• Invalide parkeerplaats

1520061899 65
1619256485 66
1703190366 64
1710820719 64

1. Ja, het was druk, dus wachttijden tussen de gangen nogal lang. Dat is nog niet zo erg als je leuke muziek op de achtergrond hoort, maar we hebben twee uur lang naar een vervelende “drumbeat” moeten luisteren, volgens de bediening was het gewoon lounge-muziek. (?) Nog erger was het feit dat we vlakbij het “afgezonderde” rookgedeelte zaten. Pardon? Róókgedeelte? Dat is al verboden vanaf september 2019! Om de paar minuten de schuifdeur open en de nicotinelucht kwam je te gemoed. Niet zo gek dus dat onze kleren na afloop écht naar die smerige rook roken. Bah!

2. Verschrikkelijke arrogante zogenaamde manager.
    Geen Italiaans maar eerder een Turks/Egyptisch/Marokkaans/Tunesisch gedrocht.

Als je pretendeert een Italiaans restaurant te zijn en een waterpijp op je terras aanbiedt, ben je goed de weg kwijt! De zoete geur van de rook bederft alles.
    En als je de manager aanspreekt en deze je zegt dat we in de 21 ste eeuw leven… wat een arrogantie.
    De klant beschuldigingen van discriminatie is wel de allerslechtste troefkaart van zwakte.

De wijn na twee keer vragen nog steeds te warm.
    Kreeft met kruidenboter.
    De aardappels verzopen in t vet.
    Fantasieloze keuken. Gedateerd en de naam van Italië niet waard.

€150 Betaald voor een intrieste ervaring.
    Geschoffeerd naar huis gegaan!

Bah.

3. Vorige week heerlijk gegeten in de wintertuin van Da Angelo. De wedstrijd Italie - Turkije kunnen kijken waardoor ik gezellig wat langer heb kunnen genieten samen met mijn vriend.
    Service was top eten was top!
    Wij komen hier zeker nog een keer terug

4. Paul 15 punten

Twee weken van tevoren gereserveerd voor gezelschap van vier personen. Vonden ons zelf terug onder de grote Flatscreen tegen de zijmuur van de "Wintertuin".
    Om negen uur ging tot onze stomme verbazing die flatscreen aan om te kijken naar de openingswedstrijd van Turkije. Veel bier, wijn en spumante, veel volk en groot scherm, zeer bedreigend. Personeel aangesproken op verbod van grote schermen, grote baas: "de gasten willen voetballen kijken meneer". Dat wij ook gasten waren, kwam kennelijk niet bij hem op. Oh ja, hij bood nog een drankje van het huis aan.....

5,9
  5. Als je engelen geduld hebt, en een volle maag… absolute aanrader.
    Wachten al anderhalf uur op een VOORGERECHT!

6. Linda 11 punten

Al vaker hier gaan eten en dat was altijd keurig verzorgd. Dit weekend echter waren wij zeer teleurgesteld… we kamen binnen in een leeg onverzorgd restaurant. Ronduit slecht was het eten. (Droge tournedos)… oude friet en groente. Een kok die ieder kwartier naar buiten liep om te roken.
    Kinderen van de eigenaar die schreeuwend rondrenden. Wij vragen ons af hoe het zo slecht is gekomen hier. Wij hebben in een half uurtje gegeten en hebben hier 100€ voor betaald.
    Jammer!

7. Geduld op de proef
    Da Angelo slechter dan Roda?

Een avondje Jumbomenu bij Da Angelo. Een toprestaurant waar je gemakkelijk uit je dak kunt gaan, immers, mooi gelegen bovenop het stadion van de plaatselijke voetbalclub. Mooi uitzicht, als je tenminste de naargeestigheid van een modern industrieterrein kunt overzien. Een heerlijke avond, mooie zonsondergang. Prima entourage om een menubon te verzilveren.

Da Angelo is in eerste blik een restaurant waar sfeer meer gelegen is in de ambiance van het hedendaagse zakendoen dan in de knusheid die de Italiaanse keuken zo gretig uitstraalt. Meer Ferrari (prominent op de muur gekalkt!) dan Casa di Mama. Maar, voordeel van de twijfel. We gaan verwachtingsvol zitten. Na enige tijd vraagt een jongeheer wat we willen drinken. Hij brengt de gewenste fles bubbelwater en dan... Niets!
    Na tien minuten wachten pakken we zelf de menukaart en maken een keuze. Na weer te lang wachten, vragen we de serveerster of we kunnen bestellen. Gehaast noteert ze onze keuze.

De soep komt redelijk snel ter tafel, maar het onbehouwen excuus van de jonge ober had niet gehoeven. Als je het niet meent, dan zeg beter niets. Korzelig zet hij een bakje brood op tafel en snelt door een schuifdeur naar de belendende rokersruimte om de gasten aldaar op hun wenken te bedienen. De soep smaakt goed. Tevreden leunen we achterover en kijken naarbuiten waar de zon zich westwaarts spoedt.

Aan een ander tafeltje heeft een drietal gasten het eerste glas wijn al lang en breed leeg voordat het obligate broodschaaltje eindelijk arriveert. Enig geschuif op stoelen en merkbaar geïrriteerd mompelen de gasten hun ongenoegen over de nog lege tafel. Ondertussen wint het lichtspectakel van de reclame het van de koperen ploert, maar het hoofdgerecht laat nog even op zich wachten. In de keuken gebeurt vanalles, borden rollen op tafel, uit pannen en bakken vallen allerhande zaken op borden, doekjes vegen randjes schoon en het bedienende tweetal zucht en steunt en rent voortdurend als een kip zonder kop in het rond. Maar niet in onze richting of in dat van het tafeltje van de hongerige buren. De schuifdeur naar de rokersruimte gaat weer open, de jonge ober komt tot rust. De rokers hebben zijn volledige aandacht.

Te langen leste ziet mijn disgenote diepe borden opgemaakt worden, gehaast worden de inrediënten samengevoegd tot iets dat een Italiaans culinair hoogstandje moet voorstellen. Kale tomatensaus, te harde pasta (‘zal wel à dente wezen!?’) en een minuscuul raspje kaas. Het blijkt ons lang verbeide hoofdgerecht te zijn. Verder nimmer de vraag of we nog iets willen drinken, immer snel door naar de schuifdeur.
    Was het voorgerecht beslist smakelijk, het hoofdgerecht mag dit predikaat allerminst dragen. Een bakje magnetron van gisteren of een droog pastaatje kant-en-klaar met kokend water erop kunnen zich er met gemak mee meten.

Dan het toetje. Eerst uitbuiken natuurlijk, zo lijkt de gewoonte in Italia a la Angelo. Het drietal naast ons wacht nog op hun eerste gerecht. ‘Nooit meer!’, zo hoor ik een van hen zeggen. En terwijl de pasta onze maag passeert, kijken we in het rond. Een nieuw stel gasten speelt ietwat verveeld met hun telefoon. Ook zij worden klaarblijkelijk getest op hun gevoel voor tijd. Als het wachten de irritatie genoeg heeft opgestuwd, vraagt mijn tafelgenote of we het toetje kunnen krijgen. ‘Ja mevrouw, maar ook andere gasten moeten nog een toetje krijgen.’ En dan gaat het plotseling snel. De tafel naast ons wordt de mond gesnoerd met hun hoofdgerecht en wij krijgen - evenals bij een andere tafel - ons kunstig gecomponeerde toetje. ‘Geniet ervan!’, zo luidt de ietwat vilein klinkende stem van de ober. De lust tot genieten is aardig getemperd, wij werken het - op zich best goed gemaakte nagerecht - snel naarbinnen en vragen om de rekening.

Die krijgen we niet! We zien de jonge ober op z’n gemak met de schuifdeur spelen, hij serveert aldaar koffie en gaat op z’n elfendertigste gezellig keuvelen. Als hij terugkeert, maar nog steeds geen aanstalten maakt onze tegenprestatie te verzilveren, gaan we zelf naar de kassa. We vragen de rekening en krijgen een bedrag voorgeschoteld dat ongeveer twee keer zo hoog is als de som die we dienen te betalen. Het serveerstertje grist de verkeerde rekening uit onze handen, nagelt onhandig over het scherm, herstelt het bedrag en geeft de nieuwe rekening zonder een woord te verspillen. We betalen en bewaren de welverdiende fooi voor later...

Via een recensie waarin we melden dat we zeer hebben genoten van het avontuur. We kunnen weer vertellen! Maar volgende keer kiezen we toch maar weer voor een knus restaurant waar het personeel het prettig vindt om hun gasten een plezierige en smakelijke avond te bezorgen. Da Angelo lijkt in hevige concurrentie verwikkeld met de voetbalclub van het stadion in een felle strijd: wie kan het slechtst scoren.

8. Zeker niet aan te raden!
    Een restaurant waarbij de vaste klant/vrienden van eigenaar alle voorrang krijgen en snel geholpen worden. Kan mij goed voorstellen dat de vaste klant dan ook erg positief is, want zij krijgen wel de services die iedere klant zou moeten krijgen.
    Een tafel vlak naast het rookhok, waar de eigenaar met vrienden luidruchtig aan het drinken (en roken) was. Schuifdeur stond open, dus wij hebben 'meegenoten' met de rooklucht.
    We hebben ruim een half uur moeten wachten op een 'met bord en al opgewarmde' soep, daarna nog ruim een uur op ons hoofdgerecht. Taai vlees.
    Eigenaar was onvriendelijk tegen de niet-vaste-klanten en personeel, maar dat zal wel komen door de nodige borrels.
    Geen goede prijs-kwaliteit verhouding, eten is erg duur en zeer matig…
    Wij hadden veel beter verwacht! Dit nooit meer!

1,5
  9. Dit was onze eerste bezoek aan dit restaurant. We werden vriendelijk ontvangen en kregen goede adviezen bij de keuzes van onze gerechten. De kaart is zeer uitgebreid en er is een goed 3-gangen menu voor €27 per persoon. Als bijgerecht kun je kiezen uit spaghetti, risotto, aardappelen uit de oven of frites.
    Alles smaakte prima en de porties waren ruim voldoende. Er is ook een wijnkaart met ruime keuze. De huiswijn is goed en te krijgen per glas of een karaf 1/4 liter of 1/2 liter of een fles. De cappuccino is aan te raden. Tenslotte krijg je nog een glaasje heerlijke limoncello. De prijs is prima. We komen zeker terug!

10. Han 23 punten

Lekker gegeten maar lang moeten wachten op hoofdgerecht. Dankzij super service van waiter Luc toch nog goed gekomen. Komen zeker terug! Han en Thea

11. Gisteren bij Da Angelo gegeten. Het eten was goed.
    Storend was een luidruchtige kerel, kennelijk de eigenaar, die al de nodige alcoholische versnaperingen tot zich had genomen of in ieder geval deze indruk wist te wekken. Hij vond het nodig een ongepast 'grapje' te maken toen ik de rekening vroeg aan zijn, ogenschijnlijk eveneens te diep in het glaasje gekeken te hebben, mannelijk personeel. Zonde om het imago zo te verpesten voor het zwoegende personeel in de keuken.

6,7
  12. Hebben gisteravond met 4 dames heerlijk gegeten via de jumbobonnen. Was overheerlijk, vriendelijke bediening en kregen zelfs nog een limoncello gratis van de zaak. Voor herhaling vatbaar.

13. Wij waren voor de eerste keer bij Da Angelo. Het is een heel mooi restaurant. We hadden het Jumbo diner. Het smaakte heerlijk. De sfeer was gezellig, de bediening vriendelijk. Prijs goed en kwaliteit heel goed.

Wij zullen er zeker terug gaan.

Gerda van Goor

14. Erg vriendelijke bediening en lekker gegeten. Goede prijs kwaliteit verhouding!

15. Leo van der Heijden

Een fantastisch restaurant. Geweldig, echte klasse.
    Daar kun je echt genieten. Het was een onverwachte verrassing.

16. Sandra

Wat een bagger avondje uit! Pretendeert een goed restaurant te zijn, maar is een overated Italiaanse imbis met dito inrichting! Werden niet echt begroet door personeel, wel door de zeer luidruchtige eigenaar. Communie van zijn familie aan de gang, en dat hebben we geweten. Zeer luidruchtige kinderen en ouders, die steeds aan het eind van onze tafel afscheid kwamen nemen, zelfs dat wij ons zelf nog geeneens konden verstaan en maar beleefd wachtten tot dat hun weg waren, om vervolgens tot 3x toe hetzelfde mee te mogen maken. Familie schreeuwt door het hele restaurant (zeker iets Italiaans?).

Door verschillende personen bediend geworden. Personeel zeer met zichzelf bezig. Eten ging wel, maar niet qua prijs/kwaliteit verhouding. Niet alles tegelijk, allo oglio en vlees dreef in de olie! Eigenaar een grote popiejopie die zichzelf heel graag hoort en gewoon bij iedereen aan tafel erbij gaat zitten en dat zo luidruchtig doet dat je je er echt aan stoort!

Wij hebben na afloop gebeld om onze bevindingen te vertellen, maar denk dat er niets aan gedaan gaat worden, daarom voor ons Da Angelo nooit meer! Voor zoveel geld ga ik liever naar een echt restaurant, waar de eigenaars wel blij met mij zijn als nieuwe klant. Da Angelo is er alleen voor bevriende klanten, want de andere klanten zien ze niet staan! Vragen of dat het gesmaakt heeft en of alles naar wens was doen ze niet, denk dat ze weten wat ze geantwoord krijgen!

2,6
  17. Reynders Koen

Gisteren met vrienden gaan eten terwijl er topvoetbal bezig was.

Super heerlijk. Top kwaliteit. Een festijn van voorgerechten: vitello tonnato, calamari fritti, carpaccio di bue, foccaccia, polpo in pomodoro, polpo in bianco, antipasto ascoli. Super lekker en mooie presentatie. Verse vis en wild als hoofdschotel. Alles was overheerlijk.

Super vriendelijke mensen en heel warme, gezellige sfeer.
    Echt een aanrader.

Gewoon top.

18. Eerste, en tevens laatste keer!!

Waardeloze, onvriendelijke bediening. Geen kennis van wijnkaart. Veel te lange wachttijden.

Koude lasagne (voorgerecht) werd warmer gemaakt, en weer op tafel teruggezet zonder enige vorm van excuus. Vervolgens ruim 1,5 uur moeten wachten op hoofdgerecht.
    Dessert liet ook weer ruime tijd 'op zich wachten'.

Op het overdekte terras wordt gerookt, de tussendeur naar het restaurant is gewoon open. Reactie bediening op onze opmerking dat alles wel erg lang duurde: Het was ook wel erg druk vanavond.

Kwaliteit hoofdgerecht: redelijk

19. Als je van tevoren reserveert voor 4 personen plus een kind mag je toch verwachten dat ze een kinderstoeltje aanbieden en in de menukaart een kindergerechtje opnemen. Gemiste kans!! Dat dat beetje eten (voor normale eters) zoveel moet kosten vragen we ons af. Dat zal je in Italië niet gebeuren. De bediening was goed.

4,9
  20. Bediening was ondermaats: ober wist niet welke dranken hij in huis had, er werd ook geen kaart voorgesteld. Bij het geven van bestek, dranken en eten, werden deze niet neer geplaatst bij personen zelf, maar aan begin van tafel doorgegeven naar de personen ten einde de tafel.

De wachttijd voor dranken was véél te lang (geen speciale bestelling, coca cola, water, pils van 't vat). Aperitiefhapje, kleine versnapering, wachtbordje,.. dat kennen ze hier blijkbaar niet. Dit konden we echter wel goed gebruiken, want we hebben namelijk 2 uur, TWEE UUR (!) mogen wachten op onze maaltijd.

Gepaard met een airco die in onze nek aan het blazen was. Toen we vroegen of deze eventueel anders gericht kon staan, werd dit al mompelend en met negatieve ingesteldheid alsook bijpassende gelaatsuitdrukking
    -wat kunnen die klanten zagen, Ik heb hier geen zin in, dit is me teveel werk- via een afstandsbediening geregeld. De hoeveelheid led verlichting die met overgang alle kleuren aannemen, zorgen wel voor een soort sfeer, helaas niet toepasbaar in een restaurant (mijn persoonlijke mening hierover).

Tot slot prijs/kwaliteit. Het vlees was te klein, de pasta portie te weinig, vis was niet vers. Samengevat, te kleine porties waar bij elk gerecht iets viel op aan te merken. De prijs niet waard!

21. Koen & Maria

Gisteren op uitnodiging bij Da Angelo uitstekend gegeten. Ondanks een maandag en verschillende keuze gerechten aan tafel werd iedereen tegelijk prima bediend. Zeer lekkere Italiaanse gerechten, van het aperitiefhapje tot het dessert. Proficiat Angelo een team en tot zeer binnenkort!

Koen & Maria

22. Joep en yvon Korfer

Komen regelmatig bij Da Angelo. Eten, sfeer, bediening, niks over te klagen. Hebben zaterdag ook weer daar gegeten met vrienden. Hebben een top avond gehad. Heerlijke wijn gedronken. Ik zelf drink alleen maar water, maar toch een gezellige avond gehad.

23. Reynders Koen

Een super gezellige avond beleefd bij Da Angelo. Het ontvangst was top. Zeer vriendelijke, gastvrije eigenaar. Wij waren met 4 personen. Angelo stelde voor om verschillende voorgerechten te nemen. Vitello tonnato, carpaccio, cozze al marinao, gamberoni, calamari fritti; foccacia en heerlijke polpo al pomodoro. Het was Italie in Kerkrade. Heerlijke wijn. De hoofdschotels waren ook om je vingers van af te likken. Arragosto alla griglia, pasta con vongole, branzino del sud en cotolette d'agnello. De dessets waren ook overheerlijk. Echt la bella Italia. Een aanrader voor iedereen die van la Dolce vita in Italia houdt. Zeer mooie zaak. Super uitzicht. Top sfeer beter kan niet. Proficiat aan de eigenaar je hebt La bella Italia naar Kerkrade gebracht. Grazie di cuore.

Complimenti voor het team Da Angelo.

24. Een goede casus voor Herman den Blijker. Eten was prima. De serveerster deed enorm haar best maar de eigenaar verpeste het voor ons. Hij at mee met gasten aan het tafeltje naast ons. Wij hebben lang op ons eten moeten wachten en ook drankjes werden niet bijgevuld. Toen ik de serveerster wilde wenken riep de eigenaar dat zijn tafel afgeruimd moest worden. Daarnaast kreeg de serveerster met enige regelmaat een veeg uit de pan door de eigenaar. Na het voorgerecht en een spa rood had ik eigenlijk al gegeten en gedronken, terwijl de avond nog moest beginnen. Angelo, laat zien dat je de baas bent door het goede voorbeeld te geven en niet door die arogante luie houding. Daarmee was je de domper op onze avond.

4,7
  25. Eveline

Op 1ste Pinksterdag hebben we gegeten bij da Angelo.

Allereerst wil ik vermelden dat het een hele mooie accommodatie is. Het ziet er ook keurig uit maar... de sfeer en bediening laten te wensen over. Om maar niet te spreken over de arrogantie van "de baas(?)" zelf. Er was nauwelijks belangstelling en alles moest gevraagd worden.

Wat zeer hinderlijk was, was de muziek die veel te hard stond, om over de keuze nog maar te zwijgen. Er werd gevraagd voor andere muziek. Dit werd nogal nors gehonoreerd. Maar nog steeds te luid.

Wat ik bijna vergeet te vermelden is de felle woordenwisseling tussen de "baas" en de "bazin" aan het begin van ons etentje. Omdat we in het bezit waren van een cadeaubon zijn we blijven zitten, Anders waren we opgestapt.

De kwaliteit van eten was goed. Maar ja, dat alleen is niet voldoende voor een geslaagde avond.

27. Zeer slecht want ik heb er niet eens gegeten terwijl ik dat wel wilde, dankzij een verselijk slechte service. Ik had op hun site het menu bekeken en besloten online te reserveren op een dinsdag. Het systeem accepteerde mijn bevestiging en ik kreeg de melding dat de reservering zo snel als mogelijk bevestigd zou worden.
    Toen ik 3 dagen later nog geen bevestiging had, ben ik terug gegaan naar de site om hun telefoonnummer te vinden. Op hun contactpagina (helemaal) onderaan moest ik uitvinden dat zij op dinsdag gesloten zijn. Ik heb toen een mail gestuurd om feedback te geven dat het wellicht goed is om op de reseveringspagina te melden wanneer ze gesloten zijn.
    Ik heb tot op de dag van vandaag (2,5 week later) geen reactie gekregen op mijn reservering en geen reactie gekregen op mijn feedback. Of dit tekenend is voor hun (gebrek aan) gastvrijheid zal ik wel nooit weten. Dit is een restaurant dat ik voortaan links laat liggen zonder er ooit gegeten te hebben.

28. Met echtgenote en zoon op een gewone doordeweekse avond een tafel gereserveerd via de zeer gebruiksvriendelijke reservingssite. Hoewel we geen onbekenden zijn, in en rondom het prachtige Parkstad Limburg Stadion en wist dat Da Angelo alleen bereikbaar was via de receptie van een eveneens aldaar gevestigd hotel, was het toch eventjes zoeken. Eenmaal via de lift bovengekomen kwamen we terecht in een sfeervol ingerichte ambiance, het personeel was zeer vriendelijk en uitermate gastvrij. Voor een doordeweekse avond was het gezellig druk. Al snel vonden we een mooi plekje op het dakterras met een adembenemend uitzicht, zowel over het omliggende gebied alsook richting het stadion. De opvallende lichtmasten en dakconstructie van het stadion hadden we nog nooit vanuit dit perspectief en van zo dichtbij gezien. Op de kaart een uitgebreid aanbod van specifieke Italiaanse gerechten, we waanden ons op ons vakantieadres. De gerechten, ieder had iets anders besteld, werden sfeervol en voor iedereen perfect op tijd opgediend. Prijs/kwaliteit was zeer reëel. Kortom, een onverwachte ervaring op een bijzondere locatie in het kerkraadse. We komen er zeker nog vaker. Een echte aanrader dus.

29. Vriendenclub Squash

Je moet het wel van horen zeggen hebben, want het restaurant ligt nogal uit het zicht. Ben je dan eenmaal op de vijfde verdieping aangekomen dan heb je ook meteen een prima uitzicht en word je getrakteerd op een aardige inrichting.
    We hebben niets te klagen gehad over het personeel, iedereen deed zijn of haar best. Al werden we vaker tweemaal gevraagd (en dat ook nog binnen de minuut) of we nog iets te drinken beliefden. Hoe dan ook, we werden goed verzorgd en hebben lekker gegeten. De prijs-kwaliteit verhouding is goed.
    Wil je eens een keer op een andere lokatie eten dan in de binnenstad, lekker weggedoken in een donker hoekje, probeer dan eens dit restaurant.

30. Hill 170 punten

Heerlijk gegeten onder andere de asperges met kabeljauw geweldig.
    Leuke bijkomstigheid: de eigenaar liet ons zij skybox zien. Als wij weer in Kerkrade zijn, weten wij waar wij weer gaan eten!

31. Zojuist heerlijk gegeten. Goede bediening en prijzen zijn normaal.

32. Wim, Theo en familie

Samengevat: Super gegeten. Vriendelijke bediening. Prima verzorgd en goede smaak. Leuke omgeving..Ook is rekening gehouden met kleine kinderen. Zeker een aanrader om eens te eten.

Toelichting:
    Met familie het kerstdiner met wijn arrangement vandaag genuttigd. Het aanpassen van het kerstdiner voor sommige eters (binnen de mogelijkheden) was geen probleem. Vriendelijke bediening. Angelo kwam zelf regelmatig praatje maken. Het kerstdiner was voortreffelijk. Geen lange wachttijden, warm en super van smaak. Goede wijn selectie. Kortom niets om op aan te merken. Wij kunnen dan ook niet de negatieve recensies plaatsen. Kortom een aanrader om eens goed te eten in een leuke omgeving!!

33. Wij hebben ontzettend genoten van onze avond. Beperkte kaart maar echt heerlijke gerechten, zelfs coquilles met mosselen gekregen die eigenlijk niet meer op de kaart stonden... Lekkere wijn erbij en fijne bediening die echt de moeite deed en de tijd nam om onze avond perfect te laten verlopen!

34. A. Naus-Haagmans

35. Frenk en Yvonne Hermans

Wij gaan regelmatig graag naar da Angelo.

Lekker eten en gezellig drinken in mooie launge-sfeer.
    Roda live kijken op een priority plaats. Wat wil je meer?!

Nina, Angelo, Sabina, Tim, Angelina etc. zijn een leuk team.
    Bedankt en tot ziens.

36. Da Angelo was een ware tegenvaller. Ik zal dit restaurant dan ook absoluut niet aanbevelen aan anderen. Het eten was nog tot daar aan toe (karige porties voor de gemiddelde eter), de service was echter uitermate slecht. Het is de bediening geen enkele keer gelukt om de gerechten tegelijk te serveren. Zo gebeurde het dat een aantal gasten hun gerecht al op hadden, voordat het van anderen pas geserveerd werd. Wijn werd ingeschonken (en berekend) terwijl het glas nog half vol (of half leeg) was. Chagrijnige obers. Gastheer- en vrouw die zelf continu aan de wijn/prosecco zitten en elkaar voeren, waar gasten bij zijn. Wanneer je opmerkingen beleefd terugkoppelt, wordt hier laconiek op gereageerd. Ambiance laat te wensen over.
    Voor een restaurant dat pretendeert van een bepaald niveau te zijn, was het werkelijk erbarmelijk slecht.

2,8
  37. Roman Robroek

Een extreem goede avond gehad met heerlijk eten en een uitstekende service. Het eten was allemaal perfect bereid en smaakte geweldig. Zelden zo lekker gegeten. De service was ook zeer goed, alleen vergat de ober een bestelling van ons.

Tijdens het eten kwamen er ook straat muzikanten spelen, dat was een beetje jammer van de sfeer.

Al met al enorm genoten en we gaan zeker terug.

38. Mario Goor

Vrijdagavond samen met familie heerlijk gegeten in restaurant Da Angelo.

Aperitief genoten op het prachtige dakterras. 4-gangen (amuse bij het aperitief, anti-pasti, zwarte pasta met gamba en kabeljauw, risotto met kalfsvlees en verse spinazie en als dessert chocomousse)diner via groupon.

Was voortreffelijk, werkelijk niets op aan te merken.

Na de maaltijd nog een heerlijke limoncello van de zaak gekregen.

Ga er zeker nog een keer terug.

39. Irene Wolfs

Weinig tot geen reclame vanuit de buitenkant, slechts een door de zon verkleurd reclamebord op de hoek bij Tulip In hotel.
    Drempel om na binnen te komen ligt vrij hoog voor een restaurant, het blijft toch de ingang van een hotel, langs de receptie etc. Verder is het terras amper tot niet toegangelijk voor rolstoelgebruikers.

De smaak van het eten daar was niets op aan te merken; mooi bord wat wordt 'versierd' als een waar kunstwerk.
    Twee keer wezen eten eenmaal met de ParkStadDeal.nl en de tweede keer a la carte. Smaakte goed !

Prijs/kwaliteit verhouding zet ik mijn vraagtekens bij niet al te grote porties en weinig keus maar de mooie omgeving in het restaurant maakt het weer goed.

Wat niet goed te maken valt is de on-gastvrije ontvangst van de mede eigenaar 'Da' Angelo zelf, met ParkStadDeal.nl kregen wij amper een glimlach laat staan een praatje.
    2 weken later gekomen a la carte en wat meer alcholische dranken benut met onze vrienden en wij kregen hem zelfs aan tafel (ongevraagd).

Wel fijn dat we altijd zonder reservering terecht konden.

Hoop dat (da) Angelo het restaurant toegangelijk maakt voor een bredere doelgroep behalve zijn vaste klanten-vrienden.

5,1
  40. Bianca van der Pas

Ook ik ben gaan eten in het geweldige restaurant van Angelo. Een echte aanwinst voor Kerkrade.
    Ik heb heerlijk gegeten. De tournedos USA is echt een aanrader. Het vlees was echt behoorlijk groot en goed klaargemaakt door de kok. Het was jammer dat het weer tegenzat waardoor we geen gebruik konden maken van het geweldige dakterras. De skybox is geweldig voor voetbalfans.
    Nomaals een aanrader voor een ieder. Ook als je niet van voetbal houdt.

41. Wij hebben 3dagen heerlijk gegeten in da-angelo.
    Prachtige locatie,goede gastvrouw en perfecte bediening.

42. jolanda

Zaterdag een top avond gehad bij Da Angelo.
    Eerst op het geweldige dakterras genoten van omgeving entourage en lekker apperatief. Daarna genoten van 4 heerlijke gerechten. Afgesloten met een heerlijke limoncello op het dakterras waar we verwarmd werden door de openhaarden temidden van de tafel.
    In een woord geweldig!

43. Indien je niet weet dat je via de lift in het hotel in het restaurant komt is het lang zoeken naar de ingang.
    Hele mooie inrichting en geweldig dakterras. Niets op aan te merken.
    Personeel was heel aardig en vriendelijk, iets waar de eigenaar zich een voorbeeld aan mag nemen. Hij is vooral bezig met zichzelf.

Eten was lekker maar niet zo geweldig om daar zoveel geld voor neer te leggen. Het is vooral de locatie die je betaald.

44. Wim Franssen

Een avond genieten!!
    Om 18.00 uur het aperatief, om 22.30 uur het degestief.
    Verschillende voorgerechten die door iedereen zeer positief beoordeeld werden. Het hoofdgerecht met zowel vlees als kreeft voor de liefhebber een aanrader.
    Nagerecht zowel zoet als kaas. Goed advies in de wijnkeus!
    Ons gezelschap van 6 personen heeft heerlijk genoten, zeker van de nazit op het dakterras. Uitermate sfeervol. Wij zullen hiet beslist terugkomen!!

45. Laatst met vriendinnen gaan eten. Ontzettend genoten. Wat een super dakterras! Heerlijk in het zonnetje gezeten en naderhand bij het vuur. De service was dik in orde en het eten is echt voortreffelijk. Een aanrader voor iedereen. Ik vond de eigenaar ontzettend vriendelijk. Ik ga zeker nog een keer terug.

46. Wat een beschaming als een Italiaan dit 'eten' noemt, diverse pasta's besteld, geen 1 was al dente, maar overkookt, wel waren ze allemaal smakeloos en te duur! Bediening in overvloed, allemaal niets te doen, maar toch allemaal heel erg druk met?? Wie zal het zeggen, bestellingen drank en eten bleven maar mis gaan. De eigenaar is vooral bezig met zijn kennissen, niet met de betalende gast. Wij gaan hier nooit maar dan ook nooit meer terug. Wat een zonde van de avond en van het geld!

47. Staand voor het stadion vraag je je af: waar is het? Geen enkele aanwijzing. Ten einde raad maar gebeld. Aangekomen zijn we de enige 2 betalende gasten. De rest kennissen van de eigenaar, althans zo leek het. Bediening welke bezig leek te zijn aan haar 1e avond. Na 2 seconde van de amuse te hebben genoten, stond ze er al met het voorgerecht. Wijnen konden per glas en ook per fles, althans zo vertelde ze. Bij het afrekenen in eens niet meer.
    Verder leek de ruim aanwezige bediening druk met wat anders. Voor ons hadden ze geen aandacht, al waren we de hele avond de enige 2 gasten. Wellicht was dat het probleem!

Het eten was nog niet zo verkeerd. De lokatie ook niet. De ontvangst & de service des te meer. Herman den Blijker zou zijn tenen hier krommen.