Nieuwste foto's in Kerkrade

Laatste updates in Kerkrade

1. kdeledda's profielfoto
    kdeledda heeft een recensie geschreven voor Happy Italy

kdeledda

In Februari pizza gegeten en die was echt niet te pruimen, vooral mijn vegetarische pizza was van onder veel te donker en keihard! De groente op de pizza was smakeloos! Na deze keer voor mij geen Hapy Italy meer. De diepvries pizza, s smaken nog veel beter.

2. An's profielfoto
    An heeft een recensie geschreven voor Wok Parkstad Plaza

An

Eergisteren zijn we hier met 6 personen wezen eten. Het was best druk, wat wel logisch is voor een vrijdagavond. We waren voor het 3u-arrangement gegaan en hadden gereserveerd vanaf 19u30. Dit betekent dat we tot sluitingstijd mochten blijven, al was dat misschien niet zo slim. Tegen het einde waren er namelijk een aantal dingen op en die werden niet meer bijgevuld. Wat wel te begrijpen is, maar toch… je hebt wel voor de 3u betaald en wil dan ook rustig eten, beetje uitbuiken, weer rustig eten, en echt op het einde pas aan het dessert beginnen.

Het was fijn dat de zitruimtes als het ware "ingedeeld" waren, zodat je toch wat "knusser" zat (voor zover je knus kunt zitten in zo'n grote zaak). De koks in het restaurant waren nogal "direct" en zeiden niet veel (op mijn vraag wat voor saus "a la wok" precies was, kreeg ik het antwoord "beetje pikant", wat ik ook wel had kunnen afleiden uit de ene peper die ernaast stond. Ik was meer benieuwd naar het soort smaak: zoet, zuur, barbecue-achtig, veel look,). De kok leek érg graag te weten welke saus ik nu wou (hij leek onrustig/ongeduldig, ookal stonden we maar met 2 aan de wok op dat moment: een tafelgenoot en ikzelf), dus had ik maar niet meer doorgevraagd en gewoon een keuze gemaakt. Bediening kwam de borden ophalen en was daarbij wel vriendelijk en beleefd. Ondanks de drukte verliep dit nog redelijk goed. Het vreemde was dat dit slechter werd naar het einde van de avond toe, terwijl het eigenlijk ook rustiger werd. Je zou verwachten dat de bediening dan net sneller is, maar dat was dus niet het geval. Het drinken moet je hier trouwens zelf gaan halen. De stoelen vond ik persoonlijk lekker zitten, terwijl anderen in mijn gezelschap ze een beetje zwaar vonden en onhandig in combinatie met de stoffen vloerbekleding: je kon niet makkelijk naar voor of achter schuiven, maar moest de stoel steeds opheffen daarvoor.

Qua eten (en drinken trouwens ook) is er ontzettend veel keuze! Wat ik gegeten heb was ok. Niet veel meer of minder dan dat. Het was naar verwachting.

Kortom: het is een groot all-you-can-eat restaurant. Alles was wel ok, maar niet op en top. Eigenlijk wat je van dit soort restaurant kunt verwachten. Hebben we een gezellige en lekkere avond gehad? Joa. Zouden we nog terug gaan? Misschien ooit eens in de verre toekomst, wanneer we nog eens naar een all-you-can-eat restaurant willen gaan.

3. M raets's profielfoto
    M raets heeft een recensie geschreven voor Wok Parkstad Plaza

Een mooie en heel grote zaak en Ondanks dat het er erg druk is zijn de wachttijden kort.
    Dus of je wilt bunkeren of rustig eten.
    Goede zaak daar.

4. Sabine's profielfoto
    Sabine heeft een recensie geschreven voor D'r Klinge Hap

Voor de tweede maal gekozen voor “share it. ”
    Op de plank lagen en stonden heerlijke lekkernijen, zoals een huisgemaakt heerlijk soepje, verschillende soorten zelfgemaakte salades en pesto. Boerenbrood wat je kon beleggen met o.a Brie of dat je kon dippen in de pesto, kleine versnaperingen zoals worst, tortillachips en gehaktballetjes.
    En de carpaccio in een zalm en vleesvariant smaakte ook overheerlijk!
    Kortom ook ditmaal werden wij weer verrast. En heeft het overheerlijk gesmaakt. Absoluut een aanrader!

5. Sanne's profielfoto
    Sanne heeft een recensie geschreven voor Happy Italy
    Italiaans Kerkrade

Simpelweg gezegd is er altijd iets mis met de pizza’s en dat bevalt me niet. Wel zijn ze altijd zo aardig om een nieuwe te brengen, maar dat zou eigenlijk niet moeten hoeven voor zo een groot bedrijf. Het kan liggen aan de mensen in de keuken of omdat het altijd heel druk is, maar ik betaal voor het eten en ben niet tevreden met wat ik tot nu toe daar geserveerd krijg. Verder wel goede en lekkere toetjes, en het drinken is ook wel oké, maar daar kom eigenlijk niet persé voor naar Happy Italy.

6. Nik Wessing's profielfoto
    Nik Wessing heeft een recensie geschreven voor 't Winseler Ecksje

Nik Wessing

Geweldig goede bediening en heerlijke frieten.

7. Hugo's profielfoto
    Hugo heeft een recensie geschreven voor Wok Parkstad Plaza

Alweer lekker geeten, veel keuze en vriendelijk personeel.

8. Sabine's profielfoto
    Sabine heeft een recensie geschreven voor D'r Klinge Hap

Herhaaldelijk bezoeken wij “D’r klinge hap” in Kerkrade.
    In een mooie, gezellige ambiance zorgen de gastvrouw en het personeel ervoor dat je heerlijke verse broodjes, salade en lekkere koffie en thee op je bordje en aangeboden krijgt.
    Alles word vers bereid.
    De high tea (met of zonder WOW-deal) is nog nooit tegengevallen. Ook de high-tapas is absoluut een aanrader!
    De gastvrouw is eerlijk over de hoeveelheid eten die je aangeboden krijgt. Niets is dan ook minder waar, je gaat met een goed gevulde maag naar huis.
    En mocht je niet alles verorberen: geen probleem! Je krijgt de restanten in een doggybag mee naar huis.
    Deze eetgelegenheid is absoluut mijn favoriet in Kerkrade!

9. Marie-Jose's profielfoto
    Marie-Jose heeft een recensie geschreven voor De Kantien van Tous

Marie-Jose

Super gezellige en overheerlijke avond gehad. Wederom van heerlijke gerechten en mooie wijnen genoten. Een aperitief die je smaakpapillen streelt.

10. Marino's profielfoto
    Marino heeft een recensie geschreven voor Da Constantino

Wij bestellen met het hele bedrijf hier altijd pizza taco. Beste uit de buurt!

11. Veronique Eggen's profielfoto
    Veronique Eggen heeft gereageerd op een recensie van De Kanunnik

Tom-Eric, bedankt voor deze mooie review, goed om te horen dat het zo goed bevallen is! Graag tot een volgende keer?!

12. De Kanunnik heeft een nieuwe foto
  21. De Kanunnik heeft een nieuwe foto
  22. Tom-Eric's profielfoto
    Tom-Eric heeft een recensie geschreven voor De Kanunnik
    Internationaal Kerkrade

Mijn vader had voor 2de kerstdag een arrangement geboekt in Abdij Rolduc waarbij we in het hotel bleven overnachten en 's avonds konden genieten van een speciaal kerstdiner in De Kanunnik. Na een wandeling in het bos dat achter de abdij ligt en een bezoekje aan de sfeervolle hotelbar waar we genoten hebben van abdij-biertjes was het tijd voor het diner.

Samen met een boel andere gasten werden we om 18u30 de grote zaal in geleid. Vlak na het plaatsnemen aan onze tafel kregen we samen met de andere tafels een aperitief en daarna hebben we zeker 25 minuten gewacht voordat we zelf maar een ober hebben gevraagd of we ook wat te drinken mochten bestellen. Eventjes was ik bang dat de service de rest van de avond niet zo goed zou zijn, maar gelukkig was dit het enige moment dat we ons aan de bediening hebben gestoord; de rest van de avond kwamen ze regelmatig langs om te vragen of we meer wilden drinken.

Na het aperitief volgde het voorgerecht; huisgemarineerde pastrami met ingelegde buidelzwammen en veenbessencrème. Ik vond dit gerecht een beetje flauw en genoot meer van de broodjes en boter die regelmatig gebracht werden.

De gebakken schartong gevuld met kaviaar, tomatenrisotto en witte wijnsaus die hierna volgde vond ik een stuk beter. Ik houd niet van vis en bij de geur van tonijn begin ik vaak te kokhalzen, maar dit vond ik best lekker. Helaas had ik moeite om de kaviaar te vinden of te proeven, maar de tomatenrisotto was wel heel lekker.

Als hoofdgerecht kregen we Beef Wellington met witlof. Mijn witlof heb ik geruild voor wat ree die mijn vriendin had (ze eet geen rundvlees, maar is ook geen fan van wild wat als alternatief was bereid) gekregen, maar de Beef Wellington was heel lekker. Ook de ree van mijn vriendin vond ik erg lekker.

Het toetje, een Amaretto-chocoladetaartje met chocolademousse en stracciatello ijs was een smaakvolle afsluiter van het diner. Met een volle buik en voldaan zijn we terug naar onze kamers gelopen om te genieten van een goede nachtrust.

23. Angelique Reijnders's profielfoto
    Angelique Reijnders heeft een recensie geschreven voor Grill Orakel bij Jannis

Angelique Reijnders

Topavond gehad met grote groep vrienden.
    En heerlijk gegeten en genoten van de gastvrijheid

24. Huub's profielfoto
    Huub heeft een recensie geschreven voor D'r Klinge Hap

Onvriendelijke bediening, eten was koud. Wellicht een slechte dag voor mevrouw want was de dag na kerst.

25. Monique's profielfoto
    Monique heeft een recensie geschreven voor Happy Italy
    Italiaans Kerkrade

Eerste pizza aan de onderkant zwart verbrandt.
    Kreeg direct nieuwe pizza.
    Maar net wat te snel want je raadt het al.
    De tweede pizza was niet gaar…
    Zucht.
    Ja dan kom ik geen tweede keer meer!

26. Silke 's profielfoto
    Silke heeft een recensie geschreven voor Wok Parkstad Plaza

Het was heel gezellig, druk maar dat merk je niet zo fel door de inrichting.
    Het eten was aan de koude kant.
    Ook kwam er niemand mee voor onze tafel.
    Dat heb ik achteraf moeten vragen aan iemand die was aan het afruimen.
    Ook de hygiène vielen tegen het muurtje tegen de tafel zag je nog etensresten.
    En in de stapel met borden had ik een niet echt proper bord aan de onderkant. Ik ga nooit meer terug.

27. Celina's profielfoto
    Celina heeft een recensie geschreven voor China
    Chinees-Indisch Kerkrade

Wat een onwijs slechte service! Bij het telefonisch plaatsen van een bestelling, gevraagd hoe lang het ongeveer duurt totdat bezorgd wordt. Beantwoord door een vrouw "3 kwartier". Na 2 uur nog altijd geen eten. Gebeld en navraag gedaan. De persoon die opnam liet me niet eens uitpraten en zei dat het eten onderweg was. Na letterlijk 4 uur nog geen eten bezorgd en dan nog durven te zeggen dat het eten onderweg is. Het zou verstandig zijn als jullie eens iets doen aan de tijd en vooral dat onvriendelijk gedrag van jullie. Waardeloos restaurant en waardeloze mensen zijn jullie. Je kan mooi iets terug verwachten als je zo met klanten durft om te gaan. Zeker niet de moeite waard om hier eens te gaan eten. Mooie van alles is dat je ook nog eens KOUD eten bezorgd krijgt.

28. Emily's profielfoto
    Emily heeft gereageerd op een recensie van Da Angelo

En dan een grote mond... Ze hadden gezegd dat t láng ging duren... Wat natuurlijk niet waar is !!!

29. Emily's profielfoto
    Emily heeft een recensie geschreven voor Da Angelo
    Italiaans Kerkrade

Als je engelen geduld hebt, en een volle maag… absolute aanrader.
    Wachten al anderhalf uur op een VOORGERECHT!