Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Kamperland verdeeld zijn.

Om mijn verjaardag te vieren met 13 personen gedineerd bij Kookpunt.
    Genoten van een heerlijk 4 gangen diner, zowel vis als vlees. Vispotje is een echte aanrader!
    De entourage is sfeervol en de bediening attent en zeer vriendelijk.
    Een heel gezellige en sfeervolle avond gehad met een voortreffelijk diner!

Goed eten en goede sfeer en goede kwaliteit

3. Chinees-Indisch Kamperland

Het eten is echt fantastisch! Super lekker! Snel en vriendelijke bediening en supergezellig! Een ware parel in Kamperland!!! Een restaurant om nog veel te komen. ❤️❤️

Jammer maar kwaliteit wordt steeds minder! De friet is meer kruimel en donker bruin...

Een mooi en gezellige beachclub. Je kunt er heerlijk eten. Kwaliteit is goed. Gerechten zijn royaal. Kindvriendelijk en goede service. Aardige bediening.

Halloweenbuffet gegeten zaterdagavond. Vispannetje was koud, bij navraag werd een stel vingers in het koude vispannetje gedaan door de dame achter het buffet! Zeer onsmakelijk! Verder was het vlees smakeloos. Na een uur werd alles opgeruimd voor een halloweenavond, we werden weggekeken.
    Ik kom daar nooit meer en eet daar ook nooit meer!

Beetje angstig na lezen van reviews vandaag gegeten. Was echt lekker, beter dan verwacht. Bediening vriendelijk correct en met aandacht voor gasten! Beneden gezeten, uitzicht op haven en strand.. beter kon niet!! Komen zeker terug..

Heerlijk eten voor een goede prijs… ervaar het zelf maar… personeel zeer vriendelijk. Kortom als je er in de buurt ben stap eens binnen. Ook een goed adres voor de afhaal.

Jentjens Roompot

Wir haben sehr lecker dort gegessen, und das nicht zum 1. mal. Die Qualität ist immer ausgezeichnet, und die Atmosphäre stimmungsvoll und das Personal ist sehr freundlich. Wir freuen uns schon auf das nächste Mal! Wir wünschen dem Team um Chef Serge weiterhin alles Gute!

Vrije vertaling door Eet.nu:
    We hebben erg lekker gegeten daar, en niet de eerste keer. De kwaliteit is altijd uitstekend en de sfeer is fijn en het personeel is erg vriendelijk. We kijken uit naar de volgende keer! Wij wensen het team rond Chef Serge verder het beste!

Pizza's waren lekker, bediening ook. Alleen de steaks waren koud van binnen. Na de 2de keer bakken waren ze nog niet zoals het hoort. Maar gewoon gegeten omdat degene met pizza's al bijna klaar waren met eten. Misschien handig om de steaks te meten op temperatuur.

Heerlijk eten voor weinig geld. Echte aanrader.

Ik heb hier met een groep vrienden gegeten. Voor vegetariërs (zoals ik) is dit restaurant helaas echt niet aan te bevelen: de gevulde paprika was gevuld met enkel groenten (dezelfde groenten trouwens die er ook al los naast lagen) en van de op de menukaart aangegeven kruidenkaas was nauwelijks iets te proeven. Daarbij 3 kleine stukjes patatachtige aardappelgarnituur. Ik betwijfel sterk of iemand heeft nagedacht over of het wel genoeg is, of ze moeten daar denken dat vegetariërs allemaal op dieet zijn. Kortom: een eentonige maaltijd die absoluut niet genoeg vult.
    Ik had achteraf spijt dat ik niet in elk geval om wat meer aardappels had gevraagd, echter de bediening heb ik nauwelijks gezien. Er werd geen enkele keer gevraagd of alles naar wens was en of we misschien nog wat te drinken wilden. Gelukkig hadden enkele vrienden het buffet besteld (daarvan kon je onbeperkt eten) besteld en konden die me op die manier nog wat extra's toeschuiven om te voorkomen dat ik met honger naar huis zou gaan.

niki van de laar

Eten was erg lekker. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gegeten in het restaurant bij de camping. Eten is ver onder de Maat, zelf een diepvriesmaaltijd opwarmen is nog beter dan dit. Porties zijn bedroevend, hoewel dat gezien de kwaliteit misschien maar beter was. Bediening is ongeïnteresseerd en onprofessioneel veelal jonge werknemers. Bij het afrekenen te weinig wisselgeld gekregen, toen ik de persoon in kwestie hierop attent maakte was de reactie:" Dat klopt". Dat doet mij vermoeden dat het een bewuste actie was in de hoop een paar euro extra te verdienen.

Gezellige avond gehad. Vriendelijke bediening en heerlijk gegeten.

Afgezet met 15 euro aan zeer slechte friet verpakt in een zak met wat verse friet bovenin. Wij konden ons niet aan de indruk onttrekken dat de eigenaar ons met de afgebakken restjes naar huis gestuurd heeft. Eens een nooit weer.

View heeft een zeer goede prijs kwaliteitverhouding, zeker vergeleken met de andere strandtenten richting Vrouwenpolder. Voor het prachtige uitzicht klim je graag het talud op. Vriendelijke medewerkers!

Bij het beneden restaurant in de haven is het eten goed. Het duurt echter lang voordat drank en eten doorkomt.
    Bestek komt pas nadat het gerecht geserveerd is. Het drinken pas na de maaltijd. Bediening is vriendelijk maar lijken het werk niet te zien.
    Lege borden blijven lang op tafel staan en er wordt niet gezien dat glazen leeg zijn.
    Je moet ook zelf vragen naar de ijsjes die bij het kindermenu horen.

Met extra service zouden ze veel verder komen.

Anoniem

45 min gewacht op 3 pizza's. Blijkt de duurste pizza niet eens compleet belegd te zijn. Pizza's lijken erg veel op de diepvriespizza's van de supermarkt. Keukenbrigade werkt inefficient en traag. Service ver te zoeken, geen excuus kan eraf. Heb ik een jaar hard gewerkt om hier mijn vakantie door te brengen? Dacht het niet. Mij zien ze niet terug.

Onlangs gegeten met een grote groep. Djesse (serveerder) heeft ons uitstekend geholpen. Hij zorgde ervoor dat iedereen zijn/haar glas gevuld bleef en stelde iedereen op zijn gemak. Leuke babbel en kennis van zaken. Bijna de hele groep nam het dry-aged menu. We hebben heerlijk gegeten.
    Wanneer ik weer in de buurt ben, kom ik er zeker eten!

Carel Fritzsche

Fantastisch restaurant aan het Veerse meer met een mooi uitzicht op Veere, ook vanuit binnen waar wij zaten. Alles gelijkvloers, dus ook goed bereikbaar voor mindervaliden. We hebben echt heerlijk gegeten (compliment aan de kok) gekoppeld aan een prima en zeer vriendelijke bediening. Ons menu was een "dry-aged" proeverij (hun nieuwe specialiteit) met gerechten van mooi gerijpt rundvlees (wisselend per maand). Zeer zeker een aanrader!! We komen volgend jaar weer!!

joost

Marinus

Geweldig gegeten een chevise van kabeljauw daarna een bordje met gegrilde kokkels, scheermessen en oesters op oosterse wijze. Geweldig. En als hoofdgerecht een Oosterschelde kreeft met Zeeuwse zeekraal en lamsoren Kok Maxim en Lorette in de bediening een top koppel

joop

Zeer onprofessioneel, duur en de kwaliteit van het eten was bedroevend , kleine porties voor veel geld. Eens maar nooit meer.

Aan de telefoon al keurig te woord gestaan. Prettige ontvangst! Top locatie! Prachtig uitzicht op Veerse meer.
    Arrangement sloep huren en heerlijk gegeten.
    Leuke bediening, heel persoonlijk. Goede kwaliteit. Super mals vlees. Echte verse patat! Heerlijk dessert ook.
    Leuk menu voor goede prijs ook.

Betreft de sloep
    Eigenaar legde ook heel duidelijk uit hoe de sloep werkt!
    Vaarde zelfs een rondje om alles uit te leggen.

In 1 woord BRILJANT!!

Pim

Genoten afgelopen week bij de Molenhoek! Originele gerechten met goede smaak. Voor herhaling vatbaar!

Els ten Dijcke

Wat een leuke ontdekking! Toptentje met leuke verse gerechten. Seizoensspecialiteiten en leuke menu's voor een goede prijs/ kwaliteit. En ook aan vegetariërs gedacht! Vriendelijke bediening en chef in open keuken. Gezellige trendy uitstraling in gezellige kleine setting. Ook leuk terras bij mooi weer. Aanrader om terug te komen!!