Roompot Beach Resort in Kamperland

1395320324 31
1505203207 24
1516191495 34
1692004107 30

1. Vandaag mosselen gaan eten in Beach restaurant. Schandalig… grijze uitgedroogde en duidelijk de bewaartijd voorbij. Hier zien ze ons nooit meer terug. Bediening enkel in het Engels.

1,8
  2. Eten in de beachclub, zeer gezellige ambiance kwaliteit Prijs verhouding eten is niet goed. Eten is onder de kwaliteit van een eetcafé. Met 4 man gegeten op 5 mei 2020.

2,6
  3. Bij binnenkomst niet spontaan ontvangen. Werden naar een tafel begeleid maar liet ons niet eerst naar de kaart kijken en bleef bij ons staan toen we onze jas uittrokken. We hebben 2 cappuccino met appelgebak en slagroom besteld. De appeltaart leek wel gecamoufleerd met slagroom geserveerd. Aan beide zijdes bespoten waardoor je de versheid van het gebak niet zag. Slagroom liep al snel terug en werd waterig.

Gevraagd om de rekening, werd zakelijk gebracht en verder niet gevraagd of alles naar wens was. Zelfs geen gedag van 3 andere collega's die te druk waren met het kassascherm. Medewerkers waren teveel bezig met hun eigen dingen en geen oog voor vertrekkende gasten.

Hadden iets meer verwacht van deze Beachclub.

4,5
  4. Wim Van Gastel

Zou graag een echte recensie willen geven, maar aangezien men ons niet wilde bedienen, is dat nogal moeilijk. Dit weekend stond volledig in het teken van onze jarige zoon, die tijdens het verblijf in Roompot 9 is geworden. Hij mocht kiezen wat hij wilde eten en welke dag dat was. Hij koos heel resoluut voor een lasagne op zondag. Die dag was het uitzonderlijk mooi weer. Een stralend zonnetje en letterlijk geen wolkje aan de lucht. Jammer genoeg is dit niet zo gebleven. Wij hadden namelijk het idee opgevat om ons te zetten op het (geopend) terras van restaurant Bestevaer en daar van onze maaltijd te genieten. Het personeel dacht daar anders over. Het was ABSOLUUT niet mogelijk/toegestaan om buiten te eten. De mensen aan het tafeltje naast ons mochten dan weer wel warme hapjes eten. Ik zie echt het verschil niet. Warme hapjes of warme maaltijd. Ik heb heeeel duidelijk gemaakt dat dit voor onze jarige zoon was, dat ik desnoods de bediening naar buiten zelf zou doen, alles nadien terug binnen dragen en desnoods (klonk misschien al lachend, maar ik meende het oprecht) de vaat zou doen. Al moest ik die lasagne zelf de oven in gaan steken. Ik wou gewoon dat mijn jarige zoon gelukkig was.
    Resultaat: het personeel werd enorm lastig, en wij zijn noodgedwongen moeten afdruipen. Met een heeeel gefrustreerd gevoel. We zijn de wagen ingestapt op zoek naar een plek waar we in het zonnetje konden zitten genieten van een lasagne. Geen terrasje in de zon gevonden, en geen geopend restaurant waar je lasagne kon eten. We hebben zo meer dan 1u zonlicht verspild met rondrijden in de omgeving van Kamperland, terwijl er op 100m van ons huisje een perfecte locatie was.
    Bedankt, Bestevaer, om een verder aangename dag helemaal te verknoeien! Aan de recensies te zien vreemd dat hier nog iemand over de vloer komt…

5. T.Tomassini

Wij wilden wat eten bij dit pareltje aan de kust van Wissekerken. Wel, we zijn niet verder gekomen dan de hal. Daar kwamen we een onvriendelijk kijkende medewerker tegen. Kan ik u helpen? "Wij willen iets eten" Heeft u gereserveerd? "Nee" Nou dan zitten we vol! Dag meneer, mevrouw. Tja zo snel zijn we nog nooit naar buiten gewerkt. Ik ben ook achteraf blij, gezien de vele negatieve recensies, dat we hier niets gegeten hebben, wat een ballentent.
    Roompot succes met je (Pizzeria) ons zul je hier nooit meer zien!

6. Vandaag pizza gegeten in restaurant Bestevaer, roompot kamperland… Nooit meer. Indien je dit een Italiaan voorzet vermoord hij je, de diepvriespizza van Dr. Oetker uit de supermarkt zijn veel en veel beter, afschuwelijk.

7. c de iongh

Voorgaande keren was de sfeer, service en vriendelijkheid top in tegenstelling tot deze keer. Veel gestress terwijl niet eens alle tafels bezet waren. Man en vrouw erg chagrijnig, meisje wel alleraardigst. Zaten al een tijdje te wachten en toen ik maar zelf een menu kaart pakte werd ie uit m'n handen getrokken met de opmerking: u bent zo aan de beurt… dit duurde ook nog 10 minuten! Kregen allebei een verkeerde bestelling, vitello tonnato was bedekt met laag uien ipv met sla en kappertjes, kroket ipv kip nuggets. Na eindelijk de goede bestelling geen bestek bij het eten. Wilde nog wel een wijntje bestellen maar kreeg de kans pas toen het eten al op was. Zaten ook al een tijdje met lege borden voor onze neus en moest toen uiteindelijk zelf vragen om het kinderijsje. Volgende keer toch maar een restaurantje in de buurt zoeken of zelf eten in de snackbar halen.

3,9
  8. Wij hebben hier heerlijk gegeten.
    Buiten op terras gezeten met zicht op haven.
    Alles goed.

9. Een mooi en gezellige beachclub. Je kunt er heerlijk eten. Kwaliteit is goed. Gerechten zijn royaal. Kindvriendelijk en goede service. Aardige bediening.

10. Halloweenbuffet gegeten zaterdagavond. Vispannetje was koud, bij navraag werd een stel vingers in het koude vispannetje gedaan door de dame achter het buffet! Zeer onsmakelijk! Verder was het vlees smakeloos. Na een uur werd alles opgeruimd voor een halloweenavond, we werden weggekeken.
    Ik kom daar nooit meer en eet daar ook nooit meer!

11. Beetje angstig na lezen van reviews vandaag gegeten. Was echt lekker, beter dan verwacht. Bediening vriendelijk correct en met aandacht voor gasten! Beneden gezeten, uitzicht op haven en strand.. beter kon niet!! Komen zeker terug..

12. Gegeten in het restaurant bij de camping. Eten is ver onder de Maat, zelf een diepvriesmaaltijd opwarmen is nog beter dan dit. Porties zijn bedroevend, hoewel dat gezien de kwaliteit misschien maar beter was. Bediening is ongeïnteresseerd en onprofessioneel veelal jonge werknemers. Bij het afrekenen te weinig wisselgeld gekregen, toen ik de persoon in kwestie hierop attent maakte was de reactie:" Dat klopt". Dat doet mij vermoeden dat het een bewuste actie was in de hoop een paar euro extra te verdienen.

13. Bij het beneden restaurant in de haven is het eten goed. Het duurt echter lang voordat drank en eten doorkomt.
    Bestek komt pas nadat het gerecht geserveerd is. Het drinken pas na de maaltijd. Bediening is vriendelijk maar lijken het werk niet te zien.
    Lege borden blijven lang op tafel staan en er wordt niet gezien dat glazen leeg zijn.
    Je moet ook zelf vragen naar de ijsjes die bij het kindermenu horen.

Met extra service zouden ze veel verder komen.

14. Anoniem

45 min gewacht op 3 pizza's. Blijkt de duurste pizza niet eens compleet belegd te zijn. Pizza's lijken erg veel op de diepvriespizza's van de supermarkt. Keukenbrigade werkt inefficient en traag. Service ver te zoeken, geen excuus kan eraf. Heb ik een jaar hard gewerkt om hier mijn vakantie door te brengen? Dacht het niet. Mij zien ze niet terug.

15. f9jnproever

Je denkt aan een lekker etentje. Maar dan moet je niet bij de Roompot in Kamperland zijn. Sfeerloos, geen goede kwaliteit eten. De kibbeling leek wel op gefrituurde oliebollen. Alles bij elkaar weggegooid geld. Jammer.

16. Slechte service, we konden helaas geen drinken bestellen zonder eten er bij te nemen (of we moesten maar ergens achteraf gaan zitten) en zijn toen maar weer weggegaan zonder iets te bestellen en hebben op het terras achter het eigen huis maar een drankje gedronken. Klantonvriendelijke en arrogante bediening, de klant wordt hier niet echt serieus genomen, we gaan de volgende keer wel ergens anders naar toe.

17. Danny Evers

Rond half 8 dachten wij nog even snel een pizza te eten, maar toen we vroegen of ze nog een tafel voor 4 had kregen wij als antwoord: we hebben helaas geen pizza's meer. Hoe kan een pizzeria nou geen pizza's meer hebben. We zijn toen naar een ander restaurant gegaan in Kamperland zelf, en dat was echt super! Een geluk bij een ongeluk!

18. Richard

Smakeloos eten en veel te duur, kipsate was vrij smakeloos, de frietjes waren niet goed gebakken en sla was erg verlept.

19. Ongelofelijk slecht, het eten is zwaar beneden pijl en je zit er echt in een vreetschuur, voor datzelfde geld zit je in een restaurant waar de kwaliteit van het eten wel normaal is. Ben wijs en ga gewoon uit eten in het dorp

2,9
  20. frans narings

Mooi park, maar het restaurant was een veredelde frites-tent. Chalet had goede voorzieningen, maar zéér slechte matrassen op de bedden. Meubilair was zwaar beschadigd. Géén 5 sterren waardig. Wij zijn teleurgesteld!

21. Ondanks alle slechte recensies twee afhaal pizza's besteld. Quattro Stagione a EUR 12,75 per stuk. Wat een drama. De topping van de pizza was er random opgesmeten, de pizza en de topping was smakeloos en het ergste: de pizza's waren niet gaar. Slappe bodem, zachte rand en een rauwe meelsmaak.
    Deze pizza's zijn om gratis mee te krijgen nog te duur. Het ligt waarschijnlijk niet aan de inzet van de twee dames van de bediening. Dit is een geval van slechte instructie en geen begeleiding. Met andere woorden: je neemt je gasten niet serieus. Volgens mij in de horeca een doodzonde.

1,4
  22. Oerbrood met kroket besteld. Ik dacht, daar kan niks mis mee gaan. Oerbrood was gewoon simpel bruinbrood wat zelfs al oud was (hard en droog). Bediening hierop gewezen. Hebben ze daarna het brood maar getoast! Was dus warm maar nog steeds droog en oud, zeker niet vers.

Slechte bediening. Bij het afrekenen moest ik mee naar binnen naar de kassa om te pinnen. Hadden ze gewoon een mobiel pinapparaat!! Op mijn vraag of klanten dan niet gewoon aan de tafel kunnen pinnen kreeg ik als antwoord; "oh, weet niet of dat kan"... hoezo lui???

Buitengewoon mooi uitzicht, drink er een drankje!! Er eten? Nou nee, beter van niet...

1,6
  23. De locatie is niet slecht; uitzicht op de Oosterschelde. We hebben hier pizza gegeten. De bediening is mat en traag; ze hebben niet echt plezier in hun werk. Mijn handen jeuken om een clean sweep door de organisatie te doen. Verder zijn de pizza's niet te eten. Slechte bodem en betekenisloze saus; dat doen wij thuis beter. Uit deze locatie valt zoveel meer te halen. jammer.

24. Wat een slechte service bij het afhalen van de pizza's. Super onvriendelijk personeel!! Erg jammer dat dit bij de camping Roompot zit, want daarover zijn we wel dik tevreden!

4,3
  25. fj smit

Onervaren personeel, ze kunnen het al niet aan als ze voor de helft bezet zijn. Beperkte keuze, eten niet restaurantwaardig, eigenlijk geen goede keuze om uit te gaan eten.

26. Restaurant in de haven mag niet eens restaurant genoemd worden, ronduit schandalig. Grote pizza's besteld, krijgen we kinderpizza. Dan geef maar nog een paar kinderpizza's zeiden wij, maar dat mocht niet. Schnitzel was in friteuse gebakken, veel te lang, dus keihard. Kabeljauwfilet was nog het ergste: de eerste was niet warm dus teruggegeven, toen kwam de tweede vis (let wel de pizza's waren er nog steeds niet 3 kwartier verder) die was nog rauw van binnen. We zijn opgestaan, hebben gezegd dat we hier dus niet voor betalen en zijn weggegaan.
    Personeel is erg jong en meisje wat 's morgens de wc's en douches moest poetsen stond hier 's avonds ons te bedienen, niet nederlands-sprekend ook nog; kind was doodop, dus logisch dat haar interresse niet bij de bediening was.
    Roompot beachresort hoeft op ons niet meer te rekenen.

27. Ra 569 punten

Pizza's waren zeer slecht. Champignons uit blik, persoonlijk heb ik nog liever een dr. Oekter pizza. Ook de biefstuk was tot twee keer toe aangebrand. Heel triest, komen nooit meer terug!

28. dick mosselman

Slecht opwarm voedsel. Bediening ziet je niet staan. Nog nooit zo iets meegemaakt. Net als het park/camping zeer beneden alle pijl.

1,1
  29. Gister middag lekker op het terras gezeten bij de haven.
    Was erg druk, maar werden ondanks dat vriendelijk en snel geholpen.

30. Ongelofelijk slecht, alles opgewarmde kant en klaar maaltijden. Bij elk gerecht oink oink boontjes en belabberde friet. Biefstuk is niet weg te krijgen, kant en klare opwarm pizza gaan enigszins.. Jammer van de mooie locatie aan de haven, friettent in het dorp is beter !!

1,9
  31. Een ontevrede klant.

Een aanfluiting, we gingen naar de pizzaria op de eerste verdieping, maar helaas de bediening kwam ons vertellen dat de pizzabodems op waren, voor de rest stond er niet veel op het menu dus we zijn beneden in de brasserie gaan eten. Helaas daar ook weinig keuze vonden wij, een aantal dingen kon je alleen voor 17:00 bestellen. We hadden spaghetti, kipsaté, varkenshaas en 2 rösti teller. De bediening kwam vertellen dat de kipsaté op was. De gerechten werden met friet geserveerd, we kregen maar 1 schaaltje, dit was voor 3 personen zei de bediening. Degene die de rösti teller had, wilde dit graag zonder champions, dit was geen probleem zeiden ze, echter zat er toch champions in dit gerecht. De bediening was erg jong, het duurde ook vrij lang tot het eten kwm. Kortom dit restaurant is niet aan te bevelen.

3,1
  32. Uitstekende service prijs/kwaliteit is top heerlijk gegeten. Wat hieronder staat qua bediening kunnen wij niet beamen. Erg nette, gezellige en vlotte bediening. Zou er zo weer heen gaan.

33. Aimée dejong

Leuk en lekker als je van diepvriesfrites houdt en graag schreeuwerige kids om je heen hebt. Tafels plakten en bediening had er weinig zin in.

2,7
  34. Lunch op terras... Broodje tonijnsalade was een broodje met tonijn uit blik erop gekwakt.... Salade met kip: kip was aangebrand, stukjes stokbrood erbij met kruidenboter in een plastic bakje... Tosti's waren ok (maar dat is dan ook geen kunst). Duurde erg lang voordat het op tafel stond... Vragen veel voor het eten. Gebrek aan passie in de keuken: beschamend!!!!
    Dan rijd ik liever naar Veere of Zierikzee voor een overheerlijke, verse lunch van een kok die er zin in heeft!

1,9
  35. De pizza's zijn slecht: zout, kant en klare pakjes op een bodem gestrooid. De spagetti bolognese was zo slecht dat we hem teruggestuurd hebben en dat was de eerste keer ooit dat we iets teruggestuurd gebben. Was niet te eten. Nog slechter dan een kant en klaar pakje. We hoefden hem dan wel ook niet te betalen. Hier gaan we nooit meer heen.

36. Van de week nog maals geweest in het cafe.
    De pizza`s zijn van een beperkte kwaliteit.
    Maar de sfeer was leuk vriendelijk geholpen door een spontane gezellige jongen.
    Sfeer maakt veel goed.
    Volgendjaar komen we zeer zeker weer

5,9
  37. Anja Veenstra

Als we in de jachthaven zijn daar regelmatig gaan eten Prima eten niets mis mee Prima bediening weliswaar geen harte cuisine maar wel waar voor je geld

38. Had ik maar eerder de recensies hieronder gelezen, dan was ik er nooit heen gegaan. Mijn ervaringen zijn hetzelfde. Pizza's halfgaar, zelfs een frikandel is te moeilijk. Zelf had ik een stoofvleespotje met friet. Op het plaatje zag het er lekker uit; in de praktijk bleek het dezelfde kant-en-klare groothandelprut te zijn die je krijgt in een snackbar. In mijn potje ontdekte ik maar liefst vier miezerige stukjes rundvlees in een zee van uienprut. Prijs: 12,50 euro. Schandalig. Ik heb er iets van gezegd maar kreeg nauwelijks reactie.

39. Heeele slechte ervaring bij zowel het restaurant bij de jachthaven als ook op de camping zelf. Kwaliteit van het eten was slecht. En de bedieing was helemaal een aanfluiting. Wanneer ik vertel dat we anderhalf uur hebben moeten wachten bij het restaurant bij de jachthaven op twee tosti's....dan wil dat wel iets zeggen. Zelfs een stukje appeltaart duurt lang. Terwijl niet eens het terras vol zat. Ik denk dat zowat 7 tafeltjes bezet waren. Niet eens de helft. Maar al het personeel was traag en sloom. Niet onaardig......maar dat is niet voldoende. Het is echt alleen maar van dat jong grut wat overkomt als dat het hen niet interesseert als ze maar salaris ontvangen. En of je op de camping niet naar de receptie gaat of naar de scnakbar of restaurant of zelfs winkel.......het is triest! Voor mij de eerste en zeer zeker de laatste keer dat ik op de Roompot Beach resort ben geweest.

1,8
  40. Wij zijn bij de pizzeria op de eerste etage geweest. Drama.

Nog nooit zo slecht geholpen. Personeel heeft geen enkele ervaring en er is niemand die de leiding heeft. Met 3 man konden ze 8 tafels niet aan.

Ik kan gewoon niet opsommen wat er allemaal fout was. Rotervaring.

De pizza's waren daarentegen wel lekker.

41. r. de vries

In het restaurant op de camping gegeten, wat een aanfluiting.

Restaurant toen tot half acht open, om zeven uur mochten we eigenlijk al niet meer binnen. Na lang praten toch nog mogen eten, alles was al ver koud, aangevuld werd er niets meer. Werden letterlijk buiten gekeken en een rekening waar je u tegen zegt.

42. Floor 29 punten

Ik heb nog nooit zo slecht gegeten. Alles komt uit een pakje, maar dan ook echt alles. Er staan gerechten op het menu die in de verste verte niet lijken op wat je krijgt, als je er vervolgens wat van zegt krijg je weer hetzelfde. Als je er dan weer wat van zegt krijg je vervolgens te horen dat het eigenlijk niet de keuken uit moest gaan. Het bestek werd neergekwakt en je moest het zelf maar onder elkaar verdelen. De oudste medewerker was rond de 18.

43. Overal grote borden " kom mosselen eten".
    Helaas de mosselen waren op.
    Geen enkel excuus, alleen een misplaatste grap van de kok dat het een goede zaak was dat de mosselen uitverkocht waren. Tafels niet schoon, eten bedroevend, tegen een flinke prijs, slechte bediening.

44. michiels chris

reeds twee maal terug moeten vertrekken omdat men gewoon de bestelling niet kwam opnemen

45. Errrgg slecht,nivo van een slechte snackbar, personeel met geen enkele horeca ervaring,drama met een hoofdletter.

46. gerritsen

het restaurant aan het strand (niet op camping zelf).

het was het geld helaas niet waard. vlees gerechten vielen mee, behalve spare ribs. onvriendelijke bediening en eten erg slecht.

1,3