Hier zie je hoe de meningen over de Herberg de Bonte Os verdeeld zijn.

1. van Kasteren

Heerlijke, net even anders, kaart. Super vriendelijke bediening. Knusse sfeer. Wij komen hier regelmatig

2. Italiaans Kampen

Top lunchroom. Als we in Kampen zijn is dit een vast adres voor de Lunch.

3. Het lamstoof poje is veels the zout, en te karig. Verder was alles ok.

4. Wederom lekker gegeten, de wijziging in aantal personen werd snel en goed opgevolgd.
    De sfeer is een klein beetje 'koud', maar misschien komt dat door de grote, 's avonds donkere ramen. Temperatuur was overigens prima!
    Aardige mensen in de bediening.
    Aanrader en wij gaan er zeker nog vaker heen.

5. We eten regelmatig in de Bonte Os. Goede sfeer, vriendelijke bediening, lekker bier en goed eten.

6. Zuid-Amerikaans Kampen

We hebben heerlijk gegeten. Het personeel was ontzettend vriendelijk en de sfeer was heel gemoedelijk en ontspannen.
    Wij gaan hier zeker nog eens heen.

7. Als Kampenaar voor het eerst in de Bastaard gegeten maar het zal voor ons niet de laatste keer zijn.
    Door de aankleding en indeling was het een leuke sfeer.
    Het eten is ook goed en voldoende voor een goede prijs.
    Ik zeg tot de volgende keer.

8. Italiaans Kampen

Gewoon lekker

9. Erg lekker gegeten afgelopen donderdag. Super goede service en heel sfeervol. Zeker voor herhaling vatbaar!

10. We hebben heerlijk gegeten bij De Bottermarck; kwalitatief uitstekende gerechten, op mooi opgemaakte borden. Met als afsluiting een verrukkelijk chocoladedessert.
    Fijn was ook, dat er meerdere tafels bezet waren (in het verleden waren er soms maar 2 tafels bezet) en dat komt de sfeer zeer ten goede.
    We komen zeker terug!

11. Italiaans Kampen

Om de vakantie af te sluiten met mijn kinderen naar Nonna gegaan. Wat een fijne ambiance en plek. We waanden ons een beetje in Italië. Dit was wat mijn kinderen het eerste zeiden. Ook het eten was heerlijk. Wij hebben genoten en komen zeker terug om weer een stukje vakantiegevoel op te halen.
    Nonna bedankt!

12. Italiaans Kampen

Herma

13. Italiaans Kampen

Vanmiddag zomaar eens in de namiddag neergestreken bij Nonna in Kampen. De sfeer valt gelijk op in de stad. Gezellige luifels, een palmboom, gekleurde borden! Mooi gezicht. We werden vriendelijk en snel geholpen. We hadden zin in borrelhapjes, of tapas-achtig zitten. Op de kaart staan veel lekkere broodjes en thee/koffie! We moesten dus creatief naar de kaart kijken voor waar we zin in hadden. We gingen voor brood met smeersels, olijven en kaas/uienstengels en een knoflookbrood. Daarnaast een aanrader: de 'limonades' op de kaart. Bruiswater met fruit erin naar keuze. Tussendoor werd nog gevraagd of alles naar wens was. Wat ons betreft een prima gezellige stop na winkelen of museumbezoek in Kampen!

14. V. Lichtenberg

Het eten was heerlijk en erg luxe opgemaakt. We kregen een verrassingsdiner wat extra leuk is, omdat je dan iets krijgt wat je zelf niet zo snel zou kiezen. Dat maakt het extra interessant vind ik. De sfeer vond ik persoonlijk iets minder, omdat het een luxer restaurant is was het vrij modern en licht ingericht. Maar het paste wel in het geheel. De service was uitstekend! Niks op aan te merken. De prijs/kwaliteit vond ik ook zeer goed, vooral voor de luxe die je terugziet op je bord vind ik de prijs erg goed. Al met al een hele fijne ervaring gehad en zeer lekker uit eten geweest!

15. Zuid-Amerikaans Kampen

Eindelijk een restaurant met echt lekker authentieke argentijnse bbq. Gerechten simpel maar smaakvol. Erg fijn dat je de bijgerechten apart besteld zodat je nooit iets krijgt wat je niet lekker vindt. Wederom een echte aanrader!

16. E. van den Burg

17. Zuid-Amerikaans Kampen

Aanrader! Gezellig restaurantje,
    Uitstekend vlees op bbq klaargemaakt, genoeg bijgerechten.

18. Zuid-Amerikaans Kampen

Wij verbazen ons over de positieve recensies. Erg veel zitten wachten bij Los Che. Bij binnenkomst erg lang moeten wachten tot de bediening kwam vragen wat we wilden drinken. Uiteindelijk dit zelf maar aangegeven. Ook het toetje duurde erg lang, bij navraag was de verklaring dat ze de aardbeien zelf moesten maken! De koffie kwam helemaal niet. Dit werd met een slappe lach aan ons gemeld, aangezien het apparaat vast liep.
    De bediening roept de hele tijd naar elkaar door de zaak heen, zijn zeer ongeïnteresseerd. Bij weggaan aangegeven dat we niet tevreden waren en het antwoord van de bediening was: oké.
    De rib-eye was goed maar ook de spareribs kunnen beter qua smaak. Spareribs zijn zonder marinade en sausjes.

3,6
  19. Bij de reservering aangegeven dat we bij het raam wilden zitten. Bij aankomst bleek dit niet mogelijk. De serveerster ging daar laconiek mee om. Jammer.
    Broodplankje was het witte brood erg hard, niet vers. Hoofdgerechten vlees en vis heel goed, aardappelen en patat worden gratis bijgevuld. Bediening verder goed, subtiel vragen of alles naar wens is maar toch niet te opdringerig.

20. Familie Haaijema

Zoals altijd is het eten bij de bonte os een fantastische ervaring! Als mijn ouders op bezoek zijn is het eerste wat ze vragen: jullie hebben toch wel bij de bonte os gereserveerd toch?!

Wij zijn als familie groot fan en er is voor ons geen ander restaurant waar wij zouden willen eten! Elk restaurant in omgeving Kampen valt in het niets bij deze herberg.

Het personeel is altijd vrolijk en vriendelijk en weten wie de klanten zijn!

Lieve mensen van de bonte os! Komen snel weer! (Dan met zijn vijven aangezien de kleine er dan is!) Geniet van jullie verdiende vakantie!

21. meeuwes oosterhuis

2 jaar geleden een wijn arrangement genoten bij Bottermarck en toen besloten om eens met de Amsterdamse en Groningse familie een diner af te spreken in Kampen. Erg goede ambiance met fantastische gerechten die deskundig begeleid werden met heerlijke wijnen.
    Kortom wij komen terug bij gelegenheid en zeker een aanrader.

22. fam stange

Super gezellig!!
    Heerlijk gegeten.

23. Zuid-Amerikaans Kampen

klaas uit de Bosch

Buitengewoon slechte ervaring. Hieronder een opsomming wat ons ( en de overige gasten) is overkomen.

Wij waren met 3 kinderen (tussen 4 -10 jaar). Het duurde meer dan 1 uur voordat wij onze toch eenvoudige voorgerechten hadden. Vervolgens nog eens een uur voordat wij onze hoofdgerechten hadden die op zich prima smaakten maar niet in relatie tot de prijs/kwaliteit. De rib eye had een blank uiterlijk en was vanbinnen waterig rosé. Ik denk diepvries kwaliteit.

Het was overduidelijk dat de (minderjarige?) bediening onvoldoende ervaring heeft en ik denk de keuken te klein voor het aantal gasten. Bediening is jong en onervaren en hoewel zij hun best doen is dit onvoldoende om gasten goed te kunnen bedienen. Toetjes waren niet lekker, rekening klopte niet, er werden sausjes vergeten, drinken vergeten, etc. etc. In ons gedeelte van het restaurant had elke tafel hier last van en bepaalde de algemene sfeer.

Een slechte ervaring en geloof eerlijk gezegd dat dit geen incident is. Ik eet zeer regelmatig in restaurants en zie vrij snel hoe de opbouw is. Wij komen hier niet meer terug en zullen dit restaurant ook zeker niet aanbevelen.

24. Tine verhagen

Goede ontvangst en bediening was prettig. Heerlijk gegeten. Jammer dat er na het afrekenen niemand van het personeel uitgeleide kwam doen.

25. Jasper Jansen

Goed restaurant, lekker eten.
    Ondanks lichte drukte toch snel het eten op tafel.
    Complimenten voor de chef en bediening!

Eén klein puntje voor verbetering, de stoelen waren erg hard en boden niet veel comfort meer, wellicht kunnen die eens gereviseerd of vervangen worden.

26. Italiaans Kampen

peter relouw

Heerlijk broodje gezond, mooi apart opgemaakt, royaal belegd en de paprikasoep was ook heerlijk, het bezoek naar het toilet was voor iemand met copd wel een heel avontuur.
    De wachttijd was wel erg lang, maar als we weer eens in kampen komen zullen we daar beslist weer wat gaan eten!

27. We werden erg vriendelijk ontvangen en snel geholpen toen we een plekje hadden gevonden.
    Het eten werd snel geserveerd en was heerlijk!

28. De menukaart is te ingewikkeld: voorgerechten, tussengerechten die ook als hoofdgerecht kunnen, hoofdgerechten en menu met veel te veel keuzes. De gerechten zelf zijn goed van smaak, maar zijn vaak (te) gecompliceerd. De wijnen zijn te duur in verhouding tot de kwaliteit.
    Een overdaad aan ambitie, die kwalitatief niet waargemaakt wordt.

29. Het eten was goed, mooie opmaak. Prijs was m.i. te hoog voor dat wat we hebben gegeten en gedronken. Serveerster liet een bord vallen op onze tafel en er zat een haar in kaasdessert. Was prima op te lossen met een kopje koffie… helaas.

30. Regina Geurink

Dit was voor ons de tweede keer dat we hier hebben gegeten. Het eten is heerlijk! Prima hoeveelheden. Althans voor ons. De jongedame die ons bediende deed het erg goed!