Eeterij Neefies in Katwijk

Kleinste maar gezelligste Restaurant van Katwijk

Betaalde parkeergelegenheid voor de deur aanwezig.

Lijn 30,32 vanuit Leiden.
    Lijn 90,95 vanuit Den Haag.

Welkom bij Eeterij Neefies

Aan de rand van Katwijk 500 meter vanaf het centrum en 50 meter achter de boulevard ligt Eeterij Neefies. Een gemoedelijk restaurantje met 43 zitplaatsen voor zowel jong als ouder publiek waarbij prijs/kwaliteit verhouding, sfeer en gastvrijheid hoog in het vaandel staan.

Een goede, leuke sfeer, 'n tafel voor de avond, lekker eten, kortom UIT & ETEN. Dat zijn de hoofdingrediënten van Eeterij Neefies. Al jarenlang weten wij dit op een uitstekende manier te combineren. Het resultaat: een gezellig en smakelijk avondje uit in het kleinste restaurant van Katwijk aan zee.

Ook ideaal even een hapje eten voor bezoek aan de Soldaat van Oranje in de Hangaar.
Wij zorgen ervoor dat u op tijd bent voor deze prachtige voorstelling.

3. Betalen Visa pin

1441982647 89
1492053798 87
1499206820 86

1. Bas Brouw

Leuk gezellig en sfeervol restaurantje. Eten was heerlijk en de bediening was goed. Zeker een aanrader.

2. Goed restaurant met lekker eten en goede bediening!

3. Heerlijk eten, vooral de carpaccio was verrassend. Heel anders dan standaard.
    Helaas de inname van de diner-cheque ging niet goed. Erg jammer.
    Tip: geef eerst het pasje voor er een prijs is ingetoetst.

4. Van der meer

Heerlijk gegeten prijs kwaliteit goed lekker biefstukje en een leuke vlotte bediening

5. We hebben wel lang moeten wachten (half uur) voordat ons gerecht geserveerd werd, maar het was de moeite van het wachten waard.

6. Heerlijk knus en gezellig. Goede bediening, uitgebreide menukaart met voor ieder wat wils. Genoeg te eten als je je bestelling krijgt. Wij hadden als voorgerecht de carpaccio en die was super lekker en genoeg erop, helemaal top! Als hoofdgerecht de hele mikmak; de spareribs waren iets te taai/hard en wat zwart aan de buitenkanten. Maar de kipfilet was super sappig en mals, het varkenshaasje licht roze en zacht, en de biefstuk medium doorbakken en ook heel mals. Dan het toetje huisgemaakte brownie overgoten met warme chocoladesaus en een vanillebolletje ijs en slagroom, TOP, een ware smaaksensatie!

7. Wij hebben heerlijk gegeten voor een nette prijs. Vriendelijk personeel.

8. Lekker, ongecompliceerd, gezellig, betaalbaar, geen haast! Kortom: een aanrader voor 'een avondje uit eten'!

9. Aad en Marijke

Met 4 pers. heerlijk gegeten. 4 verschillende menu's besteld en alles was mooi opgemaakt en tegelijk op tafel geplaatst. Gezellige bediening, het was top.

10. Het eten was prima, top sate, sparerib. Wat wij miste bij de biefstuk was de jus en beetje meer zout/peper het was wat flauw.
    Heerlijke toetjes en de borden waren mooi opgemaakt.

11. H. Wolf

Erg lekker en gezellig gegeten bij Eeterij Neefies. Leuk aanbod op de kaart, compleet met amuze vooraf. Saté van varkenhaas was heerlijk, de kabeljauwfilet in spek ook een echte aanrader. Gemoedelijke sfeer, erg fijn met kinderen in het gezelschap. Vriendelijke bediening , top! Wij raden Neefies zeker aan! Wellicht wel verstandig te reserveren want plekjes zijn beperkt😀

12. Tine banning

De ontvangst, het eten, alles was perfect.
    Daarna naar Soldaat van Oranje.

13. Ontzettend lekker en voor een prachtige prijs. Erg goed. Vriendelijk, gemoedelijk en behulpzaam. Aanrader. Houden rekening met Soldaat van Oranje als je het even meld. Wel reserveren want het is erg gewild!!

14. buurtjes

Prima bediening en heerlijk gegeten. Echt een aanrader.

15. Jb. Oostindier

Voor mij een min puntje als je om een glas water vraag, krijg je spa blauw wat dan ook op de rekening staat.

16. M. Rommens

Prima locatie en goede bediening.

17. R vd maas

Leuke tentje, goede en snelle bediening, genoeg keus !

18. Anita de Bruin

Ruime en gevarieerde keus op de menukaart. Heerlijk knus restaurant met een gezellige sfeer. De bediening was erg vriendelijk. Het eten is van goede kwaliteit waar we een passende prijs voor hebben betaald.

19. Ravensbergen

Altijd super lekker eten!

20. Heerlijk gegeten bij Eeterij Neefies. Een prima vriendelijke en knusse gelegenheid in een woonwijk in Katwijk aan Zee. Uitstekend te combineren met een voorstelling van Soldaat van Oranje. Maar ook zonder dat een aanrader.

21. Heerlijk gegeten. Fijne bediening.

22. Tina Elting

Wij hebben met z'n allen heerlijk gegeten, zeker een aanrader!

23. Genoten van de mosterdsoep en de eendenborst. Voorgerechten waren prima op smaak.
    Zo ook Madam Mikmak die we beiden gekozen hadden, heerlijk!
    Zeker voor herhaling vatbaar.

24. Voorgerechten carpaccio en mosterdsoep waren heerlijk! Ook de hoofdgerechten Spareribs en Biefstuk waren top! Bijzondere vermelding nog voor de bediening die een en al gastvrijheid uitstraalde!

25. Helga Bastiaans

We hebben met een groep van 12 mensen (zowel kinderen als volwassenen) bij Neefies gegeten.
    We hebben echt allemaal héél erg lekker gegeten. Opvallend was de kwaliteit van het vlees (echt lekker malse biefstuk en carpaccio) en de grote porties.
    Zeer zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar!!

26. Voor de 2e x gegeten en ook weer erg goed. Kindermenu's zijn vrij groot...
    Gezellig klein restaurant. Het enige minpuntje wat ik kan bedenken dat de afzuiging beter kan, thuisgekomen ruikt je kleding naar eten.

27. Ontzettend lekker gegeten. We waren met een grote groep, de tafelschikking was wat krap. Aansluitend bezochten we Soldaat van Oranje en we kregen een eerlijk advies het nagerecht over te slaan, aangezien we anders mogelijk te laat arriveerden bij de theaterhangaar.

28. Miep Brickmann

Mijn man ik vinden het heel fijn om bij Neefies te eten, het is er sfeervol en het heeft een huiskamer gevoel.

29. Het eten is verschrikkelijk lekker en de service is ook prima. Maar als je zit te eten hangt er een damp van het bereiden van het eten, want na thuiskomst stinken je kleren. Het afzuigsysteem is niet helemaal zoals het hoort te zijn. Maar voor de rest een super eetgelegenheid.

30. Miranda, Jan Henk en Astrid

Gisteren na Soldaat van Oranje heerlijk wezen eten bij Neefies. Samen met ons gezelschap hebben wij super genoten van het heerlijk eten en drinken.

Zeker voor herhaling vatbaar.
    Jan, Miranda, Henk en Astrid

31. Op donderdag 4 februari hebben wij gegeten bij Eeterij Neefies. Het was top! Een gezellige ontvangst. De sfeer was goed, de amuse verrukkelijk, het hoofdgerecht geweldig lekker en het dessert apart een heerlijke afsluiting van het diner. De bediening was gezellig en informeel.

32. Piepklein, super gezellig eetcafe, met ongelooflijk lekker eten! En een hele gezellige en vlotte bediening. Zeker een aanrader!

33. Ina Kempinski

Sehr gutes Essen! Freundliche Bedienung, Deutsche Speisekarte! Tolles Ambiente!!

(Vertaling door Eet.nu)

Super lekker eten! Vriendelijke bediening, Duits menu. Goed sfeer!!

34. Ilona Schenke

Aanrader om voor Soldaat van Oranje te gaan eten. Ligt niet aan de boulevard, kan een minpuntje zijn, maar eten en bediening zijn top!

35. Heerlijk gegeten! Vooraf aan Soldaat van Oranje telefonisch besteld in verband met file. Leuke, aardige bediening! Schnitzel, biefstuk, saté, toetjes chocoshots, hmm! :D

37. Vooraf aan Soldaat van Oranje hier wezen eten op aanraden van iemand. Super vriendelijke en gezellige serveerster. Bij binnenkomst een lekkere amuse gekregen.

Als voorgerecht de carpaccio gehad met heerlijke zelfgemaakte dressing.

Als hoofdgerecht de 'hele mikmak' gehad (mix grill), en mijn vriendin de kogelbiefstuk van 300gr, ik hoorde al dat de porties ruim waren. Ik als grote eter had inderdaad niks te klagen :-)

Ondanks dat toch netjes het 'bordje' nog leeg gekregen.

Kortom een super avond gehad voor een betaalbare prijs, zou hier graag nog eens gaan eten, jammer dat ik daar 150 km voor moet rijden.

38. Met partner en 2 vrienden gegeten in dit kleine, maar erg gezellige restaurant in Katwijk. Alle 4 een ander voor- en hoofdgerecht gekozen. Ik koos voor een wildgerecht als hoofdgerecht. Ik heb mijn vingers erbij afgelikt! Lekkere grote porties eten en onze vrienden kregen hun restant aan spareribs in een keurige verpakking mee naar huis. Ondanks de doordeweekse dag en ons late tijdstip van aanschuiven waren de meeste tafels bezet. Wij begrepen al snel waarom; er hangt een heel relaxed sfeertje, een restaurant waar je je thuis voelt.

39. j.ouderkerken

Op 21 aug. Met onze vrienden bij jullie gegeten. Het was voortreffelijk, wij hebben heerlijk gegeten. De bediening was correct en vriendelijk. Wij komen zeker nog eens terug.

40. Zeer goed gegeten in het kleinste restaurant van Katwijk. Enorme porties voor een redelijke prijs. Vriendelijke bediening. Echt een aanrader voor een gezellig avondje uit.

41. Super gezellig restaurant, zeer gastvrij, erg vriendelijk en spontaan personeel.
    Het eten was heerlijk. De xxxl carpaccio als hoofdgerecht is een echte aanrader.
    Wij komen hier graag weer eens terug als we in de buurt zijn.

42. wat hebben wij samen genoten van het heerlijke eten om te watertanden zo lekker en dan de prijs in deze tijd alle lof voor jullie prachtige restaurant ons ga je hier zeker vaker zien.

43. Heel lekker eten, mooie garnering, vriendelijke bediening. Een aanrader!

44. Fantastisch gegeten met het gezin.
    Super kwaliteit vlees en vooral ook veel voor een vriendelijke prijs.
    Leuke en vlotte bediening, kortom een aanrader!!

45. Karoline van Duijn

Wij hebben daar vorige week heerlijk gegeten met ons gezin. Het eten was heerlijk en de sfeer is erg gezellig, zeker een aanrader. Bedankt voor een leuke avond Neefies!

46. Rens Eekhout

Eeterij Neefies is echt een aanrader voor iedereen die van gezelligheid en lekker eten houdt.
    Wij hadden een plekje aan de bar en ik kan u zeggen dat is zeker een aanrader.
    Je merkt dat de sfeer in het 'team' goed is, ze hebben een hoop plezier in het werk.
    Eten is goed, de gerechten hebben leuke Katwijkse namen.
    wij komen zeker nog eens terug, bedankt!

p.s. aan onze kleren hebben wij niks gemerkt.

47. Vanavond heerlijk gegeten bij de neefies, goede bediening, gezellig en waar voor je geld. Heb overigens geen last gehad van stinkende kleren of koude lucht van de airco. Komen hier zeker terug.
    Gr Kimberly

48. Anouk van Duijn

Samen met ons gezin hebben we heerlijk gegeten bij de Neefies. Onze moeder was jarig en als verassing hadden ze een heerlijk toetje. Top tent we hebben het erg naar ons zin gehad!

49. Ik heb er met me vriend gegeten en alles was heerlijk. Wij hebben aan de bar gezeten en niks geroken. Onze kleding stonk absolute niet. Zijn lekker samen naar soldaat van oranje geweest.

50. Op zich goed gegeten, leuke tent, aardige mensen. Toch wel een paar opmerkingen. Personeel is vriendelijk maar staat wel heel snel aan je tafel of je nog iets wil en als je net je bord leeg hebt. Als je verkeerd zit heb je de hele avond een koude stroom van de airco in je nek. Waarom ik nooit meer terug kom is dat we alle vier daarna alle kleren in de was konden doen en de jassen naar de stomerij konden brengen. Als je er zit heb je het niet door maar achteraf lijkt het alsof je de hele avond boven een frituurpan hebt gehangen. Je zal daarna nog naar een voorstelling moeten. De dag daarna nog even opgebeld . Er was blijkbaar iets kapot geweest aan de afzuiging, dat was gemaakt maar blijkbaar niet zo goed. Echt onder de indruk was men niet van de klacht

51. Leuke gezellige eeterij waar we super veel en lekker gegeten hebben.
    Leuk dat hapje van de zaak!
    Het toetje was ook heerlijk.
    De prijs van de gerechten zijn vriendelijk voor je portomonee(zeker niet onbelangrijk in deze recessie)
    Leuke ongedwongen sfeer en vriendelijk/vlot personeel.
    Wij komen hier zeker nog eens terug!
    Ga zo door!

52. piet 11 punten

Niet echt lekker gegeten vanavond. Hoewel er bijna geen gasten waren werd er wel 4x achter elkaar gevraagd of we al wilden bestellen, beetje te opdringerig!
    In totaal waren er 4 tafels bezet, bij de achterburen was het vlees veel te hard en bij de buren aan de andere kant was de bestelling niet goed opgenomen. Niet echt een goede score dus.

We hebben heel vaak veel lekkerder gegeten dan dat we vanavond gedaan hebben, dit was de eerste keer bij de neefies en daar blijft het ook bij!!

53. Merlin 15 punten

Vorige week eindelijk weer eens hier gegeten, de laatste keer was drie jaar geleden. Het restaurantje ziet er door een kleine makeover frisser uit als drie jaar geleden, zeker een vooruitgang. Het eten is nog even heerlijk, en het toetje moet je ook echt niet overslaan, het ijs is verrukkelijk! De bediening was zeer vriendelijk en heel erg snel, bijna te snel voor een avondje uitgebreid dineren ;).
    Het enige minpunt wat ik kan benoemen is dat de tafeltjes voor 4 personen wat aan de kleine kant zijn, maar ja het is een klein restaurantje, dus eigenlijk wel begrijpelijk. Wij komen hier zeker nog eens terug!

54. Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten. Goede, vriendelijke bediening. Ook de aanwezige kinderen hadden het naar hun zin. Een klein, knus restaurantje waar je lekker eten krijgt. Een groot compliment voor de nieuwe eigenaars.

55. Lang veel te lang wachten op eten wat ook nog eens niet gaar was. De kinderen hadden er al lang genoeg van. Stamgasten/bekenden lijken voorrang te krijgen. Kortom de eerste en tevens laatste keer dat we geweest zijn.

56. rosse ridder

Wij zijn hier nu een aantal maal geweest en het bevalt ons prima. Lekker eten, genoeg voor 'n zeer vriendelijke prijs.
    De bediening is uiterst attent.

57. We hebben hier heerlijk gegeten afgelopen weekend voorafgaand aan Soldaat v. oranje.
    Het personeel was erg alert, zodat we op tijd konden vertrekken en waren we ruim op tijd voor de musical.
    Wat een sfeertje en wat een vlot en gezellig personeel.
    Dikke duim voor dit restaurant(je).
    Komen zeker nog eens terug.

58. vrijdag 3 februari heb ik daar met mijn man gegeten. We hadden een plek aan de bar, omdat de tafels volgeboekt waren. dat maakte ons niet uit, want we weten als katwijker zijnde, dat het eten goed is. En het niet zo heel groot is van binnen. Het eten was heerlijk, maar de bediening liet te wensen over, we hadden de: hale mikmak! Helaas toen we daar klaar mee waren, hebben we zeker een half uur naar ons lege bord met botjes [van de spareribs ] lopen staren.
    Je zou denken omdat we aan de bar zaten dat dat wel opviel, maar niets van dat alles. Het leek er trouwens op dat vaste stamgasten de voorkeur genoten... die werden tussentijds gewoon geholpen, terwijl wij daar maar zaten te staren. Ook ontbrak het welbekende citroen bakje/doekje voor je handen. Mijn man is van narigheid maar naar het toilet gegaan om zn handen te wassen... daarna het toetje! Ik had iets gezien wat ik erg lekker vond, maar niet besteld, omdat de stoom onderhand uit m'n oren kwam. Dus bestelde we een Irish coffee, en een cappuccino, wat ook erg lang duurde voor we die kregen. Er werd onder tussen wel andere stam gasten geholpen. Dit was voor mij de laatste keer dat ik hier gegeten heb

59. Heerlijk gegeten in een enorm geZellig en warme sfeer. Bediening was zeer vriendelijk en het eten was veel en heerlijk. Een echte aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt in een gezellige omgeving. Wij komen zeker terug als wij weer in de buurt zijn

60. A Snoeck, Rockanje

Wij hebben op 4 januari ,voorafgaand aan de voorstelling Soldaat van Oranje, gegeten bij Neefies. Het was heerlijk, geweldige service, aardig personeel, heerlijk eten, kortom, een aanrader! Men hield er ook echt rekening mee dat we naar de voorstelling gingen; korte wachttijd zonder het gevoel opgejaagd te worden.

61. E. Fakkeldij

Met 7 personen a la carte gegeten, uitstekende kwaliteit en ruimschoots binnen de tijd voor de musical Soldaat van Oranje. Beslist een aanrader.

62. Ik heb een tijdje geleden samen met mijn vriend bij de Neefies gegeten. Als echte Katwijker waardeerde ik de leuke menukaart al. De bediening was goed en erg aardig. Ik had al veel goede dingen over het eten gehoord en deze verwachtingen werden helemaal waar gemaakt. Ik heb heerlijk gegeten! Het was wel erg veel, dus raad ik jullie wel aan om met een lege maag aan te komen. Kortom, een toptent!

63. Het was een top avond en de service is gewoon prima.

De zaak is goed gevuld en dat spreekt voor zich.

64. Afgelopen donderdag heerlijk gegeten voordat we naar Soldaat Van Oranje gingen! Hadden niet veel tijd maar daar werd heel goed mee omgesprongen. Echt aan te bevelen. Als dessert zeker een keer de onbelievebol proberen!

65. Voor de voorstelling van 'Soldaat van Oranje' hebben we met z'n vieren heerlijk gegeten. De bediening was ontspannen en erg vriendelijk. Een prima restaurant dat we van harte kunnen aanbevelen!

66. Wat een gezellig eetcafe! Na de voorstelling heerlijk gezeten. Het was erg druk, ook met wachtende gasten maar we hebben geen moment het idee gehad dat we snel plaats moesten maken. Het eten was verrukkelijk en de bediening geweldig.

Een toprestaurant!

67. Rene de Jager

Van de week na lange tijd weer eens in de Neefies geweest voor de musical Soldaat van Oranje. Het eten was weer top, echt genoten. We komen snel weer. Echt een aanrader voor als je naar Soldaat van Oranje gaat om toch nog ff lekker te eten van te voren.

Een dikke 10!

68. Gisteren hier heerlijk gegeten voorafgaand aan de try-out van Soldaat van Oranje.

Ongedwongen sfeer, hartelijke bediening, flink bord vol voor een aantrekkelijke prijs.

Aanrader!

69. Gisteren wezen eten met 7 personen waarvan 1 kind.

Heerlijk gegeten! Personeel is top!

Vlotte bediening en een ongedwongen sfeer in het eetcafé.

Krijgt het gevoel of je op visite bent, als klap op de vuurpijl kreeg de kleine van 3 jaar een vuurwerk ijsje :-) zo leuk gedaan door ze!

Wij hebben ons tentje gevonden om lekker te eten en gezellig te zitten!

Komen zeker terug.

Is beslist een aanrader.

70. vincent van alten

Een kleine eetcafé met goede sfeer en lekker eten.

71. Super eten en erg gezellig! Ga er altijd graag naar toe!

72. Wij komen hier vrij regelmatig en we hebben nog nooit slecht gegeten. De spareribs zijn de lekkerste die we ooit gegeten hebben en de andere gerechten zijn ook super.

Verder niets dan lof.

73. Fam. de Jong

Op aanraden van kennissen hier gaan eten met z'n zessen. Het zou een toptent zijn, kwaliteit, gezellig...maar geen van dit alles. Een grote teleursteling: de kaart kregen we dik 20 minuten nadat we zaten en het eten kwam toen nóg een uur later. Met drie kinderen aan tafel bepaald geen pretje. Eenmaal geserveerd was het vlees echt taai en geen doorkomen aan.

Pluspuntje was dat de bediening vriendelijk bleef en zich terecht verontschuldigde. De twee vis-eters aan tafel waren wel tevreden met hun gerecht. Wij komen hier niet nog een keer eten.

74. Geweldig zaakje, iets aan de krappe kant maar dat heeft ook weer wat.
    Goed eten voor een leuke prijs.

75. Het is gewoon een top tent.

76. Zkeker een leuk tentje waar je niet alleen voor het eten maar ook de gezelligheid komt eten.En betalen voor extra patat eeecht niet.

77. Gert Vlieland

Ik heb afgelopen zaterdag weer ontzettend goed gegegeten volgende week ben ik er weer.Alles is oke en harry ik heb nog nooit voor een extra portie patat hoeven te betalen.

78. Na alle lovende verhalen ook een kanttekening..met z'n vieren één bakkie patat bij het eten, bijgevraagd en daar dan extra voor moeten betalen, vind ik errug triest. Het is er ook niet echt goedkoop, wel erg klein, lekker naar het gesmak van je buurman luisteren.

79. top ga zo door.!!

80. ook weer een authentiek eettentje in katwijk dwz; veel eten, lekker eten voor niet te veel geld en ook weer niet te chic

81. als je hier eenmaal geweest bent wil je thuis niet meer eten
    in 1 woord heerlijk

82. de eeterij niet groot maar erg knus je voelt je daar thuis het eten is daar heerlijk. en ze zijn daar erg klant vriendelijk

83. Alex K.

Ziet er uit als een eet-café maar is meer. De sfeer is vrijblijvend en gezellig, ietwat krap bij grotere gezelschappen maar hetgeen je voorgeschoteld krijgt is gewoon Top!!

84. alfred wessel en marijke messemaker

goede,vriendelijke service,bij het koninklijk huis eten ze niet lekker dan hier,dunkt ons

85. Gezellig,druk en lekker gegeten.