De Beslagkom in Katwijk

Ambachtelijk pannenkoeken- & Grillrestaurtant

U kunt parkeren aan de tramstraat in de Tramstraat parkeergarage trap naar beneden of lift en u bent er,ook kunt u voor ons restaurant parkeren

• OV

ov halte boven op de tramstraat

Lunch Diner
vr lunch 10:00 - 16:00 diner 16:00 - 22:00
za lunch 10:00 - 16:00 diner 16:00 - 22:00
zo lunch 10:00 - 16:00 diner 16:00 - 22:00

Omschrijving

wij zijn een ambachtelijk maar modern pannenkoeken- & grillrestaurant wij werken uitsluitend met verse eerlijke grondstoffen en scharrelvlees en tante door kipproducten. de meeste producten worden vers bereid in eigen keuken.Ook is er een fantastische speelruimte voor de kids klimmen ,klauteren ,glijen , interactieve spelmodules ( kindvriendelijk) ook hebben we voor de hele kleintjes een softplayground ruimte.

• Halal

1575206790 49
1620346157 55
1638401904 62

1. Pieter van den Aarsen

Beste en meest kindvriendelijke restaurant dat ik ken. Kinderen kunnen spelen in de binnenspeeltuin, pannenkoeken zijn superlekker, maar ook de spareribs zijn goed, de biefstuk perfect en gamba's om te smullen!

2. Arne Boers

Als altijd is het eten dik voor mekaar👍
    Bediening gezellig en netjes.

3. G. van Duijvenbode

Zoals altijd heel gezellig en heel erg lekker, dit krijgt zeker een vervolg.

4. Jannie van Duin

Wij hebben hier gegeten voor aanvang van theaterbezoek en aangegeven dat we voor een bepaalde tijd weer weg moesten. Dit is doorgegeven aan de kok en alles werd keurig op tijd geserveerd door een heel blije serveerster die ons erg thuis liet voelen.
    Willen zeker nog een keer terugkomen en dan de tijd hebben om wat langer van de gastvrijheid te genieten.
    Vriendelijke groet Jannie

5. Het eten was prima
    Alleen vinden mijn kleinkinderen de pannekoeken met sojamelk niet lekker en hebben een erge melkallergie.
    Als het van havermout gemaakt wordt eten ze een hele stapel.
    Misschien een idee

6. We hebben met dochter en kleinkinderen een hele gezellige ochtend gehad en hebben heerlijk gegeten. Het personeel was attent, behulpzaam en vriendelijk. Er was niets teveel.

7. Ad Crama

De reservering was niet bekend en het toegevoegde kommentaar was blijkbaar niet gelezen en daardoor was niet bekend dat er een persoon in een rolstoel bij was. Het personeel moest daarom de tafel beneden omwisselen met een tafel boven. Dit is echter zeer snel en adequaat opgelost. We hebben super lekker gegeten en de kinderen hebben naar hartelust gespeeld.
    Kortom een aanrader voor gezinnen met kinderen.

8. Elk bezoek aan De Beslagkom is top. Het eten is altijd goed. Enige minpunt zijn de dronken mensen op je heen. We kozen de verkeerde tafel.
    Maar nogmaals, eten en service zijn altijd goed. Groot terras aan de voorkant.

9. Eten was goed. Bediening liet lang op zich wachten. Het jonge personeel weet nog niet goed hoe ze klanten te woord moeten staan.

6,7
  10. Ernst Rob

Kom er elk jaar een paar keer met mijn sloep. Het is altijd goed eten en goede service!

11. Heel leuk restaurant.
    Speelpret voor kinderen en heerlijke koffie, gebak en pannenkoeken!

12. Helaas was dit keer onze ervaring minder. We hebben een uur op onze eten moeten wachten. Wat helaas weinig, taai en niet doorbakken of juist veel te veel doorbakken was. Apart is ook dat ze vragen of je er saus bij wilt, maar vergeten dat je daar 3,50 extra voor moet betalen. De wijn is ook goed prijzig voor een pannenkoekenhuis. Jammer, wellicht volgende keer beter

4,3
  13. Het eten was goed, personeel hartstikke vriendelijk. Alleen hebben we precies 1 uur moeten wachten op onze broodjes. Uiteraard excuses, want het was druk.
    Maar toch een kopje koffie van de zaak had wel op zijn plaats geweest.
    1 uur is echt heel lang.
    Voor een broodje!

14. Loes van der plas

Hallo, Mijn 60 jarige verjaardag gevierd met kinderen en kleinkinderen.
    Lekker gegeten en gedronken, was super gezellig!
    De tafel was leuk versierd en complimenten aan de kok en de bediening.
    Het was een onvergetelijke verjaardag.
    Hartelijk dank.
    Loes van der plas🌺

15. Wij hebben heerlijk gegeten bij de Beslagkom, vriendelijke personeel en een leuke sfeer. Geschikte plek om te eten voor jong en oud. Hebben beneden een leuke speelplek voor kinderen.

16. Voorlopig de laatste keer. Van saté tot pannenkoek niet te eten. Als zelfs kinderen zeggen dat pannenkoek vies is (niet gaar en vieze bijsmaak).
    Heel jammer.

17. 2 Koffie en 2 broodjes kaas, 23 euro. Alles vooraf betalen. Bleek later waarom.
    Koffie kwam gelijk en u gaat het niet geloven de magerebroodjes, waarvan de kaas reeds uitgedroogd was, kwamen na 1 uur en 5 minuten. Personeel aan gesproken. Erg brutaal en tot 3 keer toe dan gaat u toch ergens anders heen. We kwamen hier in het verleden regelmatig. Maar de recensies lezende gaat de zaak qua kosten en service erg achteruit. Nooit meer.

2,6
  18. Ron Heppener

Eten was goed, bediening vond ik deze keer iets minder. Tafel afruimen terwijl we nog zaten te eten. Klein minpuntje dus.

19. Van der Plas

Gezellig en lekker gegeten....

20. Maartje

Zoals gewoonlijk, goede service, bediening en eten. Ik zou zeggen tot de volgende keer

21. Heerlijk gegeten met een fijne bediening. Maatregelen goed in acht genomen. Hier komen we zeker nog een keer terug.

22. Het restaurant is erg duur geworden. Voor een glas wijn betaal je 5,25! Dus leuk met je kinderen en kleinkinderen daar gaan eten is voor mij de laatste keer geweest.
    Dan maar geen ballenbak en speelhoek.
    Er loopt ook teveel personeel rond, ze staan heel vaak bij je tafel en dat moet je dus ook betalen.
    Jammer, ik kwam er graag…

5,9
  23. Tobias

24. Vandaag met 11 man bij de beslagkom gegeten. Van sate tot pannenkoek alles was niet lekker. Het smaakte niet naar verse producten maar naar zakjes van de supermarkt.
    Pannenkoeken zonder smaak. Kip niet mals etc etc. De serveerster hierop aangesproken een aardige dame wilde er echt iets mee doen maar haar baas en de kok vonden het niet nodig. Zo doen ze het immers al jaren was het antwoord. Dit was voor ons dan ook een keer en nooit meer. 19 Euro voor 400 gram spare ribs en dan niet een verse marinade maken echt absurd.

1,2
  25. Maurice Schipper

Bestel gerust een (dubbele) espresso, maar verlang daarbij geen glaasje water.
    Dat past absoluut niet in het "beleid" van de zaak.

4,5
  26. Had bij de reservering aangegeven dat ik een lunch voor 2 bon had. (Gift for you)
    Deze werd niet geaccepteerd zodat ik er niet gegeten heb.

27. JD 23 punten

Gisteren avond gegeten in de Beslagkom met 2 volwassenen 3 kinderen plus baby. Gelijk bij aankomst werd constant werd door het bedienent personeel gezegd dat de kinderwagen in de weg stond en dat ze kinderspelen hadden. Mijn dochtertje kan niet goed zitten dus ook niet medisch gezien niet verantwoord. Helaas steeds boze blikken en werd er steeds tegen de wagen aangelopen door het personeel. Ook de oudere kinderen werden compleet genegeerd wanneer ze om limonade vroegen. Eten was. Magertjes en personeel kortaf zo dat wij het gevoel kregen niet welkom te zijn. Wij hebben gegeten en snel weer vertrokken… erg jammer van een zogenaamd kind vriendelijk restaurant. Ook bij het verlaten stond ik met de kinderwagen bij de trap en het enige commentaar was… mevrouw u staat in de weg. Ja hoe krijg je in je eentje op dat moment je wagen een steile trap op tillen… en beetje domme reactie van het personeel. Uiteindelijk vroeg ze… zal ik u dan maar even helpen op sarcastische toon! We waren blij om weer buiten te staan en gaan daar ook nooit meer terug! @

1,5
  28. Dit was voor mij het slechtste restaurant ooit. 2× toe was de pannenkoek niet gaar. Helaas werd erg slecht op gereageerd. Mijn zus die gehandicapt is was erbij. Erg zielig. Manager gesproken die alleen dag meneer tegen mij zei… schandalig en daarom raad ik aan… ga hier nooit eten…

29. Jammer, klacht over het eten, via meisje van de bediening wordt drankje aangeboden.
    Heb gelijk gegeten en gedronken.
    Chef is niet voor rede vatbaar, wordt ook nog boos op ons als wij daar iets over zeggen.
    Kom hier nooit weer.

3,1
  30. De sfeer en de service waren prima. Het eten was matig. Van de 6 personen waren er naar 2 tevreden.
    Voor de vegetariër is er behalve een pannekoek niets om te eten en zelfs de bijgerechten zitten vol met vlees. (Groente en geb. Aardappelen) erg jammer! De spare ribs waren heel droog en nauwelijks weg te kauwen. De biefstuk had de pan niet eens geraakt. (Gevraagd om medium rare).
    Prijs- kwaliteit is niet goed in verhouding. Voor ons niet voor herhaling vatbaar helaas.

31. Rosanne

Wauw.
    Ik heb coeliakie en ben hier warm ontvangen.
    Een gehele menukaart met alle mogelijke allergenen en zijn vervangingen.
    Ik heb nog nooit zo onbevangen keuzes kunnen maken in wat ik wilde eten. Ik heb in één oogopslag kunnen zien wat er mogelijk was voor mij en dat was veel!
    Het restaurant zat vol en toch was de service snel! Het eten was heerlijk en als ik in de buurt had gewoond was ik zeker vaker teruggegaan. Complimenten!

32. Eten was prima, alleen belachelijk dat je bij de friet niet standaard mayonaise krijgt... Dit moet extra betaald worden!

Cappuccino was niet te drinken.. kregen na het aangeven een nieuwe! Ook deze was niet te drinken, zou doorgegeven worden, maar stond wel op de bon... Zo ga je niet met je klanten om!!

Service, klantvriendelijkheid en de hygiëne kan beter!! Anderhalf uur gezeten en de tafel naast ons was al die tijd vies... En dat terwijl er zat personeel rond loopt!!

33. Lia berkheij

We hebben heerlijk gegeten en de bediening was ook goed. We vonden het allemaal heel gezellig.

34. De groot formaat pannenkoek met kaas was erg lekker. Gezellige ambiance met gelukkig geen harde muziek. Vriendelijke bediening. Volgende keer weer!

35. Marijke Ouwehand

Hallo,

Wij vonden de high-tea bij de beslagkom geweldig. Het begon al s,morgens vroeg met een telefoontje of wij buiten of binnen wilden zitten, hoe attent.
    Het eten was lekker en meer dan voldoende, theewater werdt constant bijgevuld. En de bediening was erg vriendelijk en attent.

36. Fam. Hindriks

Heerlijk een grote, ruim belegde pannenkoek gegeten. Bediening heel vriendelijk en goed. Voor kleine kinderen is er een hele leuke speelhoek met klimtoestellen. Gratis WiFi. Wij waren met oudere kinderen en 3 volwassenen en kregen een rustig plekje toegewezen. We hebben voor een leuke prijs heerlijk gegeten en zouden zeker weer komen!

37. Super tent om lekker casual te eten voor een schappelijke prijs.

38. loes van roon

Het is een zeer goede beleving en zeker waar voor je geld. Zeer goede sfeer ook, leuk voor kinderen en heel goed wat eten betreft. Loes en Arie

39. Zeer slecht nog nooit zo'n vieze melkvrije pannenkoek gegeten. En toen we om iets anders vroegen voor onze dochter van 9 kregen we een grote volwassene portie kabab met patat en salade van 15€ en we moesten ze beide betalen want tja dat wij (drie man heeft geproefd) het niet lekker vonden was niet hun probleem! En dan op een toon, zo praat je niet tegen je klanten. Ik had best willen betalen voor een kinderportie patat wat met kebab maar dit... De pannenkoek van onze zoon was te doorgebroken de spek was aangebrand.
    Nu snap ik waarom je op vaderdag zo zonder wachttijd terecht kan...

1,2
  40. Te harde broodjes en een zeer onvriendelijke eigenaresse, die na onze klacht zei: wie besteld er nu een broodje in een pannenkoekenrestaurant? Later huilde er een kindje die gevallen was, kwam ze weer gestresst aanlopen en zei als ze blijft huilen dan moet u weggaan. Wat een raar mens, hier komen wij nooit meer, de speelhoek is wel leuk, maar de rest... lekker slim om je zo te gedragen in een dorp als Katwijk!

2,7

42. Pannenkoek smaakte niet echt lekker en de bediening vergeet dingen en smijt het bestek op tafel. Ze maakte ruzie en dat kun je dan als klant horen. Ik zou een dorp verder gaan naar Noordwijk.

4,1
  43. desiree schouten

44. Lekkere pannekoek en vooral veel keuzes!

45. Mooie locatie, goede snelle service door vriendelijk personeel. Lekkere pannenkoeken grote keuze mogelijkheid. Voor kinderen is er een ruime speelgelegenheid. Dit komt echter niet altijd de rust ten goede.

46. Een erg gezellig restaurant, zeker een aanrader voor iedereen met een gezin. Het eten was lekker en de sfeer erg goed, ook het personeel is erg vriendelijk! De kinderen hadden het er reuze naar hun zin. Ik vind dit restaurant voor iedereen een aanrader!

47. René 3150 punten

Misschien wel het beste pannekoekenrestaurant dat ik ken. Ik kom er vaak, zo vaak zelfs dat ik een klantenkaart heb. Pannekoeken zijn net wat lekkerder dan bij andere restaurants, altijd met verse ingredienten. Leuk ook voor kinderen, er is een ruime speelgelegenheid waar kinderen ook video's kunnen kijken. Op de een of andere manier hangt er altijd een rustige sfeer, hoe druk het ook is.