Naastgelegen eigen parkeergelegenheid.

Bus voor de deur, elke 10 minuten.

Na een dag strand, zon, zee, winkelen of een theaterbezoek heerlijk bijkomen in ons unieke zeezicht restaurant pal aan de boulevard. Hier kunt u genieten van onze befaamde keuken. Wij serveren dagverse vis. Maar ook onze geflambeerde steak van 350 gram is botermals en alom bekend.
De vriendelijke bediening wijzen u graag op de seizoenspecialiteiten zoals asperges, mosselen en wild en kunnen u daar prachtige passende wijnen bij serveren.

Iets te vieren... Dan bent u bij ons aan het juiste adres.

• Rookruimte
  5. Betalen pin Visa Master Card American Express

1339820880 90
1432075610 93
1467220269 94

1. Super lekker gegeten, leuke gastvrouw, echt een aanrader. Was erg goed en vooral gezellig.

2. Jordy Oppers

3. Gezelschap Post

Heerlijk gegeten met 6 personen. Prima bediening. Veel verschillende gerechten vlot, tegelijkertijd en goed van kwaliteit uitgeserveerd. Restaurant ruim, rustig en sfeervol. Niet goedkoop, maar gezien kwaliteit zeker niet te duur. Komen zeker weer terug, erg aan te bevelen.

4. Wij eten geregeld bij La Roche. Prima eten en we worden altijd heel erg gastvrij ontvangen. Tafels altijd mooi gedekt. Je zit daar niet boven op elkaar. Perfect!

5. 4 gangen verrassingsmenu met zakelijke gasten. Waarvan 1 met dieet voorschriften. Alle gangen bestonden uit 3 gerechten die niets met elkaar te maken hadden. Voor ons de eerste en laatste keer. Serverend personeel sprak alleen Nederlands, er was nauwelijks uitleg. Dieet bestond uit de kunst van het weglaten.

6. Heerlijk genoten vanavond bij La Roche met onze kinderen. Als horeca collega's uit de regio kunnen wij na vanavond met veel lof praten over dit restaurant en haar uitstekende gastheer Pino La Torre. Verse oesters, verse kreeft, grote gamba's en mooie steaks werden in een rustig tempo aan onze tafel gebracht. Zowel de kinderen als wij hebben heerlijk genoten van alle mooie gerechten. Wij komen zeker weer, bedankt voor deze gezellige avond.

7. Het eten is prima, alhoewel de prijzen in La Roche daarvoor zeker aan de hoge kant zijn. Daar is ook niets mis mee. Wat echter in zo'n geval wel uit den boze is, is als je dan ook nog eens opgelicht wordt. Je krijgt een aanbeveling van de ober/eigenaar en kiest hiervoor. Vol vertrouwen vraag je niet naar de prijs. Vervolgens krijg je je hoofdgerecht geserveerd. Je neemt met zijn tweetjes nog twee drankjes erbij.
    Uiteindelijk ga je afrekenen en je betaald voor tweemaal hoofdgerecht, een thee, baileys en twee speciaalbiertjes 65 euro. Het lijkt jou op dat moment al wat vreemd (alleen al de twee hoofdgerechten kosten je 47 Euro. De vier drankjes blijkbaar dus 18 Euro !!!!) maar okee, je betaald en gaat naar huis. Eenmaal thuis laat het je toch niet los en je gaat online checken. Je komt er dan achter, dat je hoofdgerecht eigenlijk deel uitmaakt van een compleet menu met soep vooraf en toetje na voor 25 Euro p.p. . Bij het hoofdgerecht had je blijkbaar een salade, frietjes, gebakken aardappelen en warme groente te krijgen. De laatste twee zijn echter nooit op jouw tafel beland.
    Kort en krachtig: voor ons zeker geen La Roche meer !!!!

8. Slechte kwaliteit. Duur.

Een van ons kreeg drinken over haar heen, alles nat, zelfs in haar tas.
    Amper een excuus en de zeer irritante, en veel te vrijpostige gastheer probeerde het met vele vlotte praatjes goed te maken.
    Telkens als hij aan de tafel kwam, terwijl wij in gesprek zijn, komt hij met zeer ongepaste grapjes.
    Zeker niet van gediend.
    Ook de tijd tussen de gerechten duurde veel te lang. In totaal hebben we er 3 uren gezeten. Dat is mijn record.
    Mixed Grille: Alleen het Rundermedaillon was zeer lekker. Sparerib, geen smaak en de Varkensoester was taai.

Mijn mening, ze doen zich voor als chique restaurant, maar dat is het niet!
    Niet voor herhaling vatbaar.

9. Van der hulst

Ik vind de prijs-kwaliteit verhouding buiten proportie. Overal zit er van die kant en klare sauzen door het eten. Jammer vind ik dat. Dat betekent voor mij dat de kok niet echt kan koken, het pure van het eten gaat eraf.
    Ik vroeg om verse munt thee, hebben ze niet, maar wel op het ijs verse munt als garnering..
    De sfeer en de goede bediening maken een hoop goed.

10. Jan v/d Meulen

Zeer gezellig restaurant, super bediening, glas nog niet leeg of er werd weer voor je verzorgd, bij aankomst heerlijke nieuwe haring en lekkere broodjes als vooraf. Daarna heerlijke mosterdsoep en goed warm, daarna schnitzel en mijn vriending sate, allebei overheerlijk , groente perfect en de frietjes en bijgevoegde garnituur ook perfect. Van ons uit te ver om zo even heen te rijden, maarrrrrrrrrr misschien gaan we dit nog wel eens doen. zowel keuken als bediening 10 punten. een aanrader.

vr gr J & M uit Groningen

11. cor 84 punten

Heerlijk eten en drinken, ook qua hoeveelheid, je hebt niet het gevoel na afloop nog ergens een bal uit de muur te moeten trekken.

Aan de gezellige ronde bar (de plek waar de gastvrouw Gre de septher zwaait ) en van waaruit haar niets ontgaat, en ze altijd bezig is op een relaxte manier voor een aangename sfeer te zorgen, is het altijd reuze gezellig.

De serviche is zonder meer goed te noemen met name de maitre zelf, en zijn rechterhand ILse doen het voortreffelijk.

De prijs kwaliteit daar kan ik snel over zijn, we hebben elders slechter gegeten, voor veel meer geld.

ik wil niet eerder sluiten alvorens ook een compliment richting keuken te hebben gestuurd, fantastisch jongens wat jullie telkens weer voor ons klaarstomen, hiermee bedoel ik ook gerechten buiten de kaart om. Chapeau.

12. Teleurstellend

Na alle positieve reacties op internet naar La Roche gegaan om te vieren dat ik een nieuwe baan heb.
    Het voorgerecht was prima, asperges met ham-salade, niets mis mee. Niet verrassend maar gewoon lekker
    Hoofdgerecht; een gepaneerde gebakken vis (op de markt heb ik ze lekkerder gegeten), met twee asperges en een 'pasta-saus' die zo uit een potje leek te komen. Een combinatie van niets. Vette frieten erbij en rauwkostsalade met vette saus. Nagerecht was redelijk; dungesneden verse ananas met ijs.
    Jammer, ik had echt meer verwacht van dit restaurant

13. Martin en Mieke

Vanavond voor het eerst hier geweest, wat een geweldig restaurant. Fantastische eigenaren (zijn sinds 8 mnd eigenaar), super spontaan, je voelt je echt welkom. Het eten is er geweldig en niet duur. Als ze deze prijs- kwaliteitsverhouding volhouden gaan wij er zeer zeker veel vaker naar toe. Geweldig gewoon, dankzij hen een heerlijk relaxte avond gehad.

14. Tim H. L. Lamers

Leuke zaak, nette bediening. Inmiddels komen we er regelmatig en genieten we elke keer weer. Mooie klassieke gerechten en ook nieuwe invloeden. Je wordt echt welkom geheten en er staat een echte Maitre. Hij is tevens de nieuwe eigenaar en doet het erg goed, wij vinden het echt een aanrader en 1 van de betere restaurants van Enschede.

15. Inmiddels hier meerdere malen gegeten. Prima sfeer, zeer vriendelijke bediening en het eten is voortreffelijk.
    Prima restaurant voor een avondje uit.

16. Avondje uit bij LaRoche is een feest.
    Mooie, schone sfeervolle zaak.
    Een ware ontmoetingsplek voor veel mensen.
    Kwaliteit van de gerechten zijn uit de kunst.
    Wisselende (verse) garnituren.
    Bedienend personeel: prima !

17. Ten eekelder

Mochten altijd graag bij La Roche dineren maar de kwaliteit loopt erg terug en de service medewerkster, zou ze haar haar willen opsteken want bij het uit serveren over tafel hangt het bijna in de sausen. Wij zullen het binnenkort nog een keer proberen maar blijf scherp want dit zou zeer jammer zijn van dit fijne restaurant.

18. Altijd prima en gezellig

19. F 146 punten

Heerlijk gegeten, het maandmenu was erg leuk.

Mooie inrichting met goede stoelen. Lekkere wijntjes.
    Prima bediening, wel een beetje uit de hoogte.

20. Wij zijn er gewoon aan komen schuiven met 9 personen, top avond gehad, ondanks dat de tent geheel vol zat. Goed gegeten en gedronken. Bediening stond erg onder druk die avond, echter perfekt opgelost allemaal. Gaan wij zeker vaker naar toe, is een aanrader.

21. lieneke

Mijn vriend en ik hebben afgelopen donderdag super lekker gegeten bij La Roche.

We vinden de bediening alert en behulpzaam.

Het eten was super! Een tournedos zo mals heb ik hem nog nooit gehad! Bravo.

22. scholten

Zondag 19 juni met 5 pers. gegeten. Was voor iedereen een teleurstelling. Als je regelmatig div. restaurants bezoekt dan is de geboden kwaliteit bedroevend.

Salade- te oud, frites - te droog - vlees te zout, bediening slordig, het duurt veel te lang voordat je een volgende gang krijgt.

Drank: pas op! 1 glas wijn is 4.50!

23. Ria 2198 punten

Afgelopen zondag hier onverwachts met zijn drietjes wezen eten. We waren eigenlijk niet gekleed om uit eten te gaan, slobbertrui en oude broek, maar werden door een medewerker toch allerhartelijkst ontvangen.

De bediening is niet al te snel, werden een paar keer voorbij gelopen voor we ook maar de kaart of dergelijke aangeboden kregen. En wat me wel erg stoorde was dat als je met de bediening aan het praten was over je bestelling of dergelijke, ze niet even de tijd voor je nemen om stil te staan en naar je te luisteren. Ze lopen soms gewoon door...!

Het eten was meeeeeer dan voortreffelijk. We hadden met zijn drietjes de volgende voorgerechten besteld:

Crispy calamaris, pittige gamba's en de cheesy mushrooms. Allen erg smakelijk, waarbij ik de calamaris nog wel het allerlekkerste vond. Zelden zulke knapperige, krokante drooggefrituurde inktvisringen gegeten.

Onze hoofdgerechten:

Steak & gamba (rare)

Kingsize sirloin steak medium well done.

Mixed grill.

De sirloin steak was wel 2 cm dik en toch super sappig en supermals. De steak en gamba's..... geen woorden voor, zo lekker.

De mixed grill stak er eigenlijk bij in het niets, maar, als we de twee steaks niet hadden besteld zou de mixed grill ook gewoon een dikke 8 hebben gekregen. Echter nu we de steaks geproefd hadden, smaakte de mixed grill maar magertjes.

Al met al heerlijk gegeten, de bediening mag nog wel in de leer gaan voor wat bedieningsvormen (niet weglopen als de gast nog tegen je praat, en zeker niet met 3 verschillende personen aan dezelfde tafel achter elkaar gaan vragen of we nog wat willen bestellen).

Hier komen we zeker nog een keer terug!

24. Leuke sfeer.

Helaas is daar alles mee gezegd. Het was erg duur, bediening was vriendelijk maar onoplettend: rauwe gamba's en crème brulée van yoghurtdikte (met klonten) doorgeven kan echt niet.

Vooraf hadden wij goede verhalen gehoord, dit restaurant is ons dus ook erg tegengevallen.

25. Al reeds een aantal keren gegeten bij La Roche.

Prima restaurant, lekker eten, van duur tot wat goedkoper. Voor mijn kinderen waren de hamburgers op de kaart super!

Gezellig en sfeervol ingericht. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeer snelle bedeining. Een aanrader!

26. Eva 33 punten

Ik heb hier gegeten met mijn verjaardag. De tent bestond toen nog maar net en ik vond het duur en tegenvallen. Ik had kreeft besteld, maar dit smaakte naar niets. De smaak was gewoontjes en de kreeft te oud. Jammer, want het restaurant oogt leuk en chique. Ik ga hier niet meer naar terug.

27. Erg leuke zaak, vriendelijk geholpen. Vond 6.75 voor een kopje soep erg duur en het hoofdgerecht was ook erg aan de prijs.

Terwijl het eten gewoon lekker was, niets aparts.

Zal de volgende keer gewoon de daghap nemen, daarvan vind ik de prijs kloppen. De rest is veel te duur.

28. Verrassend.

Afgelopen zondag met z'n 6en (18-90jr) geheel onverwachts hier gaan eten. We hadden een 3 gangen menu en deze was prima.

Je kunt lekkere keuzes maken.

Visschotel vooraf was heerlijk bereid en prachtig geserveerd. De hoofdschotel was wildzwijn en om te smullen. Van het te kiezen dessert was een overheerlijke mix gemaakt.

Kortom niks dan lof voor dit restaurant en zeker aan te bevelen.