Bij de brasserie bevindt zich een ruime parkeergelegenheid.

Lekker eten met het hele gezin doe je bij familie brasserie de Molenhoek. De familiebrasserie ligt op viersterren familiecamping de Molenhoek in Kamperland en beschikt daardoor over een uniek aanbod aan speelgelegenheden voor jong en oud zowel binnen als buiten.

In het zonnetje met een verfrissend drankje binnen handbereik kun je op het loungeterras heerlijk genieten van de spelende kinderen. Vanaf hier heb je bovendien een mooi uitzicht over de speeltuin, de verwarmde buitenzwembaden en het interactieve speelplein.

Maar ook bij minder lekker weer is het in de brasserie aangenaam voor jong en oud. Zo is er in een aparte ruimte een blokkenhoek met meer dan 5000 lego blokken, in het restaurant een ruime speelhoek en is er ieder weekend een team van enthousiaste jongens en meiden aanwezig dat op gezette tijden spelletjes doet met de kinderen zoals knutselen en schminken.

Door de ruime opzet van de brasserie is er voldoende ‘parkeerplaats’ voor kinderwagens en de bekende “ikea” kinderstoeltjes. Is je kindje te groot voor een kinderstoel? Er zijn ook stoere junior stoelen in het assortiment.

En als de kinderen lekker “onder de pannen” zijn kan het grote genieten ook voor de volwassenen beginnen. De gerechten op onze menukaart worden met grote zorg met verse ingrediënten bereid door chefkok Ben Snackers. Die door zijn grote internationale ervaring steeds weer weet te verrassen. Hou je van vlees, vis of ben je vegetarisch? Onze menukaart bied aan ieder wat wils. Heb je iets te vieren of heb je trek in iets speciaals? Laat het ons op tijd weten en wij zorgen dat je middag of avond onvergetelijk wordt.

Gewoon lekker genieten met vrienden en familie van het allerbeste van wat onze brasserie te bieden heeft is precies wat je bij ons “moet” doen. En omdat we al genoeg van onszelf “moeten” is het daarnaast prettig om te weten dat over de basis van al onze producten al is nagedacht.

Zo komt het vlees van de Zeeuwse vleesspecialist Heersma. Heersma staat garant voor beter leven varkens, vrije uitloop kippen en biologisch rundvlees. Is de vis waar mogelijk duurzaam gevangen en maken wij grotendeels gebruik van 100% biologische producten uit de streek. De producenten van onze thee, koffie en chocolademelk zijn de trotse dragers van het het fairtrade keurmerk.

En zelfs aan goed drinkwater wordt gedacht... In 2018 sponsoren wij de organisatie Made Blue in de brasserie. Het beste water op tafel voor jullie en de wereld. Voor iedere fles die aan tafel wordt geserveerd realiseert Made Blue 1.000 keer zoveel schoon drinkwater in ontwikkelingslanden.

Wij houden jullie graag op de hoogte via Facebook en natuurlijk onze website www.brasseriedemolenhoek.nl!

Tot snel!
Familie Bliek en Team

Ps: In 2018 organiseren wij iedere maand een familie middag. Mis niks en hou onze evenementen op Facebook in de gaten voor de thema’s en data!

1441988292 95
1452161945 94
1454196676 95
1513203863 94
1519308054 94

1. Pim 5 punten

Genoten afgelopen week bij de Molenhoek! Originele gerechten met goede smaak. Voor herhaling vatbaar!

2. Wow geweldig eten! Met liefde bereid. Vers van de bbq! Heerlijk! We komen zeker terug!

3. Vakantie op de Banjaard i.v.m. ons 40 jarig huwelijk en natuurlijk eten bij Brasserie de Molenhoek. Al eerder goede ervaringen opgedaan toen we op de camping stonden. Het eten is hier fantastisch en zeer exclusief. Je verwacht dit niet op een camping.

Ik kan iedereen aanraden om hier te gaan eten. Geschikt voor alle leeftijden. Wij zijn eerst met onze kinderen en kleinkinderen geweest en later ook nog met onze vrienden.

De ontvangst is uitermate vriendelijk en de bediening is fantastisch. Alles wordt netjes uitgelegd en regelmatig wordt gevraagd of alles in orde is. We hebben erg genoten en mede dankzij het bezoek aan dit restaurant hebben we een heerlijke vakantie gehad.

De volgende keer dat we weer in Kamperland komen gaan we zeker hier weer eten.

4. Wat een pareltje op een onverwachte plek. Enorm bevlogen en leuk personeel. Erg leuke plek voor kinderen en het eten was waanzinnig lekker en wordt met veel passie gemaakt en geserveerd. Vooral de dame die normaal in het animatieteam zit en ons vanavond bediende is een echte topper!

5. Zeer aangename stem die je deed watertanden toen het menu werd voorgelezen. Je voelde je direct welkom, ook met kinderen. Personeel is zeer gedreven en gepassioneerd. Super lekker gesmikkeld van het wereldbord. Kom ik ooit terug als ik weer in de buurt ben!

6. Ein absolut unvergesslicher Abend! Die kleine Speisekarte wurde uns hervorragend durch den sehr zuvorkommenden Service erklärt, und das Essen übertraf alle Erwartungen. Spezialitäten vom Land und aus dem Meer, alles in bester Qualität, sehr stimmig und doch überraschend zubereitet und sehr ansprechend angerichtet. Der etwas höhere Preis ist durch die hohe Qualität der Speisen durchaus gerechtfertigt. Wir kommen bestimmt wieder, gerne mit unseren Kindern, denn für diese gibt es ein großes Spielangebot drinnen und draußen.

(Vertaling door Eet.nu)

Een absoluut onvergetelijke avond! De kleine menukaart werd ons uitstekend uitgelegd door de zeer representatieve bediening, en het eten overtrof alle verwachtingen. Specialiteiten van het land en uit het meer, allemaal van goede kwaliteit, zeer goed gecombineerd en wonderbaarlijk bereid en zeer aantrekkelijk gepresenteerd. De wat hogere prijs is door de hoge kwaliteit van de gebruikte ingrediënten gerechtvaardigd. We komen besliste terug, graag samen met onze kinderen, aangezien er zowel binnen als buiten van alles is om mee te spelen.

7. Wat een ervaring

Wij zijn afgelopen week gaan eten bij Brasserie de Molenhoek. Wat een geweldig ervaring. Ze hebben voor ieder wat wils en voor de culinaire eter is er genoeg keuze. Er worden alleen maar versie ingrediënten gebruikt, en dat proef je!

De spareribs waren geweldig en de verschillende 'food' plankjes zijn zeker een aanrader. Het personeel is zeer vriendelijk en neemt echt de tijd voor je. Dit merk je direct als de menu-kaart wordt gepresenteerd. Je krijgt namelijk geen menu-kaart maar dit wordt aan de tafel verteld.

Bijkomstig voordeel is dat er een hele speeltuin met springkussen is zodat de kinderen lekker kunnen spelen en wij konden genieten van het eten.

Al met al echt een aanrader en een aanwinst voor Kamperland en Zeeland.

8. Geweldig gegeten. Super aardige bediening. Kinderen kunnen lekker spelen, zowel binnen als buiten. En bij goed weer kunnen ze lekker zwemmen.

9. Super leuke lekkere en wisselende gerechten! Echt een aanrader!

10. Marjolein

Ik had nooit gedacht op een camping zo goed te kunnen eten. Maar je vergeet als je binnenkomt al dat het bij een camping hoort.

Leuke strandtent ambiance, gezellig en vriendelijk personeel (ze werken overduidelijk met plezier), het eten is echt heel erg goed!! Ik ga hier zeker vaker terug.

Je kunt er ook eten als je er niet op de camping kampeert.

Brasserie de Molenhoek ga zo door!!

11. Gisteren gezocht naar een plek waar we even lekker een hapje konden eten met de familie. Ons zoontje was al aardig moe dus wilde ook niet echt naar een restaurant.
    Nou hier zaten we super goed, geweldige bediening, genoeg te doen voor kinderen; speelhoek, kleurplaat, mobiele speltafel werd zelfs aan tafel gezet. Gevarieerde menukaart met overheerlijke specialiteiten van de avond en ons manneke mocht nog een cadeautje uitzoeken ook! Nou we hebben heerlijk gesmuld! Blij dat we deze locatie toevallig gezien hebben want hier hebben we ons weekendje weg top afgesloten, bedankt team
    Molenhoek!

12. Lekker gegeten. Er werden zelfs mossels bij een ander restaurant gehaald voor ons. Klasse.

13. Jurgen Van Zaelen

We zijn zonet gaan eten met het gezin. Aangename ontvangst en prima service van het begin tot het einde. Lekkere keuken waar vooral gewerkt wordt met verse ingrediënten. Leuk speelkamertje voor de kinderen. Een aanrader!

14. Wij zijn net terug van vijf geweldige weken vakantie op camping "De Molenhoek". Wij hebben tijdens ons verblijf regelmatig genoten van de gerechten in de gastvrije, klantvriendelijke brasserie. Op het terras voor de brasserie was het heerlijk toeven bij een heerlijk ijs of een drankje. Het volgend jaar zullen wij zeker weer van de partij zijn.

Henny en Jan Pommé

15. Zeer positieve ervaring. Gevarieerde menukaart en het eten was erg lekker. Zeer vriendelijke bediening. Terwijl we wachtten op het eten konden de kinderen nog even in de speeltuin. Een aanrader.

16. Stephanie

Ik volg camping de Molenhoek al een tijdje op Facebook en van die berichtjes word ik altijd vrolijk. Vanavond heerlijk gegeten in de brasserie. Gezellige inrichting, vriendelijke bediening en een mooi, vormgegeven menukaart. Het speciale Moederdag dessert was fantastisch!

17. L. Reedijk

Een aantal dagen geleden hier gegeten tijdens een kleine vakantie in de buurt. We zijn hier met ons dochtertje van net 1 jaar geweest. We hebben heerlijk gegeten. De brasserie ziet er modern/gezellig uit en het personeel is ontzettend vriendelijk! Wanneer we in de buurt zijn, komen wij zeker terug!

18. Heerlijk gegeten op onze 1e vakantiedag. Heerlijk! Vers en eerlijk eten, voor een goede prijs. Service is echt top! Klant is echt koning. Kinderen wilden perensap wat niet op de kaart staat, eigenaar maakte het ter plekke. Leuke speelmogelijkheden voor kinderen (vooral de voetbalgoaltjes, neem een bal mee!). Uiteindelijk zijn we ook de laatste dag daar wezen eten. Kwaliteit en service staan bij Brasserie Molenhoek voorop! Toppertje!

19. Rjnoordhoff

Heerlijk gegeten in de mooie vernieuwde brasserie! Echt een aanrader!

20. Gerard van der Gaag

Heerlijk gegeten, vriendelijke mensen en zeker een aanrader. Voor mij zeker voor herhaling in mijn agenda geplaatst.

22. Gisteren koningsdag, heerlijk gegeten in een hele gezellige brasserie met vriendelijk mensen waar de klant nog koning is. Bedankt. Fam. Bliek

23. Charlotte Crombag

Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en een geweldige sfeer in de nieuwe brasserie. Kortom, echt een aanrader! De volgende keer kiezen wij weer voor Brasserie de Molenhoek!

24. Mark Storcken

Super gezellig en mooie brasserie met goeie en vriendelijke bediening!!

25. Heel gezellig restaurant met vriendelijk personeel, en heel lekker eten!! Echt een aanrader😄

26. Wat een fantastische metamorfose heeft het restaurant ondergaan. Het is nu een gezellige, sfeervolle brasserie. Er is duidelijk veel aandacht besteed aan de inrichting, afwerking en de nieuwe kaart om alles tot een kloppend geheel te maken. Het eten is goed, het personeel erg vriendelijk. Het geheel maakt het aantrekkelijk voor zowel een hapje als een drankje.

27. Heerlijk paasdagen gehad met kinderen en kleinkinderen. Mooi sfeervol restaurant wat uitnodigt om heerlijk te relaxen en te eten. De kleinkinderen konden zich goed vermaken met de vele speelmogelijkheden binnen en buiten. Komen hier zeker weer terug. Met dank aan het vriendelijke personeel en de fam.Bliek

28. Kim Bliek

29. Met Pasen hier gegeten. 4 volwassenen en 4 kinderen. Kinderen hebben buiten en binnen gespeeld en wij hebben heerlijk gegeten. De Slurpwijn is ook echt een aanrader!