Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Kapelle verdeeld zijn.

1. Pizzeria Kapelle

Tussen alle pizzerias waarbij ik heb besteld is deze pizzeria de beste. In goes bestelde ik eerst omdat ik deze pizzeria niet kende, maar daar is nu verandering in. Top top top!! Zie fotos en beoordeel zelf maar !

2. Pizzeria Kapelle

Matthijs van beelt

Geweldige pizzas bestel inmiddels al jaren. Af en toe gaat er wel eens wat mis maar dat geeft niet want dan hebben ze het enorm druk. Pizza Hawai is een aanrader.

3. Pizzeria Kapelle

Ipv een half uur meer dan een uur op bestelling gewacht. Als klap op de vuurpijl moest de normale prijs betaald worden ipv de actieprijs die op maandag geldt. De actieprijs geldt namelijk niet als je je bestelling thuis laat brengen maar dat zeggen ze NIET aan de telefoon. Dat is absoluut niet klantvriendelijk en voor ons een reden om voortaan naar Domino's te gaan.

Annemieje

Gezellig en een warme sfeer.

5. Chinees-Indisch Kapelle

Marleen

Heerlijk gegeten dit weekend. Het eten was erg lekker. De werknemers zijn erg aardig en je kan alles vragen. Erg aan te raden voor mensen die lekker iets willen eten voor niet zo veel geld.

6. Chinees-Indisch Kapelle

Heerlijk gegeten! En zeker voor herhaling vatbaar! Vriendelijk personeel.

7. Chinees-Indisch Kapelle

Mijn familie en ik zijn hier afgelopen zaterdag wezen eten, en het was verrukkelijk!

Heerlijk eten, veel keus en niet te vergeten heel vriendelijk personeel! Zo af en toe even vragen of alles naar wens is, drankjes goed bijgehouden en een gezellig praatje gemaakt.

De sfeer is gezellig, leuke muziek en gezellige kaarsen.

Prijs/kwaliteit verhouding is prima, en niks mis mee.

TOP!

8. Chinees-Indisch Kapelle

Jos Waanders

Vandaag bij vrienden op bezoek geweest in Kapelle. Dus wilden we daar nog weer eens naar de Chinees. Heel veel jaren geleden, ook daar al eens geweest, toen was het goed. We hadden nu een rijsttafel voor 4 personen, dan verwacht je echt voldoende eten op tafel, maar gelukkig hadden we 's middags aan het strand al wat gegeten, anders hadden we echt niet voldoende.
    Het eten was gelukkig best lekker, maar erg weinig. We waren al 19,80 per persoon kwijt. Toen we moesten afrekenen kwam daar voor 2 kleine soepkommetjes bami en nasi nog 1.40 per bij en voor 2 kleine soepkommetjes mihoen zelfs 5.60. Toen we vroegen of dit wel klopte werden we zeer onvriendelijk te woord gestaan en bijna voor gek verklaard. Dan hadden we gewoon witte rijst moeten eten! Dat heeft onze leuke dag behoorlijk bedorven. Wij komen uit een andere regio van Nederland en daar is vriendelijkheid troef.
    We waren nu ruim 100,- kwijt voor een rijsttafel met te kleine porties en onvriendelijk personeel.

Advies: ga elders!

Vr.gr. Jos

9. Pizzeria Kapelle

Zeer constante kwaliteit, altijd goed van smaak. Ik kom hier regelmatig en het valt nooit tegen!

10. Pizzeria Kapelle

Meerdere keren eten besteld. Op tijd geleverd en heerlijk va n smaak. Aanrader!

11. Pizzeria Kapelle

Al enige tijd bestellen we bij hun. Maar tegenwoordig met enige regelmaat of een geschudde pizza, zwarte randen, koud en nu klopt de bestelling niet. Wegens haast geen tijd om te wachten en we willen het geld terug. Dit doet de ondernemer niet. Wel een nieuwe pizza geen geld terug. Dat is geen service.

Corine Janse

Goede bediening, heerlijke friet, netjes schoon, alles altijd keurig verpakt en heerlijk eten.

13. Pizzeria Kapelle

Van de ven

Mijn favoriete pizzeria, pizza's worden met passie gemaakt en dat proef je! Duurde wat langer, werd vriendelijk gebeld dat het wat langer duurde, ipv 30 minuten 45 minuten.

Aanrader, ik bestel er sowieso 3 keer in de maand.

Mag gezegd worden!

14. Chinees-Indisch Kapelle

Pw

T was echt slecht! Het eten was te koud, te weinig borden bij het buffet voor een grote groep. Dranken slecht gekoeld of helemaal niet gekoeld. Onvriendelijk personeel. Weinig keus bij het buffet. Niet voor herhaling vatbaar!

Joyce

We hebben hier geluncht en dat viel nogal tegen. Mijn man had een uitsmijter kaas/spek. Dat was 1 boterham van 3cm dik met een plak kaas, spiegelei en 3 losse plakjes spek er bovenop. Ik had een salade met vis. De gebakken gamba's waren lekker, maar de zalm en garnalen waren smakeloos en waterig en er zat geen dressing op de salade. Met een frisdrank en thee erbij was het 31 euro. Dat vond ik duur voor een matige lunch.

Enige tijd geleden een heerlijke uitsmijter genuttigd bij De Caisson. Ben redelijk veel onderweg en zelden heb ik zo'n lekkere uitsmijter genuttigd. Het brood was vers, de gebakken eieren precies goed gebakken, het was echt voortreffelijk. Lekker bakje koffie erbij.
    Recentelijk wat uitgebreider gegeten. Vooraf een heerlijk carpaccio. Nadien een gebakken zeetong. Het nagerecht een crème brulée. Het was echt verrukkelijk. Het diner afgesloten met een heerlijke cappuccino. De sfeer in De Caisson is heel fijn, de service optimaal en de prijs/kwaliteit is prima. Een bezoek kan ik eenieder aanraden.

17. Pizzeria Kapelle

joop van z

Wat een aanfluiting. Pizza's besteld met extra ingrediënten. Eenmaal betaald blijken de extra ingrediënten er niet eens op te zitten! Gebeld maar er wordt doodleuk beweerd dat ze er wel opzitten. Nou ik bestel er dus nooit meer wat..

Pizza's niet te eten en friet was koud en niet lang genoeg gebakken. De zaak zelf is te smerig voor woorden. Je betaald er te veel en die familie is absoluut niet klantvriendelijk. Een foutje maken is menselijk maar je klanten oplichten is absoluut fout!

Super gegeten. De schnitzel de luxe was inderdaad luxe...Heerlijk. Volgende keer graag weer.

19. Pizzeria Kapelle

Kjeld de held

Pizza's zijn droog en gierig belegd, spareribs zijn smakeloos. Broodje döner gaat wel want het is immers normaal dat een broodje döner niet te eten is. Saus is te dun, personeel is vriendelijk.

Als regelmatige gast van de Caisson gedurende een grote reeks van jaren wil ik de huidige eigenaresse / uitbaatster en haar crew van harte complimenteren met de goede performance van vooral het laatste halfjaar 2015.
    Het geheel is naar een hoger niveau getild en zit in een aantrekkelijker jasje. Het eten, de bereidingswijze en de bediening vormen een mooie mix van liefde voor het vak! Ga zo door! Ik ga er graag met gasten naartoe. Belangrijker nog, ze gaan graag mee! ;-) En... zo ik al begreep gaan ook zij graag een keertje terug! De prijs/kwaliteitverhouding klopt helemaal! De "achten" in mijn waardering moeten de crew "scherp" houden. Haha !

Marc Brouwer

Als bedrijf zijn we hier diverse keren geweest, we waren altijd dik tevreden maar naar nu met nieuwe eigenaar vind ik de kwaliteit erg laag.

We hadden vooraf een spreekkamer geregeld, de gevraagde beamer en flipover waren niet aanwezig. In een verder kale ruimte 2 tafels tegen elkaar en daar konden we het mee doen.

Vooraf had ik aangegeven graag op rekening te betalen, in het verleden nooit problemen mee gehad. Echter toen we wilden vertrekken dienden we aanvankelijk toch direct te betalen, na veel gepraat kon het dan uiteindelijk toch maar "we kregen het voordeel van de twijfel" ten overstaan van de andere aanwezige gasten is dat een zeer onprettig gevoel, een afgang.

Dit was dan ook direct de laatste keer.

22. Chinees-Indisch Kapelle

Wim

Gaan hier regelmatig eten, niet zo maar eens een keer, maar al jaren en minimaal 10 x per jaar. Is nooit erg druk. Het eten en ook de bediening is heel goed.

23. Chinees-Indisch Kapelle

Helaas is de kwaliteit nogal wisselend. Vorig jaar een grote bestelling afgehaald en dit was niet verkeerd. Daarna paar keer voor 1 of 2 personen. De ene keer was het niet erg lekker.. de andere keer ging het wel. Nu hadden we weer een bestelling afgehaald. De dames achter de bar vooral druk in gesprek over de dagelijkse dingen in hun leven en over mensen waar ze wat "op aan te merken hadden" met een hoop luid gegiechel. Op een manier die niet erg professioneel is en niet passend in een restaurant. Vanwege allergieën geïnformeerd over inhoud van gerechten. Dit bleek toch wel een lastige vraag. Terwijl je in andere restaurants waar we komen de gerechten dan apart worden klaargemaakt zonder hetgeen wat je niet mag hebben. Er mochten wel andere gerechten uitgezocht worden ipv van hetgeen waar de ingrediënten in zaten die voor ons niet konden ivm de allergieën. Na thuiskomst de bakjes te hebben opengemaakt zit het overvol met het ingrediënt wat er nu juist niet in mocht zitten. Gebeld, mocht terug komen. Kreeg excuus dat niet goed was begrepen ( kan gebeuren). Nieuw gerecht mee en we konden gaan eten. Helaas teleurstellend. Het pikante gerecht dat was uitgezocht was smaakloos en saus was waterig. Het ei gerecht zat een verdachte smaak aan en smaakte muffig, rook ook niet erg aantrekkelijk. Gelijk de vuilnisbak in. De rijst was koud (maarja kun je even opwarmen zo gebeurd). Vlees gerecht was taai en ook vrij smaakloos. Er bleven nog twee kleine dingetjes over die dan wel gingen. Erg jammer. Wij hebben dan ook besloten dat dit toch echt laatste keer was en liever er iets verder weg om gaan.

Dirk

Wesley

Als collega 2 weken geleden geweest bij de Caisson. We wonen in de buurt. Mooie zaak, goede bediening. Kennis van zaken. Mooie opgemaakte borden en goede kwaliteit.

Ik ga er vandaag nog een keer heen. Het voordeel, wat ik ook bij andere bedrijven waardeer, zijn de dag aanbiedingen! Mooie wijnen op de kaart is een pre!

kees

Prima doorsnee snackbar. Sfeer is goed en wordt bevorderd door de Chinese eigenaren. Prijs kwaliteit is goed. Grote porties en snelle afhandeling.

Afgelopen periode enkele malen Restsurant De Caisson bezocht om er te dineren. Door de nieuwe eigenaren is er veel veranderd. Eten was lekker en voldoende. Attent personeel. De prijs kwaliteit is zonder meer in balans. Volgende keer weer.

Na alle oude recensies hier eens een nieuwe. Zondagavond hier prima gegeten: vooraf carpaccio van ossehaas en deze was prima (en veel). Hoofdgerecht Angus-steak was ook heerlijk met meer dan voldoende frietjes, nagerecht ouderwetse dameblanche met warme chocoladesaus... heerlijk en dat met een vlotte en zeer vriendelijke bediening in een gezellige omgeving. Ik denk dat meer mensen dit vonden, want het was er gezellig druk. Kortom: een prima prijs-kwaliteitsverhouding.. aanrader!

29. Chinees-Indisch Kapelle

Alexander Koppen

Jan jaspers

Prima restaurant, lekker eten, vriendelijke bediening en een aparte rokersruimte voor mijn vrouw (helemaal top aangezien ik geen roker ben).