extra in rekening die je niet gedronken hebt, geen excuses, tenslotte ook nog van een smerig tafeltje moeten eten. Wat een droevenis.

26. Yvonne

Zeer slechte bediening. Geen enkele aandacht voor gasten, vragen of besteld mag worden terwijl personeel meerdere keren de tafel voorbij is gelopen. We hadden er voor gekozen om eerst stokbrood kruidenboter te bestellen en pas daarna hoofdgerecht. Geen enkele aandacht, al half uur lege glazen, maar bestellen kon alleen door zelf aktief personeel te benaderen. Terecht zijn er diverse mensen opgestapt die avond.

Helaas hadden wij besloten toch hoofdgerecht te bestellen.
    Voor mij asperges klassiek. Kosten 17,50 erg duur in verhouding met de rest van de kaart. Maar ik als aspergeliefhebber kon het niet weerstaan. Asperges waren slecht geschild, slecht bereid, alleen bij de kopjes was het boterzacht, de rest bevatte tot net onder de asperges harde stukken, nootmuskaat die er over heen gestrooid was, wat een gigantische afbreuk aan de smaak was. Saus moest je zoeken op het bord. Het enige lekkere was dat de ham schijnbaar even gegrild was of iets soortgelijks.

Tussentijds komt men niet informeren of alles naar wens is, achteraf geen "heeft het gesmaakt?". Toen ik zelf zei, dat het niet goed was, werd deze boodschap ook volledig genegeerd.

Zo'n slechte ervaring verdient zelfs geen herkansing.

27. Lekker gegeten, heel fijne sfeer en aardige bediening. Top restaurant.

28. Vandaag, een lekker broodje tonijn en parma wezen eten. Het smaakte goed. Niks op aan te merken. We komen zeker terug.

29. Arno Rumpen

Als gast bij een partij bij deze Grand Cafe geweest.

Zeer soepel en attend personeel, duidelijk aanwezig in de positieve zin.

Drank en buffet echt goed, dus een aanrader.

Persoonlijk kom ik met enige regelmaat en steeds weer goed.

30. Mischien is het handig om tijdens de sollicitatie de sollicitant naar zijn klantvriendelijkheid te vragen. Mijn moeder vroeg gisteren een glas water bij de koffie. Dit kon niet aldus de nieuwe kelner, ze moest maar een flesje Spa blauw bestellen. Ook een kussen voor de harde stoel dat kon niet. Terwijl mijn moeder daar al vele jaren een vaste klant is. Zeer onbeschoft dit allemaal.

31. Eten is er goed. Naar mijn ervaring wordt er op personeel bezuinigt. Je moet te vaak lang wachten zowel voor het eten als het drinken. Jammer is ten koste van de zaak.

32. guus fanchamps

Nieuwjaarsdag samen met vrienden een afspraak gemaakt om bij jules een borreltje te drinken. Maaaaar helaas geen rekening gehouden met de aanwezigheid van een dj. On ge lo fe lijk wat een hels kabaal. Om gewoon pijn aan je oren van te krijgen. Totaal misplaats hoe hard de muziek stond. Niet vol te houden dus wegwezen en nooit meer nieuwjaarsborrelen bij yules!!

33. Stevens

Zeer recentelijk hier gegeten met een aantal mensen, het kwam op mij over als een soort veredelde snackbar. Redelijk gegeten voor een faire prijs, maar ook niet meer dan dat. Mijn 'pannetje van de chef' was het geld wel waard, de saté van een van mijn tafelgenoten heb ik ook geproefd en was verreweg de slechtste saté die ik in tijden heb mogen/moeten proeven. Het vlees van de saté was vrij smakeloos, de saus had een hint van afwasmiddel in zich. Snel weggespoeld met een drankje. De bediening was redelijk, evenals - nogmaals- de prijs/kwaliteit (de saté buiten beschouwing latend).

34. Leuk (terras-)restaurant met lekker eten! Leuke sfeer zowel binnen als buiten!

We hebben er al enkele keren heerlijk gegeten!

35. Jolanda 136 punten

Hier gaan we wel 's 'n terasje pakken.

Vriendelijk personeel, lekker eten.

Alleen 1 min-puntje, 't duurt soms lang voor de bediening naar je toekomt.

36. Leuk, trendy en gezellig. Had een 'ongelukje' met het zoutmolentje (gehele inhoud kwam in mn bord terecht..:s), maar kreeg binnen 10 minuten een nieuw gerecht!

37. Heerlijk gegeten afgelopen zaterdagavond. Was wel erg druk maar gezellige sfeer. Er werd aangegeven dat de tijd tussen voor- en hoofgerecht wel even kon duren ivm. de drukte, maar dat viel best mee. Eten heerlijk, prijs/kwaliteit ook prima. Salades als groot en klein te bestellen, ik had een kleine met brie en spekjes, heerlijk en eigenlijk te groot voor een voorgerecht, de gebakken zalm was ook heerlijk met een warme bearnaise saus, biefstuk ook prima. Veel succes met deze gezellige zaak.

38. Dit is echt een aanwinst voor Kerkrade. De bediening is leuk, al is het een minpuntje dat je soms lang moet wachten.

De kleine kaart en ook de dinerkaart is de moeite waard. Wat ik fijn vind, is dat je hier een kleine of een grote salade kunt bestellen. Het is alleen jammer, dat de overheerlijke salade scampi's nu alleen nog maar als grote salade te bestellen is. Als lunch is dat vaak net iets te veel van het goede. Heel jammer! Voor de rest is dit echt een aanrader!

39. Gezellig, leuke bediening en lekker eten! Het leukste cafe op de markt in Kerkrade!

40. Bij Grandcafé Jules is een mooie "kleine kaart"met verzorgde en lekkere gerechten te vinden.

Alle voorgerechten zoals soepen en salades zijn in grote en kleine porties bestelbaar. De goulashsoep is zeer goed en rijk gevuld. Ook de Pizza Jules is een aanrader.

De prijzen zijn acceptabel en de kwaliteit is goed.

Al met al een plaats om eens langs te gaan.

41. In Grand Cafe Jules is het gezellig toeven. De salades samen met een glaasje wijn zijn uitermate aan te bevelen. Ze zijn in klein en groot te bestellen. Ook de dinerkaart is uitermate leuk voor een Grand Cafe. Ons bevalt de gebakken zeeduivel zeer goed. Ook het terras is een aanrader, en/of van te voren even aan de bar een pintje pakken is ook niet gek. De bediening is correct, zakelijk en verder geen poespas.