Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Katwijk zh verdeeld zijn.

1. Super verse sushi van top kwaliteit, niet te vergelijken met ketens als Shabu Shabu of Sumo.

2. Kleine eetwaren Katwijk zh

Slechte service. Wij vroegen netjes aan de telefoon of de loempia's en gebakken bananen ieder in een apart bakje mochten, omdat er anders veel poedersuiker over de loempia's heen zit, wat de smaak vermindert. Toen werd er door de telefoon naar ons boos geschreeuwd dat het niet mocht en daarna werd er ook nog eens tijdens het afhalen naar ons geschreeuwd. Prima als het niet kan of mag, maar dat kan ook op een andere manier gezegd worden. De eigenaren kunnen er niet goed tegen als je iets extra's vraagt, omdat het dan niet volgens hun manier gaat. Dit was de laatste keer dat wij hier eten halen.

3,1
  3. Gewoon, goed. Eten was heerlijk! Sfeer was top! Service was minder, beetje saai, niet zo sociaal. Het was best duur.

4. Lekker hoor! Het eten was heerlijk, snel klaar en gaar ook. Er hangt een wat saaier sfeertje, dit is mijn mening, ik voelde me niet 100% thuis. Service is prima. Er waren wat moeilijkheden over tafels, maar dit werd zo opgelost. De prijs is gewoon prima.

5. Met 1 woord: Geweldig! Het eten en drinken was super, niet te veel, niet te weinig, gaar, niets op aan te merken! De sfeer is top met leuke Griekse stijl.

De service is perfect! We werden meteen goed ontvangen met wat te drinken, zonder dat we een tafel hadden! Het was ook kapot druk daar.

De prijs is gewoon normaal voor een Griek, 2e keer dat ik bij een Griek eet, maar dit was gewoon overheerlijk.

6. Lekker gegeten! Eten en drinken is zeker goed, vooral de sparibs, je krijgt er aardig wat. Sfeer is leuk! Ook met de 'Burn Baby Burn' momenten. De service is gewoon aardig. Het restaurant is best prijzig, maar het is ook best luxe hoor!

7. Top snackbar! Eten en drinken is heerlijk, niets op aan te merken. De sfeer is gezellig en knus. De service is fantastisch. De snackbar is best duur, maar de kwaliteit.. top!

8. d.p. plug

Erg gastvrij, het eten perfect. Ik kom hier altijd met vrienden. Super, ga zo door. Dan kunnen we nog meer smullen.

9. Geweldig lekker gegeten. Vlotte service, uiterst vriendelijke bediening. Een echte aanrader!!

10. De Kpiet

11. Voor de 3de keer in 10 jaar (veel te weinig dus) wezen eten. Genoten van het vlees. Het glaasje ouzo en natuurlijk het zeer vriendelijke personeel.

Vlees is van goede kwaliteit, wij hadden een mix van alle voorgerechten die is een echte aanrader.

Supers!

12. c.dijkstra

Voor een strandtent is deze eetgelegenheid langs het strand de enige en erg schoon, vriendelijk, en prijs /kwaliteit goed in verhouding.

13. Kleine eetwaren Katwijk zh

Kende ze wel maar kwam er nooit. Tot een paar maanden geleden. Heerlijk eten! Alles wordt vers gemaakt. Personeel is zeer vriendelijk.
    De PangSit is er eentje die je moet proberen. Zo anders dan je gewend bent maar zo lekker.
    Aanrader dus! (En zo makkelijk dat ik tegenwoordig vlakbij ze op de hoek werk ;) )

14. Fam. de Koning

Wij hebben met ons gezin heerlijk gegeten voordat we naar Soldaat Van Oranje gingen. Dit hebben we van te voren aan gegeven. Het eten kwam vlot achter elkaar en goed warm geserveerd. (Gratis) 2 karaffen water was geen probleem. Niet aanhoudend vragen voor een drankje, wel bescheiden of alles naar wens was. Het eten was meer dan voldoende. Lekker brood bij de soep. Tot slot nog allerlei lekkernijen die we mee mochten nemen naar de musical. Erg vriendelijk personeel. Kortom een lekker en gezellig restaurant.

15. Heerlijk gegeten. 20 Minuten nadat wij binnen waren moesten wij zelf iemand aanspreken om iets te mogen bestellen. Helaas is er de rest van de avond ook weinig gevraagd of wij nog iets te drinken wilde. Jammer.

16. Geweldige sfeer, zeer goede bediening, het eten was heerlijk. Echt een aanrader om met je familie of vrienden bij de Griek in Katwijk te gaan eten.

17. Internationaal Katwijk zh

C.Anderson

Prettige bediening, goed eten, leuke ambiance

18. Wij hebben naar aanleiding van bovenstaande ervaringen dit restaurant bezocht maar ervaren dat de openingstijden voor de keuken niet kloppen. Voor het diner is het vanaf 17.15 uur ipv. 15.00 uur geopend. De bediening was niet behulpzaam en/of bereid om vast te stellen of er iets aan gedaan kon worden ( wij waren daar om 16.10 ) en overtuigd dat ik mij vergist had. Alle tafels waren netjes gedekt en op elk tafeltje stond "gereserveerd". Dit geeft een onwelkome indruk.

19. Pannenkoekenhuis Katwijk zh

Te harde broodjes en een zeer onvriendelijke eigenaresse, die na onze klacht zei: wie besteld er nu een broodje in een pannenkoekenrestaurant? Later huilde er een kindje die gevallen was, kwam ze weer gestresst aanlopen en zei als ze blijft huilen dan moet u weggaan. Wat een raar mens, hier komen wij nooit meer, de speelhoek is wel leuk, maar de rest... lekker slim om je zo te gedragen in een dorp als Katwijk!

2,7
  20. Internationaal Katwijk zh

Door mijn collega aangeraden om hiernaartoe toe te gaan en we hebben een heerlijke avond gehad! Het vlees was verrukkelijk en de zalm van mijn vrouw was ook perfect. We hebben het geld die we moesten betalen zeker terug gezien in wat we ervoor terug kregen. Ook de service was erg goed. Het personeel was zeer aardig en ook erg oplettend. Kortom, wij hebben een erg gezellig avondje gehad met super eten en een hele aangename sfeer.

21. Internationaal Katwijk zh

Henk

22. bert zantinge

Slechts 1 broodje (met kruidenboter) voor 6 personen. Slechts 2 kleine bakjes friet en sla voor 6 personen. Geen bestek bij de friet en sla. Brood en eten kwam veel te laat door fout "serveerster". Geen excuus of drankje aangeboden gekregen omdat we langer moesten wachten. Bij spare-ribs geen vochtige doekjes.

5,9
  23. We hebben heerlijk gegeten maar denk dat het voorlopig de laatste keer is. Prijzen, zowel eten als drinken, zijn heel stevig. Dat zou wel een onsje minder kunnen.

6,3
  24. Internationaal Katwijk zh

Top zaak!! Heerlijk eten, goed personeel

25. Internationaal Katwijk zh

Heerlijk gegeten. Goede en vriendelijke serveerster!

26. Heerlijke, dagverse sushi, gemaakt door de vriendin en dochter van onze vriendelijke gastheer. De vis smelt op je tong! Je kunt onbeperkt alles eten van de kaart voor een vast bedrag. Ze zijn pas een half jaar geopend en ik hoop van harte dat het een succes voor hen wordt! Dit moet je zeker een keer geprobeerd hebben!

27. Anne Hogewoning

28. Piepklein, super gezellig eetcafe, met ongelooflijk lekker eten! En een hele gezellige en vlotte bediening. Zeker een aanrader!

29. Internationaal Katwijk zh

We hebben met een groep van 7 personen ontzettend lekker gegeten. Goede keus op de kaart, goede prijs en erg vriendelijk!!

30. Hans Dijkdrent

Een enorm goed restaurant met een goede sfeer en altijd goed eten. Voor ons altijd een feest om aan tafel te gaan. Als je in buurt overnacht of met de fiets kan dan is het VIP menu een echte aanrader. Een verrassend menu met overheerlijke gerechten die je normaal niet zo snel kiest van de kaart. Persoonlijk vind ik dat kwaliteit hoger is dan de prijs die men vraagt, dus dat is echt een pre. Of je nu met z'n 2en of een groep gaat, het is altijd goed.