Ruime eigen parkeerplaats aanwezig. In alle straten rondom is het vrij parkeren. Kort gelegen bij A15.

Rotisserie Huize Poelzicht is een restaurant waarbij vlees bereid op de Rotisol -een grote grill- de hoofdrol speelt, maar degene die liever vis of vegetarisch eet ook zeker aan zijn trekken komt.

Onze kookstijl is no-nonsense:
hoogwaardige producten zeer kundig en smaakvol bereid.

Onze keuken is van dinsdag t/m zondag geopend vanaf 11.30 uur voor lunch & diner, uitgezonderd zaterdag. Zaterdag zijn wij geopend vanaf 17.00 uur.
U bent de gehele dag van harte welkom voor een kop koffie met gebak of een borrel met heerlijke 'bites'.

Wij kijken uit naar uw komst!

• Veganistisch

5. Betalen pin Visa Master Card Diners Club American Express

1476692069 91
1492024502 86
1496206075 85
1515720081 88
1519901654 88
1542203374 85

1. Fijne en rustige sfeer. Goed en betaalbaar eten met goede bediening.

2. Wij hebben zaterdag heerlijk gegeten van het 3 gangen menu. Gekonfijte eendenbout was perfect evenals de vis. Wel vonden wij de porties vis erg klein evenals de porties groenten en aardappelpuree op het bord. Als bijlage een klein bakje met hooguit 8 plakjes komkommer voor 4 man is ook wat magertjes.

3. Jetske

4. We hadden een 3 gangen menu en hebben weer heerlijk gegeten.

5. In het kort: mensen die het vak met passie uitoefenen.

Dit is zichtbaar in de locatie qua ligging, maar ook het pand en de aankleding. Het pand, een herkenningspunt voor mijn vader van 20 jaar geleden is mooi onderhouden en sfeervol ingericht. De tuin is verzorgd en heeft een landelijke uitstraling met verschillende zitplekken.

Het personeel maar ook de eigenaren zijn uitermate behulpzaam en vriendelijke. Een kleine amuse om te proeven bij aanvang, een speciaal chocolaatje bij vertrek, het proeven van een drankje alvorens definitief te bestellen. En een rondleiding voor mijn vader en extra aandacht.

Merkbaar dat Huize Poelzicht echt op de ouderwetse manier hun vak verstaan. Oog en tijd voor de bezoeker, kwalitatief goed eten zonder hiervoor exorbitante bedragen te vragen.

Een aanrader voor iedereen.

6. Zoals altijd weer heerlijk gegeten. Relaxed bijkomen na een lange dag werken.

7. Mijn man had een verrassing, eten bij Poelzicht.
    We werden erg gastvrij naar binnengehaald even een handgeven.
    Mooie tafel met een bloemetje. Glaasje bubbels.
    Als verrassing een amuse, heerlijk!
    Vlees was lekker mals, de Kabeljauw heerlijk.
    Bij het toetje was als verrassing, vuurwerk! We hebben de hele avond genoten.
    Personeel erg vriendelijk.
    Tot de volgende keer.
    Vriendelijke groet Wim en Loes.

8. Angela van Ooijen

Al meermaals top. Omgeving is geweldig en begeleiding tijdens de avond ook! Persoonlijk zou ik wat meer vega keus willen en iets goedkoper prijssegment. Afwegingen die nu gemaakt worden snap ik volledig en we blijven zeker komen! Geweldig dat deze Avezaathse plek zo gecontinueerd wordt!

9. Voor een duurdere restaurant verwacht ik iets meer dan een normale restaurant.
    Lekker gegeten maar niet bijzonder.
    Minpuntje zand in de cantarellen.

10. Heerlijk en gezellig eten bij Huize Poelzicht. Prettige bediening. Fijne inrichting in de sfeervolle serre. Heerlijk gekruiden kip en lekkere vis.

11. Alice van Gils

Wij hebben gekozen voor het 3 gangenmenu omdat er weinig keuze was in vlees.
    Het eten was goed - wij waren met vier - wij vonden allemaal dat de menukaart niet voldoet.

12. Gezellige avond gehad en heerlijk gegeten.

13. Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel. Goede service. Top avond gehad.

14. Annelies Combecher

Heerlijk gegeten in prachtige ambiance! Supervriendelijke bediening.
    Enige minpuntje vond ik dat er door de bediening gevraagd werd of we een fles water wilden (betaald) en dat later bleek dat je ook om kraanwater kon vragen.

15. H.de Bruin

Mooie avond heerlijk gegeten.
    Bediening zou iets professioneler moeten zijn

16. Een heel prettig restaurant met persoonlijke aandacht voor iedereen. Heerlijk buiten kunnen zitten. Tafels staan ver genoeg van elkaar om je eigen gesprek te kunnen voeren. Qua eten echt goed creatief en heerlijk plus mooie presentatie!!

17. Wij hebben heerlijk buiten gegeten ondanks tropische temperatuur prima plek. Hartelijk welkom en vriendelijke bediening. Complimenten aan de kok.

18. T.Veldt

Het was een een verzorgd en prima eten, met een goede bediening.

19. Francette van Schaik

Via via hoorde we van dit restaurant, gister (dinsdag) zijn we het eens gaan proberen. We hadden niet gereserveerd maar er was nog een mooi tafeltje op het terras voor ons. We hebben echt heerlijk gegeten, maar ik moet wel zeggen dat de komkommers die geserveerd worden als salade erg weinig was. Dit kan je dan beter niet serveren. Verder een prettige en attente bediening, en een prachtige locatie. Wij gaan zeker terug komen.

20. Druk en zeer luidruchtige Gasten.
    Te weinig personeel om te kunnen bedienen.
    Moesten voor een eenvoudig menu buitengewoon lang wachten.
    Ook bij het uit-reserveren was ook niet alles compleet.
    Ook de zogenaamde salade bij het menu mag nauwelijks salade genoemd worden, want was niet meer de een paar plakjes komkommer in een schaaltje.
    Jammer van de prachtige locatie.

21. 13 juli 2018
    Voor de vrijdagavond gezellig tafeltje gereserveerd om 1900 uur. Dit naar aanleiding van een eerdere positieve ervaring.
    Het was behoorlijk druk maar dat mag geen reden zijn dat je ruim 30 min. moet wachten voor er gevraagd wordt wat je wil drinken. Vervolgens nog eens 20 min. wachten voordat we de menukaart te zien kregen (ondertussen kregen andere gasten die na ons binnen kwamen wel de kaart, brood, amuse........) dus hebben we zelf maar om brood gevraagd want we kregen ondertussen wel behoorlijk trek. Om 20.30 uur kregen we ons voorgerecht en hebben we onze ongenoegens geuit bij de manager. Daarna kwam eindelijk de vaart er in en kregen we vlot ons hoofdgerecht. Er was geen vis-bestek bij het visgerecht want dat was er niet voldoende, en de amuse is er ook bij ingeschoten. Zo lekker als het 2 maanden eerder was, en de aandacht die we toen kregen als gast, daar kon het nu bij lange na niet aan tippen. De manager had begrip voor ons ongenoegen maar kon daar verder niets meer aan veranderen. We kunnen dit restaurant dan ook niet meer aanbevelen als je lekker uit eten wilt gaan. Het is jammer om waar te nemen dat er meer tafels aangenomen worden dan het personeel aankan. Verder is het een prachtige locatie.

22. Gezellige ambiance en heerlijk gegeten. Gemoedelijke bediening!

23. Zowel het eten als de bediening was prima.

24. Judith van Kesteren

Geweldig gegeten, goede bereidingen en verrassende smaakcombinaties. Bediening zeer vriendelijk en correct.
    Akoestiek was storend, het was lastig elkaar te verstaan.

25. Diane Linkerhof

Heel lekker gegeten in een gezellige sfeer. Modern interieur met buitengevoel door de vele ramen met zicht op de tuin. Bediening en personeel is heel vriendelijk. Als extraatje kregen we een klein glaasje gazpacho en brood met zoute boter en aioli mayonaise. We hebben biefstuk gegeten was perfect gebakken en van zeer goede kwaliteit. De biefstuk werd geserveerd op een bedje van groente en een heerlijke pepersaus. Een schaaltje komkommersalade en verse friet maakten dit feestmaal compleet. De nagerechten citroentaart met frambozensorbetijs en creme brulee met kaneelijs waren ook geweldig. Niets dan goeds dus. Ze hebben een rotisol waarin kip wordt gegrild. Dit zag er ook veelbelovend uit. Hier komen wij graag terug.

26. M. Jansen

Leuk, sfeervol restaurant. Bediening vriendelijk, alleen jammer dat alle bediening alle tafels doet waardoor je meerdere keren zelfde vraag krijgt.
    Wij hadden drie gangen menu en de smaken waren prima maar de hoeveelheid wat je krijgt heel erg weinig.

27. Frank van den Hul

Heerlijk gegeten en goede service!

28. H. van Dijkhuizen

Lekker gegeten, leuke mooie lokatie, onduidelijke muziek en prima bediening.

29. Martine Keur

30. Hans Bosch

Kleine menukaart voor hoofdgerechten.
    Geen kindermenu's..
    Met vr, gr.
    Hans Bosch.

31. Het eten was perfect maar jammer dat de bediening niet goed oplette extra patat besteld bij de kok maar kwam niet borden werden weg gehaald dat was jammer verders goed restorant.

32. Mooie avond gehad met gezelligheid en lekker eten.
    Top!

33. Gep van Scheerdijk

Hartelijk verwelkomt door de eigenaresse/ gastvrouw. De sfeer was gemoedelijk.
    Alles was perfect!

34. Uitstekend.
    Aan te bevelen.
    Rustieke omgeving.

35. J. Vermeulen

Wij hebben heerlijk gegeten in een zéér sfeervolle ambiance!

36. Heerlijk gegeten goede bediening. Tijd was zo voorbij

37. Wij hebben genoten bij restaurant Poelzicht! Dat begon al bij de persoonlijke begroeting bij de ingang. De gastvrouw heeft er zichtbaar plezier in om het de gasten naar de zin te maken. De sfeer is leuk, letterlijk tussen de Betuwse bomen.
    Wij hebben het eten echt heel lekker gevonden. Prijs kwaliteit vonden we ruim voldoende het was dan ook erg lekker, behalve het dessert vonden we wel echt heel lekker, maar wat prijzig.
    Het was leuk om te kunnen kiezen uit een wijntje uit het Betuwse Erichem!
    Een aanrader vinden wij om te gaan eten bij Poelzicht!

38. Karin van de Kar

Heerlijk buiten gegeten, prachtige avond met zeer goede sfeer ! Dank ! supervriendelijke bediening!

39. Heerlijk gegeten en een goede ambiance.

40. Heerlijk en gezellig gegeten met 6 personen.
    Ideaal als je wat te vieren hebt.

41. Heel gezellig en prima gegeten. De menukaart mag wat mij betreft iets uitgebreider. Er staan 4 gerechten op waarbij 2 vleessoorten al 29 en 45 euro zijn. Een mooie biefsuk en een varkenshaas zou er tussen passen. Ook de vis. Bijv zalm of tong. Dat is mijn mening over de à la cart kaart.
    Verder is het handig even aan te geven bij mensen die voor het eerst komen dat het plankje op tafel met de papiertjes de menukaart is. Dat je geen boek of aanbeveling krijgt. Wij wisten het niet en vroegen ons af waar de menukaart bleef.
    Verder alles prima en gezellig. We komen zeker terug!

42. Sfeervolle ambiance met geweldig personeel.

43. Mooie locatie, goede sfeer, vriendelijke personeel en heerlijk gegeten.

44. Renate van der Werf

We hebben met 5 personen gegeten en hele diverse getechten. Iedereen heeft heerlijk gegeten. Alles heerlijk vers en mals. Combinaties pasten ook goed bij elkaar. We komen zeker terug.

45. Een tien moet je nooit geven als het niet uitstekend is.
    Vroeger was een acht uitstekend en daarboven voor je docent of lieve Heer.

Ontvangst; uitstekend
    Lunch : uitstekend
    Sfeer: uitstekend.

En gezien het begrip, waarmee de bediening ons met rust liet,gezien de aard van de bijeenkomst, om eens rustig te kunnen praten met reflectie naar het verleden met een blik naar de toekomst: uitstekend ofwel; het bestaat nog!

46. Kosterman

Ik moet eerlijk zeggen dat ik aangenaam verrast ben/was. Alhoewel ik prijs/kwaliteit wel wat overdreven vond. We waren met 4 personen en 2 personen kozen voor het menu, wat heerljk was. Buiten het menu om, vond ik de gerechten ERG DUUR!
    Bediening vond ik redelijk… Dat kan zeker wel beter.

47. Corry van der Poll

Op de entourage van het restaurant en het eten, niets aan te merken. Wat wij misten is, dat er bij het bestellen van een aperitief geen amuse op tafel werd gezet. Wij gaan vaak uit eten, maar dit hebben wij nog niet eerder meegemaakt. De wijn die wij bestelden, was wel voorradig, maar niet van het uitgekozen wijnjaar, dit werd als kennisgeving meegedeeld. Bij het vragen naar de rekening bleef de gastvrouw bij ons aan tafel staan met de pinautomaat. Het is wat beleefder om de rekening aan te bieden, zodat de gasten deze op hun gemak kunnen bekijken. De gastvrouw deed geen enkele moeite om wat sfeer te creëren. Wij stonden binnen 2 uur weer buiten en dat is erg snel voor een drie gangen menu plus een extra voorgerecht die wij zelf maar hebben besteld om toch iets gezelligs bij het aperitief te hebben.

48. Wij hebben zaterdagavond heerlijk gegeten!
    We kozen het rotisserie menu.
    Hoge kwaliteit voor weinig geld!
    Vriendelijk personeel.

49. Piet Koets

Prima prijs kwaliteitverhouding. Een omweg waard.

50. Louk lutterman

Heerlijk gegeten en de gerechten waren smaakvol bereid. Een adres om terug te komen.

51. Aly Schouten & Jan middelweerd

Wij hebben een voortreffelijke avond gehad in jullie restaurant en komen zeker met familie/vrienden terug.
    Jan & Aly

52. We hebben hier alleen maar goede ervaringen. Ontzettend leuke en lieve mensen.
    Het eten is echt heel erg lekker!

53. Frans Hoeben

Goed eten in een prettige sfeer voor een heel acceptabele prijs.

54. Familie Van Lienden

Het eten was van super kwaliteit en goed bereid. Voor kinderen is het misschien niet het meest geschikte restaurant (een idee om hier iets mee te doen). Maar voor ons als ouders was het heerlijk (voorgerecht, hoofd- en nagerecht). Kleine aantekening, onnodig servies kan van tafel... en het menu verdient een mooie kaart.

We hebben een leuke avond gehad en komen zeker weer, aanrader!!

55. Johan Reesink

Prima gegeten, uitstekende eendenleverpaté met vijgencompote en aceto balsamico. Prima haasbiefstuk met stroganoff saus. Prettige bediening, heel attent.

56. Chris Noordam

Super gegeten het was wel een beetje fris binnen.
    Met name de roodbaars was erg goed.

57. We hebben het fantastisch gehad.
    Het voorgerecht was niet alleen geweldig mooi opgemaakt maar ook heerlijk van smaak. Een ster waardig
    Het hoofdgerecht was geheel volgens verzoek, super mals en erg lekker.
    Het dessert was luchtig en ook heel erg lekker.
    Wij hadden het driegangen menu.
    Bij prijs/kwaliteit overtrof de kwaliteit de prijs.
    Wij komen zeker terug.

58. Een voor ons bekend restaurant. Heel gezellig en ook nog eens lekker eten voor een schappelijke prijs.
    We gaan zeker nog eens terug voor de specialiteiten op de dinsdag en donderdag!

59. Het voorgerecht was fantastisch en zou in de beste restaurants van het land niet misstaan, hulde! Het hoofdgerecht was goed, super mals vlees maar helaas te weinig van de beloofde krachtige jus, en het toetje viel tegen. Maar dat laatste kan een kwestie van smaak zijn.

De service was vriendelijk en welwillend maar simpelweg niet goed. We moesten naar iemand toe lopen om een tweede glas wijn te kunnen bestellen (hij bleef met zijn rug naar de zaal met de koks praten). Deze wijn was helaas ook nog verkeerd op de rekening gezet, wij hadden de (uitstekende) huiswijn en er was een duurdere wijn aangeslagen. Dit was snel verholpen maar dergelijke slordigheden moeten gewoon niet voorkomen. Ook na het dessert lukte het ons niet contact te krijgen met de bediening om koffie te bestellen. Die hebben we dan ook maar overgeslagen aangezien het wel erg lang duurde. Ook zat er (te) veel tijd tussen de gangen door terwijl het restaurant niet vol zat. Tegen de tijd dat we ons hoofdgerecht hadden zaten we er al ruim 1,5 uur en hadden we flinke honger.

Helaas was de ruimte erg koud. Misschien komen we in de zomer een keer terug, of we nemen een hele dikke trui mee.

60. Joke van Vessem

We hebben genoten het eten was heerlijk. Erg vriendelijke bediening. Een aanrader.
    Gaan zeker terug.

61. Voortreffelijk gegeten op een donderdagavond met vier personen. (Vrienden)
    steak night ;voor €15, - ;een perfect stukje schotse biefstuk op deze donderdagen.
    Andere hoofdgerechten mochten er ook zijn; mooi opgemaakt en prima van smaak/ hoeveelheid.
    Ook de dessert kaart biedt een mooi slot van de avond. Fantastisch qua uitvoering, kleurstelling en smaak.
    Kaasplankje wat aan de prijzige kant.

Een aanrader met een vriendelijke en deskundige bediening in een warme ambiance.

62. We hebben heerlijk gegeten in een prachtige, lichte, sfeervolle serre. De bediening was zeer vriendelijk en correct. Het was voor ons de eerste keer, maar komen zeker terug. Een aanrader!

63. Locatie mooi, ruim met veel licht. Het rotisserie menu gekozen. Lekkere mosselen (geproefd van mijn tafelgenoot), kogelbiefstuk met pepersaus heerlijk mals, nagerecht verse aardbeien met sabayon en heerlijk bolletje ijs. Kortom aanrader.
    Bediening attent en vriendelijk.

64. Gisteren een feestelijke avond met familie ter ere van verjaardag in Huize Poelzicht.
    Vriendelijke ontvangst, we zaten in het afzonderlijke gedeelte, "de deel". Een mooie, gezellig ruimte. Glaasje met hapje vooraf, heerlijk diner: vooraf vlees of vis, bouillon, hoofdgerecht ter keuze en een prachtig toetje!
    Vriendelijke bediening, geweldige organisatie, het was werkelijk helemaal TOP.
    Iedereen was het erover eens: het beste restaurant in de regio!
    Nogmaals dank en tot ziens.

65. Gezellig restaurant, gastvrij en prima eten voor een goede prijs.

66. Prima gegeten. Vriendelijke bediening en - zeker als je het menu neemt - een heel redelijke prijs. De stoelen zitten redelijk maar niet heel comfortabel. En er mag iets meer groente en garnituur bij het uitstekende vlees en vis hoofdgerecht.

67. Ronald de Fijter

Heerlijk gegeten op een prachtige locatie. Bedient door kundig en vriendelijk personeel!
    Een echte aanrader!

68. Wij hebben onze zussendag bij jullie afgesloten met een heerlijke maaltijd, de bediening was heel vriendelijk en het restaurant was voor ons nieuw, het ziet er heel gezellig uit.
    Volgend jaar zeker een plaats waar we weer naar toe zouden gaan.
    De vijf zussen Drost en één schoonzus.

69. Wij hebben genoten van een verrassend voorgerecht en een heerlijke biefstuk. De service en sfeer zijn optimaal. De kaart is gevarieerd en ze hebben op dinsdag 'hele gebraden kip' en donderdag steak avond voor slechts 15 euro. Genoeg redenen om dit restaurant te bezoeken. Wat mij betreft een aanwinst in deze regio.

70. Mooie rotisserie met heerlijke gerechten. Diverse 'standaard' gerechten, uitstekend bereid, maar ook gerechten buiten de menukaart om die het proberen waard zijn. Bijvoorbeeld de Thaise mosselen en de vis van de dag.

71. Rolf Broring

Heerlijk gegeten in deze prachtige locatie!

72. Frits Beunke

Naast uitstekende privé ervaringen 's avonds, ook een voortreffelijke zakelijke lunch genoten met een goed wijnadvies. Echt voor herhaling vatbaar!!

73. Jetty Sterk

Heerlijk gegeten!

74. Lous Jacobs

Gezellig, ontspannen sfeer, lieve meiden, heerlijk eten! Je word echt verwend

75. Originele gerechten, goede service, leuke open keuken wat maakt dat je live mee kan kijken naar de bereiding van je gerechten. Grote serre en tuin wat licht en groen maakt

76. Suzanne

5 jaar getrouwd!
    Heerlijk geluncht op onze trouwlocatie in de zon op het terras. En dat op je eerste verlofdag.
    We zijn goed in de watten gelegd. Fijne bediening. Top!

77. 't van As

Heerlijk gegeten en een vlotte bediening. Bijzonder fijne avond gehad zeker voor herhaling vatbaar.

78. H.W. van Meeteren

Kwaliteit en keuze van voedsel (Rotisserie Menu) en wijn (zeer)goed.
    Bediening vriendelijk en correct.
    Helaas duurde het 1,30 uur voor de eerste gang (standaard deel van menu) geserveerd werd.

79. Gisteravond hebben we hier met z'n vieren heerlijk gegeten. We zaten buiten in de tuin, met een heerlijke fles wijn en een lekker broodje. Als voorgerecht hadden we alle 4 carpaccio, super vers en erg goed. Het hoofdgerecht en dessert waren ook heerlijk, kortom een avondje culinair genieten!

80. Frank & Anke de Haan

Wij zijn meer dan hartelijk ontvangen en hebben voortreffelijk gegeten.
    Een jaar geleden hebben we daar ons 25-jarig huwelijk gevierd en nu hebben we het met zijn tweeën zachtjes overgedaan. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

81. Lekker gegeten. Voor herhaling vatbaar. Prijs kwaliteit prima.

82. titia van der noord

Op de donderdag zijn we gegaan, daar hebben we heerlijk biefstuk gegeten.
    Heel mooi, sfeervol restaurant.

83. Bea van Buren

Gezellige avond gehad met heerlijk eten.

84. Versendaal

Superfijne ambiance in de lichte serre met goede akoestiek!
    Gastvrije ontvangst en service!
    Aanrader in de Betuwe!

85. Wilma van Helten

Gezellige ambiance, goede sfeer, vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. Top locatie!! Aanrader!!

86. Marie-José

Leuk restaurant. Een welkome afwisseling in de Betuwe.
    Brood en wijn uit de regio, wellicht nog meer streekproducten.
    De kippentjes voortreffelijk!
    De stoelen helaas erg hard...kussen?

Gaan weer Terug!

87. I. Struik

Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant. Zeker een aanbeveling voor een lekker avondje uit.

88. Janny Vermeulen

Mooi restaurant. Vriendelijke bediening, eten is ook goed. Gelijk nieuwe reservering gedaan voor 11 februari.

89. Sjaak de Mooij

Heerlijk gegeten, prachtige nieuwe zaal en Rotisol! Prettige bediening. Kortom: aanrader!!

90. Heerlijk gegeten in een prachtige omgeving. Mooie wijnen en super vriendelijke mensen. Zeker aan aanrader

91. Heel gastvrij ontvangen en de inrichting zag er gezellig uit zo in kerstsfeer. Alleen de akoestiek laat te wensen over.

92. Het was erg lekker eten maar een beetje haute cuisine stijl. Grote borden met een beetje. De bijgerechten een bakje sla en een bakje friet was erg weinig voor het aantal personen, maar je mocht bijbestellen...

93. Betty.schreuders

Lekker gegeten, aardige mensen, voor herhaling vatbaar.

94. Roberto Doodkorte

Hartelijke ontvangst, sfeervol interieur en perfect gegeten! Enig minpuntje: de akoestiek laat te wensen over maar in een gesprek met de eigenaar hoorden we dat dat al de aandacht heeft.

95. Fam. de Wit

Fantastische ambiance, geweldige gastvrouw. De keuken is zeer flexibel en je kunt zien dat het eten bereid wordt.
    Gerechten zijn nét wat aparter en bijzonder lekker! Aanrader! Je wordt vanzelf verliefd op het unieke plekje waar Huize Poelzicht staat.

96. ch.vanrossem

Rotisserie Huize Poelzicht, gelegen tegen de Hofstede Poelzicht (perfect voor partijen, recepties ed.); splinternieuw. Mooie locatie, smaak- en sfeervol ingericht.

Uitstekend gegeten via een overzichtelijke menukaart. Shashimi; dun gesneden zalm met antiboise. Piepkuiken uit de Rotisol (om de vingers bij af te ...). Steak tonijn. Crème Brûlée.

Service en bediening: vriendelijk en deskundig. Sommelier wist met deskundige adviezen het diner compleet te maken.

Een aanrader. Tip; ondanks de uitstekend zittende stoelen: voor sommige gasten een kussentje als extraatje. Bij een lange zit nog wat plezieriger.