Hier zie je hoe de meningen over de De Vier Jaargetijden verdeeld zijn.

1. Prettige en sfeervolle ambiance.
    Mooie kaart en ruime keuze.
    Heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.
    Prima service met persoonlijke aandacht en zorgvuldigheid.

2. Het is een voortreffelijke restaurant, goede menukaart, eten was lekker, deskundig en vriendelijk personeel.
    Een woord geweldig.
    We komen zeker terug.

3. Margriet Post

Hele aardige jongen in de bediening, er waren wel wat dingen van de kaart eruit, de populaire varkensschnitzel en het Bavet. Juist iets wat je wilt.. en waar je voor komt.. jammer! De bediening echt goed, sfeer leuk, eten ook goed, goeie prijs kwaliteit verhouding.. geen standaard dingen leuke dingen op de kaart net ff anders klaargemaakt. Het deurbel geluid van de keuken is wel erg hard, niet fijn als je aan de dichtbij de bar zit. Beetje irritant.. mooie lampjes op de tafel, wijn lekker. Vind wel dat ze tegenwoordig erg zuinig schenken voor €5, 50 per glas 0precies of net onder het lijntje van het logo.. dat irriteert me wel soms.. betaal genoeg en dan krijg je zo’n zuinig glaasje.. maar dat doen ze overal.. zou ik in de horeca iets makkelijker in worden voor de klantvriendelijkheid.. al met al een heel goed restaurant in Kampen, echte aanrader! I

4. Marleen Koster

Heel lekker gegeten! Erg vriendelijke bediening, gezellige aankleding. Al met al fijne avond, komen zeker nog eens terug.
    Als ik iets ‘moet’ opmerken; de zoete aardappelfrietjes waren op en de tafel was ietwat aan de kleine kant voor alle hoofd- en bijgerechten.

5. Super heerlijk gegeten, sfeer top!

6. Wouter van der Weerd

Gisteravond hebben we heerlijk bij jullie pizza's gegeten en meer. Alles was gewoon prima en lekker. De bediening is ook uiterst vriendelijk. Wij komen zekers terug bij jullie. Tot de volgende keer😃😉

7. Gaby Holtland

Was erg gezellig en de sfeer was goed! Van sommige die mee waren was het vlees nog iets te rood maar zeer smaakvol.

8. Bestel een broodje warm vlees 5 euro.
    Vlees koud 3 plakje rolade op een bolletje geen saus geen sla helemaal niks.
    Schande om zo iets voor die prijs te verkopen.
    En is nog niet te eten ook.
    Nasi sate 14 euro ik hou van zout eten maar dit was zo zout echt smerig.
    Zou hier nooit meer wat bestellen.
    Als klant wil je waar voor je geld!

2,4
  9. H. de Bekker

Heerlijk gegeten in een gezellig restaurant. We hadden vooraf champignons met kruidenboter, kon naar onze mening nog een broodje oid bij om te dippen. Verder alles prima!

10. Tevreden klant

Het eten was heerlijk, de sfeer was goed. En de wijn smaakte top!

11. Internationaal Kampen

Wij kwamen hier al graag borrelen (mooie borrelplanken en heerlijke wijnen en speciaalbieren.

Vorige week heerlijk gegeten. Sucade is een aanrader! Erg mals en zacht vlees en de smaak is heerlijk 👌

12. Een heel knus restaurant in de binnenstad van Kampen. We hebben heerlijk gegeten, de tagliatelle met zalm en de tortellini delicato zijn geweldig! De rode huiswijn is erg lekker. We werden bediend met Italiaanse galantie en humor.

13. Eten was goed, helaas bij het afrekenen van de drankjes ging er iets mis. We hadden een huiswijn besteld, 10,50 euro voor een halve liter, kregen een andere wijn en bij het afrekenen moesten we aanzienlijk meer betalen voor de halve liter. Er was geen discussie mogelijk. Wisselgeld klopte ook niet, ik moest er om vragen om het correcte bedrag te krijgen. Al met al geen goede ervaring

6,5
  14. Heerlijk gegeten in De Bonte Os afgelopen weekend! Gefrituurde kip en steak tartare waren top! Scropino kon beter, want was niet 1 geheel. Het enige wat we miste was iets meer aandacht vd bediening want ze waren soms wat lastig te bereiken voor nieuw water en wijn. Ook was het wat ingewikkeld om een voorgerecht als hoofdgerecht te kunnen bestellen, maar uiteindelijk mocht dat toch! Heel fijn voor de kleine eter ☺️

15. We hebben extra pepers besteld, die werden los bijgeleverd, uit voorzichtigheid. Dat was verstandig want zo kon je zelf doseren.

16. Mirrimirri

Sfeer was gezellig maar heel lawaaiig en het was er erg warm.
    Bediening is top!
    Weinig keuze voor vegetariërs. De gerechten zijn lekker bereid maar in verhouding wel erg prijzig.

6,3
  17. Heerlijk genoten van een goed stuk vlees, voorafjes waren erg lekker! Gezellig maar niet te druk. Ruime kaart keuze en heerlijke biertjes! Tot de volgende keer!
    Tom.

18. Eric. En den Brink

Super fijn restaurant vriendelijke bediening en eten altijd top. Als wij in kampen zijn in ons vakantie huis gaan we hier altijd een hapje eten.

19. Natasja en Patrick

We hebben een heerlijke smaak- en sfeerbeleving gehad bij jullie. Fantastisch gegeten in een heerlijke sfeer.

20. We werden vriendelijk ontvangen bij de ingang. Daarna begeleid naar een tafel voor 2. Het was erg rustig. Later kwamen er meer mensen. Dat geeft mee sfeer. De serveerster/uitbaatster maakte met alle gasten een gezellig en ook wel persoonlijk praatje. Het eten, zalmsalade, rundersalade en boeren omelet waren erg lekker. Het eten werd ook vlot opgediend. Na afloop werden we weer begeleid naar de deur en uitgezwaaid. We hebben De Bottermarckt ervaren als een prima restaurant met persoonlijke aandacht voor de gasten. We hopen er vaker te komen.

21. Lisanne Scheltinga

We hebben heerlijk gegeten en de bediening was ook erg professioneel.

22. Het was weer heerlijk en gezellig.

23. Het eten was echt heerlijk van voor tot na! Wij vonden de bediening (van onze tafel) wat kort af en had weinig gevoel voor service en gastvrijheid. Dat was jammer, maar ondanks dat komen we zeker terug.

24. Zuid-Amerikaans Kampen

Heerlijk gegeten! En alles glutenvrij! Wat een service!

25. Wobke Vermaat

Zoal altijd, de sfeer was prima, de bediening uitstekend en het eten was top.
    Niet speciaal een kerstmenu, maar een aantal kerstgerechten toegevoegd. Mijn zoon schnitzel van 5 weken gerijpt vlees, ik een hertenbiefstuk, medium rare.
    Porties waren ruim smaakvol en prima bereid.
    Bediening was als vanouds.attent, snel, en vriendelijk.

Ontzettend fijne avond geweest. Bedankt.

26. Fantastisch bediening, heerlijke ontspannen sfeer en elk gerecht was het genieten. Een dikke aanrader.

27. Moesten wel lang wachten tot we konden bestellen. Maar het eten was heerlijk.

28. Monique Meyer

Het was erg gezellig en we hebben heerlijk gegeten.
    Het enige was, dat de muziek erg hard stond. Dat is lastig als je alledrie wat minder hoort.

29. Het eten was wederom fantastisch! Heerlijke smaken en goed bereid. De bediening was leuk, zeer attent en behulpzaam. Ik was er om mijn verjaardag te vieren. Een van mijn vrienden is slechthorend en op verzoek zaten we niet onder een geluidbox en de bediening probeerde zelfs gebarentaal! Het was een super fijne avond!
    En dus, wat mij betreft, voor iedereen een aanrader.

30. Het was heerlijk! Echte aanbeveling.