D(e)ining 19 in Katwijk

Parkeerterein Noord Volg P richting boulevard ook onder de Boulevard kunt u parkeren. D(e)ining 19 ligt onderaan Hotel Savoy Boulevard nummer 1 Katwijk.

Lijn 30,31 vannuit leiden en 90,95 vannuit Den Haag

• All-inclusive

1337020295 100

1. Heemskerk

Leuke strandtent met leuke sfeer! Wij vinden alleen dat tikken van de vlaggenmast heel irritant en heb ik een meer over gehoord die avond! Daar zou ik wat aan gaan veranderen?!

2. Anoniem

Heel goed en ook goede bediening!

3. annette

Het eten was erg lekker. Alleen hadden we vantevoren online de menukaart bekeken en kregen in de deining een kaart met totaal andere gerechten… tja, dan ben je er al en kies je wat uit en het was echt lekker maar wij vonden het jammer!

4. A van Ingen Schenau

Heerlijk gegeten en bijzonder vriendelijk personeel.

5. Philomeen van laanen

Super genoten met ons gezin en aanhang!!! Voor herhaling vatbaar!

6. C van Duijvenbode

Een heerlijke Pica Pica lunch met 5 vriendinnen. Voor Wil, die sommige groente en vlees niet mocht eten, heeft de kok aparte gerechten gemaakt. Super. De bediening was ook super. We komen zeker weer terug!

7. Debby de Jong de Roo

Gezellig personeel. Goed eten en mooie stukken vlees.

8. Henry Visch

Vanavond met 2 personen gegeten bij D(e)ining 19. Als voorgerecht beiden Champion gratin gekozen. Smaakte goed al had het iets meer "gratin" mogen zijn naar onze beleving.
    Als hoofdgerecht gekozen voor het vispotje en de dry-aged steak. Beide waren uitstekend. Heerlijk mals vlees en ruim voldoende . We hebben weer genoten en komen zeker nog een keer terug.

9. Het was heerlijk, wij kwamen ook rollend de deur uit.

10. Hanneke van Leeuwen

Opnieuw heerlijk gegeten! Kwaliteit, presentatie en bediening was top!! En ondanks dat wij met 12 personen waren en daarnaast alle tafels bezet waren verliep de bediening gesmeerd, chapeau!!

11. Heerlijk terras. Vriendelijke mensen. Ook al was het erg warm bediening was perfect.

12. Gezellig restaurant aan het strand bij de zee. Kwaliteit van eten is goed. Porties zijn voldoende en worden mooi uitgeserveerd. Personeel kent de kaart en legt correct uit. Aanrader.

13. heemskerk

Het eten was heerlijk.

14. P. Langmnuur

Eten goed, bediening vriendelijk.
    Twee minpunten
    Een bakje sla waar 2 personen net aan genoeg aan hebben, staat ook voor 4 personen op tafel. Natuurlijk kun je bijvragen, maar zo hoort het eigenlijk niet.
    Voor een karaf water 2 euro vragen is niet meer van deze tijd.

15. lot de zwart

Wederom heerlijk gegeten bij Deining 19... Het zijn super gastvrije mensen die je bij binnenkomst gelijk een welkom gevoel geven. Gerechten prachtig qua opmaak en uitstekend van smaak. Je proeft dat er met liefde gekookt wordt in dit strandrestaurant. En ook niet onbelangrijk... een geweldige wijnkaart! Kortom; een aanrader!

16. We hadden een pica pica lunch, had ik al meerdere keren gedaan! Het was weer heerlijk, we hebben genoten! We hopen dat jullie dit volgend jaar er weer in houden, die pica pica lunch 👍

17. Cora de jong

Gezellig druk, vriendelijke bediening en het eten was zalig! Volgende week neem ik mijn man mee.

18. marian ravensbergen

Was erg gezellig, buiten een borreltje gedaan en binnen heerlijk gegeten. Wij komen hier al voor de zoveelste keer en het is steeds weer heerlijk. Goede bediening en prijs kwaliteit prima!!! Gr. Marian.

19. Leuke avond gehad. Heerlijk eten voor een goede prijs. Je krijgt waar voor je geld. Echt 'katwijkse' porties krijg je hier nog. Ook aan de opmaak van de borden is echt werk besteed, het zag er verzorgd uit.
    De wijn was ook fantastisch. Met 1 oog kun je in de semi open keuken kijken, hier staan vakmensen dat zie je. De mensen voor de schermen zijn erg vriendelijk en gastvrij en zeer belangrijk ze lopen allemaal met een lach op hun gezicht! Met uitzicht op zee en ondergaande zon kan de avond niet meer stuk! Een dikke voldoende

20. Henk en Nathalie

Pica Pica lunch was geweldig. We hebben enorm genoten van alle gangen. Het is echt een heel leuk concept, al die kleinere hapjes. Wij vonden het zelfs wat veel! De sfeer was fijn en de bediening vriendelijk. Kortom: Een aanrader!

21. Ronald Spek

Heerlijk gegeten in het zonnetje op het terras.

22. Super tent! Professionele bediening en heerlijk eten!

23. Bert Meijer

Na aanbeveling van mijn zoon bij u gegeten en wij moeten zeggen het was buitengewoon goed en lekker. De porties waren groot en zag er goed verzorgd uit. Wij weten het zeker dat wij Deining 19 aan zullen bevelen bij onze vrienden en komen beslist nog een keer heerlijk eten.

24. Kees Heemskerk

Wij vinden de Pica Pica super. Lekker rustig, een echt vakantie gevoel. En die soep was zooooooo lekker...

25. Albert en Corrie

42 jaar getrouwd dat is xl bij elkaar. In het verlengde van deze gedachte bestelde ik de Ribroast van 700 gr. Top klaargemaakt en smaakte voortreffelijk! Mijn partner genoot van haar zeer malse ossenhaas. Prachtige ambiance, hartelijke en attente bediening. Katwijk mag tots zijn op dit strandrestaurant.

Corrie&Albert

26. Ik had voor vier personen gereserveerd. De ontvangst was zeer hartelijk. De bediening was top. Het eten was heerlijk. Het uitzicht op zee was fantastisch met het ondergaan van de zon. Totaal was het een mooie en heerlijke avond.

27. Ä zwanenburg

Prima gegeten. Lekker pittige tomatensoep en biefspice als hoofdgerecht. Erg lekker.

28. D.A.Schaap

Heerlijk gegeten! Goede bediening, gezellig personeel! Komen zeker terug! (Mag de muziek dan wat zachter?).

29. p.bekker

Het eten was super en de bediening is heel gastvrij en zeer vriendelijk, komen snel weer terug.

30. A van der Zeeuw

Super gezellig, de service was geweldig, het eten en drinken was top en de prijs/kwaliteit verhouding perfect.

31. B.Schulz

Na de hartelijke begroeting hebben wij ons gelijk op ons gemak gevoeld. Ons menu garnalencocktail en sparribs gewoon top, en ook nog voortreffelijk goed verzorgd. Daarna nog even naborrelen, gezellig. Mooie avond gehad.

32. Druk en rommelig, de reservering was niet goed doorgekomen! Stellendamse garnaaltjes waren prima (voorgerecht). Lamsbout was lekker (hoofdgerecht). Heel jammer dat er niet meer details aan de gerechten toegevoegd waren, is kleine moeite -om het net iets meer- mee te geven. Latte Machiatto werd later als de Cappuccino's uitgeserveerd, kopjes werden al weggehaald toen ik net mijn Latte had. Jammer...gaan het over een poosje nog eens proberen.

33. pascale & ruud

Zeer leuk restaurant met prachtig uitzicht. Vlotte en vriendelijke bediening. Uitgebreide menukaart. Prima verzorgd. Voor ons ideaal dat de hond meemocht en ook mee nagedacht werd om hiervoor ook een rustig plekje te krijgen. Gezellige Spaanse/Cubaanse muziek die nog meer in vakantiestemming bracht.

34. Uitstekend eten en prima sfeer. Zeer vriendelijke bediening.

35. Gezellig restaurant aan zee! Wij hadden een tafeltje in de serre. Heerlijk eten en perfecte service. Aardig personeel. Hij liet ons niet "verdorsten";-). Echt een aanrader! Wij komen hier zeker terug!

37. Heerlijk gegeten, aanbieding menu 24,75. Top wat je hiervoor krijgt. Gert de kelner is een prima gastheer. Kom hier zeker terug.

38. Goed gegeten en vriendelijke bediening, kom zeker terug volgend jaar!

39. Fantastisch gegeten, goede, nette bediening. Zeker een aanrader.

40. Hv,Duijvenvoorde

Het eten was heerlijk, de sfeer en service erg goed. Aan te bevelen!

41. Heerlijk gegeten, goede service. Voor herhaling vatbaar.

42. thijs rietveld

Eten was super, bediening prima en erg gezellig. Voor herhaling vatbaar.

43. Anja havenaar

Super gegeten, onwijs goede sfeer. Erg gezellig, voor herhaling vatbaar!!

44. Supergoed restaurant op een mooie locatie met heerlijk eten. Vriendelijke, gemotiveerde bediening zonder opdringerig te zijn. Prijs/kwaliteit is super goed! De cappuccino is erg verrassend!

45. Afgelopen donderdag gegeten bij Deining19. Die hebben de afgelopen winter niet stilgezeten. Een hele mooie menukaart met leuke en lekkere gerechten. Zelf gekozen voor de paling vooraf. Die was heerlijk. Vervolgens voor de kalfsoester met tonijn. Werkelijk fantastisch. Als nagerecht nog de banaan uit de oven. Ook bij mijn tafelgenoten viel het eten goed in de smaak. Het was afgelopen donderdag vrij rustig maar ik kom zeker terug. Ik kan een etentje bij Deining19 iedereen van harte aanbevelen.

46. Na te hebben gekeken op eet.nu waren de verwachtingen hoog gespannen, helaas is dit niet helemaal waar gemaakt. Eten was lekker, maar niet bijzonder! Prijs / kwaliteit verhouding was redelijk! Ook dat prachtig opgemaakt heb ik gemist!

47. Marianne en Barbara

Heerlijk gegeten! Per ongeluk de verkeerde strandtent... maar wat is dat goed gekomen. Gewone lekkere gerechten maar zo prachtig gepresenteerd en heerlijk klaargemaakt. dit is voor ons beiden toch wel een van de beste restaurants ooit. heerlijke slibtong... goddelijke brownies... en een plank (mandje) brood heerlijk warm en knapperig waar je u tegen zegt. Barb... het was gezellig en deining... het was heerlijk.

48. Vanavond met 6 personen bij D(E)ining 19 in Katwijk gegeten.
    Restaurant ziet er prachtig uit, bediening is erg vriendelijk en het eten was voortreffelijk.
    Varkenshaas met Paling was perfect van smaak en de presentatie was prachtig.
    Mooi opgemaakte borden met een mooi stuk vlees van super kwaliteit.
    Kortom, ik heb er heerlijk gegeten ik gaan er zeker naar terug.
    Ga zo door!

49. Mijn moeder, zus en ik hebben op Tweede Pinksterdag genoten van een heerlijke maaltijd bij de D(e)ining! Heerlijke saté van de varkenshaas met uitjes, salada en patat erbij. Het was prachtig opgemaakt en je krijgt écht waar voor je geld. Het was heerlijk! Een goede portie: niet teveel, niet te weinig. Als dessert waren helaas de brownies nog niet klaar, maar het was begrijpelijk aangezien het lunchtijd was ipv diner. Dus de bananensorbet genomen die heerlijk was, ook mooi opgemaakte borden. M'n zus had de unbelievebol en die viel ook zeer in de smaak. De service was goed. Één klein minpuntje was dat we ietsjes te lang moesten wachten op het eten. Als het druk was, zou dit begrijpelijk zijn maar dat was het (nog) niet. Ook erg leuke, zomerse muziek (hoewel er wel meer liedjes per cd om moeten, aangezien we telkens dezelfde liedjes hoorden haha) Al met al, top! En we komen zeker vaker terug!

50. Echt een schitterende tent geworden. Petje af voor de oud eigenaren van de Neefies. Leuke sfeer, muziek, personeel en eten (maar dat waren we al gewend van ze) Hier komen we vaker terug deze zomer. Echt een dikke aanrader!

51. Katwijker

Wat leuk dat ik de eerste recensie kan zetten. Wij hebben gister met Moederdag daar gegeten, wat een mooie tent! Een aanwinst voor Katwijk. Heerlijk gegeten, lekkere wijnen, goeie bediening dus alle ingrediënten waren daar voor een geslaagde middag. We hebben gelijk gereserveerd voor een diner volgende week. Ik laat het jullie weten! Jaap en Lies ga zo door.