• OV

Vanaf Busstation Goes: Lijn 31 richting Kamperland Tunnel. Uitstappen bij bushalte Noordstraat.

• Suikervrij

1520894841 88
1532059769 87
1576719481 83
1677203835 83

1. Heerlijk gegeten. We waren met 15 volwassenen en 1 kind. Iedereen had een heerlijk gerecht en ook nog is tegelijkertijd. Top! Spare-ribs waren erg lekker en veel!

2. Heerlijk eten voor een goede prijs… ervaar het zelf maar… personeel zeer vriendelijk. Kortom als je er in de buurt ben stap eens binnen. Ook een goed adres voor de afhaal.

3. Pizza's waren lekker, bediening ook. Alleen de steaks waren koud van binnen. Na de 2de keer bakken waren ze nog niet zoals het hoort. Maar gewoon gegeten omdat degene met pizza's al bijna klaar waren met eten. Misschien handig om de steaks te meten op temperatuur.

4. Heerlijk eten voor weinig geld. Echte aanrader.

5. niki van de laar

Eten was erg lekker. Zeker voor herhaling vatbaar!

6. Gezellige avond gehad. Vriendelijke bediening en heerlijk gegeten.

7. Herman Benus

Fantastisch gegeten!! Niks op aan te merken. Na afloop nog live-muziek. Super lieve eigenaren. Zeker voor herhaling vatbaar.

8. Hild Günter

Wie immer super, freuen uns auf das nächste mal. :)

Vrije vertaling Eet.nu

Zoals altijd super, we verheugen ons op de volgende keer. :)

9. Heerlijk gegeten. Goeie biefstuk. Mooi roze van binnen. Brochette varkenshaas was veel en lekker. Zelf de tacos genomen. Heerlijk. De kinderen een vers gemaakte pizza.
    Voor ieder wat wils. De bediening en keuken ook erg keurig. Echte aanrader.

10. Leuke kleine setting. Prima gegeten!

11. r. oude engberink

Vanavond 19-08-2016 met z'n vieren gegeten bij La Cantina. Vooraf heerlijke nacho's compleet gegeten, perfect. Als hoofdgerecht hadden de jongens spareribs, mijn vrouw pizza en ik zelf een mixed grill. Ik moet zeggen de lekkerste mixed grill ooit gegeten, en heb in mijn leven al heel veel, en overal in Europa, van deze schotels gegeten. Leuke avond gehad. Super chef en top bediening. Echt een aanrader.

12. Hannie Bastian

Zijn in onze vakantie bij toeval bij jullie komen eten met een grote groep van 7 plus een klein kind. We werden hartelijk ontvangen. We hadden allemaal verschillende gerechten en alles was prima verzorgd. Zowel de pizza, als de steak , spareribs of het mexicaanse menu, was heerlijk bereid. De eigenaren zorgde ook dat we zeker zonder honger naar huis toe gingen. Prima service met een grote glimlach. Een aanrader voor iedereen, dank jullie wel voor de gezelligheid.

13. Uitstekend gegeten. Nette bediening, vriendelijk en gezellig.
    Echt een aanrader.

14. Layka Markenhof en oma

Het eten was erg lekker, de sfeer was gezellig en de service was heel erg vriendelijk. Als mijn oma nog eens naar een restaurant wil en ik mag kiezen, dan ga ik sowieso naar dit restaurant. Echt heerlijk!

15. Aurora Schot van Riet

Super service! Alweer voor de 3e keer hier gegeten. Jammer dat ze niet in Culemborg zitten! Het is echt heerlijk en echt allemaal zelf bereid! En ook nog eens super kindvriendelijk!

16. Gezellig restaurantje, aardige eigenaresse, eten niet super maar wel goed.

17. Vorig weekend in dit knusse restaurantje wezen eten. Geen michelinrestaurant, maar dat doet de naam natuurlijk al vermoeden "Cantina". Ik moet zeggen dat ik blij verrast was! Voortreffelijke Spare-Ribs en in combinatie met de rode huiswijn een Chileense of Argentijnse Cabernet Sauvignon! Mijn vrouw at een Pizza Mexico en deze was ook uitstekend. Prijs-Kwaliteit erg goed naar onze mening.
    Mochten wij weer in de buurt zijn, dan komen wij zeker terug!

18. Erwin 11438 punten

In september voor het eerst naar Restaurant La Cantina, helaas zal blijken dat dit ook voor het laatst was.

Onze eerste indruk van het restaurant is niet direct positief. Het heet La Cantina en zo komt het ook over. Het oogt wat eenvoudig.

We worden wel vriendelijk ontvangen en naar onze tafel gebracht. De jongedame in de bediening heeft het niet druk vanavond maar blijft alert.

We nemen vooraf de empanade de pollo en de tapas de gambas en als hoofdgerecht de Mexicaanse hamburger en de taco's de la casa. Na even wachten worden de voorgerechten uitgeserveerd. Het voorgerecht is niet helemaal goed gegaan, we krijgen empanade de carne (gehakt) in plaats van het vleespasteitje met kip. Geen probleem, we laten het zo.
    De gepaneerde garnalen zien er smakelijk uit. Het zijn wat kleine gamba's met een flinke deeglaag. Geen topper, de laag deeg maakt het wat droog. Gelukkig wordt het met een huisgemaakte (chili)saus uitgeserveerd. De saus is perfect en maakt het gerecht wat beter.
    De vleespastei ziet er netjes uit. Deze is gevuld met mooi rul gebakken gehakt. Helaas is het gehakt weinig op smaak gebracht en is het eigenlijk alleen rul gehakt met deeg. Ook hier redt dezelfde saus het gerecht.
    De voorgerechten zijn smakelijk maar niet voor herhaling vatbaar.

Wanneer de hoofdgerechten worden uitgeserveerd heeft het oog al voldoende. De uitdrukking "het oog wilt ook wat" kent men hier waarschijnlijk niet. De gerechten worden bijzonder saai uitgeserveerd. De hamburger ligt op een enchilada (bloemtortilla) en met wat friet en een schaaltje saus ziet het er ook weer erg eenvoudig uit. De saus is lekker maar wordt bijna bij elk gerecht meegegeven. De hamburger is flink (340 gram) en lekker. Hoera. De hamburger heeft een perfecte grill smaak. De friet is goed gebakken en we krijgen er bij navraag, een schaaltje frietsaus bij. De salade komt apart in een schaaltje. Deze is vers. De dressing is er als laatste uit de fles toegevoegd.
    De taco's de la casa, “van het huis” worden uitgeserveerd met een kwak crème fraiche hier, een klodder guacamole daar, wat bruine bonen en witte rijst met een rood sausje. De taco's zijn ingekocht en gevuld met het rulle gehakt als van de pastei, droge stukjes kip en sperzieboontjes, afgemaakt met wat kaas.
    Het is inderdaad een signaturedish van het huis. Saai en weinig op smaak. Homecoocking van gemiddeld niveau. Jammer.

Hebben we slecht gegeten? Nee, zeker niet. Het is echter niet van het niveau wat je van een restaurant mag verwachten.

Zie ook www.restaurantrecensie.blogspot.nl

5,7
  19. Heerlijk gegeten! Vriendelijk personeel. Gemoedelijke sfeer, perfect voor kinderen. Een echte aanrader.

20. Eten was in prijs/kwaliteit verhouding prima. Bediening behulpzaam en vriendelijk. Live muziek, welke binnen stond, wel erg hard, binnen daardoor geen gesprek te voeren. Gangen volgden elkaar naar onze mening iets te snel op. Voorgerechtjes erg lekker. Als we in de buurt zijn, zeker nog eens de moeite waard.

21. Uit Soest

We hebben lekkere pizza's en spareribs gegeten, en de bediening was erg vriendelijk en gaf goede tips m.b.t. het eten.

22. Top, het is echt de passie die je proeft! Echt eerlijk en goed bereid. Een aanrader!

23. Bongen Brigittte

Weniger auf der Speisekarte als online angezeigt wurde. Dies war aber gut.

Da viele mit Kindern da waren war der Geräuschpegel etwas hoch. Etwas zu eng gestellte Tische.

(Vertaling door Eet.nu)

Er stonden minder gerechten op het menu dan online worden weergegeven. Het eten was echter goed.

Omdat er veel gasten met kinderen waren was het wat lawaaierig. De tafels stonden iets te dicht op elkaar.

24. Fam. Peerdeman

Heerlijk gegeten, het was top!

25. eine deutsche Familie

Sehr nettes, kleines Lokal! Freundliche Bedienung, sehr gutes Essen zu einem angemessenen Preis!

26. Desiree

Gezellig restaurant, heerlijk gegeten.

28. Altijd heel goed eten, de taco gerechten en de pizza's zijn altijd voortreffelijk. Wij zijn altijd tevreden, eten hier regelmatig. De bediening is altijd vriendelijk.

29. Vorige week heerlijk gegeten bij La Cantina in Kamperland. Eten was van uitstekende kwaliteit en je proeft dat alles zelf gemaakt wordt!

30. Hier vanavond wezen eten. In 1 woord top! Voor ons 5 kwartier rijden om er te komen maar zelfs dan de moeite waard!

Het voorgerecht: Pasteitjes met gehakt en mozzarella sticks.. heerlijk! Hoofdgerecht: van zowel de Chili con carne, taco's en pizza geproefd, echt voortreffelijk! Maar de spareribs zijn echt top! Nergens zulke lekkere spareribs gegeten! Heerlijk nagerecht: Churros lazo... zelfs over de naam is nagedacht, echt heerlijk! Heerlijke latte macchiato!

Eigenaren zijn super gezellig en doen echt hun best er een onvergetelijke avond van te maken! Een dikke 10!

31. Afgelopen week zijn wij hier wezen eten met ons gezin. Onder andere hebben wij pizza's en spare-ribs gegeten en dit was ontzettend lekker. Zeker een aanrader en we komen volgend jaar weer terug!

32. Erg slechte pizza's, pizza tonno besteld maar eenmaal thuis geen tonijn op de pizza. Te duur en te simpel.

1,4
  33. Marco van den Boogaard

Recreërend op een Roompot report in de buurt waren we op zoek naar een plek om lekker te eten. Via Internet kwamen we bij La Cantina. We besloten daar een pizza te gaan eten. Niets bijzonders zou je denken maar de Pizza's waren overheerlijk. Echt lekker. De bediening was uitermate vriendelijk en de sfeer was erg leuk. Met andere woorden: een echte aanrader als je in de buurt bent en zeker de moeite waard om er een paar kilometer voor om te rijden.

34. Heerlijk gegeten: spareribs met friet, pizza tonijn en pizza Hawaï. Echt een aanrader, ook voor afhaal (ivm vakantiepark).
    Naar aanleiding van recensies hier gekomen en zeker geen spijt van gekregen. Eet smakelijk.

35. Ben met mijn gezin hier uit eten geweest. Zeer gastvrij, erg kindervriendelijk, pizza was heerlijk.

36. Heel lekker gegeten en dat voor zo een goedkope prijs! Een leuke sfeer lijkt net op je echt even in Italië bent. Ik heb ook nog even met de kok gesproken leuke man en vertelde me alles over zijn gerecht en zijn eigen pizza Angelo. Leuke mensen en ze weten alles over hun gerecht zeker mensen met verstand over eten. Daarom geef ik ze een DIKKE 10.

37. Lekker op vakantie in Zeeland en eindelijk een Mexicaans restaurant gevonden met echte Latino's, dat kom je tegenwoordig niet meer tegen. Voor mijn werk veel in Zuid-Amerika dus met de eigenaar nog lekker Spaans gesproken, hij kan trouwens prachtig gitaar spelen. De gerechten smaken echt authentiek, ik voel me gewoon weer thuis door de gastvrijheid. Prima prijs kwaliteit verhouding.

Echt genieten!

38. I.Singendonk

Na een dagje strand heerlijke pizza gegeten. Met lekker flesje wijn op het terras. Helemaal goed!!

39. A. Heuvelink

Van het weekend met mijn gezin wederom heerlijk gegeten bij La Cantina in Kamperland. Eerst buiten wat gedronken op het terras. Er was een band aanwezig en eigenaar/kok en zoon hebben de sterren van de hemel gezongen, wat een heerlijke zomerse sfeer. Met mijn man ook lekker gedanst. Aan te raden is de Pizza de Angello, de Pincho's, Mexicaanse Hamburger en de Spareribs. Personeel erg vriendelijk, ik weet waar ik zaterdag weer ga eten.

Anita

40. We hebben er laatst gegeten. Heerlijk en er was ook een band. De grill gerechten, vooral spare ribs, zijn zo lekker en de Mexicaanse gerechten zijn erg lekker. De bediening was erg vriendelijk. Ze hadden ook heerlijke cocktails. We gaan zeker nog een keer terug, echt een aanrader.

41. Wij zijn op de recensies van deze vermelding naar La Cantine gegaan. Wij komen uit Duitsland en kennen hier geen restaurants. Ik begrijp niet hoe iemand dit prefab Mexicaans eten goed kan noemen. Nette bediening maar het eten is niet fris, vet en een blamage voor de Mexicaanse keuken. Als iemand ooit echt Mexicaans heeft gegeten kan hij dit niet lekker noemen. De sla was fris maar het eten zo slecht. Jammer dat de kok geen passie heeft voor lekker eten

1,9
  42. Brenda Schipper

Afgelopen weekend zijn wij met 15 personen in dit restaurant wezen eten. We belden en konden een uurtje later terecht! Goeie service! En we hadden ons eten vrij snel, erg netjes van de keuken!
    Voorgerechten besteld als empanada's en nog wat andere snacks. Erg lekker!
    Hoofdgerechten waren vooral pizza's en mexicaanse gerechten. Ik zelf had enchilada vegeta gegeten, een echte aanrader! De rest van de groep had ook niets aan te merken op het eten!

Zeker voor herhaling vatbaar!

43. Jouke H.

Normaal schrijf ik nooit recensies, maar ik wilde toch even kwijt dat ik met veel plezier al jaren hier kom eten en dat het altijd ontzettend goed is! De bediening is prima, leuke sfeer hangt er in het restaurant.
    Meestal bestel ik sparerib of een pizza en mijn partner houdt van de tortilla's, vooral die met banaan is lekker!

44. Erg gezellig restaurant en een ontzettend leuke sfeer!
    Wij komen al tien jaar in Kamperland en minstens 2x per week bij restaurant La Cantina.

Spare-ribs zijn erg lekker! En ook een aanrader is de pizza Rolando.

De Taco's met kip en gehakt is een van de favorieten van mijn vrouw.

Zeer kindvriendelijk! Leuke kleurplaten.

45. Vandaag 2 pizza's besteld. 4stagioni, en een funghi. Beetje jammer dat er op de funghi, geen verse champignons zat, maar uit pot of blik. Ik verwacht dan toch ook verse champignons! 4stagioni was ok.

46. Van binnen is het een stuk leuker dan van buiten. Als je er voor staat lijkt het op een slechte cafetaria met een oude leunstoel in de hal.

Voorgerecht

empanadas waren prima, goed gekruid met een pittige chilisaus

Enchiladas waren knap zout en de taco's waren ook rijkelijk gevuld met dezelfde zoute gehakt. Jammer dat de taco's in het vocht dreven.

wij vonden het nogal tegenvallen na alle positiviteit hierboven.

47. Adam 9 punten

Vorige week in dit restaurant gegeten. Het overtrof onze verwachtingen!

Als voorgerecht hadden we empanada de Choclo en empana de Pollo. Zeer lekker!
    Hoofdgerecht had ik een Enchilada Mix en mijn partner een Pizza Rolando. Beide gerechten waren heerlijk!

Zeer vriendelijke bediening.

Van buiten verwacht je niet dat het binnen zo sfeervol is! Enige minpuntje dus.

48. De pizza Pollo was heerlijk, alleen iets te zout. De Mexicaanse burger was in ieder geval erg groot, alleen niet per se Mexicaans. Ik had er meer van verwacht. De frietjes waren zoutloos. Maar voor een afhaal in principe prima. Erg vriendelijke ontvangst!

49. Uitstekend gegeten, vriendelijke bediening.
    Een aanrader!!!!!!!

50. Frank Verheye

Lekkere enchilada's en pizza gegeten. Verzorgd gepresenteerd en bovendien zeer vriendelijke bediening.

51. kees de vlieder

Ik heb echt waar heerlijk gegeten voor weinig geld en het was hartstikke gezellig.

52. de wee 308 punten

Pizza's zijn erg lekker, wij halen er alleen pizza, 1 keer wat anders afgehaald, viel een beetje tegen, niet qua smaak dat was goed.

53. jolinebuiter@hotmail.com

Heerlijke pizza's! Gezellig restaurant en vriendelijke bediening. Zeker de moeite waard om een keertje langs te gaan!

54. Gisteren heerlijke avond en lekker eten gehad in La Cantina. Vriendelijke bediening, heel attent. We hebben de varkensbrochette Argentino en de hamburger Mexico genomen. Niets op aan te merken en voldoende om je buik vol te eten.

Voor herhaling vatbaar.

55. Mocht je in de buurt zijn voor vakantie, dan is dit restaurant aan te raden. Van buitenaf ziet het restaurant oud uit, maar van binnen zag het er goed uit. Het eten was lekker, maar had wel wat meer gelust. Dus als je in de buurt bent, is dit zeker een bezoekje waard!

56. Dat zingen is zoooooo goed! Echt een heerlijk gezellig familierestaurant. Verrukkelijke chili con carne, pizza was ook heerlijk (stukje gehad). Hele vriendelijke mensen, enorm attente bediening, heerlijk Latijns-Amerikaans, precies zoals het hoort, en dat in hartje Zeeland!

Ik ga hier zeker terugkomen.

57. Paar weken terug zijn wij wezen eten in dit gezellige restaurant.

Mijn man bestelde een pizza De La Casa en ik een enchilada costa. Beide gerechten waren erg lekker!

Als klap op de vuurpijl gingen de eigenaar en diens zoon zingen in het Spaans! Geweldig genoten!

58. Waren hier tijdens onze vakantie. Het leek leuk en sfeervol.

Dat bleek ook zo. Maar het eten was ronduit slecht.

Geen kwaliteit en de bediening die onderling de ander de schuld geeft voor het lange wachten.

Geen aanrader dus.

3,5
  59. Bediening, kindvriendelijkheid, kinderstoel en de muziek waren prima.

Maar helaas waren wij niet tevreden over het volgende;

Tortilla chips was taai, omdat we de kleine bij ons hadden hebben we alleen het hoofdgerecht genomen. Beiden 'Taco de la Casa' besteld.
    We kregen dit beiden op 1 bord, alsof het gewoon uit de magnetron kwam. Verder geen andere potjes met bijgerechten. Taco was taai, de groenten leken echt niet vers. Onze eetlust werd echt minder. Hun dit verteld en hebben hierop ter compensatie een drankje aangeboden gekregen.
    Jammer....

4,7
  60. Sharon janssen

Ik heb echt super genoten, het is een tof restaurant, we komen er al 4 jaar!

Het is een echte aanrader,

En Dikke 10 voor dit super restaurant.

61. Spare ribs, pizza, paella eigenlijk is alles er wel lekker. We gaan er dan ook vaak wat afhalen. Het restaurant is ook een aanrader, vriendelijke bediening en in de zomer maanden komt het regelmatig voor dat de eigenaar en zijn zoon voor live muziek zorgen. Erg gezellig!

62. Heel gezellig, mensen doen erg hun best, goed te doen met kinderen.

63. geweldig genoten

64. Ank en Piet Pouw

Heerlijk eten goede bediening; heel persoonlijk; fijne atmosfeer.
    Heel erg bedankt!