Parkeergelegenheid op eigen terrein.

• OV

Bushalte binnen 2 minuten. Buslijn 31 halte Veerweg.

• Biologisch

Vertaal van English naar Nederlands

Vlotte bediening.
    Alles versgemaakt.
    Zeer verrassend menu.
    Complimenten voor de kok perfect gebakken biefstuk en tonijn.

2. Fiona Hack

Geweldige ervaring. Klein maar fijn. Ongelooflijk dat de kok helemaal alleen zulke heerlijke maaltijden in no time op tafel wist te krijgen. Van mij krijgen ze een ster!

3. Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten bij dit kleine intieme restaurant. We konden voor.
    26,50 Zelf een menu samenstellen met ruime keus uit verschillende vis en vleesgerechten.
    Tot slot konden we ook nog een lekker dessertje kiezen, top!
    Het eten was heerlijk, we hadden 4 verschillende soorten verse groente garnituren op ons bord. Ook de bediening was vriendelijk en vakkundig en nam alle tijd om ons te adviseren.
    We betaalden 59,50 inclusief de drankjes, dus een heel netjes. Een uitstekende prijs / kwaliteit verhouding. We komen hier zeker terug.

4. Om mijn verjaardag te vieren met 13 personen gedineerd bij Kookpunt.
    Genoten van een heerlijk 4 gangen diner, zowel vis als vlees. Vispotje is een echte aanrader!
    De entourage is sfeervol en de bediening attent en zeer vriendelijk.
    Een heel gezellige en sfeervolle avond gehad met een voortreffelijk diner!

5. Jentjens Roompot

Wir haben sehr lecker dort gegessen, und das nicht zum 1. mal. Die Qualität ist immer ausgezeichnet, und die Atmosphäre stimmungsvoll und das Personal ist sehr freundlich. Wir freuen uns schon auf das nächste Mal! Wir wünschen dem Team um Chef Serge weiterhin alles Gute!

Vrije vertaling door Eet.nu:
    We hebben erg lekker gegeten daar, en niet de eerste keer. De kwaliteit is altijd uitstekend en de sfeer is fijn en het personeel is erg vriendelijk. We kijken uit naar de volgende keer! Wij wensen het team rond Chef Serge verder het beste!

6. Els ten Dijcke

Wat een leuke ontdekking! Toptentje met leuke verse gerechten. Seizoensspecialiteiten en leuke menu's voor een goede prijs/ kwaliteit. En ook aan vegetariërs gedacht! Vriendelijke bediening en chef in open keuken. Gezellige trendy uitstraling in gezellige kleine setting. Ook leuk terras bij mooi weer. Aanrader om terug te komen!!

7. Karin Kortekaas

Afgelopen weekend door gebracht in Zeeland en natuurlijk gelijk gereserveerd bij Brasserie Kookpunt. In de zomervakantie zijn wij hier vaste gast en het was prettig te merken dat ook buiten het hoogseizoen de kaart nog steeds gevuld is met heerlijke gerechten.
    We zijn zoals altijd hartelijk ontvangen door de bediening en chef Serge vindt altijd wel even tijd om advies te geven en een gezellig praatje te maken. De gerechten zijn altijd verrassend en met een speciale twist, je kunt merken dat de chef plezier heeft in zijn vak en hij zijn gasten graag verwend.
    We zien nu al uit naar onze vakantie in mei, want dan zullen ze ons hier zeker terug zien.

8. Na 1 dagje Zeeland met vrienden gegeten bij Brasserie Kookpunt en het was toch lekker! De gastvrouw en de kok voelen zich volgens mij als een vis in het water in hun sfeervolle huiskamer restaurant. Op het menu vis vlees, schelp en schaaldieren. Uitstekende en vlotte bediening.
    Kortom een heerlijke avond.

Zeker voor herhaling vatbaar, en van mij een 10 met een griffel.

9. In één woord geweldig, heerlijk gegeten en heel hartelijke ontvangst.

10. Frans en Marja Koster, Stadtkyll, Dld

Op 17 jan 2016 hebben wij bij vertrek gezegd dat Kookpunt van ons een "10 sterren recensie" zou krijgen. Hierbij dus. Inrichting warm. Eten tongstrelend. Service en uitleg over de verschillende menu´s gewoon perfect. We wonen wat te ver weg om stamgast te worden. Helaas....

11. Voortreffelijk eten in een gezellige omgeving.

12. Jacomien en Johan

Vanavond ons laten verrassen met een 5 gangen verrasingsmenu, want ook dit is mogelijk bij het Kookpunt. Laat dit maar aan Serge en Laura over, het was in een woord geweldig, wat hebben wij genoten en gaan dit de volgende keer weer doen.

13. vivian de regt

Het fijne verse eten, de wisselende kaart, de inventiviteit van de chef en de fijne rustige bediening zijn voor ons de redenen dat wij hier bijna maandelijks terugkeren. Wij betaalden 65 euro voor 2 personen, een dikke 10 voor de prijs-kwaliteitsverhouding naast de negens voor eten, service en sfeer.

14. rene

15. Vanavond heerlijk gegeten in Brasserie Kookpunt. Voortreffelijke bediening met uitzonderlijk heerlijke gerechten. Geweldig dat dit bestaat!!

16. Liesbeth

Verrukkelijk gegeten. Komen zeker nog een keer terug.

18. guido de wachter

Leuke intieme sfeer en zeer persoonlijke vakkundige bediening. Leuke inkijk in de open keuken. Genoten van de ''zilte zaligheden'' klein kopje kreeftensoep, tonijn met zoet-zuur en een heerlijk garnaalkroketje, hoofdgerechten werkeljk zalige roodbaars met botersaus, garnaaltjes en kruidenolie. Prima verse groenten en heerlijke huisgemaakte frieten. Helaas geen plaats meer voor dessert. Hier staan vakmensen!

19. Familie Vriezen

Leuk en intiem huiskamerrestaurant. Mooi en sfeervol. Kwaliteit van spijzen: zeer goed, alles is vers en huisgemaakt. Zelfs het ijs (stoofperenijs was uitzonderlijk lekker!). Bediening vriendelijk en vakkundig. Mede hiedoor komen wij zeker eens terug! Groet familie vriezen.

20. Fons-Leny-Leo-Ria

Vanavond (25jan.) heerlijk gegeten. Gerechten werden 'mooi' opgediend. Ria was aangenaam verrast. Leo vond het knus en intiem.

Enig minpuntje was dat als gasten moesten pinnen er een koude deur enige bleef open staan.

Zeker voor herhaling vatbaar. Groeten uit Brabant.

21. Ivonne van Eerd

Fantastisch fijne avond! Heerlijk gegeten, met passie klaargemaakt. De prijs kwaliteit verhouding is top! De kok is in het restaurant zichtbaar aanwezig.

Kortom: een aanrader!

22. Gisteren waren wij voor het eerst bij brasserie kookpunt en wat hebben wij genoten! Heerlijk gegeten vooraf de specialiteit van de chef een soort tappa´s toren met de meest lekkere en bijzondere hapjes! En daarna had mijn man het duo van hert en eend met een bijzonder lekkere portsaus en ik had een zeetong met zeevruchten erop die perfect gebakken was in de roomboter. De bediening is ook echt top! Wijn word bijgeschonken, je krijgt zonder te vragen een karaf water. De kok is ook zeer creatief, staan allemaal leuke en bijzondere wisselende gerechten op de kaart die wij binnenkort zeker weer eens komen proeven! Ga zo door!

23. johan versele

1. de coq au vin was heerlijk qua smaakcombinaties; helaas vonden we het aantal stukjes kip in het creusetpannetje wat aan de weinige kant.
    2. de patron liep duidelijk nerveus ( het was er druk ) en reageerde erg onvriendelijk...

24. Van A tot Z in orde! Top in Kamperland!

25. Wat hebben wij heerlijk gegeten bij dit restaurant. Biefstuk als deze hebben wij zelden zo lekker gegeten, lekker mals.

We hebben niets aan merken. Een absolute aanrader!!

26. Zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding, aangename losse sfeer en vriendelijke bediening. Zeer lekkere huiswijn! Hier komen wij graag terug!

27. Paul &Natascha

Wij hebben zondag 29-06 hier wederom voortreffelijk gegeten.
    We hadden Serge de "vrije hand" gegeven voor het diner, het maakte niet uit als het maar lekker was. Nou, dat is niet tegen de verkeerde gezegd: Vooraf een asperge amuse met basilicum, risotto met kreeft en coquille tartaar en heilbot, runderbouillion met een vleugje madera, verse pasta met asperges zeekraal en kreeft, varkenshaas en tournado met groenten en een grande dessert.
    Serge.. Het was fantastisch. Bedankt namens ons en tot gauw.

28. Fam Smit

Al sinds de opening in 2011 zijn wij, de familie Smit, vaste gasten van Brasserie ‘’kookpunt’’.
    Ook hebben wij 2 lieve kleinkinderen waar wij als ‘’trotse’’ grootouders graag mee gaan eten
    Vraag is dan natuurlijk waar ? Dit valt inderdaad niet altijd mee (ze zijn 2 en 4 jaar oud). Meestal dus een kindvriendelijk restaurant zoals een pizzeria of pannekoekenrestaurant, hier hebben de kinderen het ook altijd naar de zin, ze hebben kleurplaten, een kinderspeelhoek en soms mogen de kinderen zelfs hun eigen ijsje scheppen! Echter… een paar keer per jaar gaan we ook met z’n tweeen uit eten. Romantisch, knus en zonder de toch altijd ‘’aanwezige’’ kinderen.
    Wij komen dan ook graag in brasserie ‘’kookpunt’’ voor het fijne eten, de punctuele bediening en de rustige sfeer.
    Wij begrijpen ook de reactie van sommige gasten en het dilemma van Serge, de eigenaar. Echter… Wel een begrijpelijke keuze gezien de omvang van de zaak en de open keuken!

Familie Smit, Kortgene

29. Petra Terpstra

Wij verheugden ons erop om hier te gaan eten. Helaas een grote teleurstelling, want we kwamen niet binnen. Wij hebben namelijk een kindje van 19 maanden! En we kregen keurig te horen dat hij geen kinderstoel heeft en we dus ergens anders maar moesten gaan kijken.
    Zo,... dat verwacht je even niet. Als je jengelende kinderen hebt dan ga ik niet ergens eten, maar met een dochter die keurig mee eet en alles eet, vond ik dit toch wel een vette belediging.
    Zet het dan ook even zo duidelijk op je website als je beleid zo zwart wit is. Dan hadden we meteen ons de moeite kunnen sparen. Dus heb je kinderen, dan hoef je hier niet naartoe! Smakelijk!

30. Top restaurant. Gezellig, sfeervol en een vriendelijke bediening. Wij hebben onze keuken gevonden.

31. Mmm. Wat hebben we genoten van het heerlijke eten, een etagère met verschillende lekkere gerechten, vlees en vis met verschillende bereidingswijze onze buren vroegen of er ook alleen vis op kon, ook dat werd geregeld. Hierna een vis van het flessenpost menu, regelmatig wisselend menu naast de kaart en heerlijk chocolade dessert. Zelfs mijn kinderen hadden alles op. Echt een aanrader. Serge geniet van zijn kleine zaak en dat zie je in alles en zeker in het eten terug.

32. jan de nies

Gisteravond was een Zaterdag met een gouden randje.
    We hebben met z'n zessen genoten van verrassende gerechten ,
    met en tongstrelende smaak.
    Iedreen kwam van ver,maar vond het zeer de moeite waard.
    Onze complimenten en veel dank voor zeer geslaagde avond.

33. Een rustige omgeving. De bediening is zeer vriendelijk en correct. De vis was perfect maar het supplement kon iets uitgebreider. Het vlees was zeer mals en heerlijk. De koffie was heel uitgebreid en goed verzorgd. De dame blanche was met verse warme chocolade saus en heerlijk! Heel fijn dat er na de Steenbok nu een goed restaurant is in Kamperland, want het viel jaren tegen. De prijs en kwaliteit zijn goed in verhouding.

34. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, gezellige inrichting. Hier willen wij graag nog een keer eten.

35. Amina Saad

36. Cordelia van nifterik

Zaterdagavond gegeten met 5 personen we hadden niet gereserveerd maar konden toch eten als we voor 20.00 uur alles op hadden. Serge en team jullie waren geweldig !!
    We hebben heerlijk mogen genieten van jullie gerechten me name het vispannetje uit het flessenpostmenu was top.
    Het was een geweldige afsluiting van onze week vakantie in Zeeland. We komen zeker terug maar zullen dan wel reserveren om een culinaire teleurstelling te voorkomen.

37. Na de vele lovende recensies en berichten zijn wij vorige week te gast geweest bij Brasserie ‘’kookpunt’’ in Kamperland.
    Vaak staat men toch iewat sceptisch over zoveel lof maar ik kan alleen maar concluderen dat deze berichten volkomen terecht zijn
    Vanaf de vriendelijke, informele ontvangst tot de rekening aan toe ( die gezien de kwaliteit van de gerechten zeer redelijk was) was alles perfect.
    Dan het eten: voorgerecht : soort tapastoren met 6 verschillende kleine gerechtjes , teveel om allemaal te vermelden , maar qua smaak en presentatie subliem.
    Hoofdgerecht : buitenom de kaart hebben wij allebei genoten van de Oosterscheldekreeft, perfect op smaak , en heel belangrijk , puur
    Nagerecht : wederom buitenom de kaart: taartje van mango en passievrucht met heerlijk zoete aardbeien en huisgemaakt ijs van Granny Smith appel.
    Kortom : niet een omweg waard maar de reis waard (credo van Michelin)
    Gelukkig hier geen sterrentaferelen met sjieke , stijve bediening en minuscule gerechten.
    Eten met pure eerlijke smaken!

38. We stonden met de hele familie 15 personen voor een gesloten deur . Proficiat met jullie 12.5 jarig jubileum, maar het zou je sieren als je dit ook op de website had vermeld. Nu kwamen we voor de kat zijn .... . En stonden we bij de deur tegen een papiertje aan te kijken, ''vanwege jubuleum zijn we gesloten''. Jammer, helaas.

39. Niels van Laarhoven

Gister samen met mijn vriendin bij Serge en zijn personeel te gast mogen zijn.
    Wij hebben heerlijk genoten van hun kookkunsten, op basis van eerdere recensies dit restaurant uitgekozen, en hier zeker geen spijt van gehad.

40. Elke en Wouter Bijl

Geweldig restaurant! Het heeft alles; gezellige, romantische sfeer, héérlijk eten en zeer goede en vriendelijke bediening/service! Een echte aanrader!!!

41. Fam. van Beek

Afgelopen zaterdag met z'n vieren lekker gegeten.
    Een goede prijs/kwaliteit verhouding en een goede bediening.
    Ga zo door serge!!

42. Serge Bosschaart

43. Nelleke Grefkens-van Rij

Afgelopen vrijdag met z'n vijven heerlijk gegeten voor een heel schappelijke prijs!
    Alles smaakte eerlijk en zelfgemaakt.
    Alle vijf komen zeker nog een keer terug met hun eigen familie of vrienden.
    Een echte "aanrader".
    Klein minpuntje was de wat kille temperatuur, volgende keer een plaats achterin.
    Nelleke Grefkens-van Rij Haamstede

44. Afgelopen vrijdag hebben wij hier heerlijk gedineerd. Het restaurant heeft een warme en gezellige uitstraling. Als voorgerecht hadden we een overheerlijke vissoep, om letterlijk je vingers erbij af te likken. Als voorgerecht de zwaardvis. Alles is vers en goed op smaak. Eindelijk een restaurant waar niks uit een pakje komt. Je kan hier culinair genieten voor een betaalbare prijs. De service is super. Zeer goeie uitleg van de chef. Wij raden dan ook iedereen aan om hier eens aan te schuiven. Ga zo door!

45. Zeer slecht, als je vraagt of er ook vegetarische mogelijkheden zijn, word er gewoon door de kok gezegd dat hij daar niet veel mee kan. Als je niet eens de moeite neemt om voor 1 iemand van een gezelschap wat anders te koken (om medische redenen vegetarisch) ben je voor mij gewoon een waardeloos restaurant!

46. Gisteren bij Kookpunt in Kamperland gegeten, die in November naast de Europese menukaart een speciale Aziatische Flessenpost hebben. Hierop staan heerlijke gerechten, waar we met volle teugen van genoten hebben. Als voorgerecht hebben we een Japans gerecht met rauwe varkenshaas gegeten; zondermeer een "aanrader". Als hoofdgerecht viel onze keus op de Rendang en die was ook van grote klasse. Wij komen oorspronkelijk uit Den Haag, waar veel, goede Indische restaurants te vinden zijn, en weten dus waar we over praten!! Als dessert namen we de Zeeuwse lekkernijen van de normale menukaart en die was verrukkelijk. Afgesloten met een heerlijke koffie met likeur kunnen we terugkijken op een heerlijke, culinaire avond.

47. Eten was heel goed, bediening ook. Het enige puntje was dat er op kaart een voorgerecht stond verschillende hapjes vanaf 2 personen per tafel. We vroegen eerst of die met twee personen kon en de andere 4 iets anders, dit was geen probleem. Toen kwam de gastvrouw, die ons vertelde dat het toch niet kon. Oke dat kan was niet helemaal duidelijk op de kaart, maar toen kwamen er gasten die vaker waren geweest en daar kon het wel. Sorry maar je kan natuurlijk niet maken om bij de ene gast wel te geven en bij andere niet.

6,7
  48. Familie Kok

Heerlijk gegeten! Super ingespeeld op de wensen, we gaven aan nog nooit mosselen te hebben gegeten, en dat werd gewoon ff geregeld! Wij hebben genoten! En hopen zeker terug te komen! Zeker de moeite waard, prijs kwaliteit uitstekend!

49. Heb hier laatst gedineerd en wat een goed restaurant is Kamperland rijker ..

Hadden ook de bouillabaise geproefd omdat de chefkok hierom bekend stond, zeker een aanrader!

Het was 12 jaar geleden dat ik zo een lekkere bouillabaise had gegeten in Marseille... eindelijk ook in Nederland te krijgen :D

De rest van het diner was ook erg goed.. zeker goed voor onze top 5 notering van goede restaurants

50. Hofstee

Op vakantie in Kamperland hebben wij hier 2 keer heerlijk gegeten. Fijne ontvangst en zeer betrokken bij de gasten. Wij hebben 2 familieleden met een (gluten) allergie en zijn hebben ook heerlijk gegeten. Serge kwam aan de tafel vragen wat zij wilden eten en keek dan of hij het kon aanpassen. Geweldig!
    Nogmaals bedankt voor de gastvrijheid en het is een geweldige aanrader als je in de buurt van Kamperland op vakantie bent. Succes met het restaurant en als we in de buurt zijn komen we zeer zeker bij jullie eten.
    Groetjes van fam. Hofstee uit Driebergen

51. Specialiteit van de chef was erg speciaal. Heel bijzonder met tomatensoepje, pittige kip, serano ham, gamba's, garnalenkroket met tripletje van zalm/garnalen en tonijn. Super
    Heerlijke roodbaars in zoete saus uit de oven met pastinaak en lamsoren en zeekraal. Ook het zomerdessert van vers fruit, aardbeien, ijs en mousse van aardbeien viel in de smaak. Prima vriendelijke bediening en leuke en gezellige chefkok Serge. Aanrader. Prima avond.

52. Wij waren in het weekend van Moederdag in Kamperland en zijn 2 keer gaan eten bij Kookpunt. Wat een fantastische kok ben jij, Serge, erg leuk met de open keuken om je te zien koken, geweldig!! Ook de bediening was super, erg vriendelijk en ervaren .We hebben allerlei gerechten geprobeerd en echt alles was super lekker, nergens iets op aan te merken, echt een aanrader.
    Serge voor ons verdien je zeker een STER!!!
    We komen zeker binnenkort weer bij je eten.

53. We hebben een heerlijke avond gehad in "Kookpunt". Alles was voortreffelijk; de gerechten,de service, de ambiance! We waren met een gezelschap van 8 personen dus een grote diversiteit aan gerechten maar iedereen was zeer lovend over wat er geserveerd werd.
    Wat ik ook als bijzonder heb ervaren was dat we werden behandeld als gasten die regelmatig binnenlopen en dat is nu net wat mensen 'goed doet', en waarom mensen graag terug komen.
    Ik kan een ieder aanraden hier te gaan dineren.
    Dank voor een zeer gezellige en op alle gebied smaakvolle avond en tot binnenkort!

54. Een super goede eetervaring!
    Mooie producten met de juiste bereiding.
    En als je dan professioneel bedient wordt maakt dat de hele ervaring af!
    Fijn personeel en een mooi plekje in Kamperland.

Wij hebben heerlijk gegeten,
    een aanrader!

55. Laatst wezen eten met vrienden en in 1 woord super!
    Het klopte helemaal van voor tot nagerecht, heerlijk op smaak! Blij met de ontdekking van deze parel, ga hier zeker vaker komen.

Bart

56. 16-02-2012 mijn eerste kook cursus gehad bij kookpunt te kamperland, ik was medeverantwoordelijk voor de prei soep. met een deskundige blik van serge is het goed gelukt.
    eerst even een staafmixer aanschaffen en een hoop verse groente,dan kunnen die kant en klaar pakjes de kast uit.
    Serge bedankt voor de gezellige avond en ook de rest van het gezelschap het is voor herhaling vatbaar.

dank je wel groetjes
    Christ

57. Wat een smaakvol restaurant. Compliment voor de uitstraling van het pand als voor het eten. Voorheen kennen we jou alleen van de ouwe veerstoep. Maar dit is wel een veel hogere kwaliteit. De risotto met gamba's was verrukkelijk, maar de tournadous was echt magnifiek. heerlijk bereid en mooi geserveerd. En dat voor deze prijs. Wat wij ook fijn vonden is dat we gewoon konden blijven zitten zonder dat je weer plaats moet maken voor een ander.
    Top aanrader!! Bedankt voor de fantastische avond. Wij gaan snel weer, maar dan voor de kookcursus :).

58. Levensgenieter

Na een ingrijpende verbouwing onlangs geopend. Het is een soort huiskamerrestaurant waar je door de open keuken chef Serge in actie kunt zien. Erg leuk geworden en een hele leuke kaart met voor elk wat wils.
    Top gegeten, fijne sfeer, attente bediening, en dat voor die prijs!
    Wat is het leven toch mooi! Serge ga zo door, tot snel

59. Fred van Es

Ik heb een kookcurus gevolgd in het kookpunt en het was enorm leerzaam en ook gezellig. De sfeer is ontzettend leuk in het restaurant en er wordt uitsluitend met verse ingrediënten gewerkt onder toeziend oog van de supergastheer Serge. De kookcursus is enorm aan te bevelen. Ook het eten waar enorm veel persoonlijke aandacht wordt gegeven, de huiselijke sfeer en prijs/kwaliteit zijn enorm aan te bevelen om een avondje uit eten te gaan. Bel wel even want het zit snel vol en dat zou een teleurstelling zijn, want je moet er gewoon een keer geweest zijn.

60. Anneke & Frits Nicolaas

Wat een aanwinst voor Kamperland. Uitstekend eten en ontspannen sfeer zorgden voor een heerlijke avond. We hebben genoten!!

61. serge bosschaart