Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Kampen verdeeld zijn.

1. Anoniem

We hebben genoten van het eten.
    Alleen de prijs van het bolletje vond ik te duur.
    Ik had het niet besteld, maar werd gevraagd.
    Dus dan zeg je gauw Ja, terwijl de ober weg liep.

2. Jan van der Linde

Het eten was dik in orde voor een acceptabele prijs/kwaliteits verhouding. De bediening verliep ietwat rommelig maar de jonge mensen die ons bedienden waren nog wat onervaren maar wel heel voorkomend en netjes richting hun gasten. Dat maakte het ook wel weer charmant. De volgende dag bleek de nota toch niet te kloppen. Na een belletje met de eigenaar werd dit overigens keurig netjes en vlot afgehandeld. Complimenten daarvoor! Bella Italia, we komen zeker nog eens terug, het is een aanrader!!

3. Fijne bediening en heerlijk eten. Alles mooi opgemaakt.

4. g de kruijf

Wij hadden geboekt voor High Tea maar dat was niet meer te leveren dus moesten we kiezen voor iets anders dit werd een uitsmijter met een flesje tonic en een fles water.
    De sla bij de uitsmijter was denk ik een week oud was verlept en bruin en dat voor veertig euro.

5. Zuid-Amerikaans Kampen

Jan Klop

Dit was de derde en de laatste keer dat ik daar gegeten heb. Ik snap niet dat een restaurant en met name steaks en dergelijk durft te serveren op een koud bord. Vorige keer heb ik hier ook een opmerking over gemaakt en het wordt niet opgepakt. Prijs kwaliteitverhouding is in mijn ogen dan ook volledig zoek.

4,9
  6. Indiaas Kampen

Erik verheij

Erg lekker gegeten, bediening was ook heel lekker gegeten

7. paulien

Zeer vriendelijke en attente bediening. Het was prettig om lekker buiten te kunnen zitten.
    De sfeer is dan wel wat anders omdat er andere terrassen omheen zitten van andere restaurants. Dat geeft een andere beleving.
    Het eten wat heerlijk, vooral het toetje voortreffelijk.

6,7
  8. Komen afspraken niet na, annuleren bestelling 45 minuten van te voren terwijl aantal uur daarvoor besteld.

9. Chinees-Indisch Kampen

Fam.Van Olst

Jammer, na vele jaren van tevredenheid, viel het nu echt tegen. De prijzen waren aanzienlijk hoger dan op internet staat vermeld en nog erger was het het dat dure eten ook nog eens lauw was. Een opmerking daarover wordt slechts voor kennisgeving aangenomen. Jammer, voor ons was het dus de laatste keer.

2,3
  10. Helen en Jos

Zoals altijd weer heerlijk gegeten bij Bella Italia! Dit keer een fantastisch mosselgerecht vooraf en varkenshaas met pepersaus, filet Pépé, en Pepposo (gestoofd rundvlees) als hoofdgerechten. Heel smaakvol, heerlijke saus, maar wel machtig! Het grand dessert deelden wij, maar konden wij toch niet op. Fijn dat het restant mee naar huis kon en we er later nog van konden nagenieten!
    Verder hele vriendelijke bediening en zeker aanrader voor iedereen die houdt van fijne sfeer, lekker eten en goede service!

11. Gertrude

Het eten was heerlijk. Heb even moeten wachten, doordat er een ander gerecht werd geserveerd als opgegeven was. Is goed opgelost.

12. Lekker gegeten voor een goede prijs.

13. Annette

Wat hebben we -weer- heerlijk gegeten bij Bella Italia. Fijne bediening, gezellige sfeer en heerlijk eten tegen een heel fatsoenlijke prijs. Aanrader!

14. Heelijk gegeten! Een leuk zaakje met lekkere pizza’s
    Zeker de moeite waard

15. Edwin H

De lat werd hoog gelegd met de amuse en de eerste gang maar ze hebben het helemaal waargemaakt. Heerlijk gegeten waarbij we zelf het tempo mochten bepalen. Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Wij waren een lang weekend in Zwolle maar met de trein naar Kampen en weer terug is dat gemakkelijk te doen. Wat ons betreft echt een aanrader.

16. Alles was top. Wij gingen heel blij de deur uit.

17. Aardige en vlotte bediening. We hebben hier gegeten via Social Deals en het eten was prima; komen nog eens terug.

18. Jelle Sijbesma

Heerlijk gegeten ( maar dat zijn we hier gewend). Een heel plezierige en attente bediening, die graag meedenkt. Top!

19. Goede en prettige ontvangst; er was bij de tafelsetting al rekening gehouden met 1 rolstoelganger. We hebben er geluncht : voldoende keus en mogelijkheden, het zag er prachtig uit en het eten smaakte heerlijk.
    Deze lunchervaring lokt uit om er ook een keer te gaan dineren als we in de buurt zijn.

20. Bert Fidder

Erg lekker gegeten. Sfeervol restaurant en erg leuke bediening. Dankjulliewel. We komen zeer zeker vaker eten.

21. Gastvrije ontvangst, beleefd en vriendelijk personeel, heerlijk gegeten. Echt een aanrader.

22. Indiaas Kampen

Dit is een heel fijn restaurant, de leiding is super en er hangt een ongedwongen sfeer.

23. Jeanette van den Anker

Vandaag geweest nacho fries besteld.
    Viel erg tegen sausjes waren warm.
    Patat slap nacho slap.
    Ik vond het slecht.
    Naam kwalitaria niet waardig.

24. Deborah Huls

Was erg slecht, en koud, we hebben dat aangegeven maar daar waren ze niet mee eens, thuis aangekomen was koud en slap, we hebben gebeld en zijn heel onbeschoft behandeld, en werd geschreeuwd tegen ons we hebben een grote bestelling gedaan, ik raad iedereen af hier wat te halen.

1,9
  25. Alex Beekhof

Goede kwaliteit eten, drinken en bediening en herhaling geschikt.

26. Heerlijke pizza en vriendelijke bediening, leuke sfeer. Ik vond alleen de frisdrank wat prijzig.

27. Vanavond kapsalon Jimmy besteld. Krijg je eindelijk eens eens een keer goed eten. Vergeten ze je drinken. Het is altijd wat met deze tent. Wat een drama

28. Weer heerlijk gegeten! Leuke sfeer en fijne bediening👍

29. Zoooo, wat hebben wij heerlijk gegeten! Vooraf de champignons in kruidenboter en een broodje met rozemarijn. Die combinatie was super! Het brood werd ons aangeraden door de bediening en stond nog niet op de kaart. Maar was toch lekker! Hoofdgerecht ook heerlijk en als afsluiting samen het grand dessert. Wauw, huisgemaakte desserts. Dat proef je. Wij kunnen dit restaurant alleen maar aanbevelen! Gewoon doen als je in Kampen bent.

30. Chinees-Indisch Kampen

Eten besteld, was heerlijk. Zoals altijd snel klaar. Goede service.