Laatste updates in Kelpen-Oler

1. E.R te Horn's profielfoto
    E.R te Horn heeft een recensie geschreven voor Café De Smeed

19-3-2016 via Wow-deal met vier personen genoten van het heerlijke buffetdiner. We hadden twee Duitse gasten bij ons. De Smeed kenden we voordien nog niet, maar het aangebodene leek ons op papier wel geschikt. De eigenaars c.q. personeel waren zeer klantvriendelijk. Het buffet was uitgebreid en heerlijk. Het was voor ons een geslaagd etentje het welk je ook je eigen gasten aanbied. Nu voor ons een reden om er zeker nog eens terug te komen en mond op mond reclame te maken. Avond geslaagd!

2. Bernhard Henn's profielfoto
    Bernhard Henn heeft een recensie geschreven voor Café De Smeed

Bernhard Henn

Social Deal: Salat als Vorspeise hervorragend. Hauptgang aber verbrutzelt. Verdacht dass aufgewärmt. Da Zu dunkel. Speise-Raum ist extrem dunkel und nicht geheizt. Mittags auch sonst keine Gäste. Service ok, Bedienung etwas unbedarft als Servicekraft. Stühle und Tisch auch recht unbequem.

Vrije vertaling door Eet.nu:

Social Deal: Salade als voorgerecht uitstekend. Hoofdgerecht echter verpest. Vermoedelijk opgewarmd. Restaurantgedeelte is extreem donker en niet verwarmd. 's Middags waren er ook bijna geen gasten. Service ok, bediening weliswaar onervaren. Stoelen en tafel ook ongemakkelijk.

3. Yvonne vullers's profielfoto
    Yvonne vullers heeft een recensie geschreven voor De Molshoof

Yvonne vullers

We hebben super lekker gegeten en komen zeker nog een keer terug.

4. Friture 't Trefpunt heeft een nieuwe foto
  5. Friture 't Trefpunt heeft een nieuwe foto
  6. Friture 't Trefpunt heeft een nieuwe foto
  7. Friture 't Trefpunt heeft een nieuwe foto
  8. Wilma en Hans's profielfoto
    Wilma en Hans heeft een recensie geschreven voor Friture 't Trefpunt

Wilma en Hans

Voor lekker eten en een super sfeer door een oergezellige bediening, gaan wij lekker naar 't Trefpunt in Kelpen-Oler.

9. carlo coolen's profielfoto
    carlo coolen heeft een recensie geschreven voor Friture 't Trefpunt

De beste die er is, gewoon gezellig om er te zijn en overheerlijke maaltijden. Goed gepresenteerd, lekker en met een glimlach gebracht. Wat wenst een mens nog meer?

10. Swinkels's profielfoto
    Swinkels heeft gereageerd op een recensie van Café De Smeed

Goed dat er mensen zijn zoals jullie, dat houd zo'n zaak aan het draaien, ik ga hier verder niet op in, kun je zien dat jullie niks gewend zijn. Alleen als jullie dit goed vinden zou ik niet willen weten hoe jullie koelkast er van binnen uitziet!!

11. Swinkels's profielfoto
    Swinkels vindt de recensie door Swinkels voor Café De Smeed leuk

Wij waren vandaag (12-04-2015) bij de brunch bij de Smeet in Kelpen/Oler, waar we veel goeds over hadden gelezen. Jammer genoeg in tegendeel hebben wij dit zelf mogen ervaren dat wat ze op internet vermelden nog niet de helft is van wat op de tafeltjes stonden. Maar goed wij hadden zoiets van voor €14.95 kan je ook niet veel verwachten. Wij waren met onze dochter daar en op de kaart op internet stond aardappel garnituur met gehaktballetjes, kipnuggets en knakworsten. Maar helaas was hiervan niets te zien, ze gaven aan hier geen plek voor te hebben, haha, maar omdat andere mensen met kinderen er ook naar vroegen werd er letterlijk een kom friet met kipnuggets en een stukje frikandel in èèn grote kom op de tafel gesmeten, met andere woorden "en nu de mond houden". Het dessert werd al snel geserveerd maar wij hebben het laten staan want het was onder de kwaliteit voor een brunch!! Wij hebben uiteindelijk naar de rekening gevraagd en er werd ipv €14.95 €17.95 voor volwassenen met ons afgerekend waarna ik aangaf kijk eens even hier op de dinnersite wat daar staat, waarna wij toch daarna €14.95 hoefde te betalen en voor onze dochter van twaalf jaar €12.00. Dit was voor ons èèn keer maar nooit meer!

12. Swinkels's profielfoto
    Swinkels vindt de recensie door Joyce voor Café De Smeed leuk

Vorige week een heerlijke brunch gehad bij De Smeed. We hebben heerlijk gegeten.

Er was een keur aan brood en beleg. 2 soorten soep, verschillende soorten warm vlees, vis, saladebuffet, diverse eibereidingen etc. Dat voor 17,95 inclusief onbeperkt koffie, thee en jus d'orange. Waar vind je dat nog?

Het meisje dat ons bediende was zeer vriendelijk en ook de kok kwam regelmatig vragen of alles naar wens was.

Super! Wij hebben genoten!

13. Joyce's profielfoto
    Joyce heeft een recensie geschreven voor Café De Smeed

Super! Wij hebben genoten!

14. Café De Smeed heeft een nieuwe foto

Bewaren in lijst Sluiten
  20. Ton's profielfoto
    Ton heeft een recensie geschreven voor Café De Smeed

Ton

Vriendelijke ontvangst en verrassend lekker gegeten. Alles was vers en met zorg bereid tegen een heel vriendelijke prijs. Ga zo door!