Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Kapel Avezaath verdeeld zijn.

Een voor ons bekend restaurant. Heel gezellig en ook nog eens lekker eten voor een schappelijke prijs.
    We gaan zeker nog eens terug voor de specialiteiten op de dinsdag en donderdag!

Het voorgerecht was fantastisch en zou in de beste restaurants van het land niet misstaan, hulde! Het hoofdgerecht was goed, super mals vlees maar helaas te weinig van de beloofde krachtige jus, en het toetje viel tegen. Maar dat laatste kan een kwestie van smaak zijn.

De service was vriendelijk en welwillend maar simpelweg niet goed. We moesten naar iemand toe lopen om een tweede glas wijn te kunnen bestellen (hij bleef met zijn rug naar de zaal met de koks praten). Deze wijn was helaas ook nog verkeerd op de rekening gezet, wij hadden de (uitstekende) huiswijn en er was een duurdere wijn aangeslagen. Dit was snel verholpen maar dergelijke slordigheden moeten gewoon niet voorkomen. Ook na het dessert lukte het ons niet contact te krijgen met de bediening om koffie te bestellen. Die hebben we dan ook maar overgeslagen aangezien het wel erg lang duurde. Ook zat er (te) veel tijd tussen de gangen door terwijl het restaurant niet vol zat. Tegen de tijd dat we ons hoofdgerecht hadden zaten we er al ruim 1,5 uur en hadden we flinke honger.

Helaas was de ruimte erg koud. Misschien komen we in de zomer een keer terug, of we nemen een hele dikke trui mee.

Joke van Vessem

We hebben genoten het eten was heerlijk. Erg vriendelijke bediening. Een aanrader.
    Gaan zeker terug.

Voortreffelijk gegeten op een donderdagavond met vier personen. (Vrienden)
    steak night ;voor €15, - ;een perfect stukje schotse biefstuk op deze donderdagen.
    Andere hoofdgerechten mochten er ook zijn; mooi opgemaakt en prima van smaak/ hoeveelheid.
    Ook de dessert kaart biedt een mooi slot van de avond. Fantastisch qua uitvoering, kleurstelling en smaak.
    Kaasplankje wat aan de prijzige kant.

Een aanrader met een vriendelijke en deskundige bediening in een warme ambiance.

We hebben heerlijk gegeten in een prachtige, lichte, sfeervolle serre. De bediening was zeer vriendelijk en correct. Het was voor ons de eerste keer, maar komen zeker terug. Een aanrader!

Locatie mooi, ruim met veel licht. Het rotisserie menu gekozen. Lekkere mosselen (geproefd van mijn tafelgenoot), kogelbiefstuk met pepersaus heerlijk mals, nagerecht verse aardbeien met sabayon en heerlijk bolletje ijs. Kortom aanrader.
    Bediening attent en vriendelijk.

Gisteren een feestelijke avond met familie ter ere van verjaardag in Huize Poelzicht.
    Vriendelijke ontvangst, we zaten in het afzonderlijke gedeelte, "de deel". Een mooie, gezellig ruimte. Glaasje met hapje vooraf, heerlijk diner: vooraf vlees of vis, bouillon, hoofdgerecht ter keuze en een prachtig toetje!
    Vriendelijke bediening, geweldige organisatie, het was werkelijk helemaal TOP.
    Iedereen was het erover eens: het beste restaurant in de regio!
    Nogmaals dank en tot ziens.

Gezellig restaurant, gastvrij en prima eten voor een goede prijs.

Prima gegeten. Vriendelijke bediening en - zeker als je het menu neemt - een heel redelijke prijs. De stoelen zitten redelijk maar niet heel comfortabel. En er mag iets meer groente en garnituur bij het uitstekende vlees en vis hoofdgerecht.

Ronald de Fijter

Heerlijk gegeten op een prachtige locatie. Bedient door kundig en vriendelijk personeel!
    Een echte aanrader!

Wij hebben onze zussendag bij jullie afgesloten met een heerlijke maaltijd, de bediening was heel vriendelijk en het restaurant was voor ons nieuw, het ziet er heel gezellig uit.
    Volgend jaar zeker een plaats waar we weer naar toe zouden gaan.
    De vijf zussen Drost en één schoonzus.

Wij hebben genoten van een verrassend voorgerecht en een heerlijke biefstuk. De service en sfeer zijn optimaal. De kaart is gevarieerd en ze hebben op dinsdag 'hele gebraden kip' en donderdag steak avond voor slechts 15 euro. Genoeg redenen om dit restaurant te bezoeken. Wat mij betreft een aanwinst in deze regio.

Hartelijk dank voor het heerlijke eten en de vriendelijke bediening, het einde van een geslaagde en gezellige "meidendag".

Mooie rotisserie met heerlijke gerechten. Diverse 'standaard' gerechten, uitstekend bereid, maar ook gerechten buiten de menukaart om die het proberen waard zijn. Bijvoorbeeld de Thaise mosselen en de vis van de dag.

Rolf Broring

Heerlijk gegeten in deze prachtige locatie!

Frits Beunke

Naast uitstekende privé ervaringen 's avonds, ook een voortreffelijke zakelijke lunch genoten met een goed wijnadvies. Echt voor herhaling vatbaar!!

Jetty Sterk

Heerlijk gegeten!

Lous Jacobs

Gezellig, ontspannen sfeer, lieve meiden, heerlijk eten! Je word echt verwend

Originele gerechten, goede service, leuke open keuken wat maakt dat je live mee kan kijken naar de bereiding van je gerechten. Grote serre en tuin wat licht en groen maakt

Suzanne

5 jaar getrouwd!
    Heerlijk geluncht op onze trouwlocatie in de zon op het terras. En dat op je eerste verlofdag.
    We zijn goed in de watten gelegd. Fijne bediening. Top!

't van As

Heerlijk gegeten en een vlotte bediening. Bijzonder fijne avond gehad zeker voor herhaling vatbaar.

H.W. van Meeteren

Kwaliteit en keuze van voedsel (Rotisserie Menu) en wijn (zeer)goed.
    Bediening vriendelijk en correct.
    Helaas duurde het 1,30 uur voor de eerste gang (standaard deel van menu) geserveerd werd.

John Funcke

Wij hebben via internet gereserveerd en hebben een keurige bevestiging hiervan ontvangen. Bij Poelzicht werden we vriendelijk welkom geheten. Heerlijk wat op het terras gedronken. Voor het eten werd keurig een andere tafel geregeld omdat het tafeltje waaraan we wart gedronken hadden aan de kleine kant was. Het eten was perfect. Kortom een geslaagde avond.

Gisteravond hebben we hier met z'n vieren heerlijk gegeten. We zaten buiten in de tuin, met een heerlijke fles wijn en een lekker broodje. Als voorgerecht hadden we alle 4 carpaccio, super vers en erg goed. Het hoofdgerecht en dessert waren ook heerlijk, kortom een avondje culinair genieten!

Frank & Anke de Haan

Wij zijn meer dan hartelijk ontvangen en hebben voortreffelijk gegeten.
    Een jaar geleden hebben we daar ons 25-jarig huwelijk gevierd en nu hebben we het met zijn tweeën zachtjes overgedaan. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

Lekker gegeten. Voor herhaling vatbaar. Prijs kwaliteit prima.

titia van der noord

Op de donderdag zijn we gegaan, daar hebben we heerlijk biefstuk gegeten.
    Heel mooi, sfeervol restaurant.

Bea van Buren

Gezellige avond gehad met heerlijk eten.

Versendaal

Superfijne ambiance in de lichte serre met goede akoestiek!
    Gastvrije ontvangst en service!
    Aanrader in de Betuwe!

Met echtgenote, dochter en schoonzoon op de donderdag van: "Happy Biefstuk" genoten. Jammer voor die koe, maar een perfecte biefstuk. Mooie binnenkomst, warme ontvangst. Even bij gepraat, heerlijk gegeten. Zo kan het dus ook. Alles die avond perfect.