Sirtaki in Kampen

sinds 1996 genieten van Grieks eten in Kampen

Gratis parkeren bij parkeerplaats de buitenhaven op 100 meter afstand van ons restaurant( er is een verbouwing bezig. Binnenkort nieuwe parkeergarage)

Bezorgrestaurants in de buurt van Sirtaki

Uitzonderingen

1322202625 89
1378919694 64
1441938659 78
1486051935 83

1. We kwamen ruim 20 minuten later binnen dan afgesproken i.v.m parkeerproblemen, wat ze wel gewend waren zeiden ze.... gelukkig dat we er waren.
    We hebben heerlijk gegeten & gelachen.
    Leuke bediening..... we komen zeker terug.

2. Het eten was erg lekker en de bediendes waren erg vriendelijk. Het had een rustige sfeer en het zag er netjes en verzorgd uit. Een super avond gehad!

3. Voor de eerste keer zijn wij afgelopen zaterdag komen eten, het was heerlijk!! Zeker voor herhaling vatbaar. Wat ik alleen heel jammer vond, was de beperktheid aan sausjes.. ik zelf eet heel graag een pepersausje of lekker sate bij het vlees. Dit was er helaas niet.
    Verder top!

4. Heerlijk gegeten en vriendelijke gastvrouw.

5. Heeeeeerlijk gegeten!

6. Lekker gegeten. Bediening was vriendelijk, 1 onzekere serveerster ( misschien eerste werkdag) bij binnenkomst, deed uiteindelijk de bediening niet. De rekening klopte niet, 1 hoofdgerecht was 2x aangeslagen.
    Jammer dat er geen terras achter is.
    Wellicht tijd voor een andere locatie, restaurant zit erg achteraf in de stad.

7. Antoinette Slendebroek

Het eten was lekker, bediening vriendelijk. Maar een kleine tegenvaller was het dat wij voor het kraanwater moesten betalen.

8. rustig, maar misschien waren we wat vroeg. Leuke bediening en lekker eten.

9. Het was heerlijk eten en het zag er sfeervol uit. De mensen waren erg aardig. Ik ga zeker nog een keer terugkomen!

10. Anoniem

Geen goeie ervaring bezorging. Zijn ze nu al gestopt. Jammer blijk geen zelf vertrouwen in deze wereld van bezorging. Constant dezelfde muziek, ene keer is eten goed en de andere keer weer vet of zwart vlees.

11. Lekker gegeten, inrichting niet bijzonder, wat oubollig en bij elkaar geraapt.
    Muziek prima op de achtergrond. Je kon elkaar verstaan dat is fijn

12. Marjolein

Wederom heerlijk gegeten. We komen hier al 10 jaar en nog steeds met plezier.

13. Meint Willem Gaasbeek

We zijn hier al wel vaker geweest, maar het is altijd geweldig we komen er telkens vrolijk voldaan van terug, een geweldig restaurant.

14. We hebben lekker gegeten. De porties waren meer dan prima. Het was erg rustig in het restaurant. Inrichting was wat ouderwets en heel sfeervol was het niet. Muziek was op zachte toon.

De bediening vonden we minder.

Vriendelijk, dat wel, maar zeker niet vlot.
    Tussendoor werd er niet gevraagd of men nog wat wilde drinken, duurde het lang voordat het hoofdgerecht werd
    geserveerd etc.

Al met al hebben we lekker gegeten maar komen niet weer terug.

15. Heerlijk gegeten en aardig personeel. Het enige wat miste was wat achtergrondmuziek

16. Weer heerlijk gegeten bij Sirtaki! Meer dan genoeg keuze op de menukaart. Alles smaakvol bereid en de porties zijn precies goed. Oh...en die Saganaki..Heerlijk!

17. Ik was aangenaam verrast op alle punten. Heerlijk en gezellig gegeten. Kom zeker nog een keer.

18. Tweede keer.
    gezellig met vrienden.
    Heerlijk gegeten!!
    Top!!!😊

19. Goed als altijd!

20. Eten was lekker en hoeveelheid was ook genoeg. Vriendelijk personeel.
    Kom zeker nog een keer terug 👍😉

21. Heerlijk gegeten, ruim voldoende hoeveelheid.
    Jammer dat het bij zo'n goed restaurant een beetje te rustig was.

22. Henk en Monique van Keulen

We hebben vreselijk lekker gegeten. We hadden nog nooit Grieks gegeten maar hier gaan we zeker vaker naar toe. Ik kan er veel over zeggen maar je moet t gewoon zelf proberen. Wij vonden het top👍🏻

23. Geweldig lekker gegeten bij Sirtaki Kampen. Fijne sfeer en hele prettige ontvangst en bediening. Echt een aanrader.

24. Lekker gegeten, goede vriendelijke bediening. Gezellige ambiance.

25. Gerard K.

Wij vonden de keuze in eten uit het boek wat summier te opzichte van de vorige keer . Dat is wat jammer.
    Ook de bediening kan iets vlotter en we moesten wat lang wachten. Daarentegen was het eten erg lekker .

26. J. van Kolthoorn

Weer heerlijk gegeten in m'n favoriete restaurantje. Dit is en blijft al jaren m'n favoriet. Ik kom niet uit Kampen, maar rijd er graag een stukje voor. Heerlijk eten, vriendelijke gastvrouw en lekker knus zitten. Toppie!

27. We zaten prachtig 'aan zee'; vriendelijke attente bediening, heerlijk eten en gelukkig niet van die veel te grote porties (maar ruim voldoende, hoor)! Ik kan vooral de calamares aanbevelen, alleen in Griekenland zelf krijg je ze ook zo lekker!

28. Andre van Dijk

Heerlijk gegeten met z'n vieren. Qua hoeveelheid ook prima. Mooi klein restaurantje.

29. Gerjanneke

Een gezellig restaurant met uitstekende service. Er wordt goed rekening gehouden met allerlei allergieën, over vragen hierover wordt niet moeilijk gedaan.

30. G. de Wilde

Prima service en lekker gegeten. 1 opmerking. Ik had aan een jonge bediende tot 2 maal toe aangegeven dat we om 19.45 uur weg moesten en toch moest ik een 3e keer nog weer extra aangeven dat we op tijd weg moesten en kon ik zelf mijn toetje niet opeten. Dat vond ik erg jammer.

31. H. de Lange

Jammer dat het vlees bij het hoofdgerecht wel warmer geserveerd had mogen zijn. Verder waren we over het eten tevreden.

32. H.vd Horst

Zoals altijd weer heerlijk gegeten. Personeel heel vriendelijk en gastvrij. We blijven hier zeker regelmatig komen.

33. An de W.

1 punt

Emy

1 punt
  34. Gezellige sfeer, goede bediening en heerlijk eten!

35. Fam Kuiers

Mijn man en ik zouden gezellig een avondje uit eten. Wij kwamen dit restaurant binnen en hebben de bediening vriendelijk begroet, maar geen reactie. Met een korte knik werd onze plek toegewezen. De eigenaresse had duidelijk haar voorkeur voor mensen en het was duidelijk dat ze ons op de 1 of andere manier niet moest. Zonder een woord te zeggen heeft ze onze bestelling opgenomen.

Er waren twee meisjes die de bediening deden. Eén daarvan negeerde ons compleet. Dit deed ze ook bij andere mensen. Het andere meisje was vriendelijk, maar liep de benen uit haar lijf doordat haar collega haar zo veel mogelijk liet lopen.

Het eten was te zout en we moesten er ook een poos op wachten.

Men zei dat ze de drukte niet hadden verwacht?? Hoezo niet verwacht? Het was Kerst in oud Kampen, dan kun je er toch vanuit gaan dat het druk kan worden.

Enfin we raden dus niemand aan naar dit restaurant te gaan.. en de ouzo die je zou krijgen als welkom, die moeten ze nog brengen ;)

36. Truus Poelstra

Van de mix grill was het vlees erg droog. De rest was oke.

37. Alles was perfect! De bediening was iets minder omdat we een dikke 20 min moesten wachten voor ons drankje. Verder was alles naar wens.

38. Bediening en sfeer was zeer slecht. Tien minuten moeten wachten op een drankje. Wij hadden het gevoel dat we miet welkom waren.

39. Heerlijk eten. Aan de prijzige kant vooral voor de meerpersonen schotels. Bediening erg vriendelijk. De leuke zitplaatsen zijn op de banken in het achterste gedeelte. Voor zit je erg in de kijker en redelijk simpel. We gaan zeker nog een keer.

40. We hebben heerlijk gegeten.

41. Lekker gegeten, leuke en gastvrije omgeving. Voor herhaling vatbaar.

42. Weer heerlijk gegeten en een gezellige sfeer, fijne bediening.

43. Joke Scholten

Heerlijk gegeten weer, erg gastvrij en heerlijke gerechten. Wij komen er graag! Vanavond met twee anderen gegeten die er nog nooit waren geweest maar die ook zeker terug zullen komen. De prijs kwaliteit verhouding is prima. Ook voor de beurs die niet super groot is.

44. van der Hoeven

Erg lekker gegeten. Ik miste alleen een achtergrond grieks muziekje.

45. J.M.T. van Haastrecht

Het is een genoegen om bij Sirtaki te eten.

Je wordt ontvangen met een glaasje Ouzo. Dat is gastvrijheid: je bent welkom.

De kaart is niet heel uitgebreid, maar wel gevarieerd. Het eten kunnen we niet anders dan als buitengewoon smakelijk karakteriseren.

De sfeer is prima, de bediening attent. De prijs-kwaliteitverhouding is meer dan redelijk te noemen.

46. Eten heerlijk maar bediening waardeloos. We hebben een half uur achter een leeg gegeten borden gezeten. Toen maar aan de bediening om de dessertkaart gevraagd. Toen werden de borden wel weggehaald. Vervolgens weer 20 minuten zitten wachten voordat men de bestelling kwam opnemen. En dat terwijl maar de helft van de tafels bezet was.

47. bibiane schreuder

Naar wat meningen moest dit een toprestaurant zijn. Ik ben heel wat Griekse restaurants gewend maar deze scoort niet hoog. Lang wachten op eten, terwijl de buren die later binnenkwamen eerder de tafels vol hadden staan. Niet geïnformeerd naar hoe 't smaakte, er werd niet naar drinken gevraagd hier moesten we zelf om vragen, de inktvisringen waren taai, voor het geld verwacht je een mooi vol bord maar dit was niet divers en we moesten zelfs om extra vlees vragen. De bediening die er was was niet echt vriendelijk en gastvrij.
    En als klap op de vuurpijl was er geen sfeer. Geen muziekje ofzoiets. Hier ga ik nooit meer heen!

48. Rene van der Weerd

Heerlijk gegrild vlees, snel klaar en leuke en vriendelijke bediening!

49. Emy en Bas

Lekkere eten, goede sfeer, fantastische bediening. Sirtaki Kampen is echt een aanrader!

51. joke kraak

We hebben heerlijk gegeten en komen beslist nog eens terug.

52. Fam. Versluis

In de vakantie deden wij Kampen met de boot aan. Vlak bij de haven zit Sirtaki, dus besloten we heerlijk met elkaar Grieks te gaan eten. Hier hebben we geen moment spijt van gehad. De bediening was aardig, het eten was heerlijk en ook de prijs viel niet tegen. Al met al hadden wij een super gezellig avondje met heerlijk eten. De vriend van onze dochter had nog nooit Grieks gegeten maar was gelijk overtuigd dat Grieks eten heerlijk is. Wij waren in ieder geval erg tevreden en raden sirtaki zeker aan. We wensen de eigenaresse nog heel veel succes toe met haar zaak.

53. Geke van 't Zand

Zelf komen wij niet uit Kampen maar omdat we met de boot op reis waren besloten we om een hapje bij Sirtaki te gaan eten. Een leuke verassing was het binnenkomertje ; een glaasje ouzo! heerlijk. Daarna typisch griekse gerechten gegeten die we herkenden van de tijd dat wij in Griekenland zijn geweest. Aanraders zijn zeker de spana kopita en de moussaka was ook heel erg goed! Verder was er een gezellige sfeer, bedankt.

54. Sirtaki is een geweldig, gezellig restaurant. Huiselijke atmosfeer, lekker eten. Er is genoeg keus, voor een ieder wat wils, zelfs aan de vegetariër is gedacht. Dat zie je niet vaak bij een Grieks restaurant. Home made spinazietaartjes, zelfgemaakte baklava. Bijna alles wordt zelf gemaakt. Dus een aanrader voor iedereen. Top.

55. Ik ben hier wezen eten met mijn man afgelopen weekend. We kwamen binnen en zagen dat het erg druk was, maar wat wil je ook rond spitsuur. We kregen bij binnenkomst een ouzo van de zaak. We bestelden vooraf de Alifes, een bord met kruidenboter, tzatziki en tirokafteri met wat brood, de hoeveelheid was precies goed voor een voorgerecht. Als hoofdgerecht hadden we mixed grill en de Delphi schotel, dit smaakte ons erg goed en ook deze hoeveelheid vonden wij precies goed.
    Ondanks dat het door de drukte wat langer duurde, voordat we ons eten of drinken kregen, was dit een goede ervaring. De bediening was ook gastvrij en beleefd. Voor ons was het een geslaagde avond en voor herhaling vatbaar.

56. Gisteren ben ik hier met mijn vriendin wezen eten. Hier heb ik erg veel spijt van! De bediening was erg slecht. Ze vroeg niet eens wat wij wilde drinken bij het opnemen van de bestelling..

Wij hadden een stokbrood met kruidenboter vooraf besteld samen met tzatziki. Bij elk van deze gerechten hoort brood te zitten, maar helaas was dat niet te zien aan het karige mandje met brood wat wij kregen. Er werd ook niet gevraagd of het gesmaakt had.

Als hoofdgerecht had ik de Suvlaki speciaal (twee spiesen van varkenshaas en ossenhaas met gyros en tzatziki). Het lijkt veel op 't menu, en voor €18 verwacht je dat ook. Niets is helaas minder waar. Het vlees was enorm taai. Mijn vriendin had de Delphi schotel (varkenshaas, kipspies, suvlaki, gyros en tzatziki). Ook dit was erg karig en ook enorm taai.. Gelukkig werd er gevraagd hoe het had gesmaakt! Maar helaas werd er niets met de klacht gedaan.

57. Heerlijk gegeten, op maandag, woensdag en donderdag keuze uit 5 verschillende schotels voor maar € 11,75 per stuk. En echt geen kleine porties. 2 spare-ribs, gyros, patat, salade en tzatsiki. En altijd een ouzo vooraf. Echt een aanrader.

58. Vandaag met zijn tweeën hier gegeten. Wat de ambiance betreft, deze is wel aan een re-styling toe! Niet gezellig en oubollig! Het eten was lekker, vlotte bediening, maar de dame des huizes mag wel wat vriendelijker zijn! Wij vonden haar niet gastvrij! Dus mevrouw, wanneer u aan klantenbinding wilt doen stelt u zich dan gastvrijer op! Ik bedoel hier niet mee de gastvrouw, maar de eigenaresse!!

59. Vanavond zijn we naar de Griek geweest, voor ons geen voor de hand liggende keuze want wij houden vooral van vis maar we hebben zeer zeker geen spijt gehad.
    We zijn begonnen met de gratis aangeboden Ouzo en de zelfgemaakte tzatiki vooraf. Dit was prima en de tzatiki die we over hadden werd aangeraden te bewaren voor het hoofdgerecht. Dit was een goede tip.
    Als hoofdgerecht hadden we beide de mykonos schotel (schotel met verschillende soorten vis).
    We hebben de vis nog nooit zo lekker gebakken gehad, vandaar dat we een bericht willen doen.
    De inktvis ringen waren krokant gebakken en zacht van binnen en de filet was goed gebakken met lekkere kruiden. Ook zaten er nog mosselen bij die goed smaakte. De wedges en rijst maakte het af!
    We hebben afgesloten met de zelf gemaakte baklava, compliment aan de kok!

Binnenkort komen we met een groep en is ons de groepenmix aangeboden voor maar 14.5 per persoon,
    we kijken er naar uit!

60. Op maandag avond heb ik hier gegeten en ik heb een geweldige avond gehad. Als voorgerecht had ik de saganaki. Een overheerlijk gerecht van feta uit de oven. Een aanrader voor de feta liefhebbers. Als hoofd heb ik de mixed grill gehad. Op aanvraag patat genomen in plaats van aardappel wedges en dat was totaal geen probleem. Na dit gerecht zat ik al redelijk vol maar wilde nog erg graag de dessertkaart zien. En wat een keuze. Veel soorten ijs maar ook een rijkelijk aanbod tussen vele koffies en likeuren. Ik nam picobello wat een soort advocaat ijstaartje was. Daarna nam ik nog een gewone koffie. De bediening vroeg tussen de gerechten op de juiste momenten of ik nog wat wilde drinken en vroegen of alles naar wens was. Door de leuke sfeer en bediening echt een super avond gehad. De rekening viel erg mee en een grote fooi is ook gegeven. Bediening fleurde op en daarmee ik ook. Bedankt!

61. rosanneev

Heerlijk eten, vriendelijk personeel, heel gastvrij. Echt een aanrader om hier te eten.

62. Na twee jaar er niet zijn geweest keek ik er naar uit om hier weer te eten. Een vriend van ons trakteerde. Wat was het een teleurstelling..

Voorgerecht, verschillende hapjes voor twee personen..
    Het was goed, maar heel weinig voor een bedrag van vijftien euro.. Magere porties..

Hoofdgerecht, Visschotel met scholfilet, garnaal, inktvis ringen en mosselen.. De garnaal was lekker gebakken. De mosselen waren goed, maar er lagen er maar zeven op mijn bord. Inktvisringetjes niet gekruid en maar vier van.. De schol filet was klein, ongekruid en niet goed gebakken (te ver door). Er lag een zielig hoopje witte rijst en 6 aardappel partjes en wat (euroshopper) salade.. En hier vragen ze 16,50 voor.

Het nagerecht, yaoutry.. Deze was lekker..

Ik ga hier niet meer heen. Wat een slechte ervaring.. Onze vriend moest 120 euro betalen voor iets wat het totaal niet waard is.

63. Hier gegeten op een zondagavond, meestal niet de drukste avond in een restaurant in Kampen. Maar het was er gezellig, het restaurant zat voor 2/3 vol. We kregen vrijwel meteen ouzo van het huis en de menukaart. Spana kopita echt heerlijk, het brood met kruidenboter wordt warm(!) geserveerd en is iets geroosterd. De kruidenboter is helaas wat minder van smaak. De hoofdgerechten werden gebracht terwijl de borden van ons voorgerecht er nog stonden, enige minpuntje in de service. De hoofdgerechten waren echt heerlijk! Groot, vol bord met vlees van goede kwaliteit en zeer smakelijk. Ook de rijst en de potato wedges waren zeer goed van smaak. Wij komen nog wel een keer!

64. Wij wensen het team van Sirtaki gelukkig nieuwjaar en dat deze net zo lekker smaakt als 2010.

65. Leo en Hanneke

Dit is echt de beste Griek van Kampen. Eigenaresse is super leuke gastvrouw en haar zoon kookt sinds een tijdje en doet dat nog beter dan de vorige kok. Aanraders zijn o.a. de hellas schotel en souvlaki speciaal. Ook zelfgemaakte toetjes als baklava en chocolademousse zijn super. Wij zouden het leuk vinden om wat nieuwe gerechten op de kaart te zien, omdat we er vaak komen.

66. Karla en jan

Sirtaki is inmiddels een begrip in Kampen. Wij gaan regelmatig uit eten en Sirtaki is een van de favorieten. Altijd goed eten, vriendelijke bediening en nog steeds de Griekse gastvrijheid na al die jaren. Deze maand is er feest, Sirtaki bestaat veertien jaar. Van harte en nog vele jaren.

67. Arvid Kippers

68. Eddy & Mathijs

Een tijdje terug hebben wij bij Sirtaki in Kampen gegeten. Allereerst viel ons al de zeer vriendelijke bediening op en het gratis welkomstdrankje Ouzo.

De bestelde moussaka was echt overheerlijk, aan alle bijgerechten werd culinaire aandacht besteed. Het nagerecht was heerlijk, vers en zelfgemaakt.

Zeer goede sfeer en acceptabele prijs!

69. Gezellig restaurantje waar ik inmiddels een paar keer geweest ben met de familie. Bevalt ons heel goed. Leuke mensen!

70. De kosgangers

Gisterenavond weer heerlijk gegeten. Een aanrader om er ook eens door de weeks te gaan eten voor nog meer het speciale griekse gevoel vanwege het persoonlijke contact.

71. Jos en Christien

Laatste tijd regelmatig bij dit restaurant gegeten, met een lekker glas wijn waan je je in Griekse sferen!! De specialiteiten van het huis zijn erg smaakvol, maar ook een bekend ovengerecht als Mousaka is erg lekker. De bediening is altijd erg gastvrij en vriendelijk.

72. Danny en Mathijs

Wij hebben er heerlijk gegeten, bord zat goed vol. We werden gastvrij ontvangen en de prijs viel reuze mee.

Tevens hele leuke en knappe bediening.

73. Zeer goed gegegeten, al diverse keren. Leuke bediening en leuke overburen, echt een aan rader!

74. Antoinette

Wij gaan hier sinds tijden 1x per jaar eten met ons gezin. Het eten is altijd goed. Mevrouw is vriendelijk.

75. Heerlijk te eten, leuke mensen, mooi pand, kortom alle ingredienten voor een geweldige avOnd!

76. Als wij naar de Griek gaan gaan we altijd naar Sirtaki. De bediening is de afgelopen jaren sterk verbeterd en het eten is Super!!

77. J.Hollander

gezellig en heerlijk gegeten de avonden met de life muziek is een aanrader