Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Kapelle verdeeld zijn.

Eten is slecht. Het voorgerecht aangebrand. Hoofdgerecht niet gaat. Bediening bestaat uit niet-professionele tieners. Inrichting is oubollig.

Vorige week hier de lunch genuttigd, uitsmijter ham en de garnalen kroketten met brood. Beide gerechten goed van smaak maar minimale porties. Uitsmijter E 10, = en 2 garnalenkroketten met beetje brood E 14, =. Véél te duur voor een wegrestaurant, bij deze prijzen komen de werkmannen en chauffeurs niet hard binnenlopen denk ik.

Op aanraden van een collega de afslag Kapelle (na de Vlaketunnel) genomen om een zakenlunch te nuttigen. De ambiance is zeer warm en voelt heel huiselijk aan, na een perfect klaargemaakte espresso een heerlijke lunch genuttigd, je proeft dat je te maken hebt met huisgemaakte producten “heerlijk” personeel zeer bekwaam, de gastvrouw zeer warm en vriendelijk, ik vond het een verrassend bezoek en zal hier zeker een keer aanschuiven om ook het diner te proberen, prijs staat zeker in verhouding tot de kwaliteit die je ontvangt. Een echte aanrader, wij komen hier zeker terug!

4. Pizzeria Kapelle

Kees jansma

Waardeloze service!
    Als je iets besteld word er gezegd binnen 45 minuten zijn we er. Na 1uur eens gebeld en word er gezegd het duurt nog 20 minuten. Na verder vragen zeggen ze dan dat ze niet willen zeggen aan de telefoon dat het zo lang duurt. Valse beloftes dus! Uiteindelijk pizza nog gekregen maar niet eens een korting ofzo dus voor ons was dit de laatste keer geweest en zullen ze minder klanten hebben!

5. Chinees-Indisch Kapelle

We hebben vorige week donderdag heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Heerlijk verse ingrediënten, warm gerechten en een prachtige prijs.

6. Chinees-Indisch Kapelle

Diet Lamper

7. Pizzeria Kapelle

Voor 18 uur een pizza en spare ribs besteld zou binnen 3 kwartier bezorgd wordenwerd meer dan anderhalf uur.

8. Pizzeria Kapelle

Bianca Smet

Grada kuzee

Superleuk tentje! Heel gastvrij en erg geschikt voor kinderen. Het eten is bijzonder goed!

10. Pizzeria Kapelle

Tussen alle pizzerias waarbij ik heb besteld is deze pizzeria de beste. In goes bestelde ik eerst omdat ik deze pizzeria niet kende, maar daar is nu verandering in. Top top top!! Zie fotos en beoordeel zelf maar !

11. Pizzeria Kapelle

Matthijs van beelt

Geweldige pizzas bestel inmiddels al jaren. Af en toe gaat er wel eens wat mis maar dat geeft niet want dan hebben ze het enorm druk. Pizza Hawai is een aanrader.

12. Pizzeria Kapelle

Ipv een half uur meer dan een uur op bestelling gewacht. Als klap op de vuurpijl moest de normale prijs betaald worden ipv de actieprijs die op maandag geldt. De actieprijs geldt namelijk niet als je je bestelling thuis laat brengen maar dat zeggen ze NIET aan de telefoon. Dat is absoluut niet klantvriendelijk en voor ons een reden om voortaan naar Domino's te gaan.

Annemieje

Gezellig en een warme sfeer.

14. Chinees-Indisch Kapelle

Marleen

Heerlijk gegeten dit weekend. Het eten was erg lekker. De werknemers zijn erg aardig en je kan alles vragen. Erg aan te raden voor mensen die lekker iets willen eten voor niet zo veel geld.

15. Chinees-Indisch Kapelle

Heerlijk gegeten! En zeker voor herhaling vatbaar! Vriendelijk personeel.

16. Chinees-Indisch Kapelle

Mijn familie en ik zijn hier afgelopen zaterdag wezen eten, en het was verrukkelijk!

Heerlijk eten, veel keus en niet te vergeten heel vriendelijk personeel! Zo af en toe even vragen of alles naar wens is, drankjes goed bijgehouden en een gezellig praatje gemaakt.

De sfeer is gezellig, leuke muziek en gezellige kaarsen.

Prijs/kwaliteit verhouding is prima, en niks mis mee.

TOP!

17. Chinees-Indisch Kapelle

Jos Waanders

Vandaag bij vrienden op bezoek geweest in Kapelle. Dus wilden we daar nog weer eens naar de Chinees. Heel veel jaren geleden, ook daar al eens geweest, toen was het goed. We hadden nu een rijsttafel voor 4 personen, dan verwacht je echt voldoende eten op tafel, maar gelukkig hadden we 's middags aan het strand al wat gegeten, anders hadden we echt niet voldoende.
    Het eten was gelukkig best lekker, maar erg weinig. We waren al 19,80 per persoon kwijt. Toen we moesten afrekenen kwam daar voor 2 kleine soepkommetjes bami en nasi nog 1.40 per bij en voor 2 kleine soepkommetjes mihoen zelfs 5.60. Toen we vroegen of dit wel klopte werden we zeer onvriendelijk te woord gestaan en bijna voor gek verklaard. Dan hadden we gewoon witte rijst moeten eten! Dat heeft onze leuke dag behoorlijk bedorven. Wij komen uit een andere regio van Nederland en daar is vriendelijkheid troef.
    We waren nu ruim 100,- kwijt voor een rijsttafel met te kleine porties en onvriendelijk personeel.

Advies: ga elders!

Vr.gr. Jos

18. Pizzeria Kapelle

Zeer constante kwaliteit, altijd goed van smaak. Ik kom hier regelmatig en het valt nooit tegen!

19. Pizzeria Kapelle

Meerdere keren eten besteld. Op tijd geleverd en heerlijk va n smaak. Aanrader!

20. Pizzeria Kapelle

Al enige tijd bestellen we bij hun. Maar tegenwoordig met enige regelmaat of een geschudde pizza, zwarte randen, koud en nu klopt de bestelling niet. Wegens haast geen tijd om te wachten en we willen het geld terug. Dit doet de ondernemer niet. Wel een nieuwe pizza geen geld terug. Dat is geen service.

Corine Janse

Goede bediening, heerlijke friet, netjes schoon, alles altijd keurig verpakt en heerlijk eten.

22. Pizzeria Kapelle

Van de ven

Mijn favoriete pizzeria, pizza's worden met passie gemaakt en dat proef je! Duurde wat langer, werd vriendelijk gebeld dat het wat langer duurde, ipv 30 minuten 45 minuten.

Aanrader, ik bestel er sowieso 3 keer in de maand.

Mag gezegd worden!

23. Chinees-Indisch Kapelle

Pw

T was echt slecht! Het eten was te koud, te weinig borden bij het buffet voor een grote groep. Dranken slecht gekoeld of helemaal niet gekoeld. Onvriendelijk personeel. Weinig keus bij het buffet. Niet voor herhaling vatbaar!

Joyce

We hebben hier geluncht en dat viel nogal tegen. Mijn man had een uitsmijter kaas/spek. Dat was 1 boterham van 3cm dik met een plak kaas, spiegelei en 3 losse plakjes spek er bovenop. Ik had een salade met vis. De gebakken gamba's waren lekker, maar de zalm en garnalen waren smakeloos en waterig en er zat geen dressing op de salade. Met een frisdrank en thee erbij was het 31 euro. Dat vond ik duur voor een matige lunch.

Enige tijd geleden een heerlijke uitsmijter genuttigd bij De Caisson. Ben redelijk veel onderweg en zelden heb ik zo'n lekkere uitsmijter genuttigd. Het brood was vers, de gebakken eieren precies goed gebakken, het was echt voortreffelijk. Lekker bakje koffie erbij.
    Recentelijk wat uitgebreider gegeten. Vooraf een heerlijk carpaccio. Nadien een gebakken zeetong. Het nagerecht een crème brulée. Het was echt verrukkelijk. Het diner afgesloten met een heerlijke cappuccino. De sfeer in De Caisson is heel fijn, de service optimaal en de prijs/kwaliteit is prima. Een bezoek kan ik eenieder aanraden.

26. Pizzeria Kapelle

joop van z

Wat een aanfluiting. Pizza's besteld met extra ingrediënten. Eenmaal betaald blijken de extra ingrediënten er niet eens op te zitten! Gebeld maar er wordt doodleuk beweerd dat ze er wel opzitten. Nou ik bestel er dus nooit meer wat..

Pizza's niet te eten en friet was koud en niet lang genoeg gebakken. De zaak zelf is te smerig voor woorden. Je betaald er te veel en die familie is absoluut niet klantvriendelijk. Een foutje maken is menselijk maar je klanten oplichten is absoluut fout!

Super gegeten. De schnitzel de luxe was inderdaad luxe...Heerlijk. Volgende keer graag weer.

28. Pizzeria Kapelle

Kjeld de held

Pizza's zijn droog en gierig belegd, spareribs zijn smakeloos. Broodje döner gaat wel want het is immers normaal dat een broodje döner niet te eten is. Saus is te dun, personeel is vriendelijk.

Als regelmatige gast van de Caisson gedurende een grote reeks van jaren wil ik de huidige eigenaresse / uitbaatster en haar crew van harte complimenteren met de goede performance van vooral het laatste halfjaar 2015.
    Het geheel is naar een hoger niveau getild en zit in een aantrekkelijker jasje. Het eten, de bereidingswijze en de bediening vormen een mooie mix van liefde voor het vak! Ga zo door! Ik ga er graag met gasten naartoe. Belangrijker nog, ze gaan graag mee! ;-) En... zo ik al begreep gaan ook zij graag een keertje terug! De prijs/kwaliteitverhouding klopt helemaal! De "achten" in mijn waardering moeten de crew "scherp" houden. Haha !

Marc Brouwer

Als bedrijf zijn we hier diverse keren geweest, we waren altijd dik tevreden maar naar nu met nieuwe eigenaar vind ik de kwaliteit erg laag.

We hadden vooraf een spreekkamer geregeld, de gevraagde beamer en flipover waren niet aanwezig. In een verder kale ruimte 2 tafels tegen elkaar en daar konden we het mee doen.

Vooraf had ik aangegeven graag op rekening te betalen, in het verleden nooit problemen mee gehad. Echter toen we wilden vertrekken dienden we aanvankelijk toch direct te betalen, na veel gepraat kon het dan uiteindelijk toch maar "we kregen het voordeel van de twijfel" ten overstaan van de andere aanwezige gasten is dat een zeer onprettig gevoel, een afgang.

Dit was dan ook direct de laatste keer.