Ruime eigen parkeerplaats aanwezig. In alle straten rondom is het vrij parkeren.

Rotisserie Huize Poelzicht is een restaurant waarbij vlees bereid op de Rotisol -een grote grill- de hoofdrol speelt, maar degene die liever vis of vegetarisch eet ook zeker aan zijn trekken komt.

Onze kookstijl is no-nonsense: hoogwaardige producten zeer kundig en smaakvol bereid zonder tierelantijnen. Een ontspannen en warme ambiance vinden wij zeer belangrijk, wij zijn oprecht blij met uw bezoek aan ons!

Onze keuken is dagelijks geopend van 12:00 tot 15:00 voor de lunch en van 17:00 tot 21:00 voor diner. Maar u bent de gehele dag ook van harte welkom voor een kop koffie met gebak of een borrel met heerlijke 'bites'.

Wij hopen u snel te mogen begroeten!

• Veganistisch

5. Betalen pin Visa Master Card Diners Club American Express

1476692069 91
1501201042 86
1502018008 86
1503651939 87
1506919802 87

1. Aly Schouten & Jan middelweerd

Wij hebben een voortreffelijke avond gehad in jullie restaurant en komen zeker met familie/vrienden terug.
    Jan & Aly

2. We hebben hier alleen maar goede ervaringen. Ontzettend leuke en lieve mensen.
    Het eten is echt heel erg lekker!

3. Frans Hoeben

Goed eten in een prettige sfeer voor een heel acceptabele prijs.

4. Familie Van Lienden

Het eten was van super kwaliteit en goed bereid. Voor kinderen is het misschien niet het meest geschikte restaurant (een idee om hier iets mee te doen). Maar voor ons als ouders was het heerlijk (voorgerecht, hoofd- en nagerecht). Kleine aantekening, onnodig servies kan van tafel... en het menu verdient een mooie kaart.

We hebben een leuke avond gehad en komen zeker weer, aanrader!!

5. Johan Reesink

Prima gegeten, uitstekende eendenleverpaté met vijgencompote en aceto balsamico. Prima haasbiefstuk met stroganoff saus. Prettige bediening, heel attent.

6. Chris Noordam

Super gegeten het was wel een beetje fris binnen.
    Met name de roodbaars was erg goed.

7. We hebben het fantastisch gehad.
    Het voorgerecht was niet alleen geweldig mooi opgemaakt maar ook heerlijk van smaak. Een ster waardig
    Het hoofdgerecht was geheel volgens verzoek, super mals en erg lekker.
    Het dessert was luchtig en ook heel erg lekker.
    Wij hadden het driegangen menu.
    Bij prijs/kwaliteit overtrof de kwaliteit de prijs.
    Wij komen zeker terug.

8. Een voor ons bekend restaurant. Heel gezellig en ook nog eens lekker eten voor een schappelijke prijs.
    We gaan zeker nog eens terug voor de specialiteiten op de dinsdag en donderdag!

9. Het voorgerecht was fantastisch en zou in de beste restaurants van het land niet misstaan, hulde! Het hoofdgerecht was goed, super mals vlees maar helaas te weinig van de beloofde krachtige jus, en het toetje viel tegen. Maar dat laatste kan een kwestie van smaak zijn.

De service was vriendelijk en welwillend maar simpelweg niet goed. We moesten naar iemand toe lopen om een tweede glas wijn te kunnen bestellen (hij bleef met zijn rug naar de zaal met de koks praten). Deze wijn was helaas ook nog verkeerd op de rekening gezet, wij hadden de (uitstekende) huiswijn en er was een duurdere wijn aangeslagen. Dit was snel verholpen maar dergelijke slordigheden moeten gewoon niet voorkomen. Ook na het dessert lukte het ons niet contact te krijgen met de bediening om koffie te bestellen. Die hebben we dan ook maar overgeslagen aangezien het wel erg lang duurde. Ook zat er (te) veel tijd tussen de gangen door terwijl het restaurant niet vol zat. Tegen de tijd dat we ons hoofdgerecht hadden zaten we er al ruim 1,5 uur en hadden we flinke honger.

Helaas was de ruimte erg koud. Misschien komen we in de zomer een keer terug, of we nemen een hele dikke trui mee.

10. Joke van Vessem

We hebben genoten het eten was heerlijk. Erg vriendelijke bediening. Een aanrader.
    Gaan zeker terug.

11. Voortreffelijk gegeten op een donderdagavond met vier personen. (Vrienden)
    steak night ;voor €15, - ;een perfect stukje schotse biefstuk op deze donderdagen.
    Andere hoofdgerechten mochten er ook zijn; mooi opgemaakt en prima van smaak/ hoeveelheid.
    Ook de dessert kaart biedt een mooi slot van de avond. Fantastisch qua uitvoering, kleurstelling en smaak.
    Kaasplankje wat aan de prijzige kant.

Een aanrader met een vriendelijke en deskundige bediening in een warme ambiance.

12. We hebben heerlijk gegeten in een prachtige, lichte, sfeervolle serre. De bediening was zeer vriendelijk en correct. Het was voor ons de eerste keer, maar komen zeker terug. Een aanrader!

13. Locatie mooi, ruim met veel licht. Het rotisserie menu gekozen. Lekkere mosselen (geproefd van mijn tafelgenoot), kogelbiefstuk met pepersaus heerlijk mals, nagerecht verse aardbeien met sabayon en heerlijk bolletje ijs. Kortom aanrader.
    Bediening attent en vriendelijk.

14. Gisteren een feestelijke avond met familie ter ere van verjaardag in Huize Poelzicht.
    Vriendelijke ontvangst, we zaten in het afzonderlijke gedeelte, "de deel". Een mooie, gezellig ruimte. Glaasje met hapje vooraf, heerlijk diner: vooraf vlees of vis, bouillon, hoofdgerecht ter keuze en een prachtig toetje!
    Vriendelijke bediening, geweldige organisatie, het was werkelijk helemaal TOP.
    Iedereen was het erover eens: het beste restaurant in de regio!
    Nogmaals dank en tot ziens.

15. Gezellig restaurant, gastvrij en prima eten voor een goede prijs.

16. Prima gegeten. Vriendelijke bediening en - zeker als je het menu neemt - een heel redelijke prijs. De stoelen zitten redelijk maar niet heel comfortabel. En er mag iets meer groente en garnituur bij het uitstekende vlees en vis hoofdgerecht.

17. Ronald de Fijter

Heerlijk gegeten op een prachtige locatie. Bedient door kundig en vriendelijk personeel!
    Een echte aanrader!

18. Wij hebben onze zussendag bij jullie afgesloten met een heerlijke maaltijd, de bediening was heel vriendelijk en het restaurant was voor ons nieuw, het ziet er heel gezellig uit.
    Volgend jaar zeker een plaats waar we weer naar toe zouden gaan.
    De vijf zussen Drost en één schoonzus.

19. Wij hebben genoten van een verrassend voorgerecht en een heerlijke biefstuk. De service en sfeer zijn optimaal. De kaart is gevarieerd en ze hebben op dinsdag 'hele gebraden kip' en donderdag steak avond voor slechts 15 euro. Genoeg redenen om dit restaurant te bezoeken. Wat mij betreft een aanwinst in deze regio.

20. Mooie rotisserie met heerlijke gerechten. Diverse 'standaard' gerechten, uitstekend bereid, maar ook gerechten buiten de menukaart om die het proberen waard zijn. Bijvoorbeeld de Thaise mosselen en de vis van de dag.

21. Rolf Broring

Heerlijk gegeten in deze prachtige locatie!

22. Frits Beunke

Naast uitstekende privé ervaringen 's avonds, ook een voortreffelijke zakelijke lunch genoten met een goed wijnadvies. Echt voor herhaling vatbaar!!

23. Jetty Sterk

Heerlijk gegeten!

24. Lous Jacobs

Gezellig, ontspannen sfeer, lieve meiden, heerlijk eten! Je word echt verwend

25. Originele gerechten, goede service, leuke open keuken wat maakt dat je live mee kan kijken naar de bereiding van je gerechten. Grote serre en tuin wat licht en groen maakt

26. Suzanne

5 jaar getrouwd!
    Heerlijk geluncht op onze trouwlocatie in de zon op het terras. En dat op je eerste verlofdag.
    We zijn goed in de watten gelegd. Fijne bediening. Top!

27. 't van As

Heerlijk gegeten en een vlotte bediening. Bijzonder fijne avond gehad zeker voor herhaling vatbaar.

28. H.W. van Meeteren

Kwaliteit en keuze van voedsel (Rotisserie Menu) en wijn (zeer)goed.
    Bediening vriendelijk en correct.
    Helaas duurde het 1,30 uur voor de eerste gang (standaard deel van menu) geserveerd werd.

29. John Funcke

Wij hebben via internet gereserveerd en hebben een keurige bevestiging hiervan ontvangen. Bij Poelzicht werden we vriendelijk welkom geheten. Heerlijk wat op het terras gedronken. Voor het eten werd keurig een andere tafel geregeld omdat het tafeltje waaraan we wart gedronken hadden aan de kleine kant was. Het eten was perfect. Kortom een geslaagde avond.

30. Gisteravond hebben we hier met z'n vieren heerlijk gegeten. We zaten buiten in de tuin, met een heerlijke fles wijn en een lekker broodje. Als voorgerecht hadden we alle 4 carpaccio, super vers en erg goed. Het hoofdgerecht en dessert waren ook heerlijk, kortom een avondje culinair genieten!

31. Frank & Anke de Haan

Wij zijn meer dan hartelijk ontvangen en hebben voortreffelijk gegeten.
    Een jaar geleden hebben we daar ons 25-jarig huwelijk gevierd en nu hebben we het met zijn tweeën zachtjes overgedaan. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

32. Lekker gegeten. Voor herhaling vatbaar. Prijs kwaliteit prima.

33. titia van der noord

Op de donderdag zijn we gegaan, daar hebben we heerlijk biefstuk gegeten.
    Heel mooi, sfeervol restaurant.

34. Bea van Buren

Gezellige avond gehad met heerlijk eten.

35. Versendaal

Superfijne ambiance in de lichte serre met goede akoestiek!
    Gastvrije ontvangst en service!
    Aanrader in de Betuwe!

36. Met echtgenote, dochter en schoonzoon op de donderdag van: "Happy Biefstuk" genoten. Jammer voor die koe, maar een perfecte biefstuk. Mooie binnenkomst, warme ontvangst. Even bij gepraat, heerlijk gegeten. Zo kan het dus ook. Alles die avond perfect.

37. Wilma van Helten

Gezellige ambiance, goede sfeer, vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. Top locatie!! Aanrader!!

38. Marie-José

Leuk restaurant. Een welkome afwisseling in de Betuwe.
    Brood en wijn uit de regio, wellicht nog meer streekproducten.
    De kippentjes voortreffelijk!
    De stoelen helaas erg hard...kussen?

Gaan weer Terug!

39. I. Struik

Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant. Zeker een aanbeveling voor een lekker avondje uit.

40. Janny Vermeulen

Mooi restaurant. Vriendelijke bediening, eten is ook goed. Gelijk nieuwe reservering gedaan voor 11 februari.

41. Heerlijk gegeten. Prachtig en schone aanbouw! Leuk dat je kan zien hoe het eten bereid wordt. Vriendelijke bediening.

42. Sjaak de Mooij

Heerlijk gegeten, prachtige nieuwe zaal en Rotisol! Prettige bediening. Kortom: aanrader!!

43. Heerlijk gegeten in een prachtige omgeving. Mooie wijnen en super vriendelijke mensen. Zeker aan aanrader

44. W.t.j. Spekking

Gezellige ambiance! Goed eten!

45. Heel gastvrij ontvangen en de inrichting zag er gezellig uit zo in kerstsfeer. Alleen de akoestiek laat te wensen over.

46. Het was erg lekker eten maar een beetje haute cuisine stijl. Grote borden met een beetje. De bijgerechten een bakje sla en een bakje friet was erg weinig voor het aantal personen, maar je mocht bijbestellen...

47. Betty.schreuders

Lekker gegeten, aardige mensen, voor herhaling vatbaar.

48. Roberto Doodkorte

Hartelijke ontvangst, sfeervol interieur en perfect gegeten! Enig minpuntje: de akoestiek laat te wensen over maar in een gesprek met de eigenaar hoorden we dat dat al de aandacht heeft.

49. Fam. de Wit

Fantastische ambiance, geweldige gastvrouw. De keuken is zeer flexibel en je kunt zien dat het eten bereid wordt.
    Gerechten zijn nét wat aparter en bijzonder lekker! Aanrader! Je wordt vanzelf verliefd op het unieke plekje waar Huize Poelzicht staat.

50. ch.vanrossem

Rotisserie Huize Poelzicht, gelegen tegen de Hofstede Poelzicht (perfect voor partijen, recepties ed.); splinternieuw. Mooie locatie, smaak- en sfeervol ingericht.

Uitstekend gegeten via een overzichtelijke menukaart. Shashimi; dun gesneden zalm met antiboise. Piepkuiken uit de Rotisol (om de vingers bij af te ...). Steak tonijn. Crème Brûlée.

Service en bediening: vriendelijk en deskundig. Sommelier wist met deskundige adviezen het diner compleet te maken.

Een aanrader. Tip; ondanks de uitstekend zittende stoelen: voor sommige gasten een kussentje als extraatje. Bij een lange zit nog wat plezieriger.