Kim Ruell

Lekker om te eten en zeker genoeg. Duidelijk goede kok. Afwisselde vriendelijkheid van opdieners(sters). Beste resto van de buurt tot nu toe (woon er nog maar een jaar ;))

Geert Depestel

Geert Depestel

3. Belgisch Kapellen

Saskia van Os

Goede ingrediënten, maar misbruikt in de keuken. Overmatig gebruik van mousse in spuitzak. Drukke opmaak van borden.
    Waren met zijn vieren, maar ondanks deze kleine groep wist de bediening onze bestellingen maar niet uit elkaar te houden, terwijl het restaurant niet vol was. Een van de mensen in de bediening zag er uit alsof hij zo uit de tuin was gekomen. Bediening kende niet het verschil tussen rundertartaar en ganzenlever...
    Bij een restaurant met deze prijsstelling verwacht je op alle niveaus kwaliteit, daar betaal je immers voor. Dit werd tot onze grote teleurstelling op alle fronten niet waargemaakt. Er werd ons niet gevraagd wat onze bevindingen waren.

Tweede maal dat ik geluncht heb bij Kandinsky. Het eten was gewoon goed en vrij klassiek. Niets bijzonders. Je kan hier een lunchmenu eten (keuze tussen 4 voorgerechten en 4 hoofdgerechten). Er is ook dagelijks een wisselende dagschotel. Uiteraard kan er ook van de gewone kaart gegeten worden.
    Bij mijn laatste bezoek zaten we in het café gedeelte van de zaak omdat er in het restaurant die middag een uitvaartdienst gehouden werd. Het café is helaas zeer ongezellig. In het restaurant is het wel goed zitten. Het is niet groot, maar gezellig ingericht. De service is wisselend: deze keer hadden we een vriendelijke dienster, de vorige keer was het een nogal arrogante man die blijkbaar zijn dagje niet had.