Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Kamperland verdeeld zijn.

1. Gisteren waren wij voor het eerst bij brasserie kookpunt en wat hebben wij genoten! Heerlijk gegeten vooraf de specialiteit van de chef een soort tappa´s toren met de meest lekkere en bijzondere hapjes! En daarna had mijn man het duo van hert en eend met een bijzonder lekkere portsaus en ik had een zeetong met zeevruchten erop die perfect gebakken was in de roomboter. De bediening is ook echt top! Wijn word bijgeschonken, je krijgt zonder te vragen een karaf water. De kok is ook zeer creatief, staan allemaal leuke en bijzondere wisselende gerechten op de kaart die wij binnenkort zeker weer eens komen proeven! Ga zo door!

2. Pascal MIchiels

Weekendje Zeeland. Op vrijdag gaan lunchen (erg lekker) en op zaterdag terug voor diner. Dat zegt genoeg. Gewoon een aanrader met heerlijk eten en een supermooi uitzicht op het Veerse Meer. Gezellig en sfeervol ingericht en vriendelijk personeel.

3. co en ina melse

Afgelopen zaterdag hebben wij ons 40 jarig huwelijk bij jullie gevierd. Wij hebben een fantastisch feest gehad en dat was mede te danken aan jullie.

We hebben genoten van het heerlijke walking diner en hebben van onze gasten alleen maar goede reacties gehad. De bediening was super en ook het bespreken met Ruben over het hoe en wat, was fijn.

Bedankt!!!

4. Heerlijk gedineerd op het mooiste plekje van Nederland. Een voortreffelijke zeetong gegeten!

Leuk dat de chef even aan tafel kwam. Aardig en goed personeel.

Ik ga sowieso nog een keer terug.

5. D. De Bruijn

6. M. Kruiten

Super lekker gegeten en gedronken, plekje top en gegezellig.

7. Vorige week heerlijk gegeten bij La Cantina in Kamperland. Eten was van uitstekende kwaliteit en je proeft dat alles zelf gemaakt wordt!

8. Chinees-Indisch Kamperland

Nooit echt van het recensies plaatsen, enkel het lezen. Ondanks het aantal slechte recensies die hier tussen staan raad ik mensen aan om af te gaan op de goede. Het was er namelijk echt top! Geweldig aardige mensen en het eten was heerlijk.

Als je zelf kookt, kook je ook niet iedere keer weer even goed. Ons zien ze sowieso wel terug bij ons volgende bezoek aan Zeeland!

9. Hier vanavond wezen eten. In 1 woord top! Voor ons 5 kwartier rijden om er te komen maar zelfs dan de moeite waard!

Het voorgerecht: Pasteitjes met gehakt en mozzarella sticks.. heerlijk! Hoofdgerecht: van zowel de Chili con carne, taco's en pizza geproefd, echt voortreffelijk! Maar de spareribs zijn echt top! Nergens zulke lekkere spareribs gegeten! Heerlijk nagerecht: Churros lazo... zelfs over de naam is nagedacht, echt heerlijk! Heerlijke latte macchiato!

Eigenaren zijn super gezellig en doen echt hun best er een onvergetelijke avond van te maken! Een dikke 10!

10. Francisca Kerkhof

11. Gisteren al weer gegeten bij Ruben, het is nu de 6e keer en het wordt een beetje eentonig dus schrijf ik maar een recensie. Vanaf de opening in mei jl. heb ik in wisselende samenstellingen gedineerd in dit restaurant en het is mij en mijn tafelgenoten telkens zeer goed bevallen. In het voorjaar heb ik er met een groep van 30 familieleden een drie-gangen diner genoten, wat werkelijk voortreffelijk was, er was werkelijk niets teveel voor de bediening en de keukenbrigade. Bij Ruben krijg je echt waar voor je geld en wordt gastvrijheid bedreven zoals dat bedoeld is. Mijn aanstaande man en ik hebben zelfs besloten ons voorgenomen huwelijk in 2015 bij hem te vieren. Door de manier waarop hij meedenkt en zaken aandraagt weten wij haast zeker dat dit echt een perfecte dag gaat worden. Andere stellens die nog een locatie zoeken voor een feest of partij, dit is echt een aanrader.

12. Afgelopen week zijn wij hier wezen eten met ons gezin. Onder andere hebben wij pizza's en spare-ribs gegeten en dit was ontzettend lekker. Zeker een aanrader en we komen volgend jaar weer terug!

13. johan versele

1. de coq au vin was heerlijk qua smaakcombinaties; helaas vonden we het aantal stukjes kip in het creusetpannetje wat aan de weinige kant.
    2. de patron liep duidelijk nerveus ( het was er druk ) en reageerde erg onvriendelijk...

14. Chinees-Indisch Kamperland

Eten gehaald. Combinatiemenu met foe yong hai, babi pangang, sate, ananas, kip, tjap tjoy en daging roedjak.

Thuis aangekomen, geen ananas, geen saté. De foe is gewoon een smakeloze omelet. De rest smaakt allemaal hetzelfde. Ze zijn de kruiden vergeten.

We hebben nog gebeld om het vergeten spul te melden en kregen het aanbod om dit bij een volgende bezoek te herstellen, maar na het eten, laat maar zitten.

Grote sof, afrader helaas

2,9
  15. Van A tot Z in orde! Top in Kamperland!

16. Het was een grote teleurstelling dat er maar 1 vegetarisch gerecht op de kaart stond en dan ook nog eens een gerecht zonder enige verrassing. Ook op verzoek geen optie tot iets anders mogelijk. Wij gaan hier niet nogmaals eten

17. Zondag avond weer een tafel gereserveerd. Was maar goed ook, de zaak zat vol. Weer heerlijk gegeten! Ga zo door!

18. Logtenberg

Afgelopen week hier gegeten en een zeer goede ervaring gehad. Met zijn vieren een drie-gangen menu gegeten: mosselen vooraf, sliptong als hoofdgerecht en een verrassingsdessert. Het was redelijk druk echter we kregen voldoende aandacht en de bediening was zeer vriendelijk. De eigenaar/chef-kok kwam nog even bij onze tafel langs om zich voor te stellen en te informeren naar onze beleving. Hij vertelde dat hij alleen met dagverse producten werkt en praktisch alles zelf bereid. Petje af voor deze chef. Zo'n mooi menu voor 27,50 per persoon, waar vind je dat nog ? Ze zijn pas 4 maanden geopend, maar hebben m.i. hun plekje meer dan verdiend.

19. Marc De Rudder

Met de familie dus uit eten ... Bisque te zout, ondermaatse frietjes en filet (bleu) was niet bleu. Meisje dat bediende stond er alleen voor en deed haar best... Spijtig.

2,3
  20. Restaurant in de haven mag niet eens restaurant genoemd worden, ronduit schandalig. Grote pizza's besteld, krijgen we kinderpizza. Dan geef maar nog een paar kinderpizza's zeiden wij, maar dat mocht niet. Schnitzel was in friteuse gebakken, veel te lang, dus keihard. Kabeljauwfilet was nog het ergste: de eerste was niet warm dus teruggegeven, toen kwam de tweede vis (let wel de pizza's waren er nog steeds niet 3 kwartier verder) die was nog rauw van binnen. We zijn opgestaan, hebben gezegd dat we hier dus niet voor betalen en zijn weggegaan.
    Personeel is erg jong en meisje wat 's morgens de wc's en douches moest poetsen stond hier 's avonds ons te bedienen, niet nederlands-sprekend ook nog; kind was doodop, dus logisch dat haar interresse niet bij de bediening was.
    Roompot beachresort hoeft op ons niet meer te rekenen.

21. Erg slechte pizza's, pizza tonno besteld maar eenmaal thuis geen tonijn op de pizza. Te duur en te simpel.

1,4
  22. Ra

Pizza's waren zeer slecht. Champignons uit blik, persoonlijk heb ik nog liever een dr. Oekter pizza. Ook de biefstuk was tot twee keer toe aangebrand. Heel triest, komen nooit meer terug!

23. Chinees-Indisch Kamperland

Gerard kniest

Ondanks alles wat we hier lazen hebben we er toch eten gehaald. En wat denk je, uitermate goed! Goede porties voor een goede prijs en de saté lag gewoon in de satesaus! Een echte aanrader !!

24. Wat hebben wij heerlijk gegeten bij dit restaurant. Biefstuk als deze hebben wij zelden zo lekker gegeten, lekker mals.

We hebben niets aan merken. Een absolute aanrader!!

25. We hebben een heerlijke lunch gegeten. De lokatie is prachtig. Kinderen hebben zich goed vermaakt op de steigers van het haventje.We komen absoluut terug voor een diner!

26. Super ontvangst. De zaak is erg ruim en doet toch knus en huiselijk aan, zodat je je gelijk thuis voelt.
    Als vooraf aten we gekookte mosselen. Nooit heb ik ze ergens zo lekker gegeten. Graag had ik van de kok het recept gekregen. Begrijpelijk dat hij het zijn koksgeheim laat blijven. Dus moet ik wel terug (zeker geen straf) om nogmaals te genieten van de beste mossel maaltijd ooit. Rest van het menu was ook voortreffelijk.
    Heerlijke verse frietjes en zalige zeekraal. Ontspannen en prettige bediening. Zodra je denkt ik wil nog wat drinken, staat de bediening aan je tafel, alsof ze gedachten kunnen lezen.
    We hebben zo genoten van het heerlijke eten dat je bijna zou vergeten om van het prachtige uitzicht te genieten. Daarom hebben we tot slot maar een rondje over het schitterende terras gelopen.
    Een heerlijk restaurant en een extra trekpleister voor Zeeland!

27. Wij hebben heerlijk gegeten op een prachtige locatie. Mooi uitzicht over het Veerse meer. Bediening was vriendelijk en snel. We komen zeker nog eens terug.

28. Afgelopen weekend hier met het gezin gegeten. Het eten was heerlijk en de bediening zeer vriendelijk. Ik had zelf gekozen voor de kreeftenbisque vooraf en de tournedos als hoofdgerecht, dit is zeker een aanrader. De kinderen werden goed vermaakt met een kleurplaat en wat ik ook erg positief vind, is dat alle gerechten ook in kinderporties besteld kunnen worden. Leuk dat de kok nog even de tijd nam om zijn gezicht te laten zien, zo konden we ook gelijk zien wie ons eten heeft klaargemaakt. Wij hebben ons restaurant gevonden!

29. De zeetong was fantastisch in combinatie met de zeekraal. Je proeft gelijk dat er met verse producten wordt gewerkt! Oplettend en vriendelijk personeel. Het maakt mij blij om zo goed te eten op zo'n mooie locatie!! Succes en tot ziens!

30. Heerlijk mosselen gegeten met vrienden op mooie zomerse avond! De kater kwam al toen de rekening bezorgd werd: €9,00 euro voor twee halve liters plat water. Het water werd notabene in een karaf bezorgd, niet eens in een afgesloten fles. De eigenaar er nog op aangesproken maar die vond het de normaalste zaak van de wereld. Jammer...